abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2004 @ 11:03:57 #101
572 Sniper
Gull Catcher
pi_15872811
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:15 schreef Fixers het volgende:

[..]

Cabaretiers + VARA + Oudejaar = Extreem links. Wen er maar aan dat bepaalde begrippen nu eenmal links zijn. Net zoals het meerendeel van de journalistiek.

Yep. Misschien kan de VARA voortaan het vignet "PP" (Zendtijd voor politieke partijen) voeren. Missie: Het superioriteitsgevoel en het morele gelijk van links etaleren.

OT was enkele dagen geleden een docu op de VPRO over the Underground Weathermen. Leuke illustratie van de werkwijze van (extreem) links: leven in de absurde illusie dat de meerderheid van de bevolking achter je staat (valt het dan ff tegen als er 250 man op je megafestatie komen), en je levensvisie (die immers superieur is) desnoods met geweld aan de samenleving opdringen. Leuk om te zien hoe het met die gasten afgelopen is, ofwel in de bak (moord op een politieagent) ofwel vol van schaamte (wijsheid komt met de jaren) ofwel volledig aangepast (en als op en top kapitalist/consument winnaar van 25 mille in een tv spelletje). Hoopvol, 't is dus schijnbaar maar een fase.

pi_15873447
WAT MOET IK MET LIONKINGPOPPETJES?
IK BEN VERDOMME 45 JAAR OUD!
IK WIL GEEN LIONKINGPOPPETJES

IK WIL JOU!

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  FOK!fossiel donderdag 1 januari 2004 @ 12:30:59 #103
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15873471
Leuke oudejaarsconference.... Ikheb me vanochtend prima vermaakt...

"Eigen supermarkt eerst"

pi_15873495
quote:
Op woensdag 31 december 2003 22:24 schreef Linz het volgende:
viel inderdaad reuze mee

volgend jaar youp van t hek maar...

Ik heb mij goed kunnen vermaken, maar doe idd volgend jaar Youp van't hek maar weer.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_15873885
Ik vond het best grappig, heb er van genoten....

Vooral toen die man op het podium moest komen, want dat bleek een collega te zijn.

pi_15873933
Vond het wel grappig. Erg gelachen toen met dat zinloos geweld en die allochtoon bij de ambtenaar.

Sommige dingen begonnen gewoon langdraadig te worden zoals met die oorlog

pi_15874110
Ik vondt hem ook erg goed!

Over het Links-Rechts debat wil ik maar 1 ding zeggen:
Je zult er maar achter komen dat je hart aan de rechterkant zit...

pi_15874128
links en rechts? ik probeer bij elke verkiezing erachter te komen wat het verschil is tussen die twee. maar geen hond schijnt het goed te kunnen uitleggen. jullie weten het blijkbaar wel. kan iemand me dan een plezier doen en mij voor eens en altijd uit het donker halen wat deze vraag betreft..?
  donderdag 1 januari 2004 @ 14:00:24 #109
572 Sniper
Gull Catcher
pi_15874823
Wederom ietwat OT (sorry )

Vooral de selectiviteit van die VARA programma's is nogal opzichtig. Neem bijvoorbeeld het niet aflatende gehak (gaap) op Balkenende. Spijkerman tegen een wanhopig geforceerd grappig doende 'acteur' : "U wordt door niemand (pardon laat mij er even buiten, dankje) serieus genomen." Waar was de Spijker toen Kok met tulband op (hoezo serieus) zich onsterfelijk belachelijk maakte? Puhlease...

donderdag 1 januari 2004 @ 14:03:19 #110
67205 Colplay
How you doin??
pi_15874898
Heb het eerste stuk echt gevolgd en vond er wel aardige grappen tussen zitten. Maar daarna kon ik het niet meer echt goed horen door de mensen met wie ik was. maar wel opgenomen, dus ga straks nog ff kijken.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  donderdag 1 januari 2004 @ 14:39:11 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15875712
Dat van Lusanne van der Gun is er dus uitgeknipt. Jammer. Weet iemand de precieze grappen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 1 januari 2004 @ 14:47:10 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_15875859
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:00 schreef Sniper het volgende:
Wederom ietwat OT (sorry )

Vooral de selectiviteit van die VARA programma's is nogal opzichtig. Neem bijvoorbeeld het niet aflatende gehak (gaap) op Balkenende. Spijkerman tegen een wanhopig geforceerd grappig doende 'acteur' : "U wordt door niemand (pardon laat mij er even buiten, dankje) serieus genomen." Waar was de Spijker toen Kok met tulband op (hoezo serieus) zich onsterfelijk belachelijk maakte? Puhlease...

Uiteraard. Je maakt je ook zo belachelijk als je je op een staatsbezoek aanpast aan de gewoonten van het land waar je op bezoek bent. Jij bent er zo een die dit belachelijk vindt en dan voorop gaat staan als een bezoekend staatshoofd hier weigert om zijn peniskoker in te ruilen voor een lange broek.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_15875972
Ik heb het even zitten kijken, maar mij zijn die twee toch NET even te druk.
pi_15876035
Het was echt leuk om te kijken. Ik had nog nooit iets eerder van hun gezien en ik vond het echt grappig. Maar ja, smaken verschillen. Ik zat met m'n zus te kijken, ik moest elke keer onwijs lachen en zij zat te kijken alsof ze een stuk stront zag
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_15876104
Gemist, had toen betere dingen te doen

Weet iemand wanneer het wordt herhaald?

Op donderdag 1 januari 2004 12:28 schreef Argento het volgende:
WAT MOET IK MET LIONKINGPOPPETJES?
IK BEN VERDOMME 45 JAAR OUD!
IK WIL GEEN LIONKINGPOPPETJES

IK WIL JOU!

Dat was het enige leuke stukje in die hele conference. Het viel echt enorm tegen.
pi_15877679
Matigjes, die ene nieuwe ADHD-cabaretier van 2 weken geleden was beter
pi_15877700
het was een aantal keer heel vervelend dat ze best lang door elkaar heen gingen lullen.
pi_15877722
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 11:03 schreef Sniper het volgende:

[..]

Yep. Misschien kan de VARA voortaan het vignet "PP" (Zendtijd voor politieke partijen) voeren. Missie: Het superioriteitsgevoel en het morele gelijk van links etaleren.

OT was enkele dagen geleden een docu op de VPRO over the Underground Weathermen. Leuke illustratie van de werkwijze van (extreem) links: leven in de absurde illusie dat de meerderheid van de bevolking achter je staat (valt het dan ff tegen als er 250 man op je megafestatie komen), en je levensvisie (die immers superieur is) desnoods met geweld aan de samenleving opdringen. Leuk om te zien hoe het met die gasten afgelopen is, ofwel in de bak (moord op een politieagent) ofwel vol van schaamte (wijsheid komt met de jaren) ofwel volledig aangepast (en als op en top kapitalist/consument winnaar van 25 mille in een tv spelletje). Hoopvol, 't is dus schijnbaar maar een fase.

Interessante analyse.
pi_15877752
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 16:10 schreef Toadette het volgende:
het was een aantal keer heel vervelend dat ze best lang door elkaar heen gingen lullen.
ja inderdaad, dat was zwaar irritant!
pi_15878047
Ik vond het echt helemaal niet leuk. Allemaal inkoppertjes of grappen waar je al 10 minuten van tevoren de clou van weet. Mijn zus heeft een cd van ze, daarop zijn z eleuk. Dit was echt niks.
pi_15878088
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 13:21 schreef Astronaut_Jones het volgende:
links en rechts? ik probeer bij elke verkiezing erachter te komen wat het verschil is tussen die twee. maar geen hond schijnt het goed te kunnen uitleggen. jullie weten het blijkbaar wel. kan iemand me dan een plezier doen en mij voor eens en altijd uit het donker halen wat deze vraag betreft..?
Links is beter
pi_15878175
Wat leuk, dat alle rechtse mannetjes zich weer op zitten te winden.

Ik vond het zelf wel aardig, leuker dan normaal; zo af en toe een beetje te makkelijk en te geforceerd.

It is much easier to be critical than to be correct.
  donderdag 1 januari 2004 @ 17:02:37 #124
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_15879007
quote:
een beetje te makkelijk en te geforceerd.
  donderdag 1 januari 2004 @ 17:05:20 #125
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15879094
ik heb het gemist waar kan ik dat nog terugvinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')