Pas geleden heb ik er nog 3 (2 Omega's en 1 Seiko) verkocht aan Fok!kers. Betaling en verzending ging allemaal goed en tot dusver is iedereen tevreden.
Ik heb nu een Tissot Seastar '60 te koop.
Hij is NOS, wat staat voor New Old Stock, wat weer staat voor een nieuw en ongebruikt horloge van een aantal jaar geleden. Een "aantal jaar" is hier "meer dan 40 jaar", want het gaat om een model uit de jaren '60. (Toen alles op een TV-toestel moest lijken).
Het horloge is in perfecte staat. Volledig zonder krassen of gebruikssporen. Het is een automaat, dus geen batterijen nodig.
Hij is volledig origineel. Zelfs de kroon (met -T- logo) en de band (met logo) zijn origineel. De band is zee-water bestendig en van een soort rubber gemaakt. Het glas is saffierglas en dus in hoge mate krasbestendig.
Het STARTBOD (dus veiligsprincipe!) is 100 euro (VERLAAGD!)
Dus aub niet hieronder gaan bieden, want dat heeft geen enkele zin. Ik weet wat ik er voor betaald heb...
Graag alleen serieuze bieders.
Als je vragen hebt, mail naar mctijn@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door Moody op 12-10-2003 11:27]
Op de achterkant staat geen serie nummer?
quote:niets van dat alles, maar dat is ook standaard bij een NOS model (check Ebay)
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:23 schreef Renard het volgende:
Boekje, aankoop nota oid, garantie bewijs/certificaat erbij?
quote:serienummers van Zwitserse (en veel andere) horloges staan op de achterkant van het achterdeksel...
Op de achterkant staat geen serie nummer?
quote:Foto?
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:34 schreef Moody het volgende:serienummers van Zwitserse (en veel andere) horloges staan op de achterkant van het achterdeksel...
quote:Dan moet ik hem weer waterdicht laten maken a 40 euro...nee bedankt
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:37 schreef Renard het volgende:[..]
Foto?
Waarom heb je zo'n interesse in het serienummer eigenlijk?
Het gaat hier om een originele Tissot in nieuwstaat.
Ik heb al vele horloges verkocht en weet waarover ik praat.
Dit is gewoon een erg mooi model in perfecte staat.
checkt Ebay..
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2663581006&category=31387
quote:Jup die foto's heb ik gebruikt...het is het zelfde horloge...ik heb 'm ook gekocht via Ebay een tijdje geleden
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:48 schreef Renard het volgende:
Waarom staat er dan helemaal niets op het achterdeksel vroeg ik me af, en toch orgineel?checkt Ebay..
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2663581006&category=31387
[Dit bericht is gewijzigd door Moody op 11-10-2003 18:10]
Ik wil m best kopen, maar niet dat ik er later achter kom dat het geen Orginele Tissot is vandaar.
quote:het komt niet vaak voor dat er bij horloges van meer dan 40 jaar oud nog papieren bijzitten....tenminste, ik heb het nog nooit meegemaakt...
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:21 schreef Renard het volgende:
Waarom er dus niets op het deksel staat en toch Orgineel en er geen verdere papieren bij zitten. Ik heb hier een stuk tien zwitserse horloges liggen allemaal met boekje oid en allemaal met bedrukte achterzijde.
quote:tis een originele...die garantie geef ik je...
Ik wil m best kopen, maar niet dat ik er later achter kom dat het geen Orginele Tissot is vandaar.
doe eens een goed bod zou ik zeggen...
quote:niemand?
Op zondag 12 oktober 2003 14:22 schreef Moody het volgende:
update: Iemand die het eerst 125 euro biedt (op Fok of per mail), mag hem hebbenprijs is incl. verzendkosten...
110 euro incl. verzending is ECHT echt echt echt ECHT het laaste voorstel dat ik doe....
(zo ja mail me maar wat je kwijt wil )
quote:dit is een klassieke Zwitser dus...
Op zondag 12 oktober 2003 23:59 schreef 3FM het volgende:
Offtopic maar, heb je nog meer klassieke horloges zoals die omega seamasters in het andere topic die je wegdoet?(zo ja mail me maar wat je kwijt wil
)
heb nog wel een nieuwe Seamaster Pro te koop, maar die zal niet in je prijsklasse liggen...
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:36 schreef Moody het volgende:[..]
niemand?
110 euro incl. verzending is ECHT echt echt echt ECHT het laaste voorstel dat ik doe....
quote:heb je toegevoegd aan msn...
Op maandag 13 oktober 2003 17:53 schreef Garbageman het volgende:
Als je hem nog steeds voor 110 euro inc. verzendkosten wegdoet, neem ik hem gráág van je over. Ik ben ook nogal horlogegek.....
Mail staat in mijn profiel.
[..]
p.s. ik heb geen messenger, (modem, sloom) en hotmail ligt even plat, ik kijk straks nog wel even wat het geworden is... (duim, duim)
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:58 schreef Moody het volgende:[..]
heb je toegevoegd aan msn...
er is 110 en 120 euro geboden per mail (eentje Fok, eentje marktplaats)
quote:130 incl. verzending is-ie van jou....
Op maandag 13 oktober 2003 18:07 schreef Garbageman het volgende:
Okee, ik kan je maximaal 125 euro bieden, en de verzekering dat het horloge in een liefdevolle omgeving zal terechtkomenp.s. ik heb geen messenger, (modem, sloom) en hotmail ligt even plat, ik kijk straks nog wel even wat het geworden is... (duim, duim)
[..]
AAARGHH!!! Ik krijg steeds melding dat de server too busy is
Je krijgt mail via mijn tele2 adres.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 18:16 schreef Moody het volgende:[..]
130 incl. verzending is-ie van jou....
mail me je adres maar ff dan doe ik 'm morgen op de post...
quote:mail terug
Op maandag 13 oktober 2003 19:35 schreef Garbageman het volgende:
Okee, je hebt mail![]()
![]()
(nog effe typen)
AAARGHH!!! Ik krijg steeds melding dat de server too busy is
Je krijgt mail via mijn tele2 adres.
[..]
quote:Sorry, er kwam effe wat tussen, mail is gestuurd, ik ga nu het geld even regelen!
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:32 schreef Moody het volgende:
Garbageman...aub ff antwoord op mijn mailtje (gestuurd naar je tele2-adres)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |