quote:Phew.
Op vrijdag 28 november 2003 01:10 schreef Keromane69 het volgende:
Ik heb niet gekeken of dit al geplaatst is. De CU pagina van Maja:
quote:
Ik heb niet gekeken of dit al geplaatst is. De CU pagina van Maja:Ik wens alle sterkte toe aan vrienden en familie. Internet maakt de wereld erg klein. Respect.
quote:dat profiel is hardstikke oud
profiel aangemaakt: 20:20 30-10-2002
laatst gewijzigd: 21:24 30-10-2002
quote:Iets meer dan een jaar.
Op vrijdag 28 november 2003 01:36 schreef Tiemie het volgende:
dat profiel is hardstikke oud
Laat een berichtje achter als je wilt. En denk aan de ouders, de familie. Je kind verliezen is het vreselijkste wat er is.
quote:Best wel shockerend om te lezen, het wordt opeens zo reëel, vooral toen ik het volgende las:
Ik heb niet gekeken of dit al geplaatst is. De CU pagina van Maja:Ik wens alle sterkte toe aan vrienden en familie. Internet maakt de wereld erg klein. Respect.
Cremeren of begraven:
bEgRaVeN....
EDIT:
Aiai, het wordt er verderop niet beter op:
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft:
Ik WiL NoG NiEt DoOD......
Het slechtste gevoel ter wereld:
AlS eEn DiErBaRe OvErLiJdt.....
Waar ben je bang voor:
DooD gAAn.....
Cru allemaal zeg.
Aub ophouden met speculeren en infantiel gedrag .
quote:Wat ben jij een lompe klootzak zeg
Op donderdag 27 november 2003 20:47 schreef luked45 het volgende:[..]
edit
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 28-11-2003 09:02]
Hopelijk worden ze een keert goed gestraf !!
Heel veel sterkte toegewenst aan nabestanden ,familie leden , vrienden.
quote:Er was nog een recentere cu2-pagina van Maja, maar die is na haar dood snel offline gehaald.
quote:Eensch.
Op vrijdag 28 november 2003 08:54 schreef Choller het volgende:Aub ophouden met speculeren en infantiel gedrag
.
Maar komop nou... zeggen ze iets wat ze kunnen vertellen op tijd dan is het niet goed, houden ze alles in voor later is het ook niet goed...kortom wat ze ook doen het is niet goed.
Binnen 6 maanden weet iedereen precies wat er gebeurd is, speculeren draait uit op onjuiste conclusies, oordelen en oogkleppen wanneer de waarheid boven tafel ligt.
quote:heel wrang idd
Op vrijdag 28 november 2003 01:40 schreef APK het volgende:[..]
Iets meer dan een jaar.
het blijft shockerend om te zien voor mij.
Dat arme arme kind.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35433
quote:
Verdachten moord Maja langer vastDe voorlopige hechtenis van de drie jongens die vastzitten in verband met de moord op de 16-jarige Maja Bradaric uit Nijmegen is met dertig dagen verlengd. Dat is vandaag door het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.
Het gaan om de 18-jarige jongens uit Nijmegen en Beuningen die eerder bekenden bij de moord betrokken te zijn geweest, en de 16-jarige Goran P., een ex-vriend van Maja. Het onderzoek naar deze jongen loopt nog.
Gisteren werd een 15-jarig meisje uit Nijmegen aangehouden. Zij zit net als Maja op het Dominicus College in Nijmegen. Het meisje wordt niet verdacht van de moord, maar wel van betrokkenheid daarbij.
Ondertussen wordt op een aantal sites op internet stilgestaan bij de dood van Maja. Zo heeft het Dominicus College een speciale internetsite met foto's en gedichten online gezet. Een pagina van Maja op het populaire CU2 wordt als condoléanceregister gebruikt.
quote:das echt een mooie pagina...
Op vrijdag 28 november 2003 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze pagina van het Dominicus College al gezien?
hier nieuws in de Gelderlander:
quote:
18-jarigen bekennen moord Maja
Door onze verslaggevers
ARNHEM/NIJMEGEN - Twee van de vier verdachten die vastzitten in de zaak van de moord op de zestienjarige Nijmeegse scholiere Maja Bradaric hebben een bekentenis afgelegd.
Justitie beschuldigt de beide achttienjarige jongens (uit Nijmegen en Beuningen) van moord. Dat heeft het openbaar ministerie (OM) in Arnhem gisteren bekend gemaakt.Volgens justitie moet het motief voor de moord in de relatiesfeer worden gezocht. Van een seksueel misdrijf is uit onderzoek niets gebleken. Een zestienjarige jongen uit Nijmegen is ook betrokken bij het misdrijf, aldus het OM. Datzelfde geldt voor een vijftienjarige Nijmeegse die maandag werd aangehouden.
Dit meisje, een vriendin en schoolgenote van Maja, wordt volgens justitie niet van moord verdacht, maar wel van enige betrokkenheid bij het misdrijf. Zij blijft nog tenminste tien dagen in bewaring, zo heeft de rechter-commissaris gistermiddag beslist.
De arrestatie van de havo-leerlinge van het Nijmeegse Dominicus College is ingeslagen als een bom. "We zijn geschokt. Dit is nauwelijks te geloven. Het is een lief, stil meisje. Ook zij toonde zich vreselijk overstuur door Maja's dood", aldus een betrokkene.
Over de voorlopige hechtenis van de twee achttienjarige jongens en de zestienjarige verdachte wordt vanochtend beslist. De zestienjarige ontkent elke betrokkenheid bij de gewelddadige dood van de vwo-scholiere.
Volgens zijn advocaat D. Moszkowicz hebben de achttienjarigen hem van elke schuld vrijgepleit. "De jongen is onschuldig en had daarom direct op vrije voeten moeten komen. Ook al is de rechtsorde door deze zaak ernstig geschokt."
Dinsdag liet het OM wel een zestienjarig meisje uit Winssen gaan omdat er te weinig betrokkenheid bij het misdrijf gebleken was. Dit meisje zou de vriendin zijn van de zestienjarige Nijmegenaar. Alle vijf de opgepakte jongeren behoren tot de kennissenkring van het slachtoffer.
Maja Bradaric werd in de nacht van 17 op 18 november dood aangetroffen in de uiterwaarden tussen Lent en Bemmel. Haar stoffelijk overschot was in brand gestoken. Waar en hoe de scholiere om het leven gebracht is, wil justitie niet zeggen.
Advocaat H. van der Linden van de achttienjarige Nijmegenaar reageerde woedend op de bekendmakingen door justitie. "Mijn cliënt is door het openbaar ministerie in beperking gezet. Hij mag alleen maar contact met zijn advocaat hebben en ik moet daar stilzwijgen over bewaren. Zelf brengen ze nu naar buiten dat hij bekend zou hebben. Ik neem hier absoluut geen genoegen mee."
De moord wordt door 35 rechercheurs onderzocht.
quote:Haar vader was moslim en moeder christen hoorde ik.
Op vrijdag 28 november 2003 20:49 schreef Mjitsk het volgende:
op die cu2 staat dus ook dat ze Bosnisch is (en ook moslim neem ik dan aan??) en joego's en bosniërs houden niet zo van elkaar
Afspraak
Dat meldt het Algemeen Dagblad. Nina K. moest Maja bellen voor een afspraak, maar zij wist niet waarom de verdachten Goran M. en Ferdi O. Maja wilden ontmoeten.
Bekend
De twee hoofdverdachten hebben bekend dat ze Maja vorige week maandagavond hebben vermoord. Na de moord zou Goran Nina hebben gewaarschuwd dat haar hetzelfde als Maja zou overkomen als ze haar mond open zou doen.
bron : RTLNieuws.nl
quote:Bosniers ZIJN joego's
Op vrijdag 28 november 2003 20:49 schreef Mjitsk het volgende:
op die cu2 staat dus ook dat ze Bosnisch is (en ook moslim neem ik dan aan??) en joego's en bosniërs houden niet zo van elkaar
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 11:44 schreef sp3c het volgende:[..]
Bosniers ZIJN joego's
quote:als het klopt dat zij van niets wist en later bedreigd is.
Op zaterdag 29 november 2003 12:30 schreef schatje het volgende:
Zo, die hartsvriendin zal zich wel ontzettend schuldig voelen.
quote:Ik denk toch eerder dat die oorlog het gevolg was van het feit dat er zoveel verknipte figuren in Joegoslavie rond lopen/liepen en niet andersom.
Op donderdag 27 november 2003 23:36 schreef nozem het volgende:
En waarom zouden er zoveel verknipte Joegoslaven rondlopen denken jullie? Is er nog iemand die zich die gruwelijke oorlog kan herinneren misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |