abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13727394
Geacht Nederland (en tevens doornspijk)

Ik erger mij de afgelopen 13.4 jaar groen en paars aan de oetlullige kapsels der neerlandse politici! De standaardscheiding a la balkellende heeft iedereen! wat een cliche zeg ik u! lelijkheid ten top!
Het wordt weer tijd dat de altijd mooie headbangkapsels weer terug komen. Lange haren, en geelzwarte shirtjes. Hiermee kan het stervende ras van politici weer succes boeken.
Ze moeten zich zoals echte slayers gedragen!
De gevestigde orde moet uitgeroeid worden, de rauwe raggers zullen hoogtij vieren!
weg met het politieke proletariaat!

reeageer nu zowaar u een waarachtig neerlander zenne

adios,

henk wasbever (de 3e)

Door bloemkool te kweken, kan men de betekenis van het leven weer inzien. Het proletariaat moet met behulp van roeispanen verwijderd worden! voorwaar, zowaar ik bertus de barbaar ben!
pi_13727556
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Lekker ding

Maar ik ben het helemaal eens met wasbever henk al is zijn redenering op sommige plekken enigszins onduidelijk. Wat heeft bijv. Doornspijk met uw betoog te maken? (is dit een betoog)

[Dit bericht is gewijzigd door The_Duce op 07-10-2003 22:40]

pi_13727574
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:32 schreef HenkWasbever het volgende:
Geacht Nederland (en tevens doornspijk)

Ik erger mij de afgelopen 13.4 jaar groen en paars aan de oetlullige kapsels der neerlandse politici! De standaardscheiding a la balkellende heeft iedereen! wat een cliche zeg ik u! lelijkheid ten top!
Het wordt weer tijd dat de altijd mooie headbangkapsels weer terug komen. Lange haren, en geelzwarte shirtjes. Hiermee kan het stervende ras van politici weer succes boeken.
Ze moeten zich zoals echte slayers gedragen!
De gevestigde orde moet uitgeroeid worden, de rauwe raggers zullen hoogtij vieren!
weg met het politieke proletariaat!

reeageer nu zowaar u een waarachtig neerlander zenne

adios,

henk wasbever (de 3e)

Zoiets?

† In Memoriam † dinsdag 7 oktober 2003 @ 22:44:33 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_13727716
Marike Vos

Zij was hedenavond te zien bij Witteman en zag er uit als een geplukte cavia..

En dan de man met het donsplukje

pi_13727717
corret pieter berends,

van deze foto is spontaan mijn stoelgang op hol geslagen!
parbleu, de lange woeste haren moeten terugkeren!
Het wordt tijdt dat de politici weer eens leren headbangen in plaats van de gaylord uithangen!

tabee

Door bloemkool te kweken, kan men de betekenis van het leven weer inzien. Het proletariaat moet met behulp van roeispanen verwijderd worden! voorwaar, zowaar ik bertus de barbaar ben!
pi_13727848

Dit is lekker

pi_13727951
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:44 schreef HenkWasbever het volgende:
corret pieter berends,

van deze foto is spontaan mijn stoelgang op hol geslagen!
parbleu, de lange woeste haren moeten terugkeren!
Het wordt tijdt dat de politici weer eens leren headbangen in plaats van de gaylord uithangen!

tabee

LOL, maar het is Peter Berends hoor

Overigens heeft Koenders wel een wilde bos haar hoor

pi_13736085
POL >> ONZ
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')