abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13518758
Heb zelf ervaren dat als je zelfvertrouwen groot is en je goed in je vel zit dat je veel meer aandacht kan krijgen van de opposite sex. En niet alleen dit sollicitaties gaan beter, vrienden maak je sneller etc.
Kan iemand mij hiervoor een wetenschappelijke verklaring geven waarom dit gebeurt? En ja ik weet dat je het uitstraalt maar wat is dit eigenlijk, want ik zie er elke dag hetzelfde uit in de spiegel.....
pi_13518939
Met zelfvertrouwen drink,dans je anders, draag je andere kleding, praat je anders, en gedraag je je anders, en praat je over andere dingen!

Dat is meer interessanter!

Get a life

maandag 29 september 2003 @ 13:34:58 #3
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13518955
Ik wilde wat zeggen, maar ik durf niet.

pi_13518974
Je krijgt een andere uitstraling. Zekerder, opener, etc. Hierdoor reageren anderen anders (positiever) op je.

Teveel zelfvertrouwen is ook niet goed trouwens, vind ik

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_13519052
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:35 schreef texelonia het volgende:
Je krijgt een andere uitstraling. Zekerder, opener, etc. Hierdoor reageren anderen anders (positiever) op je.

Ja maar door wat komt dit? Waarom straal je meer zekerheid en openheid uit? Is het een soort van chemische reactie wat plaats vind in je lichaam wat door andere word opgepikt?
pi_13519072
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:35 schreef texelonia het volgende:

Dat noemen ze arrogantie
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_13519096
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:34 schreef Bronek het volgende:
Met zelfvertrouwen drink,dans je anders, draag je andere kleding, praat je anders, en gedraag je je anders, en praat je over andere dingen!

Dat is meer interessanter!

Get a life

Denk dat jij mijn vraag niet goed begrepen heb, maar maakt niet uit hoor. Reageer dan niet

En ik hoef geen live to getten, want ik heb er al een.

pi_13519124
Het is een chemische reactie, je straalt het uit. Mensen reageren ook anders op mensen die zelfvertrouwens uitstralen. Dat is ook een oergevoel. Mensen die zelfvertrouwens uitstralen hebben vertrouwen in hunzelf en zullen sneller uitdagingen aangaan, hebben mider te vrezen. Dit oergevoel trekt mensen aan omdat ze dan het gevoel hebben dat ze bij jou niets te vrezen hebben

ofzo

pi_13519188
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:38 schreef bozzz het volgende:

[..]

Ja maar door wat komt dit? Waarom straal je meer zekerheid en openheid uit? Is het een soort van chemische reactie wat plaats vind in je lichaam wat door andere word opgepikt?

Waardoor het komt? Omdat je zelfverzekerder bént.

Als iemand verlegen en onzeker is zie je dat aan die persoon. Zal niet zomaar met iedereen praten, zachtjes praten, een "ineengedoken" houding, etc.
Als je wel zelfvertrouwen hebt zie je dat ook.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_13519301
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:41 schreef mi2la het volgende:
Het is een chemische reactie, je straalt het uit. Mensen reageren ook anders op mensen die zelfvertrouwens uitstralen. Dat is ook een oergevoel. Mensen die zelfvertrouwens uitstralen hebben vertrouwen in hunzelf en zullen sneller uitdagingen aangaan, hebben mider te vrezen. Dit oergevoel trekt mensen aan omdat ze dan het gevoel hebben dat ze bij jou niets te vrezen hebben

ofzo

Maar wat voor een chemische reactie ? ben erg benieuwd waardoor dit komt. Als het inderdaad een chemische reactie is, moet het door iets opgewekt worden, als je weet waardoor word het leven makkelijker voor iedereen want, Iemand met geen of weinig zelfvertrouwen die niet normaal functioneert door zijn gebrek aan, zal er erg snel vanaf kunnen worden geholpen en meer vertrouwen in zijn zelf te krijgen als hij/zij of het algemeen bekend wordt waardoor en door wat het chemische procesje gaat werken en opgang komt. Is hier nooit onderzoek naar gedaan ?
  maandag 29 september 2003 @ 13:51:23 #11
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13519346
Mensen met zelfvertrouwen vallen meer op en zullen je eerder aanspreken, waardoor je je bewust wordt van hun bestaan.
pi_13519393
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:44 schreef texelonia het volgende:

[..]

Waardoor het komt? Omdat je zelfverzekerder bént.

Als iemand verlegen en onzeker is zie je dat aan die persoon. Zal niet zomaar met iedereen praten, zachtjes praten, een "ineengedoken" houding, etc.
Als je wel zelfvertrouwen hebt zie je dat ook.

Ja ok dat weet ik allemaal. Denk alleen dat het niet zo simpel is als het lijkt.
Om alleen maar de vraag te beantwoorden waarom het komt,dan zijn we er nog niet.Natuurlijk zie je dat iemand zelfvertrouwen heeft , maar een heel stil persoon kan ook nog heel veel zelfvertrouwen hebben .Als iemand niet met iedereen praat of zachtjes praat betekend niet altijd dat er geen vertrouwen aanwezig is. Wil weten hoe het allemaal komt, en waardoor dit komt, een chemische reactie en hoe degene dit opppikt.....Iemand wel eens gehoord van pheromones of zoiets?
  maandag 29 september 2003 @ 14:23:39 #13
68917 Keyser
Nooit vies van een discussie..
pi_13520138
Dat is een lang verhaal. Heeft alles te maken met molecuultjes, magnetisme en trillingen(trillingen van molecuultjes door magnetisme).

Stel je voor; dat wat je uitstraalt (dat kan je letterlijker nemen dan je denkt) trek je naar je toe.

Kijk maar eens hoe de mensen in de supermarkt op je reageren als je vrolijk bent, en als je chagerijnig bent.

Dit werkt ook zo met zelfvertrouwen. Echt briljant.

Have a Coke and a smile and shut the fuck up...
pi_13520245
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:23 schreef Keyser het volgende:
Dat is een lang verhaal. Heeft alles te maken met molecuultjes, magnetisme en trillingen(trillingen van molecuultjes door magnetisme).
Vertel heb alle tijd.......

Maar is dit ook bewust op te wekken?

maandag 29 september 2003 @ 14:32:55 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_13520368
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:38 schreef bozzz het volgende:

[..]

LICHAAMSTAAL
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_13520474
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

LICHAAMSTAAL

Verklaar je nader.
  maandag 29 september 2003 @ 14:39:16 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_13520539
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:37 schreef bozzz het volgende:

[..]

Verklaar je nader.

als je je zelfverzekerder voelt verandert je lichaamstaal... tis nou eenmaal zo... je wordt opener en zo toegankelijker... zelfde als dat je je beter gaat voelen als je je opener opstelt (niet TE open natuurlijk )
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_13520652
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

tis nou eenmaal zo... je wordt opener en zo toegankelijker...

Wat is nou eenmaal zo?
Door wat word je opener en toegankelijker?
nogmaals ik zoek een wetenschappelijke verklaring
  maandag 29 september 2003 @ 15:27:20 #19
68917 Keyser
Nooit vies van een discussie..
pi_13521741
Als ik straks klaar ben met werken zal ik je haarfijn proberen uit te leggen hoe het zit. Dat zal geen wetenschappelijk aantoonbare verklaring zijn, slechts een theorie die -voor mij althans- zichzelf bewezen heeft.

Maar je verklaring krijg je, even geduld aub

Have a Coke and a smile and shut the fuck up...
pi_13522144
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:27 schreef Keyser het volgende:
Als ik straks klaar ben met werken zal ik je haarfijn proberen uit te leggen hoe het zit. Dat zal geen wetenschappelijk aantoonbare verklaring zijn, slechts een theorie die -voor mij althans- zichzelf bewezen heeft.

Maar je verklaring krijg je, even geduld aub

Thanks !!!
  maandag 29 september 2003 @ 17:04:06 #21
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_13524564
Volgens mij zit de truc 'm erin, dat mensen uit ervaring weten dat mensen die open zijn en/of veel zelfvertrouwen hebben, plezierig zijn om mee om te gaan (je kunt er mee lachen, ze nemen de leiding, etc.).

En mensen associeren dus die positieve eigenschappen met mensen die zelfvertrouwen uitstralen.

Zoiets, denk ik.

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_13526260
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:27 schreef bozzz het volgende:
Heb zelf ervaren dat als je zelfvertrouwen groot is en je goed in je vel zit dat je veel meer aandacht kan krijgen van de opposite sex. En niet alleen dit sollicitaties gaan beter, vrienden maak je sneller etc.
Kan iemand mij hiervoor een wetenschappelijke verklaring geven waarom dit gebeurt? En ja ik weet dat je het uitstraalt maar wat is dit eigenlijk, want ik zie er elke dag hetzelfde uit in de spiegel.....
Ben een boek over zelfvertrouwen aan het lezen.

Als je veel zelfvertrouwen hebt dan laat je alle remmingen los en maak je goed gebruik van je rechten, wat vaak leidt tot meer succes. De steutel tot (meer) zelfvertrouwen is eigenwaarde.

http://www.nl.bol.com/

Rolf Merkle -
Laat niet over je heen lopen
hoe krijgt u meer zelfvertrouwen en komt u beter op voor uzelf

maandag 29 september 2003 @ 18:23:52 #23
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13526301
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:34 schreef Bronek het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n kromme beschrijving van zelfvertrouwen gelezen.

Zelfvertrouwen houdt in dat je onder vrijwel alle omstandigheden jezelf durft te zijn zonder bang te zijn voor wat anderen misschien over je denken.

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13526309
Mensen met veel zelfvertrouwen praten anders, zijn de mensen die dingen regelen of als eerste het iniatief nemen met veel dingen. Mensen zoals ik De rest volgen
pi_13526363
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:24 schreef frankthetank het volgende:
Mensen met veel zelfvertrouwen praten anders, zijn de mensen die dingen regelen of als eerste het iniatief nemen met veel dingen. Mensen zoals ik De rest volgen
Kortom; ze hebben meer eigenwaarde, durven daarom meer en maken meer gebruik van hun rechten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')