quote:dat vind ik eerder een eng idee, dat we de macht hebben om onszelf en anderen het leven te ontnemen
Op dinsdag 30 december 2003 22:16 schreef Argento het volgende:
We hebben allemaal wel ns de -min of meer bevrijdende- gedachte gehad dat we het in onze macht hebben om aan alles een einde te maken. Het uitvoeren van die gedachte is echter alweer ontelbare stappen verder en daar zal ik -zoals het er nu naar uitziet- wel nooit aan toekomen.
quote:Dat kan, maar je hebt die macht nu eenmaal.
Op dinsdag 30 december 2003 22:17 schreef rijkie_v het volgende:[..]
dat vind ik eerder een eng idee, dat we de macht hebben om onszelf en anderen het leven te ontnemen
Use it wisely
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 22:15 schreef Kaps00ny het volgende:
ja. wel eens aan gedacht
Maar gelukkig blijft het bij de meeste alleen maar bij denken!
maar ik vind het in ieder geval een bevrijdende gedachte dat je er inderdaad altijd een eind aan kan maken, als het te zwaar wordt... Ik zou alleen niet weten hoe , ik zie me niet uit een venster springen of me voor een trein werpen. Pillen ... maar daar geraak je zo maar niet aan
ik ben er sowieso niet toe in staat, denk ik , ik ben te nieuwsgierig naar wat nog komen moet
voor ik preken krijg over hoe stom dat is, het is jaren geleden dat ik daar serieus over gedacht heb..
Anyway, mijn jeugd was niet zo vrolijk, aardige ouders ja, iets te hoog iq, mijzelf leren schrijven op de kleuterschool waardoor ik er niet echt bij paste. Echt niet is een betere omschrijving. Thuis een broertje met ADHD dat slaan en schoppen een bijzonder grappige manier vond om de tijd door te brengen. Ik was ouder, dus het was altijd mijn schuld.
Anyway, jaar of 6 op school begonnen kinderen ook door te krijgen dat schoppen wel erg grappig was, dus ik eigenlijk altijd te laat op school om mensen te ontwijken.
Toen een jaar of 9, op weg van school naar huis. Een jongen die ik toen nog niet eens kende. Had gehoord van z'n vriendjes dat het leuk was mij te schoppen... Daarna nog met een mes mijn rug behandeld ook...
Toen had ik het wel gehad. Ik had gelezen dat er botulisme in het slootwater zat en dat je daarom dus niet mocht zwemmen in meertjes enzo aangezien eenden er dood van gingen zou ik dat ook wel doen.. Ik heb vervolgens weken lang elke dag slootwater gedronken in de hoop daaraan dood te gaan. Maar nee.
[Dit bericht is gewijzigd door MoeSha op 30-12-2003 23:46]
[Dit bericht is gewijzigd door weirdone op 30-12-2003 23:46]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |