abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2003 @ 01:35:10 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_14991527
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 01:10 schreef Keromane69 het volgende:
Ik heb niet gekeken of dit al geplaatst is. De CU pagina van Maja:
Phew.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 28 november 2003 @ 01:36:23 #102
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14991532
quote:

http://www.cu2.nl/sweety29mei

Ik wens alle sterkte toe aan vrienden en familie. Internet maakt de wereld erg klein. Respect.

quote:
profiel aangemaakt: 20:20 30-10-2002
laatst gewijzigd: 21:24 30-10-2002
dat profiel is hardstikke oud
  vrijdag 28 november 2003 @ 01:40:17 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_14991559
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 01:36 schreef Tiemie het volgende:
dat profiel is hardstikke oud
Iets meer dan een jaar.
het blijft shockerend om te zien voor mij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_14991654
Dat is internet. De wereld wordt klein.

Laat een berichtje achter als je wilt. En denk aan de ouders, de familie. Je kind verliezen is het vreselijkste wat er is.

It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  vrijdag 28 november 2003 @ 01:58:58 #105
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_14991700
quote:

Ik wens alle sterkte toe aan vrienden en familie. Internet maakt de wereld erg klein. Respect.

Best wel shockerend om te lezen, het wordt opeens zo reëel, vooral toen ik het volgende las:

Cremeren of begraven:
bEgRaVeN....

EDIT:

Aiai, het wordt er verderop niet beter op:

Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft:
Ik WiL NoG NiEt DoOD......

Het slechtste gevoel ter wereld:
AlS eEn DiErBaRe OvErLiJdt.....

Waar ben je bang voor:
DooD gAAn.....

Cru allemaal zeg.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_14993315
[erg offtopic]
Wordt er overal op dat pagina met zulke breezertaal geschreven ?
[/erg offtopic]

Aub ophouden met speculeren en infantiel gedrag .

...
pi_14993346
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:47 schreef luked45 het volgende:

[..]
edit

Wat ben jij een lompe klootzak zeg

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 28-11-2003 09:02]

pi_14993350
Ik vind dit topic nou niet echt de plek om te gaan lopen miepen over posts die elders staan...
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14993850
Als haar echt vriendje daadwerkelijk wist dat ze vermoordt zal worden ,om welke reden dan ook. dan is hij net zo schuldig als de andere

Hopelijk worden ze een keert goed gestraf !!

Heel veel sterkte toegewenst aan nabestanden ,familie leden , vrienden.

pi_14994157
quote:

Er was nog een recentere cu2-pagina van Maja, maar die is na haar dood snel offline gehaald.
pi_14994205
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 08:54 schreef Choller het volgende:

Aub ophouden met speculeren en infantiel gedrag .

Eensch.
Maar de halve feiten die Justitie naar buiten brengt, geven natuurlijk veel reden tot speculeren. Ze zeggen wel dat mensen bekend hebben, maar niet wát ze precies gedaan hebben. Wèl is dan weer bekend dat ze van Joegoslavische afkomst zijn, dus kan daarover weer gespeculeerd worden.
Ik vind 't heel goed dat Justitie zaken naar buiten brengt (half Nederland is toch erg geschrokken door deze moord), maar doe het dan als de zaak helemaal rond is. En niet halverwege, waardoor nog niet alles naar buiten kan worden gebracht.
pi_14994403
Het lijkt mij logisch dat ze niet alles wat ze weten meteen gaan zeggen ("in verband met het onderzoek").

Maar komop nou... zeggen ze iets wat ze kunnen vertellen op tijd dan is het niet goed, houden ze alles in voor later is het ook niet goed...kortom wat ze ook doen het is niet goed.

Binnen 6 maanden weet iedereen precies wat er gebeurd is, speculeren draait uit op onjuiste conclusies, oordelen en oogkleppen wanneer de waarheid boven tafel ligt.

...
pi_14998652
Deze pagina van het Dominicus College al gezien?
pi_14998848
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 01:40 schreef APK het volgende:

[..]

Iets meer dan een jaar.
het blijft shockerend om te zien voor mij.

heel wrang idd
"hobby's : winkelen en jongensjacht "

Dat arme arme kind.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15000044
Zojuist op de FP geplaatst:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35433

quote:
Verdachten moord Maja langer vast

De voorlopige hechtenis van de drie jongens die vastzitten in verband met de moord op de 16-jarige Maja Bradaric uit Nijmegen is met dertig dagen verlengd. Dat is vandaag door het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.

Het gaan om de 18-jarige jongens uit Nijmegen en Beuningen die eerder bekenden bij de moord betrokken te zijn geweest, en de 16-jarige Goran P., een ex-vriend van Maja. Het onderzoek naar deze jongen loopt nog.

Gisteren werd een 15-jarig meisje uit Nijmegen aangehouden. Zij zit net als Maja op het Dominicus College in Nijmegen. Het meisje wordt niet verdacht van de moord, maar wel van betrokkenheid daarbij.

Ondertussen wordt op een aantal sites op internet stilgestaan bij de dood van Maja. Zo heeft het Dominicus College een speciale internetsite met foto's en gedichten online gezet. Een pagina van Maja op het populaire CU2 wordt als condoléanceregister gebruikt.

pi_15000442
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze pagina van het Dominicus College al gezien?
das echt een mooie pagina...

hier nieuws in de Gelderlander:

quote:
18-jarigen bekennen moord Maja
Door onze verslaggevers

ARNHEM/NIJMEGEN - Twee van de vier verdachten die vastzitten in de zaak van de moord op de zestienjarige Nijmeegse scholiere Maja Bradaric hebben een bekentenis afgelegd.

Justitie beschuldigt de beide achttienjarige jongens (uit Nijmegen en Beuningen) van moord. Dat heeft het openbaar ministerie (OM) in Arnhem gisteren bekend gemaakt.

Volgens justitie moet het motief voor de moord in de relatiesfeer worden gezocht. Van een seksueel misdrijf is uit onderzoek niets gebleken. Een zestienjarige jongen uit Nijmegen is ook betrokken bij het misdrijf, aldus het OM. Datzelfde geldt voor een vijftienjarige Nijmeegse die maandag werd aangehouden.

Dit meisje, een vriendin en schoolgenote van Maja, wordt volgens justitie niet van moord verdacht, maar wel van enige betrokkenheid bij het misdrijf. Zij blijft nog tenminste tien dagen in bewaring, zo heeft de rechter-commissaris gistermiddag beslist.

De arrestatie van de havo-leerlinge van het Nijmeegse Dominicus College is ingeslagen als een bom. "We zijn geschokt. Dit is nauwelijks te geloven. Het is een lief, stil meisje. Ook zij toonde zich vreselijk overstuur door Maja's dood", aldus een betrokkene.

Over de voorlopige hechtenis van de twee achttienjarige jongens en de zestienjarige verdachte wordt vanochtend beslist. De zestienjarige ontkent elke betrokkenheid bij de gewelddadige dood van de vwo-scholiere.

Volgens zijn advocaat D. Moszkowicz hebben de achttienjarigen hem van elke schuld vrijgepleit. "De jongen is onschuldig en had daarom direct op vrije voeten moeten komen. Ook al is de rechtsorde door deze zaak ernstig geschokt."

Dinsdag liet het OM wel een zestienjarig meisje uit Winssen gaan omdat er te weinig betrokkenheid bij het misdrijf gebleken was. Dit meisje zou de vriendin zijn van de zestienjarige Nijmegenaar. Alle vijf de opgepakte jongeren behoren tot de kennissenkring van het slachtoffer.

Maja Bradaric werd in de nacht van 17 op 18 november dood aangetroffen in de uiterwaarden tussen Lent en Bemmel. Haar stoffelijk overschot was in brand gestoken. Waar en hoe de scholiere om het leven gebracht is, wil justitie niet zeggen.

Advocaat H. van der Linden van de achttienjarige Nijmegenaar reageerde woedend op de bekendmakingen door justitie. "Mijn cliënt is door het openbaar ministerie in beperking gezet. Hij mag alleen maar contact met zijn advocaat hebben en ik moet daar stilzwijgen over bewaren. Zelf brengen ze nu naar buiten dat hij bekend zou hebben. Ik neem hier absoluut geen genoegen mee."

De moord wordt door 35 rechercheurs onderzocht.

Strawberry Flavour..
pi_15003491

vrijdag 28 november 2003 @ 20:49:59 #118
73110 Mjitsk
r zit een haar in mn glas
pi_15009956
op die cu2 staat dus ook dat ze Bosnisch is (en ook moslim neem ik dan aan??) en joego's en bosniërs houden niet zo van elkaar
heineken-studentenservice de beste
  vrijdag 28 november 2003 @ 22:11:52 #119
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15011995
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:49 schreef Mjitsk het volgende:
op die cu2 staat dus ook dat ze Bosnisch is (en ook moslim neem ik dan aan??) en joego's en bosniërs houden niet zo van elkaar
Haar vader was moslim en moeder christen hoorde ik.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_15018693
Laatst gewijzigd: 29-11-2003 11:24

Maja werd gelokt door hartsvriendin
Maja Bradaric is op de avond dat ze werd vermoord naar buiten gelokt door haar hartstvriendin Nina K. (15). De Nijmeegse scholiere kreeg daartoe opdracht van de twee hoofdverdachten.

Afspraak
Dat meldt het Algemeen Dagblad. Nina K. moest Maja bellen voor een afspraak, maar zij wist niet waarom de verdachten Goran M. en Ferdi O. Maja wilden ontmoeten.

Bekend
De twee hoofdverdachten hebben bekend dat ze Maja vorige week maandagavond hebben vermoord. Na de moord zou Goran Nina hebben gewaarschuwd dat haar hetzelfde als Maja zou overkomen als ze haar mond open zou doen.

bron : RTLNieuws.nl

Moderator zaterdag 29 november 2003 @ 11:44:48 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15018758
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 20:49 schreef Mjitsk het volgende:
Bosniers ZIJN joego's
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_15019382
Zo, die hartsvriendin zal zich wel ontzettend schuldig voelen .
  zaterdag 29 november 2003 @ 12:30:14 #123
73110 Mjitsk
r zit een haar in mn glas
pi_15019386
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

Bosniers ZIJN joego's

waar slaat dat nou weer op? heb jij de afgelopen 10 jaar wel naar het nieuws gekeken. bosniërs zijn moslim en wonen in Bosnië-Herzegovina. joego's zijn oosters-orthodox (Christelijk) en wonen voornamelijk in Servië-Montenegro, deze groepen mogen elkaar niet bepaald.
heineken-studentenservice de beste
pi_15019438
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 12:30 schreef schatje het volgende:
Zo, die hartsvriendin zal zich wel ontzettend schuldig voelen .
als het klopt dat zij van niets wist en later bedreigd is.
pi_15019472
quote:
Op donderdag 27 november 2003 23:36 schreef nozem het volgende:
En waarom zouden er zoveel verknipte Joegoslaven rondlopen denken jullie? Is er nog iemand die zich die gruwelijke oorlog kan herinneren misschien?
Ik denk toch eerder dat die oorlog het gevolg was van het feit dat er zoveel verknipte figuren in Joegoslavie rond lopen/liepen en niet andersom.
pi_15019500
quote:
[....]

Maja werd woensdag onder grote belangstelling begraven in Nijmegen. Haar ouders hebben gisteren via justitie alle personen bedankt die hen hebben gesteund na de dood van hun dochter. ,,Wij kunnen niet onder woorden brengen hoe groot ons verdriet is en kunnen nog steeds niet bevatten wat onze lieve dochter Maja is overkomen'', aldus de ouders, die acht jaar terug naar Nederland vluchtten om hun enige kind te beschermen tegen het oorlogsgeweld in Bosnië.

http://www.ad.nl/artikelen/ConsumentenGeldMisdaaddossier/1070000092251.html

Welkom in Nederland.....
pi_15019553
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 12:38 schreef rroloff het volgende:

[..]

Welkom in Nederland.....

en dat het dan een landgenoot moet zijn die hun op deze manier welkom heet, hè ...

vreselijk vreselijk vreselijk

pi_15019621
Als je het laatste bericht zo leest, kun je eigenlijk alleen maar uitkomen op moord met voorbedachten rade voor die twee jongens. Ik kan me nauwelijk voorstellen dat dit een uit de hand gelopen ruzie is geweest.
En eerwraak lijkt me onwaarschijnlijk. In welk opzicht zou Maja haar eigen familie te schande hebben gemaakt dan? Dat is toch eerwraak? In het geval van eerwraak zou iemand van Maja's eigen familie erbij betrokken zijn en volgens mij is daarvan (nog?) niemand aangehouden ...
Ik houd 't erop dat die twee 18-jarigen in koelen bloede Maja hebben vermoord (op wat voor manier dan ook). Die Goran P. zal de "opdracht" hebben gegeven (in elk geval hebben verteld tegen die 18-jarigen dat Maja iets niet wilde of dat hem iets niet beviel aan Maja) en de link met de 15-jarige is makkelijk (want ze was de vriendin van Goran M. én de hartsvriendin van Maja).

The story continues ...

pi_15021845
Kom er net achter dat ik een vd verdachten -die Ferdi- gewoon persoonlijk ken

Heb ik vroeger een paar jaar bij in t team op voetbal gezeten, en t was toen altijd een hartstikke aardige jongen. Kan me echt niet voorstellen dat hij zo'n moord kan hebben gepleegd?!

zaterdag 29 november 2003 @ 18:10:23 #130
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_15024367
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 12:30 schreef Mjitsk het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op? heb jij de afgelopen 10 jaar wel naar het nieuws gekeken. bosniërs zijn moslim en wonen in Bosnië-Herzegovina. joego's zijn oosters-orthodox (Christelijk) en wonen voornamelijk in Servië-Montenegro, deze groepen mogen elkaar niet bepaald.

Je haalt nu een paar dingen door elkaar. Bosniërs, Serven en Kroaten woonden allemaal in één land, Joegoslavië. Het zijn dus allemaal (voormalig)Joegoslaven. In de oorlog viel het land uit elkaar in een aantal regio's maar ze waren allen Joegoslaven. Pas als jij het woord 'joego's' in jouw post verandert in Serven zou je gelijk hebben.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  zaterdag 29 november 2003 @ 18:22:15 #131
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15024550
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
en de link met de 15-jarige is makkelijk (want ze was de vriendin van Goran M. én de hartsvriendin van Maja).
ik denk dat dit meisje er niets mee te maken heeft.
ze is eerder slachtoffer dan schuldige als ik het bericht van het rtl nieuws lees wat paudo hier postte ( hier )
de verlopige hechtenis is voor haar in ieder geval met maximaal 10 dagen verlengt.
pi_15029590
quote:
de link met de 15-jarige is makkelijk (want ze was de vriendin van Goran M. én de hartsvriendin van Maja).
De vriendin van Goran M. is toch dat 16 jarige meisje wat weer vrijgelaten is?
pi_15029846
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:37 schreef Chara het volgende:

[..]

De vriendin van Goran M. is toch dat 16 jarige meisje wat weer vrijgelaten is?

Nope. Zie ook De moord op Maja Bradaric uit Nijmegen (Deel 2)

Dat 16-jarige meisje dat al is vrijgelaten had voorzover ik weet geen relatie met de huidige verdachten. Ze zijn wel allemaal bekenden van elkaar.

pi_15030190
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nope. Zie ook De moord op Maja Bradaric uit Nijmegen (Deel 2)

Dat 16-jarige meisje dat al is vrijgelaten had voorzover ik weet geen relatie met de huidige verdachten. Ze zijn wel allemaal bekenden van elkaar.

Dinsdag liet het OM wel een zestienjarig meisje uit Winssen gaan omdat er te weinig betrokkenheid bij het misdrijf gebleken was. Dit meisje zou de vriendin zijn van de zestienjarige Nijmegenaar. Alle vijf de opgepakte jongeren behoren tot de kennissenkring van het slachtoffer.

gepost door -moi- De moord op Maja Bradaric uit Nijmegen (Deel 2)

pi_15030522
quote:
Op zondag 30 november 2003 00:13 schreef Chara het volgende:

[..]

gepost door -moi- De moord op Maja Bradaric uit Nijmegen (Deel 2)

Hm. Dan moet dat de nieuwe vriendin van Goran P. (de ex van Maja) zijn ...
pi_15039956
quote:
In het geval van eerwraak zou iemand van Maja's eigen familie erbij betrokken zijn en volgens mij is daarvan (nog?) niemand aangehouden ...
Goran M. is een achterneef en hij kwam dagelijks bij hen over de vloer.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_15040008
quote:
Op zondag 30 november 2003 17:32 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

een achterneef van het slachtoffer??
pi_15041457
quote:
Op zondag 30 november 2003 17:32 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Ah, da's informatie die niet officieel in 't nieuws is vermeld.
  zondag 30 november 2003 @ 18:51:34 #140
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15041502
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
bizar:
CU2-pagina van Nina K.
de foto's doen t niet .
pi_15041525
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:51 schreef Tiemie het volgende:

[..]

de foto's doen t niet .

Klopt. Maar ik vind de informatie op die site ook al bizar ...
pi_15041542
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
bizar:
CU2-pagina van Nina K.
ik kan dat niet lezen, hoor
pi_15041591
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:54 schreef milagro het volgende:

[..]

ik kan dat niet lezen, hoor

ja, nouja, verplaats je ff in de gedachten van een 15-jarige
  zondag 30 november 2003 @ 18:57:57 #144
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15041626
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik vind de informatie op die site ook al bizar ...

klopt idd o.a. :

||Wie is de gekste persoon die je kent||
MaJa..hahaha (YoU KnOw WhAt I MeEn GiRlY;))

pi_15041662
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ja, nouja, verplaats je ff in de gedachten van een 15-jarige

dat doe ik dagelijks, en die schrijft niet zo
pi_15041686
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:57 schreef Tiemie het volgende:

[..]

klopt idd o.a. :

||Wie is de gekste persoon die je kent||
MaJa..hahaha (YoU KnOw WhAt I MeEn GiRlY;))

ja, psies. en nog wat van dat soort uitspraken. Zoek maar op de naam Maja in dat stukje tekst.
En dan nu verdacht worden van betrokkenheid bij de moord op Maja ...
pi_15041728
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ja, psies. en nog wat van dat soort uitspraken. Zoek maar op de naam Maja in dat stukje tekst.

Nou..Maja was overduidelijk haar beste vriendin en Goran (M of P) haar schatje..
  zondag 30 november 2003 @ 19:04:27 #148
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15041739
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Als ik t zo lees kan ik t me niet voorstellen dat ze er iets mee te maken heeft.
pi_15041768
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:04 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Als ik t zo lees kan ik t me niet voorstellen dat ze er iets mee te maken heeft.

jaloezie kan (opeens) een rol zijn gaan spelen..
sommige meiden kunnen rare dingen doen als ze in de ban van een knul raken
pi_15041777
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou..Maja was overduidelijk haar beste vriendin en Goran (M of P) haar schatje..

Goran M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')