P.S. Doe me een plezier en laat de grappen maar achterwege (daar ken ik er waarschijnlijk meer van dan jij)
laat de kapper er in ieder geval iets fatsoenlijks mee doen en ga niet zelf lange plukken laten staan om dat vervolgens over de kale plekken te kammen of nog erger compleet skinhead look.
mocht ik ooit kalende worden zou ik zeker niet overwegen met laser of andere technieken daar iets aan te laten doen.
quote:Joh Brievenbus, maak je er niet druk om.
Op maandag 6 oktober 2003 13:56 schreef Brievenbus het volgende:
Oke zeer exact gesproken zit ik bij de verkeerde forum categorie. Maar voor mijn gevoel moet ie hier. Ik was laatst bij de kapper toen die begon over dat ik best wel kaal begin te worden. Dit is niet echt nieuw voor me, maar nu ben ik er ineens zeer bewust van.Opeens kan het me ook iets schelen. Het komt er dus op neer dat ik er ook erg onzeker over ben! Ik besef me wel dat het niets is waar ik echt iets aan kan doen (genetisch dingetje). Ik ben ook zeer voor de filosofie dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar ik heb liever het setje. Het is zo dat er tegenwoordig allemaal technieken zijn om er iets aan te doen, maar dat trekt me niet zo (je bent zoals je bent dus moet je het daar maar mee doen). Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Hoe ga je er mee om? Doe je er iets aan? Waarom wel/niet? Kortom helup!!P.S. Doe me een plezier en laat de grappen maar achterwege (daar ken ik er waarschijnlijk meer van dan jij)
quote:Foei
Op maandag 6 oktober 2003 14:00 schreef Dodec het volgende:
Begin een politieke partij.
Ik zou het door de kapper vakkundig laten knippen want als je zelf gaat camoufleren ziet het er vaak niet uit. Verder boeit het niet of je kalend bent toch: "ijdelheid met vlijt bouwt huizen als kastelen ofzo"
of helemaal glad scheren...
niks mis mee...
quote:Ik heb dit ook gehad... Ook die onzekerheid. Wat je zeker niet moet doen is een "creatief met haar"-kapsel nemen. Verberg het iig niet. Kan er echt geen fatsoenlijk kapsel meer van gemaakt worden, millimeter de boel dan met een tondeuse of scheer alles er af (dit laatste heb ik ook gedaan en ik kreeg van allerlei mensen complimenten dat het me goed stond). Geloof me, dat voelt een stuk beter!
Op maandag 6 oktober 2003 13:56 schreef Brievenbus het volgende:
Oke zeer exact gesproken zit ik bij de verkeerde forum categorie. Maar voor mijn gevoel moet ie hier. Ik was laatst bij de kapper toen die begon over dat ik best wel kaal begin te worden. Dit is niet echt nieuw voor me, maar nu ben ik er ineens zeer bewust van.Opeens kan het me ook iets schelen. Het komt er dus op neer dat ik er ook erg onzeker over ben! Ik besef me wel dat het niets is waar ik echt iets aan kan doen (genetisch dingetje). Ik ben ook zeer voor de filosofie dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar ik heb liever het setje. Het is zo dat er tegenwoordig allemaal technieken zijn om er iets aan te doen, maar dat trekt me niet zo (je bent zoals je bent dus moet je het daar maar mee doen). Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Hoe ga je er mee om? Doe je er iets aan? Waarom wel/niet? Kortom helup!!P.S. Doe me een plezier en laat de grappen maar achterwege (daar ken ik er waarschijnlijk meer van dan jij)
[Dit bericht is gewijzigd door Eisselstijn op 06-10-2003 14:08]
Alhoewel ik er zelf weinig moeite mee heb (ik hoef er niet tegenaan te kijken) heb ik nu toch al een hele tijd mn haar gemillimeterd. Dan valt het kaal worden een stuk minder op.
Er is niks mis met kaalworden.
quote:that's the spirit, milimeteren die zaak
Op maandag 6 oktober 2003 14:12 schreef robh het volgende:
Ik ken het probleemAlhoewel ik er zelf weinig moeite mee heb (ik hoef er niet tegenaan te kijken) heb ik nu toch al een hele tijd mn haar gemillimeterd. Dan valt het kaal worden een stuk minder op.
Er is niks mis met kaalworden.
Ik zit er niet mee (wel toen ik 21 was, hoor, da's logisch).
Maar ik heb gaandeweg geleerd dat het er nou eenmaal bijhoort. Ik zie mijzelf niet een haarkliniek inlopen om een nieuwe coupe te laten aanmeten. Ik ben ik, en bald is beautiful.
Mijn vriendin valt gelukkig op kaal haar, dus da's mooi meegenomen.
Jij moet voor jezelf besluiten wat je belangrijk vindt. Vind je haar belangrijk, dan moet je er wat aan laten doen (voor veel te veel geld).
Zo niet, dan laat je het lekker.
Mensen die er problemen mee hebben, fuck 'em.
V.
Of het jou leuk staat is een 2de, even wennen maar waarschijnlijk verdwijnt het langzaam aan dus is het een kwestie van accepteren.
Mijn kapsel is kort, 2cm ofzo...krijg meer positieve reacties dan negatieve over mijn haar. Mijn onzekerheid daarover is allang weg.
mij boeit het totaal niet of een man kalend of kaal is.
een leuke kop en dito karakter staat of valt niet met een haar meer of minder.
quote:Precies. Al die wijfen met make-up. Face it, je krijgt rimpels draag ze waardig.
Op maandag 6 oktober 2003 14:09 schreef Deetch het volgende:
Dit slikken, dat slikken.Jongens je wordt kaal, face it, it's a fact of life en ijdelheid is voor veel mensen een slechte eigenschap dus draag je lot met waardigheid.
quote:droog water
Op maandag 6 oktober 2003 14:19 schreef milagro het volgende:
kaal haar
Overigens, kaalheid bij mannen vind ik niet misstaan.. en als het inhammen worden, dan scheer je toch gewoon alles superkort?? Staat meestal best goed eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |