abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15771711
Hedenmiddag is gemeenteraadslid Michiel Smit van NieuwRechts bekogeld door AFA's in Groningen.
Michiel Smit was in Groningen nadat hij een uiterst succesvolle radiouitzending had gemaakt samen met Omroep Fryslanin Friesland.
Zo'n 20 gemaskerde aanhangers van AFA kregen Smit in het vizier en bekogelden hem met allerlei rotzooi.
Waaronder: tomaten, eieren etc.
Nadat Smit zich ternauwernood uit de voeten kon maken om zich te fatsoeneren en te bekomen van de schrik, dropen de AFA's af.
Michiel Smit liep bij deze actie geen lichamelijk letsel op, wat meer geluk dan wijsheid was.

http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/1/bekijk/4492.html

----------------------------------

Wat vinden we hiervan? Ik als liberaal persoon vind het ronduit schoftelijk
dat deze groep 'socialen' de vrijheid van meningsuiting dwarsbomen.
Hoe kun je in een democratie anderen zo proberen het zwijgen opteleggen?

zondag 28 december 2003 @ 18:41:18 #2
36670 coonman
coon's forever
pi_15771755
what the fuck zijn AFA's
be cool stay cool and behave
pi_15771784
Beetje droevig om een ander te bekogelen maar die Michiel Smit is een volslagen idioot
Mja
pi_15771797
Ik las het ook op http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=107199

Ik ben bang dat er straks een grote tegen actie komt en hierbij
slachtoffers vallen. Is dit nou de bedoeling van de vrijheid van
meningsuiting?

pi_15771838
De bedoelde afa's : http://kafka.antifa.net/
  zondag 28 december 2003 @ 18:43:31 #6
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15771844
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:39 schreef WieWatWaarom het volgende:
Hedenmiddag is gemeenteraadslid Michiel Smit van NieuwRechts bekogeld door AFA's in Groningen.
Michiel Smit was in Groningen nadat hij een uiterst succesvolle radiouitzending had gemaakt samen met Omroep Fryslanin Friesland.
Zo'n 20 gemaskerde aanhangers van AFA kregen Smit in het vizier en bekogelden hem met allerlei rotzooi.
Nadat Smit zich ternauwernood uit de voeten kon maken om zich te fatsoeneren en te bekomen van de schrik, dropen de AFA's af.
Michiel Smit liep bij deze actie geen lichamelijk letsel op, wat meer geluk dan wijsheid was.

Ik persoonlijk vind Michiel Smit veel te ver gaan met zijn opvattingen en sympathieen voor extreem rechts.

Toch vind ik dat eenieder in dit land mag uiten wat hij/zij denkt of voelt en daarom vind ik het ook zo ridicuul dat een aantal overblijfselen van de linkse gedachtenpolizei anderen intimideren en de mond proberen te snoeren. Not done dus!

zondag 28 december 2003 @ 18:43:56 #7
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15771857
quote:

Ik keur de actie van de AFA's af,maar vind jij Michiel Smit ook een liberaal persoon? Vind jij ook dat Michiel Smit meningen, levenshoudingen van alle Nedelanders respecteert en hen in hun waarde laat?
Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
  zondag 28 december 2003 @ 18:44:14 #8
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_15771868
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:41 schreef coonman het volgende:
what the fuck zijn AFA's
werkloze krakers.......
Wat zijn we aan het doen ???
  zondag 28 december 2003 @ 18:44:59 #9
36590 c20h25n30
Hofmann's Problem Child
pi_15771891
quote:

Michiel Smit liep bij deze actie geen lichamelijk letsel op,

Jammer
"I suddenly became strangely inebriated. The external world became changed as in a dream. When the eyes were closed, colored pictures flashed past in a quickly changing kaleidoscope." -Dr.Albert Hofmann
  zondag 28 december 2003 @ 18:46:09 #10
74080 Goodluck
pi_15771930
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:44 schreef c20h25n30 het volgende:

[..]

Jammer

Dus dat vind jij een goede manier om democratie te bedrijven ?
pi_15771931
quote:
Ze zijn links dus dan mag het. Een tijdje terug zijn ze ook aangevallen door AFA's tijdens een anti-pedo demonstratie. Hebben ze een willekeurige Zwitserse toerist met zwaar inwenig letsel de intensive care ingeslagen. Alleen omdat hij toevallig in de buurt was en een kaal hoofd had.

En natuurlijk hoor je de landelijke media daar niet over. Moet je eens voorstellen wat er was gebeurd als bijvoorbeeld de SP ging demonstreren voor hogere uitkeringen en plotseling worden ze aangevallen door een stel neo-nazi's die vervolgens een onschuldige omstander zwaar lichamelijk letsel toebrengt. Dan zouden de kranten vol hebben gestaan van dit rechtse geweld...

[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 28-12-2003 18:47]

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15771936
Dan ben je echt zielig, het toewensen van lichamelijk letsel
aan een ander maakt je echt hopeloos.
pi_15771949
Ik vind Smit ook 3x niks, maar dit is inderdaad toch wel laag. Jammer dat die gasten kennelijk ook niks van de nasleep van die taartenactie tegen Fortuyn hebben geleerd.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zondag 28 december 2003 @ 18:47:48 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15771985
Die AFA's zijn echt domme gasten.

Michiel Smit krijgt alleen maar aandacht hierdoor en misschien zelfs wat symphatisanten erbij. Dus de acties zijn niet alleen "fout" (het is niet gelijk crimineel, maar het gaat wel verder dan een ludieke actie. Te ver), maar schieten zelfs hun doel voorbij.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15771986
Lekker onbevooroordeeld stukje tekst ook. Linkse pers my ass. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 28 december 2003 @ 18:48:40 #16
36590 c20h25n30
Hofmann's Problem Child
pi_15772007
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:46 schreef Tikorev het volgende:
En natuurlijk hoor je de landelijke media daar niet over. Moet je eens voorstellen wat er was gebeurd als bijvoorbeeld de SP ging demonstreren voor hogere uitkeringen en plotseling worden ze aangevallen door een stel neo-nazi's die vervolgens een onschuldige omstander zwaar lichamelijk letsel toebrengt. Dan zouden de kranten vol hebben gestaan van dit rechtse geweld...
Is daar nu sprake van dan? .
Slaat echt nergens op wat je nu zegt. .
"I suddenly became strangely inebriated. The external world became changed as in a dream. When the eyes were closed, colored pictures flashed past in a quickly changing kaleidoscope." -Dr.Albert Hofmann
  zondag 28 december 2003 @ 18:48:41 #17
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_15772008
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:46 schreef WieWatWaarom het volgende:
Dan ben je echt zielig, het toewensen van lichamelijk letsel
aan een ander maakt je echt hopeloos.
Maak je je ook druk om het vaak verwerpelijke gedachtegoed van Michiel smit?

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 28-12-2003 18:50]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_15772010
Churchill zei het na de oorlog al; de nieuwe fascisten zullen zich anti-fascisten noemen. Dat geldt in elk geval voor dit landje. In Nederland komt ALLE politiek geweld uit de linkse hoek.

Het zou me niet verbazen als Michiel Smit hetzelfde lot te wachten staat als Pim Fortuyn.

Extreem links in Nederland is goed georganiseerd en wordt de hand boven het hoofd gehouden door de linkse partijen en de linkse rechterlijke macht.

Overigens zie ik die Michiel Smit niet echt zitten. Hij maakt nogal domme en beledigende politieke spotjes. En ook een aantal opvattingen deugen niet.

zondag 28 december 2003 @ 18:49:02 #19
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_15772022
Tja, ik noem dit niet echt nieuws. De mensen die Michiel Smit steunen zijn meestal de meest kanslozen die er op deze aardkloot rondlopen.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  zondag 28 december 2003 @ 18:49:56 #20
74080 Goodluck
pi_15772044
quote:

[..]

Ze zijn links dus dan mag het. Een tijdje terug zijn ze ook aangevallen door AFA's tijdens een anti-pedo demonstratie. Hebben ze een willekeurige Zwitserse toerist met zwaar inwenig letsel de intensive care ingeslagen. Alleen omdat hij toevallig in de buurt was en een kaal hoofd had.

Mensen van welke politieke geaardheid dan ook die door zoiets subjectiefs als geweld en intimidatie hun doel proberen te bereiken vind ik zowieso ongeoorlooft in een land dat zegt een "vrije democratie" te zijn.

Kennelijk is de moord op Fortuyn alweer vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 28-12-2003 18:53]

zondag 28 december 2003 @ 18:50:17 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15772053
quote:

[..]

Ze zijn links dus dan mag het.

Dit slaat nergens op.
quote:
Een tijdje terug zijn ze ook aangevallen door AFA's tijdens een anti-pedo demonstratie. Hebben ze een willekeurige Zwitserse toerist met zwaar inwenig letsel de intensive care ingeslagen. Alleen omdat hij toevallig in de buurt was en een kaal hoofd had.
Er zijn mensen gearresteerd.
quote:
Hoe wil je nu dit vergelijken met een hypothetische actie waaran jij de media-aandacht wel even ervan kunt gokken?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 28 december 2003 @ 18:51:24 #22
74080 Goodluck
pi_15772086
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:49 schreef stukovich het volgende:
Tja, ik noem dit niet echt nieuws. De mensen die Michiel Smit steunen zijn meestal de meest kanslozen die er op deze aardkloot rondlopen.
En dus mag je ze maar bedreigen, mishandelen en intimideren ?
pi_15772091
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:48 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Maak je je ook druk om het vaak verwerpelijke gedachtegoed van Michel smit?

Ookal vind je het verwerpelijk, het is net als met Fortuyn een niet
te miskennen gedachten van vele Nederlanders.

Ik ben het zeker niet altijd met m Smit eens maar dan moet hij met
argumenten onder tafel worden geschoven, niet met geweld/rotzooi.
Het geeft anderen(links) een slechte naam door het niet kunnen tonen
van sociale gespreksvaardigheden. Waarmee ze kiezers wegjagen.

Moet hij het op een precenteerblaadje krijgen?, lijkt me niet.

pi_15772120
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hoe wil je nu dit vergelijken met een hypothetische actie waaran jij de media-aandacht wel even ervan kunt gokken?

Ervaringen, die dingen zijn vaak genoeg voorgekomen en dat ging ook altijd op deze manier zoals hij ze beschrijft (als je het over het gedrag van de media hebt dan).
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_15772132
Inderdaad, het zijn de mensen die er het meest op tegen roepen te zijn, die nu weer geweld gebruiken. Krakers, antiglobalisten, AFA's allemaal één pot nat. Met geweld proberen ze hun standpunten op te dringen, en owee als je het er niet mee eens bent. Laf hoor, als je het niet kan winnen zonder deze geintjes.

Get a job......

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')