abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_943389
heeft iemand ervaring met geesten oproepen zo ja wat zijn is je ervaring en hoe heb je het gedaan.

GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETZ

donderdag 31 mei 2001 @ 22:50:55 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_943527
Alles weg in Truth....
Ik moet ff bekomen van de schrik, reageer later weer....

* Bastard gaat een borrel pakken

The truth was in here.
pi_943599
ik heb niet voor niks weer een nieuwe geplaatst ik vind het juist zo interesant
  donderdag 31 mei 2001 @ 23:07:04 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_943772
Ik ook
The truth was in here.
pi_944140
niet doen , loopt vaak genoeg af , kennis van me zit er door in een inrichting
pi_944424
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
door die geesten? vertel eens meer..
pi_944481
zie waren bezig geweest met een groep , hij is toen in een bewustzijnsfase gekomen die hem terug voerde naar zijn jeugd en is daar nooit meer uitgekomen
  vrijdag 1 juni 2001 @ 00:35:27 #8
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_944808
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 23:57 schreef iteejer het volgende:

[..]

door die geesten? vertel eens meer..

Nee , omdat het een mafketel is sukkel !
  vrijdag 1 juni 2001 @ 00:43:39 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_944859
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie waren bezig geweest met een groep , hij is toen in een bewustzijnsfase gekomen die hem terug voerde naar zijn jeugd en is daar nooit meer uitgekomen
Dan zal hij al wel niet zo stabiel geweest zijn voor hij eraan begon.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_944896
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
in welke zin? emotioneel? of rationeel? en wat waren zijn 'symptomen'?
  vrijdag 1 juni 2001 @ 13:59:02 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_948266
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Idd, niet doen!!
Je speelt met krachten waar je niet mee wil spelen omdat het fout kan gaan. En wat doen je dan?
Daarnaast kan zon geest bij je blijven spoken...

The truth was in here.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 14:14:47 #12
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_948581
Geesten oproepen?? nooit gedaan, wel verhalen over gehoord zoals deze:

Een jongen zit met z'n vriendin geesten op te roepen (wat gedaan wordt met een glas en een bord met letters) en plotseling onstaat er in dat glas een paarse wolk die in de hand van het meisje trekt, waarna ze ineens wild wordt. Ze schreewt en probeert de jongen te krabben. Daarna valt ze flauw. Later die week pleegt ze zelfmoord.

Mocht je toevallig met demonen te maken krijgen, dan heb je serieus stront aan de knikker. Bezeten raken is een optie.

[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 01-06-2001 14:31]

† In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 14:44:02 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_948821
Geesten oproepen is niet verstandig, zeker niet zonder een ervaren medium erbij. Je kunt zonder ervaring gemakkelijk in contact komen (dmv kruis & bord, ouija board, glaasje draaien etc.) met geesten die zich in de lagere sferen bevinden (mensen die nog niet in het licht zijn omdat ze niet weten dat ze dood zijn of omdat ze niet willen overgaan naar gene zijde). Deze geesten zijn vaak op zoek naar een lichaam om hun aardse leven weer op te pikken. Verder heb je grote kans dat je valse informatie krijgt of dat de geest blijft rondhangen in de kamer of in het huis waar het opgeroepen werd.

Een ervaren medium kan een seance begeleiden en op een goede manier contact maken met de geesteswereld. Ga daarom nooit zomaar geesten oproepen voor de lol, maar vraag een ervaren persoon erbij.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 16:04:35 #14
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_949874
Ondanks dat ik niet in geesten geloof eigenlijk, heb ik een paar jaar geleden met 2 vriendinnen een keer geesten opgeroepen.

We hadden gewoon zelf op een blaadje wat dingen geschreven zoals 'Ja' en 'Nee'. Niet te ingewikkeld dus en heel primitief. En met een glas dus ook.

We stelden een aantal vragen en zo, en dat ging goed. Ik weet van mezelf dat ik niet het glas zelf geduwd heb, en van hen weet ik ook bijna zeker dat ze het niet gedaan hebben.
Op een gegeven moment viel het glas steeds bijna om. Alsof het tegen een randje aan bewoog en daardoor niet verder kon. Maar er lag niks, dat was heel raar.

We zijn toen maar gestopt en er is verder niks engs gebeurd of zo.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 16:31:45 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_950089
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 14:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Geesten oproepen is niet verstandig, zeker niet zonder een ervaren medium erbij. Je kunt zonder ervaring gemakkelijk in contact komen (dmv kruis & bord, ouija board, glaasje draaien etc.) met geesten die zich in de lagere sferen bevinden (mensen die nog niet in het licht zijn omdat ze niet weten dat ze dood zijn of omdat ze niet willen overgaan naar gene zijde). Deze geesten zijn vaak op zoek naar een lichaam om hun aardse leven weer op te pikken. Verder heb je grote kans dat je valse informatie krijgt of dat de geest blijft rondhangen in de kamer of in het huis waar het opgeroepen werd.

Een ervaren medium kan een seance begeleiden en op een goede manier contact maken met de geesteswereld. Ga daarom nooit zomaar geesten oproepen voor de lol, maar vraag een ervaren persoon erbij.

Jompels,
Slaapmeisje

Eindelijk een persoon die verstandig praat!

[offtopic]
Heb je ook icq?
[/offtopic]

The truth was in here.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2001 @ 17:03:14 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_950297
[nog off topicer]
Bastard, ik heb geleerd nooit zomaar ICQ te installeren zonder een ervaren persoon in de buurt Je weet tenslotte niet wat er kan gebeuren. Even zonder alle gekheid op een stokje: ik heb het al de hele tijd in mijn hoofd, maar kom er steeds maar niet aan toe.
[/nog off topicer]

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_950421
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 00:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

in welke zin? emotioneel? of rationeel? en wat waren zijn 'symptomen'?

zowel emotioneel , rationeel , niets kunnen onthouden , spreken op een manier waarop kinderen van een jaar of 7/8 praten , zich niets kunnen herinneren van gebeurtenissen , van vooraf gaande jaren , moest dingen opnieuw aanleren , hij is in 1998 voor de trein gesprongen , daarvoor is hij 2 jaar opgenomen voor onderzoek en behandeling.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 17:47:17 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_950514
Is er ooit wetenschappelijk onderzoek gedaan naar glaasje draaien en geesten oproepen ?????

Zoiets moet je in een labaratorium toch ook kunnen doen

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 20:00:40 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_951099
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 17:47 schreef R@b het volgende:
Is er ooit wetenschappelijk onderzoek gedaan naar glaasje draaien en geesten oproepen ?????

Zoiets moet je in een labaratorium toch ook kunnen doen

Ik neem aan dat er wel onderzoek is geweest daar naar, echter denk ik dat als het wetenschappelijk niet te bewijzen is , het als onzin word afgedaan...
En anders komen ze wel met een logische verklaring.
The truth was in here.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 20:02:28 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_951112
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 17:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
[nog off topicer]
ik heb het al de hele tijd in mijn hoofd, maar kom er steeds maar niet aan toe.
[/nog off topicer]

Jompels,
Slaapmeisje

Jammer, moet je toch eens doen. Er kan niks mis gaan hoor
The truth was in here.
pi_951128
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETZ
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_951280
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 20:00 schreef Bastard het volgende:
Ik neem aan dat er wel onderzoek is geweest daar naar, echter denk ik dat als het wetenschappelijk niet te bewijzen is , het als onzin word afgedaan...
En anders komen ze wel met een logische verklaring.
klopt. in japan is er onderzoek geweest dat duidelijk maakte dat er hele vreemde dingen gebeurden.
via vector-analyses van alle op het glas werkende krachten bleek dat de resultante van alle willekeurige krachten het glas bewoog.
dat gaf aanleiding tot de volgende theorie: een of andere spirituele kracht stuurde het glas, via de aanwezige personen. zonder dat die personen het zelf in de gaten hadden: het was immers niet 1 persoon die het glas duwde, maar allemaal: allemaal een iets andere kant; doch de resulterende kracht wees steeds een bepaalde letter aan. iets wat je nooit bewust zo zou kunnen doen: zou een enorme samenwerking en coordinatie vereisen die veel oefening zou vergen.

onderzoek werd doodgezwegen, maar kon niet afgedaan worden als foutief.

ging ook al net zo met de gedachtekracht-foto's

zaterdag 2 juni 2001 @ 11:28:04 #23
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_955102
Heel wat jaren geleden in mijn "onschuldige" jaren heb ik glaasje gedraaid, dat is redelijk goed afgelopen, op een paar apparte dingen na.
De vriendin van me die mee deed, die zag weken daarna nog een jongentje op zijn 3 wieler voor het huis langs fietsen (die overgens niet zichtbaar was voor "normale" mensen.) Ze heeft haar moeder een paar keer gevraagd wie dat was dat kleintje op zijn 3wieler, maar als haar moeder keek, zag die moeder niets... waarop mijn vriendin zei, steeds als ik vraag wie het is ben je te laat met kijken nou heb je hem weer niet gezien. (mijn vriendin probeerde haar verhaal te redden en niet voor gek verklaard te worden)
Ze is op onderzoek uitgegaan en het bleek een 3 jarig jongentje te zijn die 10 jaar geleden overleden was. Ze had dus steeds een jong geestje (alhoewel 10 jaar is een oud geestje) om zich heen. Ze begon hem steeds vaker te zien, vlak bij haar huis en later ook rond school. Ik weet niet hoe lang dat aangehouden heeft, of ze hem nog ziet weet ik niet, ik heb haar ook al 5 jaar niet gesproken.

Ikzelf heb er na afloop ook een beetje last van gehad.. ik had steeds overal om me heen vogels die floten en die ik zag, het rare was het waren er 2 ten grote van een mus, maar ze waren qua kleur heel appart, ik had altijd een gele en een paarse mus in mijn buurt. De gele sprak mij aan die riep ik op mijn manier ook bij me, hij zat vaak op mijn schouder. Wat ik heel vreemd vond en vind is dat "mijn mussen" nooit aten of dronken.
Ik heb die "mussen" al met al anderhalf jaar om me heen gehad, maar ik was er niet bang onder tot in tegenstelling van mijn vriendin die werd bang van haar geestje.
De "mussen" kan ik ook oproepen als ik ze nodig ben en me veilig wil voelen. Erg vaag allemaal ik weet het, maar ja.. ik heb het zo ervaren.
Verder ben ik helemaal eens met slaapmeisje, ik doe dat echt nooit weer, bij ons ging het goed, maar ik weet zoals ook al verteld is veel waar het mis is gegaan.

Ik heb ook iedereen plechtig beloofd het noooooit weer te doen en zeker niet op eigen houtje.

"klein dolfijntje"

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zaterdag 2 juni 2001 @ 11:30:22 #24
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_955112
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 20:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

<knip>

ging ook al net zo met de gedachtekracht-foto's

wat zijn gedachtekracht-foto's??
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_955139
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 17:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
zowel emotioneel , rationeel , niets kunnen onthouden , spreken op een manier waarop kinderen van een jaar of 7/8 praten , zich niets kunnen herinneren van gebeurtenissen , van vooraf gaande jaren , moest dingen opnieuw aanleren , hij is in 1998 voor de trein gesprongen , daarvoor is hij 2 jaar opgenomen voor onderzoek en behandeling.
als er daarvoor totaal geen sporen waren van een dergelijke degeneratie, is dit een tamelijk uniek geval. zo vaak komt een bezetenheid die zo ver kan gaan nl niet voor.
onze rationele ontwikkeling is ook op te vatten als een soort wapen, een barriere tegen de geest-wereld.
'je bent niet tastbaar dus je bestaat niet'.
als door trance, of door medicatie (sommige drugs) dat rationele vermogen wordt teruggedrongen, kan dat al riskanter worden.
kzou best eens zijn medische dossiers willen zien, jammer dat zoiets ethisch onverantwoord is (net als die videotapes van die vrouw met haar dromen en wonden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')