GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETZ
* Bastard gaat een borrel pakken
quote:door die geesten? vertel eens meer..
Op donderdag 31 mei 2001 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
niet doen , loopt vaak genoeg af , kennis van me zit er door in een inrichting
quote:Nee , omdat het een mafketel is sukkel !
Op donderdag 31 mei 2001 23:57 schreef iteejer het volgende:[..]
door die geesten? vertel eens meer..
quote:Dan zal hij al wel niet zo stabiel geweest zijn voor hij eraan begon.
Op vrijdag 01 juni 2001 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie waren bezig geweest met een groep , hij is toen in een bewustzijnsfase gekomen die hem terug voerde naar zijn jeugd en is daar nooit meer uitgekomen
quote:in welke zin? emotioneel? of rationeel? en wat waren zijn 'symptomen'?
Op vrijdag 01 juni 2001 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie waren bezig geweest met een groep , hij is toen in een bewustzijnsfase gekomen die hem terug voerde naar zijn jeugd en is daar nooit meer uitgekomen
quote:Idd, niet doen!!
Op donderdag 31 mei 2001 23:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
niet doen , loopt vaak genoeg af , kennis van me zit er door in een inrichting
Een jongen zit met z'n vriendin geesten op te roepen (wat gedaan wordt met een glas en een bord met letters) en plotseling onstaat er in dat glas een paarse wolk die in de hand van het meisje trekt, waarna ze ineens wild wordt. Ze schreewt en probeert de jongen te krabben. Daarna valt ze flauw. Later die week pleegt ze zelfmoord.
Mocht je toevallig met demonen te maken krijgen, dan heb je serieus stront aan de knikker. Bezeten raken is een optie.
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 01-06-2001 14:31]
Een ervaren medium kan een seance begeleiden en op een goede manier contact maken met de geesteswereld. Ga daarom nooit zomaar geesten oproepen voor de lol, maar vraag een ervaren persoon erbij.
Jompels,
Slaapmeisje
We hadden gewoon zelf op een blaadje wat dingen geschreven zoals 'Ja' en 'Nee'. Niet te ingewikkeld dus en heel primitief. En met een glas dus ook.
We stelden een aantal vragen en zo, en dat ging goed. Ik weet van mezelf dat ik niet het glas zelf geduwd heb, en van hen weet ik ook bijna zeker dat ze het niet gedaan hebben.
Op een gegeven moment viel het glas steeds bijna om. Alsof het tegen een randje aan bewoog en daardoor niet verder kon. Maar er lag niks, dat was heel raar.
We zijn toen maar gestopt en er is verder niks engs gebeurd of zo.
quote:Eindelijk een persoon die verstandig praat!
Op vrijdag 01 juni 2001 14:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Geesten oproepen is niet verstandig, zeker niet zonder een ervaren medium erbij. Je kunt zonder ervaring gemakkelijk in contact komen (dmv kruis & bord, ouija board, glaasje draaien etc.) met geesten die zich in de lagere sferen bevinden (mensen die nog niet in het licht zijn omdat ze niet weten dat ze dood zijn of omdat ze niet willen overgaan naar gene zijde). Deze geesten zijn vaak op zoek naar een lichaam om hun aardse leven weer op te pikken. Verder heb je grote kans dat je valse informatie krijgt of dat de geest blijft rondhangen in de kamer of in het huis waar het opgeroepen werd.Een ervaren medium kan een seance begeleiden en op een goede manier contact maken met de geesteswereld. Ga daarom nooit zomaar geesten oproepen voor de lol, maar vraag een ervaren persoon erbij.
Jompels,
Slaapmeisje
[offtopic]
Heb je ook icq?
[/offtopic]
Jompels,
Slaapmeisje
quote:zowel emotioneel , rationeel , niets kunnen onthouden , spreken op een manier waarop kinderen van een jaar of 7/8 praten , zich niets kunnen herinneren van gebeurtenissen , van vooraf gaande jaren , moest dingen opnieuw aanleren , hij is in 1998 voor de trein gesprongen , daarvoor is hij 2 jaar opgenomen voor onderzoek en behandeling.
Op vrijdag 01 juni 2001 00:47 schreef iteejer het volgende:[..]
in welke zin? emotioneel? of rationeel? en wat waren zijn 'symptomen'?
Zoiets moet je in een labaratorium toch ook kunnen doen
quote:Ik neem aan dat er wel onderzoek is geweest daar naar, echter denk ik dat als het wetenschappelijk niet te bewijzen is , het als onzin word afgedaan...
Op vrijdag 01 juni 2001 17:47 schreef R@b het volgende:
Is er ooit wetenschappelijk onderzoek gedaan naar glaasje draaien en geesten oproepen ?????Zoiets moet je in een labaratorium toch ook kunnen doen
quote:Jammer, moet je toch eens doen. Er kan niks mis gaan hoor
Op vrijdag 01 juni 2001 17:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
[nog off topicer]
ik heb het al de hele tijd in mijn hoofd, maar kom er steeds maar niet aan toe.
[/nog off topicer]
Jompels,
Slaapmeisje
quote:klopt. in japan is er onderzoek geweest dat duidelijk maakte dat er hele vreemde dingen gebeurden.
Op vrijdag 01 juni 2001 20:00 schreef Bastard het volgende:
Ik neem aan dat er wel onderzoek is geweest daar naar, echter denk ik dat als het wetenschappelijk niet te bewijzen is , het als onzin word afgedaan...
En anders komen ze wel met een logische verklaring.
onderzoek werd doodgezwegen, maar kon niet afgedaan worden als foutief.
ging ook al net zo met de gedachtekracht-foto's
Ikzelf heb er na afloop ook een beetje last van gehad.. ik had steeds overal om me heen vogels die floten en die ik zag, het rare was het waren er 2 ten grote van een mus, maar ze waren qua kleur heel appart, ik had altijd een gele en een paarse mus in mijn buurt. De gele sprak mij aan die riep ik op mijn manier ook bij me, hij zat vaak op mijn schouder. Wat ik heel vreemd vond en vind is dat "mijn mussen" nooit aten of dronken.
Ik heb die "mussen" al met al anderhalf jaar om me heen gehad, maar ik was er niet bang onder tot in tegenstelling van mijn vriendin die werd bang van haar geestje.
De "mussen" kan ik ook oproepen als ik ze nodig ben en me veilig wil voelen. Erg vaag allemaal ik weet het, maar ja.. ik heb het zo ervaren.
Verder ben ik helemaal eens met slaapmeisje, ik doe dat echt nooit weer, bij ons ging het goed, maar ik weet zoals ook al verteld is veel waar het mis is gegaan.
Ik heb ook iedereen plechtig beloofd het noooooit weer te doen en zeker niet op eigen houtje.
"klein dolfijntje"
quote:wat zijn gedachtekracht-foto's??
Op vrijdag 01 juni 2001 20:29 schreef iteejer het volgende:[..]
<knip>
ging ook al net zo met de gedachtekracht-foto's
quote:als er daarvoor totaal geen sporen waren van een dergelijke degeneratie, is dit een tamelijk uniek geval. zo vaak komt een bezetenheid die zo ver kan gaan nl niet voor.
Op vrijdag 01 juni 2001 17:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
zowel emotioneel , rationeel , niets kunnen onthouden , spreken op een manier waarop kinderen van een jaar of 7/8 praten , zich niets kunnen herinneren van gebeurtenissen , van vooraf gaande jaren , moest dingen opnieuw aanleren , hij is in 1998 voor de trein gesprongen , daarvoor is hij 2 jaar opgenomen voor onderzoek en behandeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |