abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14590079
Hey luitjes

Een vriend van mij en ik willen een brommobiel gaan ombouwen en vervolgens gebruiken om filmpjes te maken, die we vervolgens weer op internet, en hier op fok zullen plaatsen !

We hebben alle onderdelen ongeveer bij elkaar, dit was het meeste werk.
Nu zijn wij alleen nog op zoek naar een oude brommobiel voor erg weinig geld.

Suc6 verzekerd !!!

Ik heb al op internet gezocht, maar daar zijn ze allemaal behoorlijk prijzig. Wat we zoeken is er eentje met defecte motor bijv, voor ongeveer 200 euro. Als ie maar stuurt, en verder nog rij-baar is, maakt het verder niet uit, kapot gaat ie uiteindelijk toch

Wie heeft nog een oude staan, of weet er een ?
Ik garandeer gave filmpjes aan het einde van de winter !!!

Member off "The lords of the Ring" says : Wie later remt, rijd langer snel !
pi_14590167
SCHREEUWEN IN DE TOPICTITEL IS NIET COOL
  woensdag 12 november 2003 @ 21:39:42 #3
64125 realist
Meneer Realist voor jou !
pi_14590186
quote:
Suc6 verzekerd !!!
ik denk dat alleen Lloyds jullie wil verzekeren, aangezien ik al aan zie
komen dat het Jackass-Break-UR-Neck filmpjes gaan worden
[url=http://jpg2asc.hierklikken.com/]mijn nieuwe speledingetje[/url]
pi_14590248
niet een geheel nieuw concept, hier in Hilversum hebben een paar weirdo's een keer een ZZR-1100 blok in een Arola geschoenlepeld, zelfs met een verzameling stoeptegels was 'ie bijna niet aan de grond te houden... ze zijn ooit een keer tot 140km/u gekomen, en toen durfden ze niet harder.. maar het trok de meeste auto's wel vierkant zoek in een stopichtsprint
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_14590329
Nou dat zullen gave filmpjes worden.
Hmmzz....
  woensdag 12 november 2003 @ 21:47:30 #6
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_14590409
Helaas kan ik je niet aan zo'n gaar barrel helpen, maar ik kijk al vol spanning uit naar de filmpjes
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_14590411
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:44 schreef -Wepeel2- het volgende:
Nou dat zullen gave filmpjes worden.
ik vermoed het ook
veel blauwe rond draaiende lampen en een hoop herrie (als het fout gaat )
De waarheid is hard , gelukkig is de muur nog altijd harder
pi_14590500
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:38 schreef ooops het volgende:
SCHREEUWEN IN DE TOPICTITEL IS NIET COOL
WAAROM OOK ALWEER NIET
  woensdag 12 november 2003 @ 21:53:39 #9
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_14590611
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_14590922
vriend van me heeft een sulky bretta 50cc op mengsmering van euhm dik 30 jaar oud helemaal legergroen gepaint (met echte verf uit t leger ) en rondcrossen met t gebakje t toffe is dat ding gaat net 25 ofzo en als je vol je stuur ronddraait van links naar rechts komen de voorwielen om de beurt los hebben we ook opgenomen op video enzo... ook hoe we nog achterlijke stunts uithalen met een zwaar opgevoerde oude vespa boxer met afgezaagde uitlaat en op een Yamaha RD50 enzo...

oja dat ding had ie slecht lopend voor 50 euro gekocht

-edit-

is wel tof het hele dorp kent hem :p al die oudjes en bejaardjes vinden het prachtig en iedereen zwaait op hem altijd ff vriendelijk op de claxon duwen of met de lichten knipperen (ja dat werkt nog!!! )

-edit 2-

hij wil deze winter het een en ander gefixed hebben (deuren weer er in achterklep weer er in en hij moet een band geplakt hebben) en dan gaan we in de winter rijden hopen dat het flink vriest gaan we daar in een boeren veld over het ijs slippen wij hebben sinds kort een goeie digicam tzt zal ik ook wel wat filmpjes maken

[Dit bericht is gewijzigd door Youp op 12-11-2003 22:16]

Hopeloos benzine verslaafd
pi_14596506
oud oma'tje beroven van d'r brommobiel, a la GTA 3 ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_14598805
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:47 schreef Madnessy het volgende:

[..]

ik vermoed het ook
veel blauwe rond draaiende lampen en een hoop herrie (als het fout gaat )

Waarom gaan mensen elke keer denken dat het allemaal op de openbare weg moet gaan gebeuren !
Daar heb ik niks over gezegd.

Niet dat het niet zo is, , maar het gaat om het principe

pi_14606902
*Terugvind post

Hehe echt een megastrak idee

pi_14610002
Niet zo schreeuwen. -topictitel aangepast-
Leuk idee trouwens.
Wat voor motorverandering hadden jullie in gedachten? Blok van een snelle 2 wieler misschien?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_14610761
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:03 schreef Youp het volgende:
wij hebben sinds kort een goeie digicam tzt zal ik ook wel wat filmpjes maken
En op fok plaatsen uiteraard
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_14614220
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:02 schreef jaapgvk het volgende:

[..]

En op fok plaatsen uiteraard

natuurlijk zal tegen die tijd wel een topicje openen
pi_14618597
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:32 schreef GizartFRL het volgende:
Niet zo schreeuwen. -topictitel aangepast-
Leuk idee trouwens.
Wat voor motorverandering hadden jullie in gedachten? Blok van een snelle 2 wieler misschien?
idd, het is niet zo'n heel snel blok, heeft ""maar"" 65 pk, maar is om te beginnen wel leuk.

We hebben een heel assortiment aan tandwielen, dus hij moet gaan accelereren als een gek.

Hard durft toch niemand er mee te rijden

pi_14618669
quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:09 schreef Metro2005 het volgende:
oud oma'tje beroven van d'r brommobiel, a la GTA 3 ?
Er is geeneens een brommobiel in GTA 3!
pi_14625964
quote:
Op donderdag 13 november 2003 22:51 schreef AsconaB-16V het volgende:

[..]

idd, het is niet zo'n heel snel blok, heeft ""maar"" 65 pk, maar is om te beginnen wel leuk.

We hebben een heel assortiment aan tandwielen, dus hij moet gaan accelereren als een gek.

Hard durft toch niemand er mee te rijden

ik hoop voor je dat jou 'bieletje' minder gammel is als die van mn maat
pi_14630609
Even voor die mensen dieereen 1100 blokin hadden gelepeld ?
zijn er foto's of films van mischien
zou ik erg op prijs stellen

wie weet er iets meer te vertellen

† In Memoriam † vrijdag 14 november 2003 @ 13:29:46 #21
25682 2cv
Niet subtiel
pi_14630840
Kan je er geen Eenden-motor in stouwen ? Verrekte simpel, redelijk compact enz.

Burtons e.d. (auto's met een Eenden-chassis en een Eendenmotor) halen wel 160 ...

Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_14631428
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:23 schreef AsconaB-16V het volgende:
Even voor die mensen dieereen 1100 blokin hadden gelepeld ?
zijn er foto's of films van mischien
zou ik erg op prijs stellen

wie weet er iets meer te vertellen

ze hebben geloof ik de achterophanging van een quad gebruikt (wel een volwassen quad, niet zo'n kinderding) met een wat aangepaste eindoverbrenging, en daar de originele wieltjes van de Arola weer op gemonteerd, de besturing was origineel geloof ik, en ze zaten zo ongeveer bovenop het motorblok (het frame waar het blok in hing was gewoon op het oog, en nogal slordig in elkaar gelast). Het werd ook gemeen warm in dat ding

en dan zoveel torsie dat ze flink hebben moeten oeffenen om met flinke snelheid weg te rijden zonder 'm op z'n achterkantje te leggen, ik bedoel een wheeliebar achterop een Arola doet wat afbreuk aan de 'trage' looks van het apparaat.. Als je zelf iets gaat bouwen, hou dan het zwaartepunt zoveel mogelijk voorin, ik weet nog dat er uiteindelijk een hele berg stoeptegels in dat ding gepropt zat voor een beetje gewicht op het voorasje.

er zijn foto's van het hele project, ik zal een van die gasten een mailen of 'ie ze digitaal heeft, want we praten alweer over een jaar of tien geleden inmiddels.

In een stoplichtsprintje reden ze nagenoeg alles zoek, Top is nooit gemeten, afgezien van het feit dat je de bebouwde kom niet uitkomt met een invalidenautootje, was er ook niemand met genoeg 'ballen' om een keer voluit te gaan.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_14639733
Is wel een erg gaaf verhaal.

Aan die wheeliebar hadden wij echter wel al zitten denken, maar dan wel een afneembare.

De achteras word waarschijnlijk van een kart, die is wat breder, voor stabiliteit in een bocht. Voor moeten we de wielen op de een of andere manier op negatief camber krijgen.

We hebben veel spullen ter beschikking van crossmotoren en karts.
Schokbrekers e.d. dus dat komt wel goed.

pi_14675631
Hallo Luitjes

We hebben inmiddels een sulky bretta gekocht.
Het ombouwen gaat beginnen !!!!

Zodra er foto's zijn e.d. horen jullie het wel.

bedankt voor alle tips.

pi_17624112
Hej echt bruut die dingen.. ga er ook een kopen wanneer ik 16 ben... alleen klote dat ze nu praktijk examens gaan invoeren voor 300 euro (Waarschijnlijk)..
Maarre... wil het een beetje opschieten ? en heb je een site met nieuws ofzo erover ? ben benieuwd nmlk
Verlanglijst: Iguana Iguana, Pantherophis g g, Physignathus Cocincinus, Thamnophis s s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')