abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2003 @ 09:34:28 #1
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_15137608
Zoek je een nummer? Titel? Artiest? Daar is deze langlopende reeks voor.
Beproefd concept: u zoekt, wij vinden.
Mocht het door jouw gezochte liedje echt te obscuur voor woorden zijn, dan heeft het niet zoveel zin het om de tien posts te vragen. Immers: als wij het niet weten, weet niemand het.

Vorige deel: Help! Ik zoek een nummer/artiest/titel, deel 82..

Ik zal gelijk maar beginnen met een herhaling van een vraag uit het vorige topic:

Eind maart van dit jaar was ik in een discotheek in Rhonda, Spanje en daar draaiden ze die avond een keer of 5 hetzelfde nummer. Daarom denk ik dat het in die tijd in de spaanse top40 stond, maar ik heb het nooit kunnen vinden.

In elk geval was het een spaanstalig nummer. De muziek begon met Lord of the Dance/Feet of Flame-achtige ritmes waarna het overging in Rammstein-achtige metal herrie (lekker hoor!). Er waren meerdere zangstemmen te horen waaronder ook een vrouwenstem.

Als iemand mij hier aan kan helpen, of me wellicht richting meer muziek in deze stijl kan sturen, ben ik diegene zeer erkentelijk

En voor deze:

quote:
Op donderdag 4 december 2003 02:02 schreef vinnie81 het volgende:
In de clip hebben die gasten allemaal iets groens aan. De clip is een beetje 60/70 stijl. Zijn een stel donkere gozers die dan zingen.. ???
Dat lijkt me Outkast - Heya
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  donderdag 4 december 2003 @ 09:39:31 #2
15918 Panda
My command is your wish
pi_15137699
Ja, ik zoek ook een nummer

Ik geloof dat het lied iets van "rescue me" heette van een duitse groep (dacht ik) In de clip liet een jongen een bootje waarin die groep stond langzaam "zinken" door hem in bad onder te dompelen..

Kan hem nergens vinden...

pi_15142756
hmm oke

zoek dus een reclame, (snap dus niet waarom dat hier moet maar oke). Je weet wel die reclame van @home op de radio.

zoiets van:
hey sinjora van die hotellos. ofzo
weet iemand waar ik dat kan downloaden? of heeft iemand die?, Ik kan hem nbergens vinden op het net

bvd erik

pi_15145158
nvm

[Dit bericht is gewijzigd door YebCar op 04-12-2003 14:49]

pi_15146638
Vorige topic ook al gevraagd, probeer het nog maarus...
Wie kan mij helpen aan de muziek die ze draaien, tijdens de laatste shots van de film Bone Collector.
Film was wel redelijk maar ik vond vooral dit laatste nummer erg mooi.
tikt het lepeltje...
pi_15146762
Yo, in de reclame van de nieuwe honda civic draaien ze een vet plaatje. Weet hier toevallig iemand hoe dat nummer heet?
pi_15149379
Dit is uit de eighties, zwarte zangeres.
De clip is waanzinnig knap gemaakt.

Zij (de zangeres) loopt over een drukke straat en de clip is in een take genomen. Dus maar een camera en zonder knippen.

iemand ?

donderdag 4 december 2003 @ 16:36:51 #8
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_15149414
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:35 schreef Lostcluster het volgende:
Dit is uit de eighties, zwarte zangeres.
De clip is waanzinnig knap gemaakt.

Zij (de zangeres) loopt over een drukke straat en de clip is in een take genomen. Dus maar een camera en zonder knippen.

iemand ?

Massive Attack - Unfinished Sympathy?
Ga doorrrrrr!
pi_15149480
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:36 schreef Ablaze het volgende:

Massive Attack - Unfinished Sympathy?

Da's snel.. jup dat is 'm
Senks !
pi_15149591
Ik zoek een nummer wat vaak op ID&T radio gedraaid wordt, hoor het steeds in de sportschool en je gaat er zo lekker op.

Geen house maar wel dance. Er zit een computergitaarrifje in en het wordt gezongen door een vrouw. In de tekst zit iets van 'My words they (..)'

Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 4 december 2003 @ 16:47:16 #11
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_15149737
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:42 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op ID&T radio gedraaid wordt, hoor het steeds in de sportschool en je gaat er zo lekker op.

Geen house maar wel dance. Er zit een computergitaarrifje in en het wordt gezongen door een vrouw. In de tekst zit iets van 'My words they (..)'

Mark'Oh - Words?

Wel een computergitaarrifje in de clubversion. Alleen geen vrouw :/

[Dit bericht is gewijzigd door Ablaze op 04-12-2003 16:55]

Ga doorrrrrr!
pi_15151084
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:39 schreef Lostcluster het volgende:

[..]

Da's snel.. jup dat is 'm
Senks !

Dat is overigens niet uit de eighties....

Massive - Unfinished sympathy [1991]

pi_15153722
Ik zoek een nummer wat bij Jackass gebruikt wordt. Het is achtergrondmuziek bij het winkelkarretjes-crashen-op-de-parkeerplaats filmpje, en ook bij cribs als ze bij Bam op bezoek gaan. Het is een instrumentaal stukje, groovend, crossover-achtig met een verschrikkelijk catchy gitaarriffje. Als iemand weet welke band dit is, laat het weten!
Yeah, my dirty black summer... OEH!
pi_15153818
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:11 schreef Stifler182 het volgende:
Yo, in de reclame van de nieuwe honda civic draaien ze een vet plaatje. Weet hier toevallig iemand hoe dat nummer heet?
In de reclame die ze in oktober hadden, zat Ocean Man van Ween. Maar ik weet niet of ze die nog steeds uitzenden.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15153865
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:42 schreef Manono het volgende:

Kelis - Milkshake?
pi_15154576
Zag vanmiddag een clip voorbij komen van een nummer wat ik volgens mij van een reclame herkende maar weet ik niet zker, de beschrijving:

Zwart/ wit clip, bjt van die onverzorgde types met baarden en eentje met een kiss tshirt.

Bedankt

pi_15155562
quote:
Op donderdag 4 december 2003 19:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zwart/ wit clip, bjt van die onverzorgde types met baarden en eentje met een kiss tshirt.
Dat zou zomaar eens Jet kunnen zijn, met Are you gonna be my girl.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15155839
bedankt hé
  donderdag 4 december 2003 @ 20:59:30 #19
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_15156229
Hoi mensen,
ik zoek een nummer voor m'n interview.
Het moet een rustig nummer zijn en dat geschikt is voor een interview.
Wie heeft een suggestie voor mij?
Alvast bedankt voor de moeite.
pi_15156515
Ik zoek een nummer, waarvan ik alleen het einde van het refrein nog weet. Het is een beetje een fout disco nummer van jaren terug. Het refrein eindigde met iets als - she's an all-time lover

Weet iemand het toevallig?

thx

Sold my Soul to Sony
  donderdag 4 december 2003 @ 21:24:12 #21
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_15156936
quote:
Op donderdag 4 december 2003 21:09 schreef Jebus het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik alleen het einde van het refrein nog weet. Het is een beetje een fout disco nummer van jaren terug. Het refrein eindigde met iets als - she's an all-time lover

Weet iemand het toevallig?

thx

Part time lover van stevie Wonder??
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_15157499
quote:
Op donderdag 4 december 2003 21:24 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Part time lover van stevie Wonder??

Yep dat was em thx
Sold my Soul to Sony
pi_15158848
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van een x aantal jaren geleden. De clip kan ik me nog goed herinneren. In de clip werd er een soort wormrace gehouden (wie het eerst bij de finish is). Hele dikke wormachtige beesten werden op de grond gezet. Het nummer zelf was erg vreemd. Een beetje Aphex Twin achtig, als ik het me goed herinner, met een paar breakbeats erin. Wie wil me helpen?
  donderdag 4 december 2003 @ 22:27:40 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15158937
Ik zoek een nummer: zit in de soundtrack van American Pie 3, doch heb ik hem niet op de CD van AP 3 kunnen vinden.

Er zit een zinnetje in van "The roof is on fire bla bla bla, the neighbours complaining about the noises above"

iemand?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 4 december 2003 @ 22:45:26 #25
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_15159583
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:34 schreef dwerg het volgende:

[..]

Dat zou zomaar eens Jet kunnen zijn, met Are you gonna be my girl.

55 !!! Voor Litpho:
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')