ik zoek een liedje van de jovink en de voederbietels, waar z'n vrouw op een tractor springt en krijg je allemaal scheur geluiden en ook tekst waaronder zoiets als dit: he!! ik ben mien achterband verloor'n!!!
weet iemand de titel?
goed bezig weer seborik
quote:Ik wil je best wel helpen, maar die omschrijving is wel heeeeeeeel erg vaag
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:22 schreef Predjee het volgende:
inplaats van dat jullie me nou ff helpen
quote:Welke zender / programma was het eik!?!?
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:16 schreef Predjee het volgende:
ik hoorde net opde radio een liedje
Bij Radio1 kunnen we over hele andere dingen gaan denken dan wanneer het bij Yorin op de radio was.
quote:ja, nu snappen we het.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:36 schreef Predjee het volgende:
ik weet het echt niet meerik hoorde hem maar 15 seconden ofzo en dacht van : he deze wou ik eerder al hebben op mp3
ik denk iig dat ie wel al paar jaartjes oud is ? 60-70-80 ?
quote:Weet niet wat de gemiddelde Fok!ker leeftijd is, maar die ligt niet rond de 60-80, dus ben bang dat dit een lastige wordt
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:36 schreef Predjee het volgende:
ik weet het echt niet meerik hoorde hem maar 15 seconden ofzo en dacht van : he deze wou ik eerder al hebben op mp3
ik denk iig dat ie wel al paar jaartjes oud is ? 60-70-80 ?
Ontopic: Geen idee!
- 'My girl's mad at me, talked over the telephone for an hour, hardly sad a word' - madness achtig
- een cabaretliedje met de hele tijd 'maar dat mag niet van mijn vriendin'
quote:ik was een halve minuut eerder
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:17 schreef vosss het volgende:
jongejongejonge er was al en deel 61 en die wordt zonder pardon dichtgeflikkerdgoed bezig weer seborik
quote:Madness - My girl
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:55 schreef PogueMahone het volgende:
2 maal aub...- 'My girl's mad at me, talked over the telephone for an hour, hardly sad a word' - madness achtig
maar je bedoelt het orgineel denk ik.
quote:wilde gok: Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river (geen neger trouwens)
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:27 schreef Predjee het volgende:
ja het was een beetje blues/jazz achtig, met een zware negerstem ik kan alleen nog herinderen dat ie blue train zei ofzoin het refrein hoor je geloof ik wel een dame meezingen
quote:ja danku, zal ze beide downloaden
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:20 schreef ranja het volgende:[..]
Madness - My girl
hitversie: Tracey Ullman - My guymaar je bedoelt het orgineel denk ik.
Pennywise - Bro hym tribute
Robbie Williams - Angels
Iemand enig idee hoe ze heten?
Zoiets. Daarop is een parodie gemaakt, genaamd "Ik dacht dat jij een vrouw was". Volgens mij wel een klein hitje. Kent iemand de artiesten?
quote:Hij bedoelt waarschijnlijk de jaren 60 70 80. Niet dat ze zo oud zijn.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:41 schreef Schwakkelikkie het volgende:[..]
Weet niet wat de gemiddelde Fok!ker leeftijd is, maar die ligt niet rond de 60-80, dus ben bang dat dit een lastige wordt
Ontopic: Geen idee!
Slimbo
quote:De Hooglanders.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:04 schreef audioslaaf het volgende:
Veldhuis en Kemper - Ik wou dat ik jou was.Zoiets. Daarop is een parodie gemaakt, genaamd "Ik dacht dat jij een vrouw was". Volgens mij wel een klein hitje. Kent iemand de artiesten?
Die parodie is nóg slechter (voor zover mogelijk) dan het origineel imo. Echt skihut niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |