quote:Hoe kom je daar nou toch bij. Ik weet niet wie jij gesproken hebt en of wat jij gelezen hebt, maar dat is ook maar 1 individuele mening die bepaald niet onderstreept wordt door alle hulpverleners. Integendeel.
Op vrijdag 16 januari 2004 00:09 schreef milagro het volgende:[..]
dat is niet MIJN redenatie, maar die van allochtone sociaal werkers, die menen dat een allcochtone leraar/agent/buurtvader meer respect afdwingt en dat wordt beaamt door de raddraaiers...dus tja...dan neem ik aan , zij staan er immers midden in.
Als 1 figuur niet de talenten heeft om dat werk goed te doen en de juiste snaar te raken bij die jongeren, en vervolgens naar de pers loopt met zijn verhaal dat alleen de harde hand werkt, is dat meteen representaief bij jou dus.
[Dit bericht is gewijzigd door pallieballie op 16-01-2004 00:16]
quote:De Politie die de orde moet handhaven zou dat ook moeten zijn.
Op vrijdag 16 januari 2004 00:13 schreef MOVO het volgende:
Bovendien ontneemt dit deze jongens het culturele excuus daar is een allochtone leraar/agent/buurtvader een stuk minder vatbaar voor.
quote:Tja das wat ik net ook al min of meer als tip plaatste
Op vrijdag 16 januari 2004 00:15 schreef giovan het volgende:[..]
D'r is maar 1 manier om van die geintjes af te komen en dat is die Murat bij vrijlating overhoop knallen!
dan is het gelijk hard einde van dit soort gebeurtenissen
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
FF een tip voor de familie van het slachtoffer uit het Nederlandse woorden boek gevist .
Bloedwraak :
Recht en plicht om moord op bloedverwanten te wreken op de dader en diens familie
quote:Mischien na de 1e keer. Maar de politiek en alles moet dan natuurlijk wel achter de politie staan. En moeten er niet plotseling 30 hulplijnen discriminatie opengezet gaan worden.
Op vrijdag 16 januari 2004 00:14 schreef fokje het volgende:[..]
denk het niet hoor. Haal je alleen maar extra woede binnen.
quote:Die heeft de middelen er niet voor dus, anders zou men dat wel doen.
Op vrijdag 16 januari 2004 00:16 schreef What het volgende:[..]
De Politie die de orde moet handhaven zou dat ook moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |