quote:Denk je?
Op woensdag 14 januari 2004 19:14 schreef dJ-Zcore het volgende:
Achteraf zal je er blij mee zijn.
Misschien heb je gelijk, maar op dit moment lijkt alles teveel. Alsof het allemaal groter is dan ikzelf.
quote:Voor mij zal je de enige echte R&P mod zijn
Op woensdag 14 januari 2004 19:13 schreef Roellio het volgende:
Mijn hart is gebroken!
Ik heb zojuist via de digitale snelweg kennis genomen van het feit dat ik nooit R&P mod zal worden.
M'n studie, m'n werk, m'n sociale verplichtingen. Ik kan gewoon niet opleven tegen de enorme maatschappelijke druk van het moderne leven. Soms denk ik dat iedereen tegen me is.
quote:Ah guttegut, aansteller.
Op woensdag 14 januari 2004 19:21 schreef Roellio het volgende:
Ik weet niet wat het is. Ineens leek er wel iets te knappen.M'n studie, m'n werk, m'n sociale verplichtingen. Ik kan gewoon niet opleven tegen de enorme maatschappelijke druk van het moderne leven. Soms denk ik dat iedereen tegen me is.
quote:Je mag geen klotereacties geven in R&P.
Op woensdag 14 januari 2004 19:22 schreef Guidoweb5 het volgende:
verbaasd me niets, aangezien je zelf ook niet in de gaten hebt dat dit OF in FB OF in KLB hoort...
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:14 schreef dJ-Zcore het volgende:
Achteraf zal je er blij mee zijn.
quote:Wat is daar zo erg aan ?
Op woensdag 14 januari 2004 19:13 schreef Roellio het volgende:
Mijn hart is gebroken!
Ik heb zojuist via de digitale snelweg kennis genomen van het feit dat ik nooit R&P mod zal worden.
quote:Mijn echte naam is Harrie.
Op woensdag 14 januari 2004 19:25 schreef Maanvis het volgende:
Hij doet zich op internet anders voor dan hij daadwerkelijk is en zijn gestuurde foto's zijn ook nep, hij wil niet ontmoeten omdat men daar anders achterkomt.
Users zoals jij hebben we meer nodig in R&P. Ik word er helemaal emotioneel van.
Bedankt
quote:He och jochie toch!
Op woensdag 14 januari 2004 19:24 schreef Roellio het volgende:[..]