quote:worden later uitgezonden
Op donderdag 20 maart 2003 12:22 schreef brainSick het volgende:
ik vraag mij toch af waar episode 701, 702 en 703 dan naartoe zijn
704 komt gewoon eerder uit
quote:[edit:mag niet]
Op donderdag 20 maart 2003 12:25 schreef Reignman het volgende:
nergens heen volgens mij...704 komt gewoon eerder uit
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 20-03-2003 23:31]
Is echt leuk vooral het begin met Ike is cool,
Ik kan niet wachten tot volgende week
quote:je weet toch wel dat het begin bijna het zelfde is als de allereerste aflevering van South Park, he?
Op vrijdag 21 maart 2003 21:59 schreef Ajax_master het volgende:
heb net 704 gekeken!Is echt leuk vooral het begin met Ike is cool,
Ik kan niet wachten tot volgende week
704 was weer erg lache met die "anal probe"
Die scene met Cartman die steeds een ruft laat is meesterlijk
Episode 702 Title: Krazy Kripples
Jimmy is offended when a recently disabled celebrity sweeps through town and steals his limelight. In this week's episode Jimmy convinces Timmy to help him form a club made up of other kids who were handicapped from birth. He and Timmy pull together a group of people like themselves who were handicapped from birth. They're pretty excited to find out a group like that already exists, and soon, Jimmy and Timmy are livin' large when they hookup with the notorious Denver "Crips."
quote:Idd MEESTERLIJK hoe die scheten blijft laten. ik kwam echt niet meer bij.
Op zaterdag 22 maart 2003 12:53 schreef Duiveltja het volgende:
Leuk dat Kenny weer terug is.
704 was weer erg lache met die "anal probe"Die scene met Cartman die steeds een ruft laat is meesterlijk
Hmm, na nog een paar keer luisteren denk ik dat het een ander woord is wat er erg op lijkt
En over die productie nummers, de afl. voor 704 waren nog niet klaar dus kregen we deze afl. als eerste te zien van seizoen 7 en dit is dus eigelijk ook de 100 afl. van SouthPark
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 26-03-2003 06:54]
quote:Kenny is in seizoen 6 in de red sleigh down al teruggekomen.
Op dinsdag 25 maart 2003 18:31 schreef anima het volgende:
wat is dat eigenlijk waarom Kenny ineens terug is?
Misschien zijn we daarom bij aflevering 704 en gaan we zo terug werken........
Geweldige aflevering, die 'cancelled'. Vanavond komt de volgende als het goed is! Hoe het zit met de aflevering nummering heb ik ook geen idee...
quote:Volgens mij heeft "south park: bigger, longer & uncut" het record aan aantal fucks in één film...
Op woensdag 26 maart 2003 06:22 schreef A.l.e.x het volgende:
Huh, sinds wanneer mag er Fuck worden gezegt in SouthParkHmm, na nog een paar keer luisteren denk ik dat het een ander woord is wat er erg op lijkt
quote:Lees de laatste zin van mijn reply is: South Park
Op woensdag 26 maart 2003 10:39 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Kenny is in seizoen 6 in de red sleigh down al teruggekomen.
Geweldige aflevering, die 'cancelled'. Vanavond komt de volgende als het goed is! Hoe het zit met de aflevering nummering heb ik ook geen idee...
En de film is want anders dan de serie he, in de serie word fuck altijd weggepiept
Wel grof van Jimmy met zijn ouders:
Jimmy is gehadicapt en zijn ouders zeggen(waar jimmy bijstaat):
"You come from the evil hand of god, to punish us because we maked fun from cripples in the past""
Lekker grof
Is er trouwens al eens een South Park-afleveringen tournament geweest?
quote:Hij heeft het over jimmy... Ik kwam niet meer bij met:
Op zondag 30 maart 2003 15:23 schreef Sai het volgende:
Ik heb nog niets van het zevende seizoen gezien, maar Timmy's ouders waren toch ook gehandicapt? Meen ik in een aflevering te hebben gezien...Is er trouwens al eens een South Park-afleveringen tournament geweest?
quote:Play the South Park tournament!!
Op zondag 30 maart 2003 15:23 schreef Sai het volgende:
Ik heb nog niets van het zevende seizoen gezien, maar Timmy's ouders waren toch ook gehandicapt? Meen ik in een aflevering te hebben gezien...Is er trouwens al eens een South Park-afleveringen tournament geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |