Een vriend van mij en ik willen een brommobiel gaan ombouwen en vervolgens gebruiken om filmpjes te maken, die we vervolgens weer op internet, en hier op fok zullen plaatsen !
We hebben alle onderdelen ongeveer bij elkaar, dit was het meeste werk.
Nu zijn wij alleen nog op zoek naar een oude brommobiel voor erg weinig geld.
Suc6 verzekerd !!!
Ik heb al op internet gezocht, maar daar zijn ze allemaal behoorlijk prijzig. Wat we zoeken is er eentje met defecte motor bijv, voor ongeveer 200 euro. Als ie maar stuurt, en verder nog rij-baar is, maakt het verder niet uit, kapot gaat ie uiteindelijk toch
Wie heeft nog een oude staan, of weet er een ?
Ik garandeer gave filmpjes aan het einde van de winter !!!
quote:ik denk dat alleen Lloyds jullie wil verzekeren, aangezien ik al aan zie
Suc6 verzekerd !!!
quote:ik vermoed het ook
Op woensdag 12 november 2003 21:44 schreef -Wepeel2- het volgende:
Nou dat zullen gave filmpjes worden.
quote:WAAROM OOK ALWEER NIET
Op woensdag 12 november 2003 21:38 schreef ooops het volgende:
SCHREEUWEN IN DE TOPICTITEL IS NIET COOL
oja dat ding had ie slecht lopend voor 50 euro gekocht
-edit-
is wel tof het hele dorp kent hem :p al die oudjes en bejaardjes vinden het prachtig en iedereen zwaait op hem altijd ff vriendelijk op de claxon duwen of met de lichten knipperen (ja dat werkt nog!!!
)
-edit 2-
hij wil deze winter het een en ander gefixed hebben (deuren weer er in achterklep weer er in en hij moet een band geplakt hebben) en dan gaan we in de winter rijden hopen dat het flink vriest gaan we daar in een boeren veld over het ijs slippen
wij hebben sinds kort een goeie digicam tzt zal ik ook wel wat filmpjes maken
[Dit bericht is gewijzigd door Youp op 12-11-2003 22:16]
quote:Waarom gaan mensen elke keer denken dat het allemaal op de openbare weg moet gaan gebeuren !
Op woensdag 12 november 2003 21:47 schreef Madnessy het volgende:[..]
ik vermoed het ook
veel blauwe rond draaiende lampen en een hoop herrie (als het fout gaat)
Niet dat het niet zo is, , maar het gaat om het principe
quote:En op fok plaatsen uiteraard
Op woensdag 12 november 2003 22:03 schreef Youp het volgende:
wij hebben sinds kort een goeie digicam tzt zal ik ook wel wat filmpjes maken
quote:natuurlijk
Op donderdag 13 november 2003 18:02 schreef jaapgvk het volgende:[..]
En op fok plaatsen uiteraard
quote:idd, het is niet zo'n heel snel blok, heeft ""maar"" 65 pk, maar is om te beginnen wel leuk.
Op donderdag 13 november 2003 17:32 schreef GizartFRL het volgende:
Niet zo schreeuwen. -topictitel aangepast-
Leuk idee trouwens.
Wat voor motorverandering hadden jullie in gedachten? Blok van een snelle 2 wieler misschien?
We hebben een heel assortiment aan tandwielen, dus hij moet gaan accelereren als een gek.
Hard durft toch niemand er mee te rijden
quote:Er is geeneens een brommobiel in GTA 3!
Op donderdag 13 november 2003 08:09 schreef Metro2005 het volgende:
oud oma'tje beroven van d'r brommobiel, a la GTA 3 ?
quote:ik hoop voor je dat jou 'bieletje' minder gammel is als die van mn maat
Op donderdag 13 november 2003 22:51 schreef AsconaB-16V het volgende:[..]
idd, het is niet zo'n heel snel blok, heeft ""maar"" 65 pk, maar is om te beginnen wel leuk.
We hebben een heel assortiment aan tandwielen, dus hij moet gaan accelereren als een gek.
Hard durft toch niemand er mee te rijden
wie weet er iets meer te vertellen
Burtons e.d. (auto's met een Eenden-chassis en een Eendenmotor) halen wel 160 ...
quote:ze hebben geloof ik de achterophanging van een quad gebruikt (wel een volwassen quad, niet zo'n kinderding) met een wat aangepaste eindoverbrenging, en daar de originele wieltjes van de Arola weer op gemonteerd, de besturing was origineel geloof ik, en ze zaten zo ongeveer bovenop het motorblok (het frame waar het blok in hing was gewoon op het oog, en nogal slordig in elkaar gelast). Het werd ook gemeen warm in dat ding
Op vrijdag 14 november 2003 13:23 schreef AsconaB-16V het volgende:
Even voor die mensen dieereen 1100 blokin hadden gelepeld ?
zijn er foto's of films van mischien
zou ik erg op prijs stellenwie weet er iets meer te vertellen
en dan zoveel torsie dat ze flink hebben moeten oeffenen om met flinke snelheid weg te rijden zonder 'm op z'n achterkantje te leggen, ik bedoel een wheeliebar achterop een Arola doet wat afbreuk aan de 'trage' looks van het apparaat.. Als je zelf iets gaat bouwen, hou dan het zwaartepunt zoveel mogelijk voorin, ik weet nog dat er uiteindelijk een hele berg stoeptegels in dat ding gepropt zat voor een beetje gewicht op het voorasje.
er zijn foto's van het hele project, ik zal een van die gasten een mailen of 'ie ze digitaal heeft, want we praten alweer over een jaar of tien geleden inmiddels.
In een stoplichtsprintje reden ze nagenoeg alles zoek, Top is nooit gemeten, afgezien van het feit dat je de bebouwde kom niet uitkomt met een invalidenautootje, was er ook niemand met genoeg 'ballen' om een keer voluit te gaan.
Aan die wheeliebar hadden wij echter wel al zitten denken, maar dan wel een afneembare.
De achteras word waarschijnlijk van een kart, die is wat breder, voor stabiliteit in een bocht. Voor moeten we de wielen op de een of andere manier op negatief camber krijgen.
We hebben veel spullen ter beschikking van crossmotoren en karts.
Schokbrekers e.d. dus dat komt wel goed.
We hebben inmiddels een sulky bretta gekocht.
Het ombouwen gaat beginnen !!!!
Zodra er foto's zijn e.d. horen jullie het wel.
bedankt voor alle tips.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |