Dus.... ik zou het wel jammer vinden als ik nou mijn baan kwijt raak
quote:Pssst....
Op zondag 03 juni 2001 17:23 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nouw, kijk ik was hier zo geland en toen zocht ik een baan en toen werd er gezegd dat er een nieuwe eigenaar voor het Dagotel werd gezocht! Dus die baan heb ik aangenomen! Ik heb toen meteen het hotel een opknap beurt gegeven (beetje verf enzo)Dus.... ik zou het wel jammer vinden als ik nou mijn baan kwijt raak
m´n hele kasteel foetsie .. grrrrr
nu ja ik neem wel de bovenste vleugel tijdelijk van
je hotel Dago ,.. tot dat de herbouw geslaagd is ..
* Lord Dreamer heeft een rothumeur moet weer z´n hele kasteel herbouwen.. hmm gelukkig is het zonig en 30 graden
quote:Zou ik for the time being een kamer kunnen huren? Ik ben net op het eiland gearriveerd, en heb dus no place to stay
Op vrijdag 01 juni 2001 21:25 schreef Dagobert het volgende:
Sorry hoor, maar ik kon het toch niet laten. Ga lekker mn hotelletje weer opbouwen. Beetje kleinschaliger, gezellig en huiselijk. Mooie klassieke bouwstijl, tijd om tot rsut te komen. Dus niet alleen voor mensen zonder dak boven hun hoofd, maar ook voor mensen die in het dagelijks leven veel te veel doen en er gewoon even lekker tussen uit willen en even een weekendje rsut willen hebben. Zwembadje erbij, sauna en natuurlijk heerlijke zacht bedden.
*tingelingeling klinkt er door het hotel
* Dagobert ben je daar?
[Dit bericht is gewijzigd door JynX op 11-06-2001 19:32]
* Dagobert leidt ThaDragon naar de 1e etage, kamer 14.
Alstublieft, uw kamer
Eindelijk tijd om even goed na te denken.
Ik wil graag een goedkope kamer, ik heb echter geen idee hoe lang ik blijf.
* GWS hoopt dat iemand helpt slepen met haar bagage, maar houdt een paar koffertjes dicht bij zich.
*KLOP KLOP*
Hallo is daar iemand?
Hallo, wat moet dat zo vroeg hier?
Nou, kom dan maar even mee. Gaan we erbij zitten.
Dagobert, we moeten je nog een paar vragen stellen. We willen graag geloven dat jij het hebt gedaan om het eiland te redden, maar dan moeten we dus wel precies weten hoe het zit.. ook om alle andere eilandbeowners te vertellen hoe het zit.
Hoe wist jij dat zij beide een bedreiging vormden voor het eiland?? Wie heeft je dat verteld??
De rest weten jullie al.
Dagobert jeetje... wat afschuwelijk voor je dat je dat al die tijd in je eentje hebt moeten doormaken.. waarom heb je het osn niet gewoon verteld?? Nouja dat doet er niet meer toe... je handelswijze is wat... grof te noemen.. maar gedane zaken nemen geen keer.
Ik weet niet zo goed hoe dit verder moet Dagobert... Je hebt twee mensen vermoord en ook al was dat uit goede bedoelingen.. ik denk dat je zwaar in de war was door de verantwoordelijkheid die op jouw schouders bleek te rusten.. je voelde je verantwoordelijk voor het hele eiland en al zn bewoners...
Dagobert doe nou niet zo stom!! Je kan je hier niet voor vertsoppen!! We proberen je alleen maar te helpen, we willen juist dat alles goed komt!!
* Moedeloos draait ze zich om naar Hoekie.
Waarom wil hij dat nou niet begrijpen?? Als we kunnen aantonen dat hij ernstig in de war was door de vermeende verantwoordlijkheid voor het hele eiland, gaat hij vrijuit!!
Iedereen is weer van harte welkom voor zn overnachtingen.
op het strand slapen is namelijk ook niet alles.
Kink-size bed? gaat dat lukken?
[Dit bericht is gewijzigd door Thijsemans op 20-07-2001 13:03]
* Riduce legt briefje neer of er voor vanavond plaats is om te overnachten
* Riduce is het mogelijk om morgenavond in het hotel te overnachten aangezien ik nu er van door ga, en waarschijnlijk niet terug kom... ik zoek voor vanavond een plekje op het strand... en hoop dat ik veilig kan slapen...
en dat gaat perfect
alleen mijn rug doet nog een beetje pijn
Wat kan ik nou gaan doen, het is hier zo saai in mijn eentje
* Marlo loopt de trap af richting de centrale hal. Hij loopt een rondje en besluit dan maar naar buiten te gaan.
Heerlijk
Zo, nu lekker de TV aan en dan strakkies naar ebd.
Die draken zijn waarschijnlijk van equilan of Lord Dreamer.
Equilans draken zijn liev en doen geen mens kwaad. Die zulle het wel niet geweest zijn dan.
Die van Lord Dreamer daarentegen vechten tegen wat hij 'het kwaad' noemt. daarmee doelende op Dark Wanderer, mijn grote voorbeeld. Hij wil iedereen wat hij dan 'redden' noemt van die held. Ik snap hem niet, maar die draken dus, die willen nogal eens aggressief zijn.
(zie voor meer info Grote doffe dreun )
* Dagobert ziet zn gast vertrekken en besluit op dat moment om zelf ook maar eens wat rust te nemen.
hopelijk vindt Dark Wanderer Marlo voor me, ik ga nu iig slapen
Ik ben de buurman, en heb net een telefooncentrale met winkeltje geopend...
Verkoop je ook Mexicaanse Tequila? Mag ik er eentje hebben?
Ik verkoop waar je maar zin in hebt.
* Dagobert scenkt een mexicaanse tequilla in voor witste.
Met zout en citroen?
Hallo??? Dagobert????
Hmm, hij lijkt niet hier te zijn. Jammer.
Nou ja, ik leg wel even een briefje neer.
* Lieve Dagobert, Nogmaals heel erg bedankt voor je gastvrijheid. Liefs,
Heel erg bedankt voor de gastvrijheid in je prachtige hotel. Ik heb ontzettend genoten van de tijd hier en het heeft me de gelegenheid gegeven om het hele eiland eens goed te bekijken. Hierdoor heb ik besloten om hier te blijven wonen en ik kon terecht op het mooiste stukje van het hele eiland, de watermolen.
Binnenkort kom ik nog wel eens langs in het hotel en als je zin hebt kan je natuurlijk ook een in de molen komen kijken.
Nik
Zo, ik hoop dat hij dit zal vinden.
*kijkt nogeens rond*
Dag hotel, tot snel
*verlaat het hotel*
Hmm, leuk. Ik ga morgenmiddag wel even langs de molem om te kijken.
Waar kan ik hier een woonplaats vinden!? * Snauwt hij onvriendelijk met zijn koffer al in de hand.
Waarom staat er geen bordje, dat het niet meer kan.
Stond voor aap ja.
Maar kan ik vannacht hier blijven. Heb moeie voeten en ben nodig toe aan een bad.
* Ruikt eens even onders zijn oksel *
Hier heb je de sleutel, kamer 16. Trap op en dan naar links op de eerste verdieping.
Wees blij dat je geen Bob heet
Ik denk dat ik een aantal nachtjes blijf. Kan ik overdag eens de buurt verkennen. Ik heb tenslotte nog niet zoveel van dit eilandje gezien. Heb me al wel ingeschreven en wat gegeten in een tent waarvan de eigenaresse tot huilens toe bewogen was. Haar viervoeter had de geest gegeven geloof ik.
Als Knar dat zou doen, zou het janken over het hele eiland te horen zijn. Nu ga ik lekker me ogen sluiten, zie je morgenochtend wel weer.
Dit staat volgens mij allemaal leeg op dit moment. daar kunnen dus mensen gaan wonen als ze een huis nodig hebben.
De nummers verwijzen naar de nummers op Nums kaarten
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 02-10-2001 21:53]
quote:* Marlo is niet echt een mens
Op donderdag 04 oktober 2001 17:07 schreef rebel_girl het volgende:
euh hallo marlo, ik had een vraag.
het zit zo ik maak een serie schilderijen voor mevr. faat en nu wil ze een naaktschilderij van u, zou het mogenlijk zijn dat u morgen ochtend even langs komt in mijn atelier om model te staan????
quote:Waar wil Mevrouwtje Faat die doekies gaan ophangen dan. Zo en puplic boven de bar. Zal de eetlust zeker bevorderen.
Op donderdag 04 oktober 2001 17:07 schreef rebel_girl het volgende:
euh hallo marlo, ik had een vraag.
het zit zo ik maak een serie schilderijen voor mevr. faat en nu wil ze een naaktschilderij van u, zou het mogenlijk zijn dat u morgen ochtend even langs komt in mijn atelier om model te staan????
quote:Wat dacht je van thuis, in haar villa
Op donderdag 04 oktober 2001 20:19 schreef CowboyHenk het volgende:[..]
Waar wil Mevrouwtje Faat die doekies gaan ophangen dan. Zo en puplic boven de bar. Zal de eetlust zeker bevorderen.
Ik ga dit hotelletje verlaten. Ik begin mijn eigen parkje, van tipi's wel te verstaan. Dus wel voor echte krepeer-cracks. Niet zo comfortabel als dit bedje van jou. Maar bedankt voor alle goede zorgen en we komen mekaar in deze business nog wel eens tegen.
Kom vooral een keertje kijken, misschien kan je nog ideeen opdoen.
Zegt het voort tegen je gasten.
Avontuur te over.
Wist nog niet dat verandert was in Marlo
Goed voor alle zekerheid.
Marlo ik ben er vandoor. Groetjes en kom een langs in het
Wigwampark
En stuur de gasten die je zelf niet wil o fkan plaatsen maar naar mij toe.
Hmm, hier moet nodig wat aan gebeuren.
* Dagobert loopt door naar boven en treft daar Marlo aan in zijn slaap kamer. In zijn eigen bed ligt eenwildvreemde jonge dame te slapen.
Marlo!!!!!!!!!!
* Dagobert loopt op Marlo af en geeft hem een dikke knuffel.
Wat heb jij daar in dat pakje?
* Marlo grist het uit Dagoberts handen en ziet een prachtig schilderijtje.
Ow, wat mooi. Is dat voor mij?
* Dagobert knikt instemmend
Dankje wel!
Ben je nu weer voor goed terug?
En wie is deze prachtdame die je in huis hebt gehaald Marlo?
Welkom thuis zou ik zeggen
Owja, dat had ik nog helemaal niet verteld. Ik heb de afgeleopen tijd bij Pisca gezeten, ik was even toe aan rust, maar kon haar niet missen.
Zullen we trouwens even schoon gaan maken Marlo? Het Hotel ziet er niet uit, dat remt klanten natuurlijk.
* Met enige vorm van tegenzin helpt Marlo Dagobert met een grote schoonmaakbeurt. Als alles klaar is haalt Dagobert het oude naambord van de gevel en schildert er wat overheen. Dan hangt hij het weer op.
Zow, dat ziet er weer mooi uit.
Ze is een aardige vrouw, ziet er goed uit. Maar ik weet het niet helemaal met haar. Er is iets vreemds aan haar.
* Dagobert besluit het neit te laten merken en zoekt MArlo en Polaris weer op.
Polaris, na het verhaal van gisteravond heb ik besloten om je te helpen. Wat zou je er van denken als je zolang je eigen huisje krijgt? Mijn theehuis staat nog leeg, daar kan je wel wonen.
* Polaris knikt instemmend
Ondertussen zal ik mijn plan verder uitbreiden. Dat schilderij heeft me geïnspireerd zoals je ookal het gezien bij eht nieuwe uithang bord. Het lijkt me een mooie code voor onze missie. Missie Fie
als ik in dat huisje mijn intrede doe kunnen we daar ook overleggen zonder dat iedereen er van hoort.
Je bent geweldig
Waar is Marlo? Waar is Dagobert?
* Polaris gaat dan maar weer terug naar huis.
hallo MArlo!
* Dagobert loopt naar boven.
Marlo??
* Marlo is nergens te bekennen.
Marlo
* Dagobert gaat grondig het Hotel doorzoeken.
Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
* Dagobert doet een dikke jas aan en gaat naar buiten.
Brr, wat is het fris.
Dagobert!!!
Je moet me helpen. Er zit een hele enge man in een tempel in het bos.
Marlo, wat ben ik blij jou weer te zien. Ik miste je al. Zullen we er eerst een nachtje over slapen, ik ben erg moe en ga nu het huis niet meer uit hoor
Okee
* Zo gezegd zo gedaan, Dagobert en Marlo gaan naar hun kamers en gaan richting hun bed.
Dagobert!!!
, wat ben ik blij jou weer te zien.
* Polaris houd haar emoties niet in de hand en omhelst hem stevig.
Ow, wat heb ik jou gemist
Samen en lekker alleen zijn ze veel gelukkiger. Ik ga wel naar mijn vriendjes toe in Wilgjes kasteel.
* Marlo verlaat met neergebogen hoofd het Hotel
Polaris is fantastisch, ze is fijn in bed, maar ik zal nooit van haar houden zolas ik van Pisca houd. Pisca is mooi en lief en aardig en gezellig. Ze is meer eht type maar ik mijn leven voor wil geven. Deze nacht had nooit mogen gebueren, ik heb mezelf laten gaan, kon de verleiding van het kwaad niet weerstaan en heb Pisca's afwezigheid misbruikt.
Hoe moet ik nou verder, het is zo fijn met Polaris. Maar als ik bij haar blijf wordt mijn leven een hel. Als ik naar Pisca ga dan wordt ik gelukkig voor zover ik nu kan zien. Ik heb fantastische avonden met haar gehad. Met haar kan ik mijn lief en leed delen.
Ik ga weg hier.
Zeg Polaris, schatje wordt een wakker.
* Polaris ontwaakt en kijkt duf om zich heen.
Ik geef je hierbij de sleutel van het Hotel. Jij lijkt mij een geschikt persoon om het van mij over te nemen. Ik vertrek, niet omdat ik niet van je houd, maar omdat ik ons samen niet gelukkig zie worden. Ik ga terug naar Pisca, mijn enige echte liefde. Ik zal met haar mijn leven delen en om al mijn energie in haar te kunnen steken, laat ik het Hotel voor wat het is. Ik hoop dat jij het zal runnen als nooit tevoren en dat de klanten zullen blijven komen. Daar vertrouw ik op. Het ga je goed en we zien elkaar nog vaak genoeg denk ik.
* Dagobert geeft Polaris nog één afscheidsknuffel en vertrekt dan.
Ow, wat heerlijk is dit.
* Als Polaris is uitgebadderd trekt ze een zijdennachtjapon aan en gaat ze in bed liggen, ze sluit haar ogen en droomt dan weg.
Zo....tijd voor een douche
* Dan loopt ze richting het restaurant.
Dago ? ben jij er ?
* Geen antwoord volgt op zijn roep en LWaS ploft neer op een stoel bij de bar.
Hij wil echter wat te drinken hebben en staat weer op en pakt wat drankjes vanachter de Hotelbar en mixed ze zelf
Ik ben toch benieuwd waar Equilan uithangt, we moeten eik weer eens op zoek naar mijn dubbelganger of what so ever
Ik moet eens contact met haar opnemen
Zo, heb ik toch nog wat overgehouden aan onze gezellig nacht>:)
* Polaris is tevreden, zo heb ik werk, maar toch hoef ik niks te doen. Mijn personeel doet het zware werk en ik zorg alleen dat de klanten tevreden zijn.
* Polaris geniet en besluit maar eens even te gaan wandelen.
geen gehoor
* faxt *
ivm korte vakantie op zoek naar hotelkamer. Zijn er op korte termijn nog kamers beschikbaar?
Vriendelijke groet, Maarten150
Natuurlijk is er plek, alijd. Wees welkom
* Marlo overhandigt de sleutel van kamer 28, trap op en dan direct links.
indien telefonische wekdienst beschikbaar, graag morgen om 10:00
moe van de lange reis en last van een jetlag sleept maarten150 zich de trap op, direct links. De sleutel past ook nog! Moe valt hij in slaap op het riante hemelbed.
Goedemorgen, dit is de wekservice. Wij wensen u een aangename dag.
Goodmorning, this is your wake up call. Please enjoy your day!
Omdat de receptionist(e) in slaap gesukkeld leek, heb ik even waargenomen...
quote:Thanks
Op donderdag 29 november 2001 10:05 schreef Phoenixx het volgende:
In kamer 28 gaat de telefoon:Goedemorgen, dit is de wekservice. Wij wensen u een aangename dag.
Goodmorning, this is your wake up call. Please enjoy your day!Omdat de receptionist(e) in slaap gesukkeld leek, heb ik even waargenomen...
* Marlo heeft nogal eens last van een rooster enzo
ok wie runt hier dit hotel....
ik wil graag een kamer huren en wil vast reserveren voor 3 weken als dat kan.
Pak gewoon de sleutel van kamer 20, de formaliteiten komen later wel.
Je gaat toch geen geluisoverlast veroorzaken hè?
quote:*stapje naar links doet, zodat de gettoblaster aan het zicht ontrokken word*
Op vrijdag 30 november 2001 11:13 schreef kasper het volgende:
*wijst op sleutelrek*Pak gewoon de sleutel van kamer 20, de formaliteiten komen later wel.
Je gaat toch geen geluisoverlast veroorzaken hè?
geluidsoverlast? neejoh.
Welkom
quote:kamer 22 begrijp ik?
Op vrijdag 30 november 2001 11:27 schreef kasper het volgende:
Ik ben je buurman.
Ik logeer tijdelijk in het hotel tot ik eruit ben of ik hier wil blijven wonen.
Btw, ik ben arts en beheer het Medisch Centrum fok!eiland.
quote:=Trap op, op tweede verdieping 1e deur links.
Op vrijdag 30 november 2001 11:20 schreef kasper het volgende:
2e verdieping, de lift uit, gang door, aan het eind linksaf, klein trapje af, dan weer links, vervolgens aan het eind van de gang naar rechts, trapje op, stukje rechtuit en dan de 3e deur aan je linkerhand.Welkom
Welkome trouwens, ik ben hier op het moment degene die alles een beetje regelt.
[Dit bericht is gewijzigd door Marlo op 30-11-2001 18:33]
quote:Hihi - alleraardigst typefoutje Marlo...
Op vrijdag 30 november 2001 15:26 schreef Marlo het volgende:[..]
=Trap op, op tweede verdieping 1e deur links.
Of, lift uit, eind van de gang eerste deur rechtsWelkome trouwens, ik ben hoer op het moment degene die alles een beetje regelt.
Geen wonder dat het opeens zo druk is geworden op het Eiland!
quote:Zijn hier op het eiland nog leuke plekken om naar toe te gaan
Op vrijdag 30 november 2001 15:26 schreef Marlo het volgende:[..]
=Trap op, op tweede verdieping 1e deur links.
Of, lift uit, eind van de gang eerste deur rechtsWelkome trouwens, ik ben hoer op het moment degene die alles een beetje regelt.
* Marlo haast zich naareht vrijetijdscentrum.
*rinkelt bel*
Kan ik hier ook voor een weekendje reserveren?
En wat kost dat dan ongeveer?
Moet ik dat via de VVV regelen of kan het ook rechtstreeks?
Alvast bedankt!
Liefs,
Cora
Hé buurman, zullen wat gaan drinken in de bar?
*en gaat ook netjes in de rij staan en ziet rickmans*
HEEYY Rickmans heb je een beetje kunnen slapen???
quote:* slaap, door-de-telefonische-wekdienst-heen-slaap, etc *
Op donderdag 29 november 2001 10:05 schreef Phoenixx het volgende:
In kamer 28 gaat de telefoon:Goedemorgen, dit is de wekservice. Wij wensen u een aangename dag.
Goodmorning, this is your wake up call. Please enjoy your day!Omdat de receptionist(e) in slaap gesukkeld leek, heb ik even waargenomen...
* Schrikt wakker. *
* belt: mijn buurman heeft de getto-blaster wel heeeeeeel erg hard staan, ik kan gewoon niet slapen, volgens mij is het kamer 22, doe er aub wat aan.. *
kijk een wat jij hebt staat:
A Life? Cool! Where can I download one of those from?
ikke ook
\edit
Over de sig: great minds think alike
Jahoor, voor iedereen die een kamer zoekt is er nog wel plek. De sleutels liggen hier, ik ben weer weg.
* Marlo loopt de trap op en gaat verder met zijn dagelijkse rompslomp.
quote:sorry dat ik gister niet reageerde, maar ik was te dronken om te reageren, maar wat mij betreft kunnen we nu wat gaan drinken?
Op zaterdag 01 december 2001 12:40 schreef kasper het volgende:
* Kasper komt net z'n kamer uit en ziet zijn buurman aan komen lopen.Hé buurman, zullen wat gaan drinken in de bar?
He, dat ben ik. Wat mooi
* Marlo springt een rondje en is blij *blij*
Ze is zo mooi, iemand om echt van te houden. Maar als ik voor haar kies sluit ik iedereen anders ongeveer uit. Misschien moet ik maar eens vragen of ze neit in het Hotel wil komen wonen.
* Dagobert dwaalt verder en merkt dan dat de deur van de kamer waar hij altijd sliep op slot zit. Hij pakt een sleutel van het rekje en neemt dan maar een luxe andere kamer.
Beste Dagobert,
Dank je voor je gastvrijheid, ik heb heerlijk geslapen!
Maar ik moet er weer vandoor. Als je me zoekt ben ik in mijn postkantoor, maar eerst loop ik nog langs het MCF om Vork te bezoeken. Overigens heb ik nog wat hulp nodig denk ik, dus als je niets te doen hebt kun je altijd langskomen.
Groeten,
Anthraxx
* Dan opent hij de deur en loopt de gang in...
Ik kan me niets meer herinneren van wat er gisteravond is gebeurt. Ik ben bang dat ik iets teveel gedronken heb.
* Kasper strompelt naar de badkamer en gaat onder een koude douche staan. Hiervan knapt hij zoveel op dat hij 15 minuten later naar buiten loopt, op zoek naar z'n mooie autootje.
Er moet nog een hoop administratieve rompslomp geregeld worden.
Hallo, kan ik een kamer krijgen misschien?
Hallo mevrouw, natuurlijk is er een plekje voor je. Hier heb je de sleutel. Kamer 17, is wel vlakbij Dr Kasper hoor
ik ben hier verzeild geraakt en heb begrepen dat ik hier mij zou kunnen vertoeven totdat ik een eigen plaats heb gevonden
uiteraard tegen betaling
quote:ja hoor, dat zeker, misschien wel meer
Op dinsdag 11 december 2001 22:38 schreef Marlo het volgende:
Maar toch wel voor een nacht hoop ik?
* Marlo gooit de sleutel
Vang!
* Al snel klinkt er enkel een luid geronk uit kamer 22.
He, ik ben lekker uitgeslapen.
Eerst ontbijten en dan maar eens rond gaan kijken op dit eiland of er nog mooie vrouwen rondlopen.
Zeg Flauwe meneer, is het erg flauw als ik u Bem noem
Alstjeblieft
quote:dank u... ik zal wel vaak weg zijn, voor mijn radiostation...
Op zaterdag 15 december 2001 15:12 schreef Marlo het volgende:
jahoor, iedereeen is welkom
* Marlo gooit sleutel 7 naar StefanFM toe.Alstjeblieft
* StefanFM pakt de sleutel en gaat naar z'n kamer om vervolgens op het bed neer te ploffen...
Excuzes moi, ik ben op mijn kamer als iemand naar mij mocht vragen.
Dag Fok!eiland.
Wordt het te heet onder je voeten Kasper?
Kasper lieverd We missen je nu al, wil je niet alsjeblieft terugkomen?
quote:*LAATSTE REACTIE*
Op maandag 17 december 2001 14:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
kijkt ook om een hoekje .. pff z'n klonen lopen er nogen zijn irritanter dan ooit
* Kasper heeft GEEN klonen en zal ze ook nooit aanmaken.
Hij heeft van zichzelf al zo weinig te zeggen.
quote:Laatste reactie?
Op maandag 17 december 2001 14:13 schreef kasper het volgende:
*LAATSTE REACTIE*
Kasper moppie, kom nou alsjeblieft terug
Odulla en ik waren nog zoveel met je van plan
quote:ja graag
Op dinsdag 18 december 2001 10:16 schreef Marlo het volgende:
Er was laatst een franse vrouw die zei dat ze op haar kamer was. Zal ik U er even heen brengen?
Hier is het meneer
* Dan loopt Marlo weer weg
Eindelijk
Kunnen we nu gaan dan?
"ja, mon ange" antwoord Tara, "alles is geregeld.
Staat de bagage al beneden?"
* Angelique knikt instemmend
"dan gaan we maar"
arm in arm lopen ze naar beneden, en voordat ze naar buiten lopen gooit Tara nog even wat fooi op de balie voor Marlo.
De Rolls wordt ingeladen en dan vertrekt deze richting Het Ranjapaleis (voormalig Palais des Merles)
Kijk eens, mooi is het he?
Hmm, heerlijk he dat bad
* Dagobert gaat gezellig naast Rebel zitten en kruipt dicht tegen haar aan.
* Dagobert wordt er ene beetje verdrietig van
Ja, ik wil
Proost! Op ons
Maar je moet me niet alles over je jurk vertellen natuurlijk
Yeah, ik heb het mooiste meisje van de wereld aan mijn zijde!
* Dagobert straalt van geluk en steekt stiekem zn hand onder de kleding van rebel...
Dat ligt veel lekkerder hoor
* Dagobert kruipt van Rebel af en lokt haar op de vloer.
Kom me maar halen...
Goeiemorgen Rebel
Hallo ik ben op zoek naar een kamer... kan iemand mij hiermee helpen...
Even denken hoor....
....
Owja, kamer 66 is ook nog wel vrij, op de 6de verdieping.
[Dit bericht is gewijzigd door Miss_Hiss op 19-12-2001 19:48]
Tot zo
Ik weet dat ze me mist, ze weet dat ik haar mis. Wat moet ik er mee aan.... Ze weet niet dat ik haar soms minder mis dan dat ze denkt, ze weet nog van niks, ik heb het haar niet eens durven vertellen. Zwakkeling die ik ben, ik moet het haar vertellen. Ze verdient het niet....
* Dagobert trekt stilletjes zijn jas aan en verdwijnt in de nacht....
Wat moet ik nou met mijn leven..
* Vol van gedachten en overpeinzingen valt Dagobert na lang woelen in slaap.
* Dagobert heeft het er zichtbaar moeilijk, maar staat toch maar op. Hij doet zn badjas aan en gaat via de gang naar Rebels kamer. Hij loopt zachtjes naar binnen en kruipt nog lekker even bij Rebel in bed.
Goeiemorgen lieffie
* Dagobert slaat een arm om Rebel heen.
Het komt allemaal wel weer goed.
* Dagobert maakt een vuurtje in de openhaard en kruipt dat lekker tegen Rebel aan op de bank
Waar heb je trek in om te eten vanavond?
Eet smakelijk!
* Dagobert schenkt een glaasje wijn in.
Proost!
Maar dan wel strakkies, nog wel even ons diner afmaken he
Zeg lekker ding waarmee ik de eer heb om mee te trouwen, zullen wij eens naar het VTC gaan?
Na een enkele sekonden doet ze geen moeite meer om de techniek erachter te ontdekken en schenkt ze de boodschap van het beest de volle aandacht.
Ik neem aan dat je bezig bent met het lezen van het boek dat ik je heb meegegeven?
Uit vertrouwelijke bronnen heb ik vernomen dat er iets bezig is in de Tuinen van Fok. Ga daar naartoe en leg contact met de andere eilanders.
* De stem van Absinthe verstomd en het beest vliegt door het raam weg. Miss_Hiss glimlacht en ze vertrekt naar de Tuinen van Fok, op weg naar haar eerste ontmoeting met de eilanders.
Ach, ze let vast wel goed op zich zelf en ze zal wel met ons huwelijk bezig zijn. De schat
* Dagobert kleed zich uit en kruipt in bed. Hij blijft even wachten, maar dan is hij zodanig moe dat hij in slaap valt.
* Ze loopt opnieuw naar de wagen en zeult de bloemenhulde door de hal.
T*r*ng! Door dat enorme hart wat achter het bruidspaar moet komen te staan of te hangen zie ik niet waar ik loop!
Ik sjouw met 't leplazerus. Wat een gewicht die paar sch*tbloemmetjes in dit tafelstuk.
Vallen al die k*r t*f*s corsages ook nog bijna uit m'n handen. Tjeez, ik had ze in een doos moeten doen!
G*D zal me bewaren ben ik bijna waar t om gaat vergeten: het bruidsboeket voor RebelGirl:
Zo en nu heel zachtjes kijken waar m'n gage staat...
* Een hand pakt het briefje op en bekijtk het aandachtig. Dan worden zowel het vust als de flessen weggedragen.
Als Dagobert nou niet snel komt, dan is hij nooit op tijd klaar voor de plechtigheid.
Marlo, lieverd ik kreeg net een telefoontje van Dagobert,
de bruiloft zou niet doorgaan, weet jij er misschien meer van??!!
nou dat kon er ook nog wel bij
WEG???????
* Dan begint Anthraxx toch een beetje medelijde te krijgen met rebelgirl en zegt "Maak je geen zorgen, dan gaan we hem toch zoeken als je wilt? Maar als je gaat zoeken moet je toch echt die jurk uitdoen, want het is zonde om die aan te houden." zegt Anthraxx, terwijl hij om zich heen kijkt. "Maar waar moeten we beginnen met zoeken?" denkt Anthraxx.
Ehhmm... waar woont die Pisca??? Laten we haar maar eens een bezoekje brengen dan.
* Anthraxx staat op en vertrekt richting Wilgjes en LWaS' Sprookjeskasteel. rebelgirl volgt hem wel.
* Marlo loopt naar de kamer van Dagobert in de hoop daar nog wat sporen aan te treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |