abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15324789
Nou ik had wel een heel vreemde avond gisteravond. Let me tell you about it.

Mijn ouders zijn gescheiden en eens in de maand ga ik met mijn vader wat drinken en een beetje lullen. Gisteravond was zo'n avond. Nu voelde ik me niet zo heel erg lekker en besloot wat eerder dan normaal weg te gaan. Ik had mijn pa net gedag gezegd toen mijn ex-vriendin me belde. Even iets toelichten over onze relatie. We waren eerst beste vrienden hebben toen een relatie gehad maar dat liep na 2 jaar stuk en nu zijn we weer beste vrienden.

Zij heeft al een jaar weer een vriendje. Het is een beetje een crimineeltje (vandaar dat ik dit onder een kloon post). Toen ze me belde zei ze dat ze in het ziekenhuis was. Toen ik daar aankwam zat ze bij de eerste hulp zonder jas zonder sokken en schoenen. Ze vertelde dat hij kiespijn had en daarom meerdere verschillende slaappillen had genomen en op bed was gaan liggen. Zij had de honden uitgelaten en eten gegeven en ging naast hem liggen. Op een gegeven moment draait hij zich om en begint tegen haar te schreeuwen en wou haar slaan. Hij zei ook nog dat hij haar dood zou maken (heeft ook een gun in huis en is niet bang om die te gebruiken).

Ze zat helemaal in tranen in het ziekenhuis maar ze wou de politie niet bellen. Ik heb haar toen meegenomen naar het huis van een vriend van me. Hij weet waar ik woon dus dat leek ons geen goed idee. En bijna niemand weet waar die vriend van me woont. Eén van de honden, een jack-russell, was met haar meegerend toen zij wegvluchte uit huis. Maar aangezien die honden van hem zijn wou ze dat die hond weer terugging. Ook omdat zij bij mij zou slapen en ik al een hond heb die niet met andere honden overweg kan. Ze vroeg me of ik die hond terug wou brengen.

Nou ben ik niet echt bang uitgevallen, maar aangezien ik haar ex ben en hij mij toch al niet echt vertouwde (geen reden toe overigens) en hij nogal agressief is, heb ik een andere vriend gevraagt om mee te gaan. Na hem eerst een aantal maal gebeld te hebben, maar hij nam niet op, zijn we er langs gegaan. Hij was niet thuis dus heb ik aan de buren gevraagt of zij de hond even wilden opvangen en de hond dan naar hem te brengen. Dat durfde de buren niet vanwege zijn opvliegende karakter. Wat ik wel kan begrijpen.

Met veel pijn en moeite hebben we zijn ouders te pakken kunnen krijgen en zij hebben de hond zolang opgevangen. Toen ik de hond af kwam geven bij zijn ouders hoorde ik ook dat hij vast zit. Waarschijnlijk is hij zo geflipt dat iemand de politie heeft gebeld en die zijn hem op komen pikken.

Zij heeft vannacht bij mij geslapen en is vanmorgen gewoon naar haar werk gegaan met wat kleding en schoenen van mij. Ik voel me best wel klote ook omdat ik slecht/weinig geslapen heb en ook omdat ik niet weet hoe het nu verder gaat. Hij zal waarschijnlijk vandaag wel weer vrij komen.

Zo dit moest ik even kwijt.

Covered with the flowers,[br]Instantly I'd like to die[br]In this dream of ours!
  donderdag 11 december 2003 @ 10:45:53 #2
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15324854
Ik snap ech niet dat sommige meiden zich steeds inlaten met zulke personen...

Maar wel klote man, succes verder!

donderdag 11 december 2003 @ 10:46:19 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_15324868
Wat een verhaal zeg...
Woonde ze echt samen? Want dan kon het wel eens lastig worden enzo...
pi_15324877
Lekker ben je met zo'n eikel, en waarom maakt ze het niet uit dan?
pi_15324886
Idd lekker ventje als die uit het niks ineens begint te schreeuwen en te dreigen, maar je hoort het wel vaker (of heb teveel waargebeurde verhalen moeten kijken van me vriendin;)) dat die meiden heel moeilijk wegkomen bij zo iemand.
pi_15324888
Weet je wat het is, je kunt maar verblind door de liefde zijn...
klinkt sappig, maar zo iets het wel
tsja, wat moet ik hier aan toevoegen... het is gewoon klote, sterkte ermee!
pi_15324893
dude.........triest dat soort gasten

suc6.

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_15324900
Kunnen we trouwens niet voor dit soort dingen een Fok! knok/beschermingsploeg in het leven roepen
  donderdag 11 december 2003 @ 10:52:19 #9
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_15324987
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:47 schreef dapluiz het volgende:
Kunnen we trouwens niet voor dit soort dingen een Fok! knok/beschermingsploeg in het leven roepen
Die bestaat al
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_15325005
Bedankt voor de reacties. Ze woonden soort van samen. Ze heeft zelf nog wel een klein kamertje maar woonde eigenlijk bij hem in. Ik snap ook niet dat vrouwen op daat soort types blijven vallen.

Ik ben ook niet echt type waar ze normaal gesproken op valt, dat zij haar moeder ook toen we nog een relatie hadden. Maar zij valt zelf vaak wel op een 'foute' figuren. Haar vriendje voor mij had haar ook al een paar keer in der nakie op straat gezet.

Covered with the flowers,[br]Instantly I'd like to die[br]In this dream of ours!
pi_15325018
Die gast moet gedumpt worden. Zo'n agressieve gast is natuurlijk een lopende tijdbom. Misschien kan je ex-vriendin het uitmaken nu die vast zit?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 11 december 2003 @ 10:54:29 #12
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15325039
Wel heel lief van je dat je er zo voor haar bent. Wat een idioot, die gast!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  donderdag 11 december 2003 @ 10:54:36 #13
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_15325043
quote:
meldt aan
Where's my fear???
  donderdag 11 december 2003 @ 10:54:49 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_15325051
Ik snap het niet. Ze heeft vannacht bij je geslapen en kleren van jou blabla enz.

Maar ze was toch bij die vriend van je? :S

pi_15325103
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:53 schreef Deetch het volgende:
Die gast moet gedumpt worden. Zo'n agressieve gast is natuurlijk een lopende tijdbom. Misschien kan je ex-vriendin het uitmaken nu die vast zit?
Ja dat vind ik ook. Waarschijnlijk zal hij vandaag wel vrij komen, zijn zus is advocate dus die zal hem er wel uit halen. Het beste zou zijn als ze nu hij nog vast zit har spullen op kan halen. Helaas is ze gister zonder sleutels de deur uitgerend. Dus ze zal toch of met zijn ouders of met zijn zus erheen moeten voor haar spullen.
  donderdag 11 december 2003 @ 10:58:07 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15325140
Jezus, lekker vriendje zeg!
Heeft ze jou gisteren enige indicatie gegeven dat ze bij hem weg wou of bedekte ze zijn daden met de mantel der 'liefde'?
Bedoel: ze moet toch zelf haar keuze maken en als zij niet bij hem weg wilt, houdt het, ben ik bang, voor jou op.
Kun je haar voor nog een paar nachten onderdak bieden, zou ik dat zeker doen!

Sterkte met deze situatie!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_15325149
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap het niet. Ze heeft vannacht bij je geslapen en kleren van jou blabla enz.

Maar ze was toch bij die vriend van je? :S

UIt het ziekenhuis zijn we eerst naar die vriend van me gegaan, omdat hij weet waar ik woon en we ook met die hond zaten. Toen we de hond bij zijn ouders hadden gebracht is zij met mij mee naar huis gegaan. Die vriend van me woont ook niet alleen dus het was makkelijker dat ze met mij mee zou gaan.

Iets duidelijker?

pi_15325222
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:58 schreef Copycat het volgende:
Jezus, lekker vriendje zeg!
Heeft ze jou gisteren enige indicatie gegeven dat ze bij hem weg wou of bedekte ze zijn daden met de mantel der 'liefde'?
Bedoel: ze moet toch zelf haar keuze maken en als zij niet bij hem weg wilt, houdt het, ben ik bang, voor jou op.
Kun je haar voor nog een paar nachten onderdak bieden, zou ik dat zeker doen!

Sterkte met deze situatie!

Dank je. Nee ze heeft gister geen indicatie what so ever gegeven. Was denk ik toch nog zo geschrokken van het hele gebeuren. Ze was meer benieuwd waarom hij vast zat volgens mij.

Even voor de duidelijkheid. Ik hoef geen relatie meer met haar (al zou ik het niet erg vinden). Onderdak is geen probleem ze kan zowel bij mij als bij die vriend van me terecht als is dat bij die vriend van me voor korte tijd. Bij mij kan ze zo lang blijven als ze wil.

donderdag 11 december 2003 @ 11:06:10 #19
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15325303
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Ik snap ech niet dat sommige meiden zich steeds inlaten met zulke personen...

Maar wel klote man, succes verder!

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15325326
quote:
Idd lekker ventje als die uit het niks ineens begint te schreeuwen en te dreigen, maar je hoort het wel vaker (of heb teveel waargebeurde verhalen moeten kijken van me vriendin;)) dat die meiden heel moeilijk wegkomen bij zo iemand.
Nee niet echt. Ja helaas wel...vaak zijn ze toch te bang om weg te gaan bij zo iemand. Vreemde (of eigenlijk niet) is dat hij de dag ervoor nog tegen haar had gezegd dat hij haar NOOIT zou slaan. Yeah right.
  donderdag 11 december 2003 @ 11:09:02 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15325361
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:02 schreef cl0n3 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid. Ik hoef geen relatie meer met haar (al zou ik het niet erg vinden). Onderdak is geen probleem ze kan zowel bij mij als bij die vriend van me terecht als is dat bij die vriend van me voor korte tijd. Bij mij kan ze zo lang blijven als ze wil.

Oh, maar bedoelde het ook niet in de vorm van dat jij dan je slag zou kunnen slaan. Meer in de zin of het zin heeft om haar ervan te overtuigen dat deze relatie niet goed voor haar is.

Als buitenstaander heb je vaak een minder roze en meer realistische kijk op de dingen dan wanneer je er midden in zit.
Alleen ziet degene die er middenin zit, dat vaak niet zo. Goede adviezen geven (in de trant van 'Je kan beter bij hem weggaan') werken dan vaak eerder averechts.
Zou haar in ieder geval wel aanbieden om voorlopig even bij jou te logeren. Hopelijk ziet ze zelf, als de eerste schrik verdwenen is, dat deze relatie die benaming niet waard is!

pi_15325366
Helemaal te gek, dat je dat allemaal voor haar doet
Vooral omdat die nieuwe vlam van haar zo'n malloot is!
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15325378
quote:
In dit geval zou ik dat zelfs niet doen. Zoals ik in het verhaal al zei. Het is een crimineeltje die niet bang is om zijn gun te gebruiken.

Ben een tijdje geleden met ze naar de bioscoop (op een maandag avond) geweest en zelfs toen nam hij zijn pistool mee.

donderdag 11 december 2003 @ 11:11:37 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15325414
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:09 schreef cl0n3 het volgende:

[..]

In dit geval zou ik dat zelfs niet doen. Zoals ik in het verhaal al zei. Het is een crimineeltje die niet bang is om zijn gun te gebruiken.

Ben een tijdje geleden met ze naar de bioscoop (op een maandag avond) geweest en zelfs toen nam hij zijn pistool mee.

Haal dat 'tje' er maar vanaf!
Iemand die met een pistool naar de bios gaat, spoort volgens mij niet helemaal. En zijn vriendin vindt dat doodnormaal???
pi_15325463
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, maar bedoelde het ook niet in de vorm van dat jij dan je slag zou kunnen slaan. Meer in de zin of het zin heeft om haar ervan te overtuigen dat deze relatie niet goed voor haar is.

Als buitenstaander heb je vaak een minder roze en meer realistische kijk op de dingen dan wanneer je er midden in zit.
Alleen ziet degene die er middenin zit, dat vaak niet zo. Goede adviezen geven (in de trant van 'Je kan beter bij hem weggaan') werken dan vaak eerder averechts.
Zou haar in ieder geval wel aanbieden om voorlopig even bij jou te logeren. Hopelijk ziet ze zelf, als de eerste schrik verdwenen is, dat deze relatie die benaming niet waard is!

Aha

Ja dat is waar. Daarom ben ik er bewust niet over begonnen. Ik denk dat ze het zelf ook wel doorheeft. Maar ze zal denk ik ook wel bang zijn om het uit te maken.

Ik heb haar aangeboden dat ze zo lang ze wilt bij mij kan blijven en ook die vriend van me (hij kon haar overigens niet) heeft dat aangeboden. Top van hem trouwens.

Dat is het zeker niet, volgens mij ook niet echt geweest ook.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')