quote:Yep. Misschien kan de VARA voortaan het vignet "PP" (Zendtijd voor politieke partijen) voeren. Missie: Het superioriteitsgevoel en het morele gelijk van links etaleren.
Op woensdag 31 december 2003 16:15 schreef Fixers het volgende:[..]
Cabaretiers + VARA + Oudejaar = Extreem links. Wen er maar aan dat bepaalde begrippen nu eenmal links zijn. Net zoals het meerendeel van de journalistiek.
OT was enkele dagen geleden een docu op de VPRO over the Underground Weathermen. Leuke illustratie van de werkwijze van (extreem) links: leven in de absurde illusie dat de meerderheid van de bevolking achter je staat (valt het dan ff tegen als er 250 man op je megafestatie komen), en je levensvisie (die immers superieur is) desnoods met geweld aan de samenleving opdringen. Leuk om te zien hoe het met die gasten afgelopen is, ofwel in de bak (moord op een politieagent) ofwel vol van schaamte (wijsheid komt met de jaren) ofwel volledig aangepast (en als op en top kapitalist/consument winnaar van 25 mille in een tv spelletje). Hoopvol, 't is dus schijnbaar maar een fase.
IK WIL JOU!
quote:Ik heb mij goed kunnen vermaken, maar doe idd volgend jaar Youp van't hek maar weer.
Op woensdag 31 december 2003 22:24 schreef Linz het volgende:
viel inderdaad reuze meevolgend jaar youp van t hek maar...
Vooral toen die man op het podium moest komen, want dat bleek een collega te zijn.
Sommige dingen begonnen gewoon langdraadig te worden zoals met die oorlog
Over het Links-Rechts debat wil ik maar 1 ding zeggen:
Je zult er maar achter komen dat je hart aan de rechterkant zit...
Vooral de selectiviteit van die VARA programma's is nogal opzichtig. Neem bijvoorbeeld het niet aflatende gehak (gaap) op Balkenende. Spijkerman tegen een wanhopig geforceerd grappig doende 'acteur' : "U wordt door niemand (pardon laat mij er even buiten, dankje) serieus genomen." Waar was de Spijker toen Kok met tulband op (hoezo serieus) zich onsterfelijk belachelijk maakte? Puhlease...
quote:Uiteraard. Je maakt je ook zo belachelijk als je je op een staatsbezoek aanpast aan de gewoonten van het land waar je op bezoek bent. Jij bent er zo een die dit belachelijk vindt en dan voorop gaat staan als een bezoekend staatshoofd hier weigert om zijn peniskoker in te ruilen voor een lange broek.
Op donderdag 1 januari 2004 14:00 schreef Sniper het volgende:
Wederom ietwat OT (sorry)
Vooral de selectiviteit van die VARA programma's is nogal opzichtig. Neem bijvoorbeeld het niet aflatende gehak (gaap) op Balkenende. Spijkerman tegen een wanhopig geforceerd grappig doende 'acteur' : "U wordt door niemand (pardon laat mij er even buiten, dankje) serieus genomen." Waar was de Spijker toen Kok met tulband op (hoezo serieus) zich onsterfelijk belachelijk maakte? Puhlease...
quote:Dat was het enige leuke stukje in die hele conference. Het viel echt enorm tegen.
Op donderdag 1 januari 2004 12:28 schreef Argento het volgende:
WAT MOET IK MET LIONKINGPOPPETJES?
IK BEN VERDOMME 45 JAAR OUD!
IK WIL GEEN LIONKINGPOPPETJESIK WIL JOU!
quote:Interessante analyse.
Op donderdag 1 januari 2004 11:03 schreef Sniper het volgende:[..]
Yep. Misschien kan de VARA voortaan het vignet "PP" (Zendtijd voor politieke partijen) voeren. Missie: Het superioriteitsgevoel en het morele gelijk van links etaleren.
OT was enkele dagen geleden een docu op de VPRO over the Underground Weathermen. Leuke illustratie van de werkwijze van (extreem) links: leven in de absurde illusie dat de meerderheid van de bevolking achter je staat (valt het dan ff tegen als er 250 man op je megafestatie komen), en je levensvisie (die immers superieur is) desnoods met geweld aan de samenleving opdringen. Leuk om te zien hoe het met die gasten afgelopen is, ofwel in de bak (moord op een politieagent) ofwel vol van schaamte (wijsheid komt met de jaren) ofwel volledig aangepast (en als op en top kapitalist/consument winnaar van 25 mille in een tv spelletje). Hoopvol, 't is dus schijnbaar maar een fase.
quote:ja inderdaad, dat was zwaar irritant!
Op donderdag 1 januari 2004 16:10 schreef Toadette het volgende:
het was een aantal keer heel vervelend dat ze best lang door elkaar heen gingen lullen.
quote:Links is beter
Op donderdag 1 januari 2004 13:21 schreef Astronaut_Jones het volgende:
links en rechts? ik probeer bij elke verkiezing erachter te komen wat het verschil is tussen die twee. maar geen hond schijnt het goed te kunnen uitleggen. jullie weten het blijkbaar wel. kan iemand me dan een plezier doen en mij voor eens en altijd uit het donker halen wat deze vraag betreft..?
Ik vond het zelf wel aardig, leuker dan normaal; zo af en toe een beetje te makkelijk en te geforceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |