quote:*proets* *kuch* Gaat dat ook over Fok!?
Op zondag 8 juni 2003 22:58 schreef Nyrem het volgende:
TV-tip Reportage: 23.00 'Haat en nijd op het internet' sbs6
quote:....zo best zomaar eens kunnen.....
Op zondag 8 juni 2003 22:59 schreef tvlxd het volgende:[..]
*proets* *kuch* Gaat dat ook over Fok!?
quote:
Indringend programma
met bijzondere, fascinerende en spraakmakende reportages, dat wordt gepresenteerd vanuit de SBS 6-studio. Haat en nijd op internet. Het aantal internetsites met racistische en discriminerende inhoud is het afgelopen jaar schrikbarend toegenomen. Helaas blijft het niet alleen bij woorden. Sommigen geven gehoor aan de oproepen en gaan over tot daden, met alle fatale gevolgen van dien. Ook in 2001 zullen het internet en andere nieuwe media ongetwijfeld een grote sprong voorwaarts nemen. Onderzoek toont aan dat het aantal internetgebruikers nog steeds elke dag sterk toeneemt en dat zal voorlopig zo blijven. Op dit moment zijn er ongeveer 250 miljoen internetgebruikers en daar komen er elke dag zo'n 150.000 bij. Maar, ondanks de onmiskenbare voordelen van het World Wide Web, zijn er ook ernstige nadelen. Het aantal sites met racistische en discriminerende inhoud is eveneens toegenomen. In Reportage een onthullende kijk in een duistere en verborgen kant van internet. Via zogeheten haat-sites en haatgroepen worden mensen opgeroepen om actie te ondernemen tegen joden, zwarten en homoseksuelen
TV Gids Online ® is een uitgave van BV Programmabladen AKN Internet Services © 1999 - 2003 | Alle rechten voorbehouden | colofon
quote:Doe eens een beetje normaal, je weet helemaal niet wat ik aan het doen ben.
Op zondag 8 juni 2003 23:22 schreef tvlxd het volgende:
w00000000000000000t! Nordcore zit zich nu wel af te trekken
quote:Sorry.
Op zondag 8 juni 2003 23:34 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Doe eens een beetje normaal, je weet helemaal niet wat ik aan het doen ben.
quote:Uiteraard. Een tijd geleden heb ik voor het eerst in mijn leven nagedacht, en ben ik tot de conclusie gekomen dat het idioot is om joden, negers of moslims als minderwaardig te bestempelen. Ik ben nu wel gebanned van het Stormfront, maar who cares? Dat bord voor mijn hoofd is in ieder geval weg.
Op zondag 8 juni 2003 23:35 schreef tvlxd het volgende:
Sorry.. Kan jij het mij uitleggen?
quote:Heel goed!
Op zondag 8 juni 2003 23:44 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Uiteraard. Een tijd geleden heb ik voor het eerst in mijn leven nagedacht, en ben ik tot de conclusie gekomen dat het idioot is om joden, negers of moslims als minderwaardig te bestempelen. Ik ben nu wel gebanned van het Stormfront, maar who cares? Dat bord voor mijn hoofd is in ieder geval weg.
quote:Ik kan niet anders zeggen dan..
Op zondag 8 juni 2003 23:44 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Uiteraard. Een tijd geleden heb ik voor het eerst in mijn leven nagedacht, en ben ik tot de conclusie gekomen dat het idioot is om joden, negers of moslims als minderwaardig te bestempelen. Ik ben nu wel gebanned van het Stormfront, maar who cares? Dat bord voor mijn hoofd is in ieder geval weg.
Voor het zo erg veranderen van mening heb je lef nodig...
quote:
Op zondag 8 juni 2003 23:54 schreef Gil-galad het volgende:
Sorry, het was maar een grapje. Ik ben NordCore helemaal niet. Niet al te serieus opvatten, we zitten immers in Politiek Borrelpraat 6. Mocht ik mensen blijgemaakt hebben met een dode mus: bij dezen mijn excuses.
quote:Geen idee. Ik had toch wel verwacht dat de meeste mensen hier wel zouden weten dat dit niet serieus was bedoeld.
Op zondag 8 juni 2003 23:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[afbeelding]
quote:Wat? Als Nord-Core zijnde wil ik dat wel weten.
Op zondag 8 juni 2003 23:59 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Geen idee. Ik had toch wel verwacht dat de meeste mensen hier wel zouden weten dat dit niet serieus was bedoeld.
quote:Geloof ik niet, jij kunt spellen.
Op maandag 9 juni 2003 00:00 schreef tvlxd het volgende:
Als Nord-Core zijnde
quote:Sssstttt!!!
Op maandag 9 juni 2003 00:01 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Geloof ik niet, jij kunt spellen.
* SilverMane zegt iemand nog een biertje
En wat doen geitjes? Die blaten...
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 09-06-2003 09:08]
quote:Je wordt niet gebanned, tenzij je je mening niet normaal uitdrukt. We hebben immers geen behoefte aan mensen die beweren dat het vergassen van zes miljoen joden één van de goede daden van het nazi-regime was.
Op maandag 9 juni 2003 00:47 schreef erocdron het volgende:Beeeeeehhhhh
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 09-06-2003 09:10]
quote:Hier word je al bij links ingedeeld als je genuanceerd denkt.
Op maandag 9 juni 2003 00:48 schreef SilverMane het volgende:
hehe ik schaar mij doorgaans bij rechts.
quote:Ik zie deze mensen toch echt niet op FOK! Volgens mij zie je dingen die er niet zijn, haal die quote maar eens, vind je toch altijd leuk?
Op maandag 9 juni 2003 01:02 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Je wordt niet gebanned, tenzij je je mening niet normaal uitdrukt. We hebben immers geen behoefte aan mensen die beweren dat het vergassen van zes miljoen joden één van de goede daden van het nazi-regime was.
quote:Jij bent dan ook nieuw op Fok!, ik lees de posts hier al een jaar.
Op maandag 9 juni 2003 01:05 schreef erocdron het volgende:
Ik zie deze mensen toch echt niet op FOK! Volgens mij zie je dingen die er niet zijn, haal die quote maar eens, vind je toch altijd leuk?
Maar in ieder geval welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |