Hee bent jij t, RebbelGirl, weet jij misschien wie in mijn lab heeft huis gehouden?
Ik denk dat LWaS, Equilan en Hermes bezig zijn geweest hier. Die deden onderzoek naar vreemde glinsteringen bij Beer. Daar is nooit wat uitgekomen
En in at theehuis woonde Polaris een tijdje, maar die is met de noorderzon vertrokken. De laatste tijd ben ik veel bij Rebel en waren of bij haar of in het Hotel. Maar ik kom hier nog zeker vaak terug om wat rust te vinden.
De andere Tuinmensen zijn ongeveer opgelost in het niets, Yenz en theunttochable heb ik al in geen tijden meer gezien en LWaS is meen ik nog steeds met Beer bezig.
Op een gegeven moment ziet hij een wat geleerd uitziende vrouw en een slang bij een beekje zitten
Dag Mevr&co. Mijn naam is Craziest. Ik zoek mijn vrouw
Hallo is hier iemand?
Komt je maandag ook op mn trouwerij?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch
* Dagobert zwaait en loopt weg, aan het eind va nhet pad draait hij zich nog eenmaal om en ziet dat Victoria haar weg ookal vervolgd.
Ach, ze is zeker geen onaardig mens.
* Dagobert loopt richting het hotel..
Yihaaaa, hort!
* Beladen met wiegelende bloemen alsof ze deelneemt aan een corso schommelt Lurky op de bok van de opgeluisterde platte wagen het pad van de Tuinen af naar Het Hotel .
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 23-12-2001 18:19]
Ssswass ssdoess sjesss?
Pardon?
sssswassssss sssdoessss ssssjesssss
Ik douche niet maar maak een blokfluit
ssswaaromss
Dat zie je zo wel
* Callista kijkt geintresseerd wat haar vader allemaal doet. Vakkundig ziet ze haar vader allemaal ingewikkelde bewegingen maken met het zakmesje
Zo klaar, bromt Craziest tevreden
* Hij pakt een een bloem en smijt de die gelijk weg zodat hij alleen een pot overhoudt
Kom eens Callista!!!
Als het arme kind aan komt kruipen stopt Craziest haar snel in de bloempot en doet er een doekje overheen
Ssso ssdonkerss
Craziest begint op zijn blokfluit te spelen en niet wetend wat haar overkomt steekt Callista haar kopje buiten de bloempot
Yeah het werkt, Craziest danst van tevredenheid
Callista de dansende slang. Ik euh ik bedoel wij zullen morgen de show stelen met ons optreden op het bruiloft Callista. Hier nu snel weg voordat die gekke vrouw er weer aankomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |