Tissot horloge is aangekomen, netjes verpakt, alleen wat vertraging door de ptt.
Horloge ziet er precies zo uit als beschreven, dus koop gerust wat van moody
eRoj heeft alles netjes in ontvangst genomen, zeer snelle betaler ! En vrij snelle emailtjes. Top dus !!
Odebijer leverd snel en goed !
Spel was goed verpakt en kwam ook heel aan .
Toppie
quote:Ik wil je er even aan herinneren dat er geen minpunten uitgedeeld worden voor transacties die niet hebben plaatsgevonden. Wel kan er een vermelding gemaakt worden in het ervaringenarchief.
Op donderdag 23 oktober 2003 23:09 schreef ID-Tweak het volgende:
Sjoerdwo[GEZ] leuke telefoon voor 180 euro :)
![]()
![]()
Heb het geld al dik vorige week over gemaakt het moet ook al op rekening staan, kreeg deze mail eergisteren :
quote:En pas vandaag word mijn adres gevraagd om te verzenden. Vind het dus jammer genoeg erg langzaam gaan vergeleken met andere dingen die ik hier kocht/verkocht en punt 2 mega-slordig dat ze een spel kwijt raken. Ik maak me daarom ook zorgen over de staat van het overgebleven spel.
Het is niet bepaald netjes van hem. Maar hij is het spel veronica x kwijt.
Antans...de hoes heefd hij wel. maar bij controle voor je zat het spel er niet in!
Je mag best weten dat ik dit totaal niet goedkeur aanzien ik de emails doe voor hem omdat hij zelf weinig tijd heefd.
Goede ervaring !
Spel is ontvangen
DeFlip
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 02-11-2003 10:58]
Ik had de HellRaiser DVDbox bij hem besteld. Voor dat hij het geld had heeft hij de DVD's al op de bus gedaan. Erg snelle service .
Het had wel wat beter verpakt mogen worden, er zat nu alleen een papiertje om, de lompe postbodes hadden een hoekje ingedeukt. Maar een kniesoor die daar op let.
Fargo SE DVD netjes ontvangen in bubble wrap van: http://forum.fok.nl/profile.php?id=14371
quote:DVD ontvangen van the negotiator van Menyo, ziet er perfect uit en ook netjes in bubblewrap!
Op donderdag 6 november 2003 15:48 schreef Menyo het volgende:
[TK/TR] Monster's BallDVD meteen gestuurd. Netjes in bubble wrap.
![]()
voor SinCerEly
voor Menyo!
dank
Namximan
Alleen geld duurde beetje lang maar dat kwam door postbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |