abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12929001
Uit: BN/DeStem
quote:
Bange Terheijdense praat met Elzinga

Dinsdag 02 september 2003 - TERHEIJDEN - Een gesprek met burgemeester J. Elzinga. En een verscherpt toezicht van de politie. Meer kunnen de wetshandhavers momenteel niet doen om de Terheijdense Bianca de Wijs (30) te helpen.

De Terheijdense leeft in doodsangst sinds de man die haar een jaar geleden overviel en neerstak weer op vrije voeten is. Een dag na zijn vrijlating dook hij weer op in Terheijden. Het gaat om een Amerikaan die uitgeprocedeerd is, maar onder meer om medische redenen niet kan worden uitgezet.

Omdat hij geen woning heeft en ook geen uitkering vreest Bianca dat hij weer toeslaat. Ook omdat de politie tegenover deze krant heeft bevestigd dat de man 'zeer agressief' is.

Volgens de moeder van Bianca is de man al diverse keren gesignaleerd in haar straat. Maar dan nog, zegt politievoorlichter J. Steenmeijer, kan de politie weinig doen. "Zolang de man geen strafbare feiten pleegt. Hij heeft gewoon zijn straf uitgezeten. We kunnen moeilijk naast hem op straat gaan lopen."

Inmiddels heeft de politie wel 'prioriteit nummer 1' gegeven aan de kwestie in Terheijden. Steenmeijer: "Dat betekent dat zij bij een melding uit Terheijden meteen in actie moeten komen." Bianca: "Ik ben vooral bang voor de andere meisjes in dit dorp."

Burgemeester Elzinga heeft in ieder geval het aanbod gedaan om met Bianca en haar moeder te gaan praten. Een voorlichter: "Niet meer en niet minder. Wij kunnen deze mensen geen oplossing aanbieden."

Gevraagd wat Bianca te doen staat, laat het Openbaar Ministerie in Breda weten dat ze een civiele procedure tegen de man kan starten en kan vragen om een contactverbod. "Maar beter is het misschien om iemand te laten bemiddelen."

Vreselijk he?

Amerikaan is eigenlijk Irakees

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 3 september 2003 @ 23:57:38 #2
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12929016
L@L
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_12929021
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 3 september 2003 @ 23:58:07 #4
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12929028
Wat is dit voor inzin, serieus
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12929090
quote:
Op woensdag 3 september 2003 23:50 schreef gelly het volgende:

[..]

En betreffende irakees was moslim

Ook al is hij een Raelian dan nog heb ik een probleem met de islamitische cultuur. Zijn geloof heeft daar dus niets mee te maken.
pi_12929127
Geweldig Tikorev..je hebt weer een bericht gevonden om te kunnen kankeren op niet-blanken van buitenlandse afkomst.
Onderstaande stond ook in de Stem....
Lijkt me ook met veel nieuwswaarde.
Waarom nam je die niet ?
Antwoord: omdat het je niet duidelijk was of het een 'buitenlands' gezin was.
quote:
Artikel uit BN/DeStem van 29-08-2003
Ouders aangehouden na dood van peuter

Vrijdag 29 augustus 2003 - HELMOND - De politie in Helmond heeft de ouders van een 2-jarige peuter aangehouden, omdat hun kind is overleden door verwaarlozing. Justitie verdenkt de 45-jarige vader en de 32-jarige moeder ervan hun peuter niet de benodigde verzorging te hebben gegeven.

Daardoor overleed het jongetje. Waaraan hij uiteindelijk overleed, wilde justitie in Den Bosch gisteren niet zeggen. De drie andere kinderen uit het Helmondse gezin zijn onder de hoede van de kinderbescherming gebracht. De peuter overleed 14 augustus. Justitie begon een onderzoek nadat een arts geen natuurlijk dood kon vaststellen.

pi_12929190
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:03 schreef Waringin het volgende:
Waarom nam je die niet ?
Je vervalt in herhalingen. Ik heb al gezegd dat dubbele topics worden gesloten en dus weinig nut hebben.
pi_12929204
Nogmaals, die vent moet van de straat af als hij haar lastig valt en daarna dient hij een grondig psychiatrisch te krijgen. Mocht hij ontoerekeningsvatbaar zijn dan moet hij de hulp krijgen die hij nodig heeft, zo niet dan mag deze meneer een tijdje zitten
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12929225
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:06 schreef Tikorev het volgende:

Je vervalt in herhalingen. Ik heb al gezegd dat dubbele topics worden gesloten en dus weinig nut hebben.

Dit is ook de tweede keer dat jij over dit onderwerp met deze Stemquote komt...waarom ?
Waarom nam jij dat artikel over die peuter niet?
Niet buitenlands genoeg?
pi_12929235
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:06 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja, maar je loopt nog steeds tegen de verkeerde boom aan te zeiken.
Islam is niet het topic alhier, of was je vergeten dat er een groot aantal christelijke Irakezen als vluchteling alhier verblijven.

Blijf eens on-topic mens, of ga koken.

donderdag 4 september 2003 @ 00:09:50 #11
58612 rooiegeweten
Beter bekend als F-ron
pi_12929236
quote:
Ouders aangehouden na dood van peuter
Vrijdag 29 augustus 2003 - HELMOND - De politie in Helmond heeft de ouders van een 2-jarige peuter aangehouden, omdat hun kind is overleden door verwaarlozing. Justitie verdenkt de 45-jarige vader en de 32-jarige moeder ervan hun peuter niet de benodigde verzorging te hebben gegeven.

Daardoor overleed het jongetje. Waaraan hij uiteindelijk overleed, wilde justitie in Den Bosch gisteren niet zeggen. De drie andere kinderen uit het Helmondse gezin zijn onder de hoede van de kinderbescherming gebracht. De peuter overleed 14 augustus. Justitie begon een onderzoek nadat een arts geen natuurlijk dood kon vaststellen.

Zo... en dan wordt er ook nog gekankerd op mensen die op kinderen vallen. En dat na al die berichten over ouders die hun kinderen ombrengen/moedwillig verwaarlozen.

Ja, de stront in iemand anders z'n beerpunt is altijd boeiender.

En toen schiep God de SP
  donderdag 4 september 2003 @ 00:13:04 #12
58612 rooiegeweten
Beter bekend als F-ron
pi_12929280
on topic:

1. Ook al is die man niet blank; het is niet goed dat ie iemand lastig valt.
2. Omdat ie niet blank is hoeft het niet verborgen te worden. Waarom altijd het verlangen om misdragingen van niet-blanken te verbergen? Is men zo bang voor mensen die te STOM zijn om in te zien dat wat de ene niet-blanke doet niet automatisch betekent dat alle niet-blanken dat doen?

Ben ik tot slot nog heel nieuwsgierig om welke medische redenen hij niet het land uitgezet mag worden

En toen schiep God de SP
pi_12929297
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:09 schreef Waringin het volgende:

[..]

Dit is ook de tweede keer dat jij over dit onderwerp met deze Stemquote komt...waarom ?

Omdat de eerste gesloten is.
pi_12929304
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:13 schreef rooiegeweten het volgende:
on topic:

1. Ook al is die man niet blank; het is niet goed dat ie iemand lastig valt.
2. Omdat ie niet blank is hoeft het niet verborgen te worden. Waarom altijd het verlangen om misdragingen van niet-blanken te verbergen? Is men zo bang voor mensen die te STOM zijn om in te zien dat wat de ene niet-blanke doet niet automatisch betekent dat alle niet-blanken dat doen?

Ben ik tot slot nog heel nieuwsgierig om welke medische redenen hij niet het land uitgezet mag worden

Waarom altijd dat verlangen op Fok op misdragingen van niet-blanken te
benadrukken ?
En zeker van Tikorev, gezien zijn postingsverleden.
pi_12929339
quote:

[..]

Ik mag toch zelf wel weten waarover ik een topic open. Die ouders van dat kind zijn opgepakt, gerechtigheid en verder dus niet interessant. Die uitgeprocedeerde Irakees loopt vrij rond iemands leven te verzieken. Dat is veel interessanter om een topic over te openen.
pi_12929377
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:15 schreef Waringin het volgende:

[..]

benadrukken ?

Alstjeblieft zeg. Wat ben jij toch gefixeerd op huidskleur

Als die Irakees een blanke Joegoslaaf was geweest had ik het ook een probleem gevonden. Uitgeprocedeerde mensen die op onze kosten ook nog eens medische verzorging krijgen en een Nederlandse vrouw het leven zuur maken vind ik een probleem. Dat heeft niets met huidskleur te maken.

pi_12929403
quote:

benadrukken ?

Maar het werkt van beide kanten. De 1e pagina gaat nog wel eens goed, maar na 75 posts is er niks meer van een topic over. Aan de ene kant komt Hitler en racisme over de tafel en de andere kant pareert met Stalin en Mao, De Jihad of samenzwering. Met de armoede problemen in de achterstand wijken (puur fictief) heeft het dan al lang niks te maken

Gewoon over een onderwerp lullen zonder offtopic te gaan is haast onmogelijk

Ik ben ook niet Roomser dan de paus en maak me hier dus ook wel schuldig aan op bepaalde momenten

Dus ontopic: Die vent heeft iets gedaan wat niet mocht en moet nu op een passende manier gestraft worden

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12929410
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:17 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik mag toch zelf wel weten waarover ik een topic open. Die ouders van dat kind zijn opgepakt, gerechtigheid en verder dus niet interessant. Die uitgeprocedeerde Irakees loopt vrij rond iemands leven te verzieken. Dat is veel interessanter om een topic over te openen.

Het is interessanter voor jou omdat hij buitenlands is.
Als dat niet duidelijk was uit het artikel ga je verder zoeken naar een artikel waar het wel duidelijk is.
Dat soort bash-topics zijn er al genoeg op Fok.
Dat soort bashpostings van jou zijn er al genoeg.

Echt nieuw is het onderwerp ouders die hun peuters verwaarlozen.
Hoe ken dit ?

Er was nog een ander artikel in de Stem over een vrouw die overleed in een flathal, nog onbekend waarom, maar haar vriend die daar woont is drugsdealer.
Jammer voor jou was niet duidelijk of het hier 'buitenlands'genoeg was.

pi_12929469
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:20 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Alstjeblieft zeg. Wat ben jij toch gefixeerd op huidskleur

Als die Irakees een blanke Joegoslaaf was geweest had ik het ook een probleem gevonden. Uitgeprocedeerde mensen die op onze kosten ook nog eens medische verzorging krijgen en een Nederlandse vrouw het leven zuur maken vind ik een probleem. Dat heeft niets met huidskleur te maken.

Waarom ben jij gefixeerd op niet-blanken van buitenlandse afkomst ?
Zoveel heb ik het niet over 'kleur' in mijn andere postings ?

Waarom al die haat van je?
Mensen zijn mensen...en jij ziet stelselmatig een ander soort dan de jouwe als slecht ..
Leer mensen nu eens te zien wat ze zijn:....mensen.
Doorbreek die fixatie op kleur en afkomst...dat is jóuw probleem...

pi_12929471
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:23 schreef Waringin het volgende:

[..]

Jammer voor jou was niet duidelijk of het hier 'buitenlands'genoeg was.

Wat wil je nou? Dat nieuws waar allochtonen in voor komen niet meer worden gepost op Fok! omdat jouw politiek correcte zieltje daar niet tegen kan?

Je staat vrij om elk nieuws waar zo'n gemene blanke in voor komt hier te posten. Doe dat gewoon maar ga niet elk topic waar een allochtoon de hoofdrol heeft verzieken met berichtjes over autochtone criminelen.

Ik maak het nieuws niet, ik post het hier alleen...

donderdag 4 september 2003 @ 00:28:01 #21
58612 rooiegeweten
Beter bekend als F-ron
pi_12929474
quote:

[..]

benadrukken ?

Sommigen hebben zoiets nou eenmaal nodig om klaar te komen. Ik weet niks van Tikorev z'n postingsverleden. Maar ik weet heus ook wel dat veel Fokkers graag zeiken over buitenlanders. Toen ik zei: Men ziet graag naar de stront in iemand anders z'n beerpunt, deed ik dat met een knipoog daarheen. Heel vaak wordt er erg veel gelet op fouten van een andere groep en intussen worden fouten van de eigen groep vergeten. En regelmatig maakt men van een allochtone muis een olifant.

Maar tegelijk merk ik dat weer andere mensen juist proberen om problemen te verbloemen. Vooral problemen veroorzaakt door minderheden. Dat vind ik een slechte zaak. Eerlijk is eerlijk. Soms vraag ik me af: Waarom? Is het echt om te voorkomen dat de hele groep er voor wordt aangezien? Of erger? Los je daarmee het probleem op? En hoe ver ga je met verbloemen? Het zal me niet verbazen dat ooit bekend wordt dat Marianne Vaatstra wel vermoord is door een asielzoeker en dat men uit vrees voor geweld tegen asielzoekers het complete onderzoek bewust verknoeid heeft. In dit geval hebben de debielen die te STOM zijn om onderscheid te maken tussen personen uit één groep gewonnen.

En toen schiep God de SP
pi_12929560
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:27 schreef Waringin het volgende:

[..]

Waarom ben jij gefixeerd op niet-blanken van buitenlandse afkomst ?

Neem eens de moeite om mijn posts door te lezen. Ik heb het nooit over huidskleur of ras. Jij bent hier degene die de hele tijd zit te schermen met termen als "blank" en "niet-blank".

Vanwaar die fixatie op huidskleur? De een heeft gewoon wat meer pigment in zijn huid dan de ander. Niets engs aan hoor

pi_12929577
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:27 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Dat nieuws waar allochtonen in voor komen niet meer worden gepost op Fok! omdat jouw politiek correcte zieltje daar niet tegen kan?

Je staat vrij om elk nieuws waar zo'n gemene blanke in voor komt hier te posten. Doe dat gewoon maar ga niet elk topic waar een allochtoon de hoofdrol heeft verzieken met berichtjes over autochtone criminelen.

Ik maak het nieuws niet, ik post het hier alleen...

Ik ben niet zo'n verborgen racist als jij bent....waarom zou ik stelselmatig een bepaalde etnische groep demoniseren.?
Jij zit aan een stuk door te zeiken in topics over hoe crimineel die "anderen" wel niet zijn.

Zo onschuldig...he... dat je alleen maar het nieuws verspreidt.
In diezelfde Stem stond ook wat over 2 doden...die peuter en die vrouw in de flathal....maar die kies je niet ..

pi_12929619
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:34 schreef Waringin het volgende:

[..]

In diezelfde Stem stond ook wat over 2 doden...die peuter en die vrouw in de flathal....maar die kies je niet ..

En had ik die gepost zat je te zeuren waarom ik niet het artikel over het zandstralen van granieten tegels heb gepost...
pi_12929656
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:37 schreef Tikorev het volgende:

En had ik die gepost zat je te zeuren waarom ik niet het artikel over het zandstralen van granieten tegels heb gepost...

Nee...
Dan ga ik andere topics lezen of doorsurfen..
pi_12929743
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:40 schreef Waringin het volgende:

[..]

Dan ga ik andere topics lezen of doorsurfen..

Jij zeurt in elk topic over allochtonen dat hier geopend wordt. Jij wil gewoon dat er nooit meer iets over allochtonen wordt gepost omdat jij gelooft dat dan vanzelf alle problemen verdwijnen. Een ern naïeve instelling
pi_12929778
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:28 schreef rooiegeweten het volgende:

Maar tegelijk merk ik dat weer andere mensen juist proberen om problemen te verbloemen. Vooral problemen veroorzaakt door minderheden. Dat vind ik een slechte zaak. Eerlijk is eerlijk. Soms vraag ik me af: Waarom? Is het echt om te voorkomen dat de hele groep er voor wordt aangezien? Of erger?

Ik verbloem niks....
En ik reageer omdat Tikorev en anderen op Fok stelselmatig "allochtonen" zit te criminaliseren.
Topics te veel hierover...10.000 en meer postings.
Ik zal dan maar politiek correct worden, om misverstanden te voorkomen.
.....die man, als hij echt zo agressief is zoals de Politie zegt, moet en kan van de straat af worden gehaald . Was er niet een krankzinnigenwet ....?

Maar wat is de intentie van TS met dit topic..
Zie die andere gesloten topic..
Die intentie deugt van geen kanten...
Discriminatie? Dat is toch kleine criminaliteit ?

pi_12929857
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:46 schreef Tikorev het volgende:

Jij zeurt in elk topic over allochtonen dat hier geopend wordt. Jij wil gewoon dat er nooit meer iets over allochtonen wordt gepost omdat jij gelooft dat dan vanzelf alle problemen verdwijnen. Een ern naïeve instelling

A Typisch overdrijven van je weer: ik doe in een heleboel 'allochtonentopics' niet mee...omdat ik geen zin heb me druk te maken. Toevallig vanavond wel.
B Ik wil dat er 'met respect' over 'allochtonen' wordt gesproken en niet met die toon van vreemdelingenhaat.
C Jij zit stelselmatig ALLE allochtonen te stigmatiseren..
D Dingen moeten bespreekbaar blijven maar geen misbruik maken van die vrijheid...

Is het nou zo moeilijk om mensen te zien als mensen net zoals jij, je ouders, je familie.?
Dezelfde mensen allemaal...

pi_12930018
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:55 schreef Waringin het volgende:

[..]

Ik wil dat er 'met respect' over 'allochtonen' wordt gesproken en niet met die toon van vreemdelingenhaat.

Jij met je allochtoon

Ik heb geen respect voor uitgeprocedeerde Irakezen die andere mensen het leven zuur maken. En het enige wat jij vervolgens wil lezen is het woord Irakees.

Waarom maak je je niet druk over het feit dat ik het ook over een man heb? Waarom zo gefixeerd op allochtoon en kleur?

quote:
Jij zit stelselmatig ALLE allochtonen te stigmatiseren..
Leuke kreten om zo maar in het rond te roepen, maar een onderbouwing heb je niet.
quote:
Dingen moeten bespreekbaar blijven maar geen misbruik maken van die vrijheid
Jij bent anders degene die nooit iets inhoudelijks post, maar alleen maar zeurt dat nieuwsberichten over allochtonen racisme is...
quote:
Is het nou zo moeilijk om mensen te zien als mensen net zoals jij, je ouders, je familie.?
Is het nou echt zo moeilijk om criminelen te zien als criminelen, uitgeprocedeerden te zien als uitgeprocedeerden en niet als blank, niet-blank?
pi_12930089
Kijk, dat is je mooie politieke correcte dekmantel...
Criminaliteit enzo.....

Je zocht dus wél bewust op het internet naar negatieve berichten over mensen van buitenlandse afkomst.

Maar ga jij maar door met je politiek correct "criminaliteit bespreken"
Er zijn zat mensen die daarin trappen, dus die kun je meekrijgen in je evangelie van de haat...
Ik ga pitten......

pi_12930141
quote:
Niet buitenlands genoeg?
ga ergens anders trollen irritante communist
[url=http://www.de-werkelijkheid.nl/n021.htm][b]Interview met Peter Siebelt, schrijver van Eco Nostra, over extreem-links in Nederland[/b][/url]
pi_12930173
quote:
Op donderdag 4 september 2003 01:12 schreef Waringin het volgende:
Criminaliteit enzo.....
Ongerechtigheid heet zoiets
quote:
Er zijn zat mensen die daarin trappen, dus die kun je meekrijgen in je evangelie van de haat...
Ik vind een burgerpatrouille eerder een vorm van medemenslievendheid

Dat zou eventueel kunnen helpen voor die vrouw. Dat linkse naïeve geleuter van jou helpt geen reet. Kijk maar naar de afgelopen 30 jaar...

quote:
Ik ga pitten......
pi_12930208
quote:
Op donderdag 4 september 2003 01:17 schreef Henk_van_Dorp het volgende:

[..]

ga ergens anders trollen irritante communist

pi_12930284
quote:
Op donderdag 4 september 2003 01:12 schreef Waringin het volgende:
Criminaliteit enzo.....

Je zocht dus wél bewust op het internet naar negatieve berichten over mensen van buitenlandse afkomst.

Ik ga pitten......

jij bent zeker zo iemand die het racistisch vind dat bij het schaken wit mag beginnen.. get a life ofzo

owja, misschien hebben ze bij kafka nog baantjes vrij, daar kan je ongestoord mensen voor neo-nazi's uitmaken en je verdient er nog geld mee ook

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  donderdag 4 september 2003 @ 09:09:42 #36
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_12931873
Waringin, kap eens met dat gezeur. Het is erg irritant als je alleen maar de motivatie van ts gaat betwisten ipv inhoudelijk op het bericht in te gaan.

Niet weer doen dus.

Slotje.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')