Vorige deel: Help! Ik zoek een nummer/artiest/titel, deel 82..
Ik zal gelijk maar beginnen met een herhaling van een vraag uit het vorige topic:
Eind maart van dit jaar was ik in een discotheek in Rhonda, Spanje en daar draaiden ze die avond een keer of 5 hetzelfde nummer. Daarom denk ik dat het in die tijd in de spaanse top40 stond, maar ik heb het nooit kunnen vinden.
In elk geval was het een spaanstalig nummer. De muziek begon met Lord of the Dance/Feet of Flame-achtige ritmes waarna het overging in Rammstein-achtige metal herrie (lekker hoor!). Er waren meerdere zangstemmen te horen waaronder ook een vrouwenstem.
Als iemand mij hier aan kan helpen, of me wellicht richting meer muziek in deze stijl kan sturen, ben ik diegene zeer erkentelijk
En voor deze:
quote:Dat lijkt me Outkast - Heya
Op donderdag 4 december 2003 02:02 schreef vinnie81 het volgende:
In de clip hebben die gasten allemaal iets groens aan. De clip is een beetje 60/70 stijl. Zijn een stel donkere gozers die dan zingen.. ???
Ik geloof dat het lied iets van "rescue me" heette van een duitse groep (dacht ik) In de clip liet een jongen een bootje waarin die groep stond langzaam "zinken" door hem in bad onder te dompelen..
Kan hem nergens vinden...
zoek dus een reclame, (snap dus niet waarom dat hier moet maar oke). Je weet wel die reclame van @home op de radio.
zoiets van:
hey sinjora van die hotellos. ofzo
weet iemand waar ik dat kan downloaden? of heeft iemand die?, Ik kan hem nbergens vinden op het net
bvd erik
Zij (de zangeres) loopt over een drukke straat en de clip is in een take genomen. Dus maar een camera en zonder knippen.
iemand ?
quote:Massive Attack - Unfinished Sympathy?
Op donderdag 4 december 2003 16:35 schreef Lostcluster het volgende:
Dit is uit de eighties, zwarte zangeres.
De clip is waanzinnig knap gemaakt.Zij (de zangeres) loopt over een drukke straat en de clip is in een take genomen. Dus maar een camera en zonder knippen.
iemand ?
quote:Da's snel.. jup dat is 'm
Op donderdag 4 december 2003 16:36 schreef Ablaze het volgende:Massive Attack - Unfinished Sympathy?
Geen house maar wel dance. Er zit een computergitaarrifje in en het wordt gezongen door een vrouw. In de tekst zit iets van 'My words they (..)'
quote:Mark'Oh - Words?
Op donderdag 4 december 2003 16:42 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op ID&T radio gedraaid wordt, hoor het steeds in de sportschool en je gaat er zo lekker op.![]()
Geen house maar wel dance. Er zit een computergitaarrifje in en het wordt gezongen door een vrouw. In de tekst zit iets van 'My words they (..)'
Wel een computergitaarrifje in de clubversion. Alleen geen vrouw :/
[Dit bericht is gewijzigd door Ablaze op 04-12-2003 16:55]
quote:Dat is overigens niet uit de eighties....
Op donderdag 4 december 2003 16:39 schreef Lostcluster het volgende:[..]
Da's snel.. jup dat is 'm
Senks !
Massive - Unfinished sympathy [1991]
quote:In de reclame die ze in oktober hadden, zat Ocean Man van Ween. Maar ik weet niet of ze die nog steeds uitzenden.
Op donderdag 4 december 2003 15:11 schreef Stifler182 het volgende:
Yo, in de reclame van de nieuwe honda civic draaien ze een vet plaatje. Weet hier toevallig iemand hoe dat nummer heet?
quote:Kelis - Milkshake?
Op donderdag 4 december 2003 16:42 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op ID&T radio gedraaid wordt, hoor het steeds in de sportschool en je gaat er zo lekker op.![]()
Zwart/ wit clip, bjt van die onverzorgde types met baarden en eentje met een kiss tshirt.
Bedankt
quote:Dat zou zomaar eens Jet kunnen zijn, met Are you gonna be my girl.
Op donderdag 4 december 2003 19:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zwart/ wit clip, bjt van die onverzorgde types met baarden en eentje met een kiss tshirt.
Weet iemand het toevallig?
thx
quote:Part time lover van stevie Wonder??
Op donderdag 4 december 2003 21:09 schreef Jebus het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik alleen het einde van het refrein nog weet. Het is een beetje een fout disco nummer van jaren terug. Het refrein eindigde met iets als - she's an all-time loverWeet iemand het toevallig?
thx
quote:Yep dat was em
Op donderdag 4 december 2003 21:24 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Part time lover van stevie Wonder??
Er zit een zinnetje in van "The roof is on fire bla bla bla, the neighbours complaining about the noises above"
iemand?
quote:55 !!! Voor Litpho:
Op donderdag 4 december 2003 20:34 schreef dwerg het volgende:[..]
Dat zou zomaar eens Jet kunnen zijn, met Are you gonna be my girl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |