Normaal staat m'n DC++ ook nog iets hoger, maar met MLDonkey zit ik toch altijd wel minimaal op 60 Kb/s
BT++
http://btplusplus.sourceforge.net/
Shareaza
http://www.shareaza.com/ (wel de nieuwste beta downloaden)
Allebei reclame/spyware vrij
(BitTorrent betekent trouwens "bits/bytes vloedgolf" )
quote:Kijk voor de gein eens naar de downloadsnelheid
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:19 schreef A.l.e.x het volgende:
[afbeelding]
quote:Jah en ?
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:21 schreef NoNetWork het volgende:[..]
Kijk voor de gein eens naar de downloadsnelheid
heb ut plaatje gewoon van google afgevist.
quote:Daarom is het nog wel een traag kutprogramma
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:57 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Jah en ?
heb ut plaatje gewoon van google afgevist.
quote:tja, moet je het maar goed instellen
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:02 schreef NoNetWork het volgende:[..]
Daarom is het nog wel een traag kutprogramma
laatst nog T3 met 180KB/s gedownload.
quote:eeh ik download het proggie ik ga naar een torrentsite ik klik daar op download maar ik krijg toch echt niet z'n downloadscherm als jou te zien hier . draai onder xp maar werken ho maar
Op maandag 2 juni 2003 00:16 schreef Da_Koen het volgende:
Hallo,
Er is een nieuw p2p netwerk, bittorent genaamd. Ik als echte Emule die-hard, heb Emule laten vallen en download nu met Bittorent. Niet meer uren w88 op de downloads, maar gelijk downloaden op het maximum (80 kb/s bij mij).
Hoe werkt het:
1. Download Bittorent: http://osdn.dl.sourceforge.net/bittorrent/bittorrent-3.2.1.exe (Het lijkt alsof er niks is gebeurt na de install, maar bittorent staat er toch op).
2. Ga naar een bittorent website en klik er aan wat je wilt hebben: http://members.chello.nl/p.wiersema/
3. Download het *.Bittorent en je download zal starten, en erg snelDe snelheid is dus een groot voordeel, ook de kwaliteit is erg goed. Het enige nadeel is dat het aanbod een stuk minder is dan bij het eDonkey netwerk, maar dat zal nog wel komen
screenshot:
[afbeelding]AUB geen directe links plaatsen naar bitorrents ivm een slotje.
En zoiets als Sharereactor kan wel gewoon blijven bestaan? Vreemd hoor...dat zijn toch net zulk soort links daar, maar dan voor Edonkey...
quote:http://www.smalltorrents.tk/
Op donderdag 14 augustus 2003 00:02 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom worden alle sites met Bittorrent links eigenlijk erafgehaald de laatste tijd? Ik kan nergens meer goede links vinden.En zoiets als Sharereactor kan wel gewoon blijven bestaan? Vreemd hoor...dat zijn toch net zulk soort links daar, maar dan voor Edonkey...
Valt dat weer even mee.
quote:dan moet je 1 van deze gebruiken: Bittorent
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:55 schreef dimage het volgende:[..]
eeh ik download het proggie ik ga naar een torrentsite ik klik daar op download maar ik krijg toch echt niet z'n downloadscherm als jou te zien hier . draai onder xp maar werken ho maar
quote:Die werkt dus voor geen meter, de gehele tijd is ie aan het hashen(hd rateld) en ik kan um niet afsluiten, zelfs niet met CTRL ALT DEL
Op dinsdag 12 augustus 2003 06:19 schreef A.l.e.x het volgende:
BT++
[Dit bericht is gewijzigd door Da_Koen op 14-08-2003 14:09]
quote:Ik las ergens een reactie van de maker van Shareaza dat hij niet eens precies wist hoe Bittorrent precies werkte. Dat pleit niet in het voordeel voor de werkng van Shareaza. Ik gebruik gewoon de standaard bittorrent en dat werkt perfect.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:54 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Die werkt dus voor geen meter, de gehele tijd is ie aan het hashen(hd rateld) en ik kan um niet afsluiten, zelfs niet met CTRL ALT DEL
quote:Ik had het eigenlijk over BT++, dat die voor geen meter werkt. Sorry een beetje ongelukkig gequote
Op donderdag 14 augustus 2003 14:04 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik las ergens een reactie van de maker van Shareaza dat hij niet eens precies wist hoe Bittorrent precies werkte. Dat pleit niet in het voordeel voor de werkng van Shareaza. Ik gebruik gewoon de standaard bittorrent en dat werkt perfect.
Maar shareaza werkt iig erg kut, alleen maar downloaden met 5 kb/s ofzo
quote:Dat ligt dan aan jouw pc want hier doet tie het perfect.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:54 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Die werkt dus voor geen meter,
WinXP Pro
quote:Dan ligt het bij mij ook aan 7 pc's zeker
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:02 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Dat ligt dan aan jouw pc want hier doet tie het perfect.
WinXP Pro
quote:Dan is de film volgens mij niet meer te krijgen, en probeer BT++ is
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:58 schreef tazmanian het volgende:[..]
Dan ligt het bij mij ook aan 7 pc's zeker
Ik krijg bij elke download deze foutmelding.
quote:Nee want dat kun je zien aan die getallen erachter.
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:45 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Dan is de film volgens mij niet meer te krijgen, en probeer BT++ is
Als je problemen hebt met connecten, laat het gewoon aanstaan, na een paar minuten heb je dan opeens wel contact.
Op mijn kabelverbinding werkt bittorrent niet zo goed, haal meestal maar 100kBps, op mijn werk echter (gigaport verbinding) haal ik met gemak 1MBps met torrent en de upload is altijd max. 70kBps terwijl dat ongelimiteerd is, erg vaag...
Als @home nu eens de upload naar 70kBps zet kan ik ook een stuk sneller met bittorrent downloaden dunkt mij.
Maarja, ik vind irc toch beter en sneller om bestanden vanaf te krijgen, al heb je bij torrent wel goede anime, dat is zeker!
quote:Die melding heb ik ook wel eens, zelfs tijdens het downloaden, maar hij loopt gewoon rustig door.
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:58 schreef tazmanian het volgende:[..]
Dan ligt het bij mij ook aan 7 pc's zeker
Ik krijg bij elke download deze foutmelding.
bedankt,
quote:Volgens mij snap je niet helemaal hoe Bittorrent werkt, je download niet van die site hoor
Op maandag 18 augustus 2003 09:42 schreef Mixing_Piccolo het volgende:
Ik ben nieuw met bittorent en heb enkele vragen..
Ik download bij supernova, maar heel vaak kan ik een bestand niet downloaden, omdat er staat: problem gettin response info - no such file or directory C:\\(blablabla)
wat kan ik hier aan dooen?? want als 1 download dit zegt, dan zegt elke download dit bij supernova........
zijn er misschien nog andere sites dan supernova, die et WEL doen en een beetje sneller zijn dan 20 kb/s ???bedankt,
Suprnova is net als sharereactor.com een soort linkjespagina maar de files staan gewoon verspreid over duizenden PC's, het ligt er dus aan hoe populair het bestandje is en of het al goed verspreid is onder de BT users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |