abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13687800
Oke zeer exact gesproken zit ik bij de verkeerde forum categorie. Maar voor mijn gevoel moet ie hier. Ik was laatst bij de kapper toen die begon over dat ik best wel kaal begin te worden. Dit is niet echt nieuw voor me, maar nu ben ik er ineens zeer bewust van.Opeens kan het me ook iets schelen. Het komt er dus op neer dat ik er ook erg onzeker over ben! Ik besef me wel dat het niets is waar ik echt iets aan kan doen (genetisch dingetje). Ik ben ook zeer voor de filosofie dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar ik heb liever het setje. Het is zo dat er tegenwoordig allemaal technieken zijn om er iets aan te doen, maar dat trekt me niet zo (je bent zoals je bent dus moet je het daar maar mee doen). Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Hoe ga je er mee om? Doe je er iets aan? Waarom wel/niet? Kortom helup!!

P.S. Doe me een plezier en laat de grappen maar achterwege (daar ken ik er waarschijnlijk meer van dan jij)

pi_13687813
hoe oud ben je dan
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:59:43 #3
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13687869
je bent wie je bent inderdaad! maar ja, jij bent dus best ijdel....

laat de kapper er in ieder geval iets fatsoenlijks mee doen en ga niet zelf lange plukken laten staan om dat vervolgens over de kale plekken te kammen of nog erger compleet skinhead look.

mocht ik ooit kalende worden zou ik zeker niet overwegen met laser of andere technieken daar iets aan te laten doen.

maandag 6 oktober 2003 @ 14:00:09 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_13687878
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:56 schreef Brievenbus het volgende:
Oke zeer exact gesproken zit ik bij de verkeerde forum categorie. Maar voor mijn gevoel moet ie hier. Ik was laatst bij de kapper toen die begon over dat ik best wel kaal begin te worden. Dit is niet echt nieuw voor me, maar nu ben ik er ineens zeer bewust van.Opeens kan het me ook iets schelen. Het komt er dus op neer dat ik er ook erg onzeker over ben! Ik besef me wel dat het niets is waar ik echt iets aan kan doen (genetisch dingetje). Ik ben ook zeer voor de filosofie dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar ik heb liever het setje. Het is zo dat er tegenwoordig allemaal technieken zijn om er iets aan te doen, maar dat trekt me niet zo (je bent zoals je bent dus moet je het daar maar mee doen). Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Hoe ga je er mee om? Doe je er iets aan? Waarom wel/niet? Kortom helup!!

P.S. Doe me een plezier en laat de grappen maar achterwege (daar ken ik er waarschijnlijk meer van dan jij)

Joh Brievenbus, maak je er niet druk om.
Ik zal je vertellen dat ik mannen die kalend zijn veel aantrekkelijker vind dan mannen met een volle bos haar.
Ik vind dat echt mannelijk.
En je moet maar zo denken, waar hersenen zitten kan geen haar zitten, want op een drukke straat groeit geen gras.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:00:32 #5
67333 Kaboutertje_X
Kleine opneuker..
pi_13687887
== geen grap ==

Er vallen VEEEL vrouwen op kale mannen dus zo erg is het niet.

Gewoon accepteren.

maandag 6 oktober 2003 @ 14:00:34 #6
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13687888
Begin een politieke partij.
pi_13687929
ik gebruik sinds kort proscar, dat is een medicijn eigenlijk voor je prostaat, maar het gaat ook de haaruitval tegen.
via dokters recept te halen, of via het internet.
pi_13687968
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:00 schreef Dodec het volgende:
Begin een politieke partij.
Foei

Ik zou het door de kapper vakkundig laten knippen want als je zelf gaat camoufleren ziet het er vaak niet uit. Verder boeit het niet of je kalend bent toch: "ijdelheid met vlijt bouwt huizen als kastelen ofzo"

Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_13687981
ik heb me altijd voorgenomen om gewoon voor de millimeter te gaan als ik kaal zou worden...

of helemaal glad scheren...
niks mis mee...

pi_13687985
Priorin slikken
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13688044
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:56 schreef Brievenbus het volgende:

Ik heb dit ook gehad... Ook die onzekerheid. Wat je zeker niet moet doen is een "creatief met haar"-kapsel nemen. Verberg het iig niet. Kan er echt geen fatsoenlijk kapsel meer van gemaakt worden, millimeter de boel dan met een tondeuse of scheer alles er af (dit laatste heb ik ook gedaan en ik kreeg van allerlei mensen complimenten dat het me goed stond). Geloof me, dat voelt een stuk beter!

[Dit bericht is gewijzigd door Eisselstijn op 06-10-2003 14:08]

¨The better you look, the more you see.¨
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:06:48 #12
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_13688048
Ik had hetzelfde probleem en sinds een 1,5 maand ofzo scheer ik mijn hoofd kaal,
mijn vrouw is er ook veel blijer mee aangezien met het haar dat ik had ik niks meer kon doen....
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:07:15 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13688061
gewoon alles er af scheren, ziet er in veel gevallen veel beter uit dan al die mannen die het laatste plukje zo lang laten groeien dat ze hem over het hele hoofd kunnen leggen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:08:47 #14
69818 Brievenbus
papier & BIER
pi_13688095
Oke de grap over de politieke partij kan ik om lachen . Zo'n lelijke gnoom als P.F. ben ik ook niet, en Balkellende zijn achterlijke kippenloopje heb ik gelukkig niet in de genen zitten!
Ik ben 21 BTW.
pi_13688118
Dit slikken, dat slikken. Jongens je wordt kaal, face it, it's a fact of life en ijdelheid is voor veel mensen een slechte eigenschap dus draag je lot met waardigheid.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:12:00 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13688176
Ik ken het probleem

Alhoewel ik er zelf weinig moeite mee heb (ik hoef er niet tegenaan te kijken) heb ik nu toch al een hele tijd mn haar gemillimeterd. Dan valt het kaal worden een stuk minder op.

Er is niks mis met kaalworden.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:15:10 #18
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13688261
Als ik het begin te krijgen. Dan ga ik mijn kop gewoon kort scheren.
Tester
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:16:10 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13688292
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:12 schreef robh het volgende:
Ik ken het probleem

Alhoewel ik er zelf weinig moeite mee heb (ik hoef er niet tegenaan te kijken) heb ik nu toch al een hele tijd mn haar gemillimeterd. Dan valt het kaal worden een stuk minder op.

Er is niks mis met kaalworden.

that's the spirit, milimeteren die zaak
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:17:17 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13688325
Ik had om mijn 18e al aardige inhammen, en ben in de loop der jaren steeds kaler geworden.

Ik zit er niet mee (wel toen ik 21 was, hoor, da's logisch).

Maar ik heb gaandeweg geleerd dat het er nou eenmaal bijhoort. Ik zie mijzelf niet een haarkliniek inlopen om een nieuwe coupe te laten aanmeten. Ik ben ik, en bald is beautiful.

Mijn vriendin valt gelukkig op kaal haar, dus da's mooi meegenomen.

Jij moet voor jezelf besluiten wat je belangrijk vindt. Vind je haar belangrijk, dan moet je er wat aan laten doen (voor veel te veel geld).
Zo niet, dan laat je het lekker.

Mensen die er problemen mee hebben, fuck 'em.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:17:50 #21
12234 SoCoReBu
Wir woll'n Eisbären sehen
pi_13688343
De kalende mannen van begin 20 die ik ken hebben allemaal leuke vriendinnen dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over dat.
Heb zelf 2 mooie inhammen Al sinds mijn 23-24e en ik ben nu 28.

Of het jou leuk staat is een 2de, even wennen maar waarschijnlijk verdwijnt het langzaam aan dus is het een kwestie van accepteren.
Mijn kapsel is kort, 2cm ofzo...krijg meer positieve reacties dan negatieve over mijn haar. Mijn onzekerheid daarover is allang weg.

pi_13688382
kaal haar

mij boeit het totaal niet of een man kalend of kaal is.

een leuke kop en dito karakter staat of valt niet met een haar meer of minder.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13689010
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:09 schreef Deetch het volgende:
Dit slikken, dat slikken. Jongens je wordt kaal, face it, it's a fact of life en ijdelheid is voor veel mensen een slechte eigenschap dus draag je lot met waardigheid.
Precies. Al die wijfen met make-up. Face it, je krijgt rimpels draag ze waardig.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:49:14 #24
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_13689117
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 14:19 schreef milagro het volgende:
kaal haar
droog water
"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:58:28 #25
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13689379
Er schijnen laserbehandelingen te bestaan, wat het precies inhoudt weet ik ook niet..

Overigens, kaalheid bij mannen vind ik niet misstaan.. en als het inhammen worden, dan scheer je toch gewoon alles superkort?? Staat meestal best goed eigenlijk.

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')