Je vraagt iets dat op Google makkelijk te vinden. Da's al één fout. Maar dat boeit op zich niet zo allemaal. Iemand geeft je de links, je bedankt hem, etc etc.
Vervolgens plaatst iemand een nogal denigrerend plaatje over newbies. Da's niet de eerste keer dat ie dat doet, dus ik haal het weg. Aangezien jouw reactie hierdoor overbodig wordt, en automatisch voer is voor nog meer offtopic geneuzel, haal ik deze ook weg. Topic gaat op slot om de reden die erbij stond.
En dan is het hier ineens een dictatuur
De reden waarom ik het een dictatuur noem is omdat het al vele malen vaker is voorgekomen. En dit keer een reden maar al aantal keer zonder reden. En Ik was Topic starter dus ik kan zelf heel goed inzien wat on en off topic is.
Als jullie het zo belangrijk vinden dat er alleen ontopic wordt gereageerd moeten jullie die trieste reacties die bij een serieuze vraag komen ook gelijk verwijderen.
Maar goed deze discussie blijft een eeuwige die de gebruiker hier toch niet kan winnen.
Ja, wij vinden het belangrijk dat er tot op zekere mate ontopic wordt gepost. En ja, dat plaatje was té offtopic en bovendien niet lief. Dus haal ik het weg.
En dat je TS bent zegt helemaal niks over (on)vermogen om te zien wat off/ontopic is. Anders had je ook geen modjes nodig.
En ga vooral door met zeiken over Fok!, hoe eerder je optieft, hoe liever.
quote:Slar!
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef Slarioux het volgende:
En ga vooral door met zeiken over Fok!, hoe eerder je optieft, hoe liever.
quote:Mja ieder forum heeft regels. Zo ook deze.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:00 schreef Beertje27 het volgende:
Als ik iets niet kan vinden in Google en ik vraag het hier (waar is dit anders voor) is dat niet een fout maar eerder misschien een gebrek van mijn kant.De reden waarom ik het een dictatuur noem is omdat het al vele malen vaker is voorgekomen. En dit keer een reden maar al aantal keer zonder reden. En Ik was Topic starter dus ik kan zelf heel goed inzien wat on en off topic is.
Als jullie het zo belangrijk vinden dat er alleen ontopic wordt gereageerd moeten jullie die trieste reacties die bij een serieuze vraag komen ook gelijk verwijderen.
Maar goed deze discussie blijft een eeuwige die de gebruiker hier toch niet kan winnen.
quote:Is het een wedstrijd dan? Ik heb dat topic ff zitten lezen (ik had hem nog niet eerder gezien) en ik zie niet echt een reden waarom je zo gaat blaten hier. Een moderator haalt een plaatje weg en jouw reactie op een plaatje. Big fucking deal zeg. Wees blij dat moderators meelezen en de boel soms ff schoonvegen. Dat weghalen heeft het topic toch niet aangetast in zijn discussiewaarde. Sterker nog, wees blij dat je zo snel antwoord kreeg van een behulpzame user en dat verder offtopic geblaat van wie dan ook is uitgebleven na zo'n slechte Openings Post en het puinruimen van de moderator. Misschien moet je daar even over nadenken voordat je over dictatuur gaat mekkeren.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:00 schreef Beertje27 het volgende:
Misschien ga ik nu wel weer te ver, maar ik vind dit geen instelling voor iemand die het goede voorbeeld moet geven. Althans zich aan de regels (die me net even zijn voorgedragen) houdt.
Voor de moderator die het nodig vond om dergelijke bewoordingen nodig te achten: Als ik ergens over zeik wil dat nog niet zeggen dat ik weg ga. En zeker niet omdat een moderator zich stoort aan mijn manier van uiten..
Met vriendelijk Groet
quote:Ik wil niet heel vervelend doen maar doe het toch even jij begon over dat de moderators dictatoren zijn, je laat merken hoe diep je dit zit en je laat merken dat je hier al jaren onder lijd.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:29 schreef Beertje27 het volgende:
*knip*
Ik ben zelf niet iemand die snel iets post, maar wel veel leest en als ik soms de manier van iets duidelijk maken van een moderator zie.
Dan vraag ik me af hoever deze mensen verheven DENKEN te staan boven de andere gebruiker, puur en alleen omdat er een titel aanhangt en ze waarschijnlijk al vanaf het begin op dit forum zitten.
quote:Oew, jij komt snel op je uitspraken terug...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:53 schreef Beertje27 het volgende:
Ik ga me er toch weer inmengen. Het gaat ook niet om mijn geopende topics, maar om andere topics waarin ik soms dingen zie die maar worden teogestaan en andere die zomaar worden dicht geknald omdat het de moderator goed uitkomt.Ik ben zelf niet iemand die snel iets post, maar wel veel leest en als ik soms de manier van iets duidelijk maken van een moderator zie.
Dan vraag ik me af hoever deze mensen verheven DENKEN te staan boven de andere gebruiker, puur en alleen omdat er een titel aanhangt en ze waarschijnlijk al vanaf het begin op dit forum zitten.
Je bent wel een beetje een huilie, de moderators doen gewoon hun best...
quote:Ik krijg bijna medelij-gevoelens...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:53 schreef Beertje27 het volgende:
Ik ga me er toch weer inmengen. Het gaat ook niet om mijn geopende topics, maar om andere topics waarin ik soms dingen zie die maar worden teogestaan en andere die zomaar worden dicht geknald omdat het de moderator goed uitkomt.Ik ben zelf niet iemand die snel iets post, maar wel veel leest en als ik soms de manier van iets duidelijk maken van een moderator zie.
quote:Beetje zwaktebod. Als je je zo enorm stoort aan het modereergedrag in DIG dan neem ik aandat het stelselmatig voor komt. En zouden de topics voor het oprapen liggen. Als je een dag nodig hebt om een topic te vinden dan komt bij mij het woord miereneuker in me op.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:56 schreef Beertje27 het volgende:
Dat zou kunnen als ik even een dag kan vinden waarop ik niets te doen heb kan ik wel even gaan kijken op welke topics ik doel.
quote:Als je ze niet zo kan geven zullen er wel geen of niet veel voorbeelden zijn he?
Op vrijdag 6 februari 2004 13:56 schreef Beertje27 het volgende:
Dat zou kunnen als ik even een dag kan vinden waarop ik niets te doen heb kan ik wel even gaan kijken op welke topics ik doel.
quote:miereNneuker lieve Lucille
Op vrijdag 6 februari 2004 14:00 schreef Lucille het volgende:[..]
Beetje zwaktebod. Als je je zo enorm stoort aan het modereergedrag in DIG dan neem ik aandat het stelselmatig voor komt. En zouden de topics voor het oprapen liggen. Als je een dag nodig hebt om een topic te vinden dan komt bij mij het woord miereneuker in me op.
quote:jij mierenneukstertje
Op vrijdag 6 februari 2004 14:01 schreef Troel het volgende:[..]
miereNneuker lieve Lucille
Ja, ik twijfel dus altijd met dit woord. Het zijn idd meer mieren, dus moet het mierenneuker zijn, maar aan de andere kant zouden uitdrukkingen niet veranderen, dus moet het eigenlijk miereneuker zijn. Ik twijfel dus.
quote:Ik geloof dat dit een uitzondering op de regel is, men kan tenslotte maar één mier tegelijkertijd neuken. Ik raadpleeg de dikke van Dale...
Op vrijdag 6 februari 2004 14:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel dus altijd met dit woord. Het zijn idd meer mieren, dus moet het mierenneuker zijn, maar aan de andere kant zouden uitdrukkingen niet veranderen, dus moet het eigenlijk miereneuker zijn. Ik twijfel dus.
Sjit, Troel heeft gelijk
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=mierenneuker
quote:Troel heeft altijd gelijk
Op vrijdag 6 februari 2004 14:08 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Ik geloof dat dit een uitzondering op de regel is, men kan tenslotte maar één mier tegelijkertijd neuken. Ik raadpleeg de dikke van Dale...
Sjit, Troel heeft gelijk
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=mierenneuker
quote:ik kan je geen ongelijk geven
Op vrijdag 6 februari 2004 14:18 schreef Troel het volgende:[..]
Troel heeft altijd gelijk
Ik dacht dat je andere op dit forum in hun waarrde moest laten en niet laten we het (overdreven) uitschelden noemen. Maar goed dat mogen de moderators blijkbaar wel. Zag net het Banmeldtopic deel 14 ofzo, waarin mensen worden aangemeld voor een Ban voor het uitschelden van mensen. Later we er dan twee (Moderators) voordragen die hier een post gedaan hebben.
Het spijt om te zeggen maar julie zijn een stel mensen die waarschijnlijk buiten het Fok-Forum niets mogen en reageren dat af door ondertitels te namen als "Smartass" en "betweter" en ze bij elk verkeerd woord gelijk slotje roepen.
En het feit dat ik nu geen voorbeeld geef komt puur voort uit feit dat ik wel iets beter te doen heb dan die topics door te spitten. Ik moet elke dag naar me werk en hoef niet elke maand naar het arbeidsbureau om daar even mjn werkloosheids stempel op te halen om daarna de hele dag op fok te gaan zitten lezen.
Met vriendelijk groet..
quote:mail maar ff forum@fok.nl
Op vrijdag 6 februari 2004 14:29 schreef Beertje27 het volgende:
Ik dacht dat je andere op dit forum in hun waarrde moest laten en niet laten we het (overdreven) uitschelden noemen. Maar goed dat mogen de moderators blijkbaar wel. Zag net het Banmeldtopic deel 14 ofzo, waarin mensen worden aangemeld voor een Ban voor het uitschelden van mensen. Later we er dan twee (Moderators) voordragen die hier een post gedaan hebben.
Er is al tigduizend keer uitgelegd, waarom slotje, waarom edits, maar we krijgen het gewoon niet duidelijk genoeg uitgelegd kennelijk...
Ik vraag me alleen af of dat aan ons ligt...
Ik snap trouwens van geen kant waarom de persoon waar ik deze discussie mee startte zich er niet mee bemoeit en het overlaat aan andere moderators die hier niets mee te maken hebben.
quote:Wie begint er nou overdreven uit te schelden... Jij scheldt de moderators ook uit voor dictators door te zeggen dat het een dictatuur is.
Zo mierenneuker????Ik dacht dat je andere op dit forum in hun waarrde moest laten en niet laten we het (overdreven) uitschelden noemen. Maar goed dat mogen de moderators blijkbaar wel. Zag net het Banmeldtopic deel 14 ofzo, waarin mensen worden aangemeld voor een Ban voor het uitschelden van mensen. Later we er dan twee (Moderators) voordragen die hier een post gedaan hebben.
Het spijt om te zeggen maar julie zijn een stel mensen die waarschijnlijk buiten het Fok-Forum niets mogen en reageren dat af door ondertitels te namen als "Smartass" en "betweter" en ze bij elk verkeerd woord gelijk slotje roepen.
En het feit dat ik nu geen voorbeeld geef komt puur voort uit feit dat ik wel iets beter te doen heb dan die topics door te spitten. Ik moet elke dag naar me werk en hoef niet elke maand naar het arbeidsbureau om daar even mjn werkloosheids stempel op te halen om daarna de hele dag op fok te gaan zitten lezen.
Met vriendelijk groet..
quote:Alsof het wat uitmaakt of je het er mee eens bent of niet, je krijgt echt niet je zin door zo te blijven zeuren. Ik denk dat ze echt al lang doorhebben dat jij het anders wilt... Sorry, je kan niet alles willen!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:36 schreef Beertje27 het volgende:
Je krijgt het wel duidelijk alleen het feit dat ik het er niet mee eens ben krijg ik bij jullie niet in.Ik snap trouwens van geen kant waarom de persoon waar ik deze discussie mee startte zich er niet mee bemoeit en het overlaat aan andere moderators die hier niets mee te maken hebben.
quote:Ik denk dat het komt omdat er ook maar 1 persoon is die zich aan het modereren stoort. Blijkbaar is de persoon waarbij het plaatje werd weggeedit niet op zijn pik getrapt en snap hij wel waarom er zo af en toe moderators rondlopen die offtopic gelul verwijderen. Maar goed, niet iedereen is zo slim.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:36 schreef Beertje27 het volgende:
Ik snap trouwens van geen kant waarom de persoon waar ik deze discussie mee startte zich er niet mee bemoeit en het overlaat aan andere moderators die hier niets mee te maken hebben.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:43 schreef Beertje27 het volgende:
aju, ik heb het gehad ...
quote:Doeg!
Eerst ons uitschelden voor dictators, en suggereren dat we werkloos zijn, en vervolgens boos worden als wij je mierenneuker noemen.
Kutkneus. Ga daar maar over klagen, zeikertje.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-02-2004 14:48]
quote:Kom je nu weer over een half uurtje terug?
quote:Goed voorbeeld doet goed volgen
Op vrijdag 6 februari 2004 14:50 schreef Beertje27 het volgende:
de bovenstaande reacties mogen wel?
quote:En uw naam is Heintje Davids?
quote:Tja, die dictatuur he
quote:U bent de zwakste schakel.
quote:Deze reacties blijven ook mooi staan hoor gok ik,
Op vrijdag 6 februari 2004 14:51 schreef Beertje27 het volgende:
haal dergelijke reacties dan ook niet weg, krijg je scheven gezichten.
werkt afschrikwekkend voor andere huilies
quote:Je ging toch weg ?
Op vrijdag 6 februari 2004 14:51 schreef Beertje27 het volgende:
haal dergelijke reacties dan ook niet weg, krijg je scheven gezichten.
quote:Hij is alweer terug
Op vrijdag 6 februari 2004 14:54 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Je ging toch weg ?
quote:Sorry, maar ik laat me niet voor dictator / werkloos zijnde uitschelden.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:55 schreef Beertje27 het volgende:
Ik ging weg ja, maar was benieuwd naar de trieste reacties ik voorzag (blijkbaar niet voor niets). En ben niet van plan mij op en dergelijke manier te laten behandelen.
quote:Ow, ja, tja, wie triest doet, triest ontmoet zeggen ze wel eens he
Op vrijdag 6 februari 2004 14:55 schreef Beertje27 het volgende:
Ik ging weg ja, maar was benieuwd naar de trieste reacties ik voorzag (blijkbaar niet voor niets). En ben niet van plan mij op en dergelijke manier te laten behandelen.
Ps het gene wat ik zei betreffende werkloos zijn: mijn excuus daarvoor. Dat was over de schreef.
quote:Nou, dat uitschelden waar je voor geband wordt gaat meestal wel wat erger dan mierenneuker met (semi-gegronde) reden tegen iemand zeggen.
Zo mierenneuker????Ik dacht dat je andere op dit forum in hun waarrde moest laten en niet laten we het (overdreven) uitschelden noemen. Maar goed dat mogen de moderators blijkbaar wel. Zag net het Banmeldtopic deel 14 ofzo, waarin mensen worden aangemeld voor een Ban voor het uitschelden van mensen. Later we er dan twee (Moderators) voordragen die hier een post gedaan hebben.
quote:Als je het over de moderatoren hebt... Die hoeven niet "Slotje." te roepen, die zetten ze gewoon. Waarom gaat trouwens iedereen er van uit dat pogingen tot het in goede banen leiden van een forum voortkomt uit een soort impotentie in het dagelijks leven. Gun ze toch even het voordeel van de twijfel, joh. Misschien zijn ze in het echt ook wel naarlingen.
quote:Het arbeidsbureau bestaat al jaren niet meer. Als je niet weet waar je het over hebt, waar haal je dan het lef vandaan om zulke aannames en implicaties te maken?
quote:Eensgelijks.
Met vriendelijk groet..
quote:Ik ben voor, Beertje zou het VEEEEEEEEEEEL beter doen!
Op vrijdag 6 februari 2004 15:00 schreef Lucille het volgende:
Ik trek het boetekleed al aan:
Alle DIG mods maar een ban of zo?
quote:Stem dan voor een ban in dat topic muts
Op vrijdag 6 februari 2004 15:01 schreef Troel het volgende:[..]
Ik ben voor, Beertje zou het VEEEEEEEEEEEL beter doen!
quote:ZO KINDERACHTIG ...!!!!!
Op vrijdag 6 februari 2004 15:00 schreef Lucille het volgende:
Ik trek het boetekleed al aan:
Alle DIG mods maar een ban of zo?
quote:We zijn hiertoe gedreven door jouw overloos gezanik, wie is er nou kinderachtig?
Op vrijdag 6 februari 2004 15:02 schreef Beertje27 het volgende:[..]
ZO KINDERACHTIG ...!!!!!
quote:Je scheld me uit!!! Nu ga ik je echt wreken! Ik ga niet meer naar get The Picture kijken! En ik ga lekker klagen over je! Tsss, stomme mod!
Op vrijdag 6 februari 2004 15:02 schreef Lucille het volgende:[..]
Stem dan voor een ban in dat topic muts
quote:Als het niet kinderachtiger is, wat is dan je probleem?
Op vrijdag 6 februari 2004 15:05 schreef Beertje27 het volgende:
Nou een dergelijk topic starten is kinderachtig je mening geven is mijn inziens niet kinderachter.
quote:Eh hallo, Get the Picture is wel van een wat hoger niveau dan dit jah.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:18 schreef crash_bandicoot het volgende:
Ik ook,en het is een beetje, get the picture niveau topic.
quote:Lucille, heb jij trouwens ook msn ofzo?
Op vrijdag 6 februari 2004 15:27 schreef Lucille het volgende:[..]
Eh hallo, Get the Picture is wel van een wat hoger niveau dan dit jah.
quote:Ik heb MSN en ICQ. Maar niet op mijn werk.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:31 schreef Troel het volgende:[..]
Lucille, heb jij trouwens ook msn ofzo?
quote:Ik heb ook een stofzuiger, maar ik gebruik hem ook nooit
Op vrijdag 6 februari 2004 15:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb MSN en ICQ. Maar niet op mijn werk.
quote:Whehehe
Op vrijdag 6 februari 2004 15:37 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Ik heb ook een stofzuiger, maar ik gebruik hem ook nooit
quote:Kun je me een keer toevoegen dan als je wilt, is misschien wel handig voor memory enzo...
Op vrijdag 6 februari 2004 15:34 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb MSN en ICQ. Maar niet op mijn werk.
quote:Dat zal ik doen, maar zoals QG al aardig omschreef, erg vaak ben ik niet online.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:40 schreef Troel het volgende:[..]
Kun je me een keer toevoegen dan als je wilt, is misschien wel handig voor memory enzo...
quote:LOL We zullen zien
Op vrijdag 6 februari 2004 15:43 schreef Lucille het volgende:[..]
Dat zal ik doen, maar zoals QG al aardig omschreef, erg vaak ben ik niet online.
quote:You ain't seen nothing yet baby!
Op vrijdag 6 februari 2004 15:55 schreef Nimitz het volgende:
wat een geouwehoer. zeg.. Weer eens een user die het allemaal niet zint en gaat pissen tot ie een ons weegt. Gelukkig schelden de moderators eens vrolijk terug
quote:Welja, ga jij ons ook nog ff gelijk geven.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:55 schreef Nimitz het volgende:
wat een geouwehoer. zeg.. Weer eens een user die het allemaal niet zint en gaat pissen tot ie een ons weegt. Gelukkig schelden de moderators eens vrolijk terug
Is de laatste dagen al vaker voor bij gekomen en er is een centraal topic.
quote:Graag gedaan.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:48 schreef Slarioux het volgende:
Thx
moest ff goed maken van dat plaatje van bureaublad
Ik vind je een hele goeie DIG mod en zo maar euh:
Spelletje!
Je hebt als reden neer gezet dat de TS zijn site heeft gespamt.
Maar ik zie nergens een link naar zijn site of edits van zijn posts?
Je hebt wel gelijk dat ie lui is dat ie zelf niet even zoekt en duidelijker is.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:33 schreef SHERMAN het volgende:
Euh QuitGuy,Ik vind je een hele goeie DIG mod en zo
quote:Die topics zijn gewist
maar euh:
Spelletje!Je hebt als reden neer gezet dat de TS zijn site heeft gespamt.
Maar ik zie nergens een link naar zijn site of edits van zijn posts?Je hebt wel gelijk dat ie lui is dat ie zelf niet even zoekt en duidelijker is.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:35 schreef QuietGuy het volgende:[..]
[..]Die topics zijn gewist
Plaatste in veelvoud nieuwe topics over "een spelletje die hij gemaakt had" én "een spelletje die hij op een weblog gevonden had" met beiden hetzelfde URL.
Zie overigens zijn history
Ik heb niks gezegd.
quote:Heb je iets gezegd dan? Owja!
Op vrijdag 6 februari 2004 23:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]Ik heb niks gezegd.
quote:da's waar ook
Op vrijdag 6 februari 2004 23:33 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vind je een hele goeie DIG mod en zo
Lijkt me duidelijk.....
quote:Quietguy,was je je agenda vergeten????
Op woensdag 4 februari 2004 10:40 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Ik heb er zeker wat aan
Het staat voor donderdagavond/vrijdag in mijn agenda
Centraal topic en er word niet meer leuk gereageerd.
Is ook al zo vaak langsgekomen.
quote:Ach laat ik wel ff open
Op zaterdag 7 februari 2004 22:09 schreef SHERMAN het volgende:
Geluid van filmpjeIs ook al zo vaak langsgekomen.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:10 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Ach laat ik wel ff open
quote:Hou je nog wel van me?
Op zaterdag 7 februari 2004 22:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]Das de eerste keer dat je geen slotje geeft als ik er om vraag
quote:Nee, je hebt me verraden......
Op zaterdag 7 februari 2004 22:14 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Hou je nog wel van me?
heb ook zeg maar een beetje een vriendin
quote:Heb ik al gezien, ik denk dat de TS aan 't lezen is aldaar.
Op zondag 8 februari 2004 12:08 schreef werty het volgende:
FTP instelling zie post van dubbeldrank daar
laat de rellen hier maar komen
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 09-02-2004 15:48]
quote:We hebben maar 1 keer per kwartaal een rel hier. Sorry.
Op maandag 9 februari 2004 14:45 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, ik ben weer thuis, dus dan weten jullie dat
quote:Als ik je laat bannen, hebben we dan een rel?
Op maandag 9 februari 2004 14:45 schreef Troel het volgende:
quote:ja, maar ik wil wel zelf kunnen posten, dus dat schiet dan geloof ik niet op
Op maandag 9 februari 2004 16:12 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Als ik je laat bannen, hebben we dan een rel?
quote:Waar slaat dit nou op?
Op maandag 9 februari 2004 18:22 schreef Slarioux het volgende:[..]
Bittorent is altijd uit den boze, sorry
.
quote:Zie [Mededeling] Warez, P2P en DIG. Lezen!
Op maandag 9 februari 2004 18:49 schreef nipeng het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op?
quote:Waar het om gaat is het feit dat links naar torrens in de overgrote meerderheid van de gevallen wel naar warez wijst. En dat het daarom voor moderatoren ondoenlijk is om elke link expliciet te gaan controleren. Die 5% software die wel mag is trouwens ook op andere manieren te vinden, namelijk bij de makers van de software zelf. Er is dus geen reden om voor die software speciaal de p2p links te gebruiken. Sterker nog, in de meeste gevallen is de site van de eigenaar van die software of een mirror vele malen sneller en bovendien staan daar ook netjes de handleidingen en dergelijke. Je zou voor dat soort software wel dom zijn om daar speciaal je p2p netwerk voor op te starten.
Op maandag 9 februari 2004 18:56 schreef nipeng het volgende:
Een linkje naar een slackware iso op torrent mag bijvoorbeeld dus niet.
Complete bullshit dus maar ok.
quote:In mijn ogen moet het kunnen, mits er duidelijk bijstaat dat het een legale download is van [onderwerp]. Met duidelijkheid bereik je zoveel
[b]Op maandag 9 februari 2004 19:37 schreef Lucille een verrekt lang verhaal
quote:Helaas is de praktijk dat te veel users de gentlemens agreement aan hun laars lappen en het weer gaan verzieken voor anderen. Telkens weer worden er toch illegale links geplaatst, zelfs als ik aan het begin van het topic de oproep doe om geen links naar warez te plaatsen. Het werkt dus niet. En het kost te veel tijd om op die manier politieagentje te spelen, want dat wordt het op een gegeven moment, een kat en muis spel tussen de mods en enkele users. Helaas, het is niet anders. Een kleine groep die het verpest voor de rest.
Op maandag 9 februari 2004 19:39 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
In mijn ogen moet het kunnen, mits er duidelijk bijstaat dat het een legale download is van [onderwerp]. Met duidelijkheid bereik je zoveel
.
quote:Ze gaan gewoon weg, end of story. Hoi MUUS
Op maandag 9 februari 2004 19:39 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
In mijn ogen moet het kunnen, mits er duidelijk bijstaat dat het een legale download is van [onderwerp]. Met duidelijkheid bereik je zoveel
.
quote:Het is gewoon een mooie manier om de data usage te delen onder users. Je neemt een beetje en je geeft een beetje
Op maandag 9 februari 2004 19:37 schreef Lucille het volgende:[..]
Je zou voor dat soort software wel dom zijn om daar speciaal je p2p netwerk voor op te starten.
quote:Voor freeware is die redenatie overbodig. Wat valt daar aan te delen? Het komt van een plek die iedereen kan bereiken?
Op maandag 9 februari 2004 20:39 schreef nipeng het volgende:[..]
Het is gewoon een mooie manier om de data usage te delen onder users. Je neemt een beetje en je geeft een beetje
heb je uberhaupt nog wel s wat aan mijn mail gehad.Ik zie dat je de faq over routerpoorten forwarden nog steeds niet heb aangepast.
gebeurt dat nog??
Spywareblaster
Een applicatie die alle ongewenste active-x objecten blokkeert, en voorkomt van ongewenste installaties. In combinatie met spybot search and destroy zal je nooit meer last van spyware hebben !
http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 09-02-2004 23:07]
Het zou dan over de meest uiteenlopende (digitale) zaken kunnen gaan, varierend over tips binnen Windows tot trucs met de digitale camera.
Ik denk dat er genoeg mensen binnen DIG rondlopen die af en toe iets vinden of zelf ontdekken wat de moeite waard is voor andere FOK! users, maar wat net niet een heel topic waard is waardoor de kennis eigenlijk weer verloren gaat.
Ik kwam eigenlijk op het idee door: Screenshots Windows 2003 Server (let niet op de off-topic van de rest, het is niet voor niets gesloten), maar onderaan staat een kleine tip om screenshots te kunnen maken van de installatie procedure van bijvoorbeeld Windows 2003 voordat je eigenlijk screenshots kan maken.
Dit zijn kleine dingen die erg goed passen in mijn belevenis in een Tips en Trucs topic..
of
??? Leuk idee?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 09:49 schreef WaSTeiL het volgende:
Kunnen we niet een sticky topic maken met daarin "Tips en trucs van de week"?
Maak daarbij een normaal Centraal topic aan waarin mensen suggesties kunnen doen. De mods kunnen dan selecteren wat goede tips zijn en deze in het sticky topic proppen.Het zou dan over de meest uiteenlopende (digitale) zaken kunnen gaan, varierend over tips binnen Windows tot trucs met de digitale camera.
Ik denk dat er genoeg mensen binnen DIG rondlopen die af en toe iets vinden of zelf ontdekken wat de moeite waard is voor andere FOK! users, maar wat net niet een heel topic waard is waardoor de kennis eigenlijk weer verloren gaat.
Ik kwam eigenlijk op het idee door: Screenshots Windows 2003 Server (let niet op de off-topic van de rest, het is niet voor niets gesloten), maar onderaan staat een kleine tip om screenshots te kunnen maken van de installatie procedure van bijvoorbeeld Windows 2003 voordat je eigenlijk screenshots kan maken.
Dit zijn kleine dingen die erg goed passen in mijn belevenis in een Tips en Trucs topic..
of
??? Leuk idee?
Ik snap het wel hoor QuietGuy, maar daar had ik het al geplaatst en sneeuwt het onder, wordt het niet gelezen, kortom, komt geen reactie. Het valt in die centrale topics gewoon niet op. Vandaar dat ik het ook even in een [sub] had gezet, dat dat bij dit soort topics niet werkt.
Ook is er over deze provider nog niets geschreven in die topics, dus als naslagwerk kan ik het ook niet gebruiken. Als deze nou open mag, dan schrijf ik daarna een samenvatting over deze provider en zet het in dat centrale topic, zodat anderen er nog wat aan hebben...
quote:Zit die op slot dan?
Op donderdag 12 februari 2004 10:13 schreef Suijk het volgende:
Megaprovider
quote:Top!
Op donderdag 12 februari 2004 10:35 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Zit die op slot dan?
Mag ik er even op wijzen dat het maken en verspreiden van ondertitels voor films illegaal is? Het is namelijk afgeleid werk van de teksten die in films worden uitgesproken, en daarop rusten auteursrechten.
(Vergelijk het met als je bijvoorbeeld een voordracht doet van een gedicht, en een slimme jongen brengt vervolgens jouw gedicht uit in een gedichtenbundel)
quote:Wijs er maar eens op maanvis
Op donderdag 12 februari 2004 19:03 schreef Maanvis het volgende:
BREINMag ik er even op wijzen dat het maken en verspreiden van ondertitels voor films illegaal is? Het is namelijk afgeleid werk van de teksten die in films worden uitgesproken, en daarop rusten auteursrechten.
(Vergelijk het met als je bijvoorbeeld een voordracht doet van een gedicht, en een slimme jongen brengt vervolgens jouw gedicht uit in een gedichtenbundel)
quote:Jeps... IRC was net iets sneller dan jij
Op donderdag 12 februari 2004 19:03 schreef Maanvis het volgende:
Dat had je dus al gezien slari
quote:Wat verwachten jullie, dat ik de aparte FAQ van elk subforum ga lezen? Ik ken de algemene policy, dat lijkt mij voldoende.
Op donderdag 12 februari 2004 23:00 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ja dááag, ik heb het wel een beetje gehad met users en hun gezeik over fatsoen en voorbeeldfuncties. Als jij nou eens ff de FAQ had gelezen, direct nadat ik je post had gewist, had je het allang geweten.
En bovendien, als je meedoet met de discussie heb je toch helemaal geen terugvindposts nodig? Dan beantwoord je toch vragen, stel je ze, en klets je lekker mee over de nieuwe browser? Waarom dan hardnekkig TVP's plaatsen? Of ben ik nou gek?
En ik deed mee aan de discussie. Ik heb meegedaan in het vorige deel. Omdat het deel echter volzat en ik geen opmerkingen had heb ik een 'terugvindpost' in het volgende deel gepost.
En hoe moet ik weten dat mijn post gedelete is? Het topic staat immers niet meer in mijn 'active topics'. Toen ik me het topic weer herinnerde dacht ik dat ik gewoon een foutje had gemaakt en poste ik de 'terugvindpost' opnieuw. Weer werd het verwijderd, en weer had ik geen idee omdat het topic niet meer in de active topiclijst staat.
Dom dat je dan meteen zo reageert en dan nu zelfs nog volhouden dat je correct bezig was met zo'n reactie. Gelukkig zijn de moderators in andere subfora reeeler.
Maargoed, je kent het principe en de redenen nu wel denk ik .
quote:Opgeloste problemen worden in principe niet op slot gezet hier.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:40 schreef ZX9R het volgende:
SB Audigy 2 platinum software kan dicht. Probleem is opgelost!
quote:k
Op vrijdag 13 februari 2004 09:46 schreef Lucille het volgende:[..]
Opgeloste problemen worden in principe niet op slot gezet hier.
quote:Bookmark dit topic
Op vrijdag 13 februari 2004 00:06 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Wat verwachten jullie, dat ik de aparte FAQ van elk subforum ga lezen? Ik ken de algemene policy, dat lijkt mij voldoende.
En ik deed mee aan de discussie. Ik heb meegedaan in het vorige deel. Omdat het deel echter volzat en ik geen opmerkingen had heb ik een 'terugvindpost' in het volgende deel gepost.
En hoe moet ik weten dat mijn post gedelete is? Het topic staat immers niet meer in mijn 'active topics'. Toen ik me het topic weer herinnerde dacht ik dat ik gewoon een foutje had gemaakt en poste ik de 'terugvindpost' opnieuw. Weer werd het verwijderd, en weer had ik geen idee omdat het topic niet meer in de active topiclijst staat.
Dom dat je dan meteen zo reageert en dan nu zelfs nog volhouden dat je correct bezig was met zo'n reactie. Gelukkig zijn de moderators in andere subfora reeeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |