Kijk eindes verklappen, plotwendingen aankondigen e.d. dat snap ik.
Maar vallen deze dingen ook onder spoilers:
zijn dit ook spoilers? De hele wereld wist voordat Hannibal hier draaide dat er een schedeldakje werd gelicht de hele wereld wist dat sharon stone een 'kruisverhoor' had in Basic Instinct voordat men hem gezien had. vanuit dat opzicht is melden of een persoon naakt te zien is in een film of serie imho geen spoiler.
Ik zie in elke filmtopic vaak tonnen screenshots, op videohoezen staan screenshots. Als het de film of serie zou verpesten werden die beelden niet geplaatst
Tja en opmerken of een film goed of slecht is is in mijn ogen al helemaal geen spoiler, al is dit volgens mij mij wel eens aangerekend.
Ik vraag dit omdat ik in de gemiddelde filmtopics vrijuit praat zonder mensen voor het hoofd te stoten, zodra een film op tv is geweest verdwijnen de spoilertags ook vaak in posts (dat wil zeggen dat mensen ze niet meer gebruiken vanaf dat moment) en zit men gewoon rustig het einde te bediscussieren. Maar ja, als je in het algemeen in een "24" topic vraagt: ik ben benieuwd wat jullie van de verhaallijn van die persoon gaan vinden, dan ben je in ene iemand ie de hele serie voor anderen verpest.
Dus zijn bovengenoemde voorbeelden spoilers, want ik krijg het idee dat men hier iig in die 24 topics nou ook weer een beetje te ver gaat dingen aan te wijzen als spoilers.
quote:beetje pimpdaddy spoiler
Op dinsdag 16 september 2003 23:34 schreef dagizmo het volgende:
Dit vindt ik dan ook wel een echte dikke spoiler:
Ik snap ook totaal niet wat je daar in dat 24 - topic doet, het is duidelijk dat het niet bedoeld is voor de mensen die de serie al gezien hebben...zeker niet als ze telkens hinten naar wat er nog komt.
en daarin worden alle moordscenes/ongelukken van de film, en daar gaat de film ook over, besproken. Maar dat kan daar gewoon? Zeggen in een 24 topic dat de volgende week weer een gave aflevering wordt of dat Kim een beha-loze scene heeft wordt gezien als doodzonde...
quote:Het gaat erom dat dat topic wat je nu geeft een napraat-topic is, terwijl het 24-topic er is voor mensen die de serie nu nog volgen en helemaal niet willen weten wat er komen gaat etc.
Op dinsdag 16 september 2003 23:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit hier nu ff door dit topic heen te bladeren: Final Destination IIen daarin worden alle moordscenes/ongelukken van de film, en daar gaat de film ook over, besproken. Maar dat kan daar gewoon? Zeggen in een 24 topic dat de volgende week weer een gave aflevering wordt of dat Kim een beha-loze scene heeft wordt gezien als doodzonde...
Tip: probeer eens dingen aan te voelen ipv altijd maar de regeltjes erbij te pakken. Dan kun je dit soort misverstanden waarschijnlijk makkelijk voorkomen.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:34 schreef ranja het volgende:
Ik kom in elk geval niet in dat topic zolang de kans er is dat jij er ook post.
Snorry.
quote:Die kan meneer niet gebruiken omdat zijn OS het niet leuk vindt... (apple he...)
Op dinsdag 16 september 2003 23:48 schreef Brick_Top het volgende:
spoiler:
.
quote:Wat 'ie simpel kan verhelpen met een paar muisklikken, maar ja, dat is dan weer "geen oplossing".
Op dinsdag 16 september 2003 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Die kan meneer niet gebruiken omdat zijn OS het niet leuk vindt... (apple he...)
quote:Mjah, schijnt niet te werken bij hem, magoed... Als ie zelfs te lui is om te copy-pasten...
Op dinsdag 16 september 2003 23:51 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat 'ie simpel kan verhelpen met een paar muisklikken, maar ja, dat is dan weer "geen oplossing".
quote:Of editen/quoten, oplossingen te over.
Op dinsdag 16 september 2003 23:52 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, schijnt niet te werken bij hem, magoed... Als ie zelfs te lui is om te copy-pasten...
Maar goed, dat doet er verder niet toe.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:50 schreef NullPointer het volgende:
bijv dat Sean Connery op het einde sterft in zn nieuwe film..
quote:spoiler:
Op dinsdag 16 september 2003 23:58 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Ik hoop voor je dat dit maar een geintje is. Ga er van de week naartoe.
quote:spoiler:
Op dinsdag 16 september 2003 23:50 schreef NullPointer het volgende:
bijv dat Sean Connery op het einde sterft in zn nieuwe film..
quote:Om maar 1 ding te noemen... Kan meneer tot eind mei niet gewoon een 24 gerelateerde ban krijgen?
Op dinsdag 16 september 2003 23:57 schreef schatje het volgende:
"De winnaar van Expeditie Ronbinson 2003...."Was geen leuk geintje
.
quote:hoe kan het een napraat topic zijn als die die topics vaak al worden gestart bij de eerste geruchten van het maken van een film.
Op dinsdag 16 september 2003 23:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Het gaat erom dat dat topic wat je nu geeft een napraat-topic is, terwijl het 24-topic er is voor mensen die de serie nu nog volgen en helemaal niet willen weten wat er komen gaat etc.
Tip: probeer eens dingen aan te voelen ipv altijd maar de regeltjes erbij te pakken. Dan kun je dit soort misverstanden waarschijnlijk makkelijk voorkomen.
quote:Ach, of jij hem gelooft ligt aan jou natuurlijk... je ziet vanzelf wel of wat hij zei waar is of niet.
Op dinsdag 16 september 2003 23:58 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Ik hoop voor je dat dit maar een geintje is. Ga er van de week naartoe.
quote:ja ik had het tussen aanhalingstekens moeten zetten...
Op dinsdag 16 september 2003 23:57 schreef schatje het volgende:
"De winnaar van Expeditie Ronbinson 2003...."Was geen leuk geintje
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |