Feestje!! Ja komt wat beroerd uit tegelijk met LWaS zijn feestje, maar dat mag de pret niet drukken vind ik Hoe meer feestjes des te hoger de feestvreugde!!
Mensen, allemaal bedankt want die 5000 posts zijn er natuurlijk niet zomaar gekomen. Samen hebben we hier machtige avonturen beleefd, leuke dingen gedaan, feestjes gebouwt... wat niet eigenlijk??
Ik beloof jullie, mocht ik ook multimiljonair worden, koop ik mijn eigen Fok!eiland waar we kunnen feesten
edit: ik plaats geen posts meer denk ik, vind mn profiel zo veel te leuk
edit: ff versierd hier Mooi he al die tafels vol met drank en hapjes (met dank aan het VTC waar ik de keuken heb leeggeroofd
) en die slingers, confetti en andersoortige versieringen
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 13-12-2001 14:59]
BTW, ik denk dat ik de 5000 begin volgende week ga halen.
quote:Ik heb zo'n vermoeden dat heb bij mij nog even duurt.
Op donderdag 13 december 2001 15:04 schreef kasper het volgende:
Gefeliciteerd equilan.BTW, ik denk dat ik de 5000 begin volgende week ga halen.
Dank dank allemaal, pak wat te drinken en te knabbelen, dans op de muziek, vier feest, leef je uit laat je gaan!!
quote:Dank je.
Op donderdag 13 december 2001 15:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
gefelie allen
Voor jou duurt het nog wel even hè?
quote:Gefeliciteerd
Op donderdag 13 december 2001 14:56 schreef equilan het volgende:
Jaha!! Deze topicopener is meteen mijn 5000ste post.
quote:Achja, ik ben net begonnen maar ik heb zo'n idee dat het me hier wel gaat bevallen.
Op donderdag 13 december 2001 15:06 schreef equilan het volgende:
LOL trebbordat denk ik ook. Maar ik ben ook al anderhalf jaar bezig!!
Dank dank allemaal, pak wat te drinken en te knabbelen, dans op de muziek, vier feest, leef je uit laat je gaan!!
[Dit bericht is gewijzigd door Odulla op 13-12-2001 15:42]
Gefeliciteerd Equi!
Slecht nieuws...
Voor iedereen die zich afvroeg waarom Equilan er ineens niet meer was:
Vanmiddag kreeg ik een SMSje van Equilan:
quote:Even later heb ik haar opgebeld wat er mis is en er is iets met haar modem, iig is ze voor onbepaalde tijd dus niet aanwezig.
Op 13-12-2001 16:42:25 SMSte Equilan het volgende:
heb geen verbinding meer
kan nog wel ff duren...
Wat betekent dit?
Equilan is gestraft door een hogere macht die zij heeft getart met het behalen van haar 5000 posts, dat kan niet anders.
Ik zal de komende dagen ook wat minder kunnen posten en online zijn. Enkel door de week op school, want ons ADSL pakket is vandaag aangekomen en die gaan we binnenkort aanleggen. Als die eenmaal weer geactiveerd is zullen jullie mij en mijn klonen ook weer zien.
Wat betekent dit allemaal voor jullie?
Een tijdelijke pauze in het verhaal, helaas, net nu de spanning lekker hoog oploopt.
Het enige wat we nu kunnen doen is hopen dat ik snel ADSL heb ( ) en Equilan ook weer online kan komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 13-12-2001 22:10]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |