quote:Bron: http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article4546341.ece
Kamer roept Verhagen tot ordeDEN HAAG - De Tweede Kamer heeft Maxime Verhagen tot de orde geroepen, nadat uit onderzoek blijkt dat hij een doorn in het oog is van ICT-systemen van het parlement. Verhagen had in overwerkuren bij alle computers de startpagina's op zijn website gezet, om zichzelf te promoten.
Niet alleen het parlement, maar ook het CBS had last van Verhagen's actie. Het inflatiecijfer bleek hierdoor lager uit te vallen. Er volgt nog een grootschalig onderzoek of de enorme stroomstoring in de VS een verband zou kunnen hebben Verhagen. Voorlopig heeft het CDA uit voorzorg Verhagen als webdesigner op non-actief gezet. Getroffen burgers kunnen hun klacht in dienen bij de Ombudsman, waarna mogelijk een parlementaire enquête over deze affaire volgd.
Als je de plaatjes niet ziet hier de links:
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 25-09-2003 17:37]
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:14 schreef mic-hel het volgende:
die site komt me bekend voor
quote:Lees eens de volgende regel.
Op donderdag 25 september 2003 17:23 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
0 keer wát?!
.
Ik zal JOU eens nul keren!!
quote:Dit is echt de meest geavanceerde high-tech site die ik ooit gezien heb! Hulde!
De homepage waar u nu bent heeft 2 kopjes:
Ga helemaal naar onderen, en klik met de rechtermuisknop op het Netscape of IExplorer knopje.
quote:of op een willekeurig andere plaats, egghead
Op donderdag 25 september 2003 17:28 schreef Sidekick het volgende:
Dit zie ik nu voor het eerst:Ga helemaal naar onderen, en klik met de rechtermuisknop op het Netscape of IExplorer knopje.
![]()
![]()
quote:Dan krijg je maar 1 message. Op een banner 3.
Op donderdag 25 september 2003 17:31 schreef Jolan het volgende:[..]
of op een willekeurig andere plaats, egghead
En waarom kreeg ik daar een melding van?
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:58 schreef Jordy-B het volgende:
wat is dit?En waarom kreeg ik daar een melding van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |