Of bied wat voor alle 4 bij elkaar.
quote:nee helaas
Op woensdag 29 oktober 2003 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doos erbij?
quote:ok mail me ffe n_zwolschen@hotmail.com
Op woensdag 29 oktober 2003 15:31 schreef Thermo het volgende:
7 euro incl verzendkosten voor 1 grijze (werkende )
quote:Ik zou wel even navragen of het de echte grijze zapper is en niet zo'n grijze nepzapper van de neptendo, want da's een wanproduct.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:31 schreef Thermo het volgende:
7 euro incl verzendkosten voor 1 grijze (werkende )
quote:Idd, ik weet dus niet of het een neppe is. Denk het wel, want er staat niks van nintendo op en is een stuk lichter. Maak vanavond wel even een fotootje.
Op donderdag 30 oktober 2003 13:43 schreef Kiff het volgende:[..]
Ik zou wel even navragen of het de echte grijze zapper is en niet zo'n grijze nepzapper van de neptendo, want da's een wanproduct.
quote:Klinkt als een nepper inderdaad. Staat er toevallig NGN-100 op de zijkant? Dat staat wel op de nepper die ik hier heb.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:03 schreef NehcslowZ het volgende:[..]
Idd, ik weet dus niet of het een neppe is. Denk het wel, want er staat niks van nintendo op en is een stuk lichter. Maak vanavond wel even een fotootje.
quote:ja klopt! Bedankt voor je reactie, bespaart me weer een hoop ellende.
Op donderdag 30 oktober 2003 14:51 schreef Kiff het volgende:[..]
Klinkt als een nepper inderdaad. Staat er toevallig NGN-100 op de zijkant? Dat staat wel op de nepper die ik hier heb.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:45 schreef NehcslowZ het volgende:edit: oranje zijn allebei weg. Alleen nog een grijze, maar dat is dus een nep zapper.
quote:Ze zijn wel koel voor de sier. Heb er zelf 2 en ook 3 oranje :-)
Op donderdag 30 oktober 2003 14:55 schreef NehcslowZ het volgende:
Oranje zijn verkocht en ik denk niet dat iemand nog interesse heeft voor zon nep ding, dus deze kan wel dicht.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:04 schreef Kiff het volgende:[..]
Ze zijn wel koel voor de sier. Heb er zelf 2 en ook 3 oranje :-)
quote:grmbl en ik had juist 1 zo'n oranje willen hebben ( na de tip dat die grijze zo gaar is ) omdat me oranje R.I.P is
Op donderdag 30 oktober 2003 19:21 schreef Fullgrymm het volgende:[..]
Ik heb er met deze 2 oranje van NehcslowZ erbij ook 3, ook nog een originele grijze thuis. Ook al gebruik je ze niet, toch leuk decorstukje!
Ik vind er nog wel 1
* TAG-Speedy is blij met zijn splinternieuwe in doos
quote:Ok, dit topic mocht eigenlijk allang op slot maar ik ben niet te beroerd om Thermo nog ff op dit topic te wijzen, misschien dat je daar nog een zapper aan kan komen...
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:28 schreef Thermo het volgende:[..]
grmbl en ik had juist 1 zo'n oranje willen hebben ( na de tip dat die grijze zo gaar is ) omdat me oranje R.I.P is
Ik vind er nog wel 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |