Ik ben op zoek naar andere mensen die ook met brommobielen/invalidewagens bezig zijn. Lijkt me wel lachen om hier een beetje over te praten. Het is namelijk heel moeilijk om aan onderdelen te komen. Graag je reacties hieronder.
Even terzijde: Ik heb trouwens ook gewoon een scooter, maar als het hard regent is dit wel lachen (en vooral om andere (brom)fietsers).
Succes verder.
quote:Ik heb hem al overgespoten, hij was geel met rode deuren. Ik vind dit al een hele verbetering!
Op zondag 9 november 2003 20:10 schreef Flash55 het volgende:
brede banden natuurlijk andere kleur en alles mee spuiten is veel strakker dikke sub en wat meer power natuurlijk niet te veel want dan ben je hem kwijt
quote:Even bij Huggers in boxmeer kijken, die hebben ook kleine subwoofers
Op zondag 9 november 2003 20:04 schreef Marnick het volgende:
Ook ben ik op zoek naar goedkope neonbuizen voor der onder. De lengte is even lang als de breedte van een auto. Het liefste groen, want dat is de binnenverlichting ook. Ziet er natuurlijk wel erg vet uit
quote:Ik zie de relatie "goedkope neonbuizen" en "kleine subwoofers" even niet zo. Huggers is best duur. Ben ik al best weleens geweest. En daar hebben ze volgens mij alleen DAP-boxen. Maar ik koop liever een tweedehandsje, veel geld is dat ding niet waard.
Op zondag 9 november 2003 20:14 schreef audi80 het volgende:[..]
Even bij Huggers in boxmeer kijken, die hebben ook kleine subwoofers
[offtopic]
Huggers is met sommige dingen inderdaad duur.
[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door audi80 op 09-11-2003 20:26]
quote:Ja ben ik ook voor aan het kijken, maar heb nog niet veel kunnen vinden.
Op zondag 9 november 2003 20:24 schreef audi80 het volgende:
Ik denk dat die buizen zowiezo niet goedkoop zijn.
Dan kun je inderdaad beter voor een 2e hands op marktplaats of zo kijken.
offtopic: Met wat voor Audi rijdt jij trouwens rond in welke straat van Stunnis?
[Dit bericht is gewijzigd door audi80 op 09-11-2003 20:31]
quote:Mijn auto hebben ze toen een ramkraak mee gedaan bij manders.
Op zondag 9 november 2003 20:34 schreef Marnick het volgende:
Mmm, zegt me zo niks. Ik dacht dat dat een inbraak bij Manders was. Of was je auto toen ook gejat? Zal wel klote geweest zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Marnick op 09-11-2003 21:01]
quote:Bij mij rijd er 1 in de buurt die er 4 x 150 watt(JBL) speakers in heeft met 2 (rockford)subwoofers in zelfgemaakte kist en 2 versterkers in heeft zitten.
Op zondag 9 november 2003 19:54 schreef audi80 het volgende:
Heb je er ook een subwoofer erin zitten ?
Dat lijkt me wel lachen in zo'n ding
Klinkt harder dan bij mij in de auto.....
quote:lol.. wat dacht je van een paar flammen erop?
Op zondag 9 november 2003 20:04 schreef Marnick het volgende:
Ook ben ik op zoek naar goedkope neonbuizen voor der onder. De lengte is even lang als de breedte van een auto. Het liefste groen, want dat is de binnenverlichting ook. Ziet er natuurlijk wel erg vet uit
* Fulcrum_X ziet buiten zijn prachtige BX staan
[Dit bericht is gewijzigd door Fulcrum_X op 14-11-2003 10:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |