quote:Haha... te gek!! Wat een geweldige ruilactie is dit!
Op donderdag 15 mei 2003 14:02 schreef Tommy_H het volgende:
Dionne Farris - I Know
En duizendmaal dank oh God!
vind 't zo'n lekkere plaat!
quote:Oeh die wist ik! Lang niet gehoord *downloaden gaat*
Op donderdag 15 mei 2003 14:02 schreef Tommy_H het volgende:
Dionne Farris - I Know
quote:B.E.D. - 1000 Jaar
Op woensdag 14 mei 2003 15:33 schreef pookiebear het volgende:
Ik zoek een nederlands nummer, is al van een tijdje terug. Ik herinnerde het me net weer.Enigste zin die ik me kan herinneren is: want over 1000 jaar hou ik nog steeds van jou.
Volgensmij was t echt een kutlied maar t kwam ff in me op
Iemand weet welk nummer/artiest dit is?
[Dit bericht is gewijzigd door NiXz op 15-05-2003 22:52]
Hij is van de belg Wim Mertens en het nummer heet "Often a Bird"
zeker even luisteren (sommige wilde dat ik het zou vermelden als ik het gevonden zou hebben).
Deze man is trouwens ook verantwoordelijk voor het idee achter Close cover en Struggle for Pleasure van minimalistix geloof ik, hij heeft wel mooie deuntjes gemaakt
quote:Oke, dank je.
Op donderdag 15 mei 2003 12:58 schreef Fokkie het volgende:[..]
Johan Sebastian Bach - Der Matthëus Passion
Ik zoek een nummer van radiohead, geloof ik. De tekst is na een tijdje 'that happends when you're messing up' oid. Leuk nummer, maar wat is de titel? alvast bedankt
quote:Ik denk dat je "This is what you get, when you mess with us" bedoelt van het nummer "Karma Police". Een oudje alweer van het album "OK Computer".
Op donderdag 15 mei 2003 21:54 schreef Toot het volgende:
Hai,Ik zoek een nummer van radiohead, geloof ik. De tekst is na een tijdje 'that happends when you're messing up' oid. Leuk nummer, maar wat is de titel? alvast bedankt
Weet iemand wat de echte naam is?
quote:Hier de hele soundtrack :
Op donderdag 15 mei 2003 22:22 schreef moz het volgende:
Ik zoek eigenlijk de theme van The Matrix (1).. maar krijg zoveel hits op kazaaWeet iemand wat de echte naam is?
1. Main Title/Trinity Infinity 3:53
2. Unable to Speak 1:13
3. The Power Plant 2:40
4. Welcome to the Real World 2:25
5. The Hotel Ambush 5:22
6. Exit Mr. Hat 1:20
7. A Virus 1:32
8. Bullet-time 1:09
9. Ontological Shock 3:31
10. Anything is Possible 6:48
quote:Is dat er niet eentje van Nirvana? Lithium?
Op woensdag 14 mei 2003 12:55 schreef Buzzzz het volgende:[...I'm so happy....]
Is dat niet van die gast van Idols?
Volgens mij bedoel je deze :happy? - intwine
quote:Niet onder Monty Python. Het is de aflevering "The Germans" van Fawlty Towers en hoort dus eigenlijk in FTR
Op donderdag 15 mei 2003 22:52 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Onder welke naam is de Monty Python sketch van "don't mention the war" over het algemeen bekend? Kan bij Kazaa niets vinden als ik zoek op "Monty Python" in combinatie met "germans" of "war", maar dat kan ook aan het aanbod van Kazaa liggen.
quote:Verrek!
Op donderdag 15 mei 2003 22:58 schreef Litpho het volgende:
Niet onder Monty Python. Het is de aflevering "The Germans" van Fawlty Towers en hoort dus eigenlijk in FTR.
quote:Volgens mij is het Toto of Roger Waters, maar nu nog welk liedje... (ik kan het ook fout hebben)
Op donderdag 15 mei 2003 18:11 schreef NiXz het volgende:
Ik zoek al een tijdje een liedje, helaas nog niet gevonden.
Nu is er een reclame van muziekdvd's van Free Record Shop op tv, en daar komt het liedje in voor, het liedje laten ze heel kort op het laatst horen.. wordt gezongen door een groepje kinderen lijkt hetIemand weet welk nummer/artiest dit is?
quote:ik hoop echt dat dat hem is ik heb dit nummer al een paar weken in m'n hoofd omda tik het ergens had gehoord. Helaas is het niet te vinden op kazaa of soulseek
Op donderdag 15 mei 2003 12:43 schreef NorthernStar het volgende:[..]
SlyFi - Happy to be here
quote:SlyFi is/was een project van Dave Stewart (Eurythmics). Misschien dat je daar iets mee kunt vinden?
Op vrijdag 16 mei 2003 01:58 schreef mixologist het volgende:[..]
ik hoop echt dat dat hem is ik heb dit nummer al een paar weken in m'n hoofd omda tik het ergens had gehoord. Helaas is het niet te vinden op kazaa of soulseek
Ik wou dat ik jou was
geen moment meer alleen was
weet iemand met deze onduidelijke info van wie en hoe het nummer heet?
quote:Stond me nog iets bij van de tekst "Ik wou dat ik jou was".
Op vrijdag 16 mei 2003 08:50 schreef Ultralaser het volgende:
Ik hoorde gisteren een nederlands nummer op de radio een duet. Maar nu weet ik de titel van dat nummer niet. De volgende zin kwam erin voor.Ik wou dat ik jou was
geen moment meer alleen wasweet iemand met deze onduidelijke info van wie en hoe het nummer heet?
1e: man die zingt, 60's of 70's, nummer lijkt soms een rip van de Beatles' "We can work it out" te zijn en soms lijkt het op "Rocky" van Don Mercedes Refrein gaat iets van "Jenny Jenny" en dan nog wat, op een overdramatische maniet gezongen.
2e: vrouw die zingt, erg 60's, zou Petula Clark kunnen zijn... muziek klinkt als Chris Andrews maar de stem niet als Sandie Shaw, dus die is het vast niet. Refrein gaat iets "na na na stop, work it all over"
quote:klopt al op geprobeerd te zoeken maar nog geen geluk so far. naja hopen dat hij ik hem ergens anders vind b.v. op edonkey.
Op vrijdag 16 mei 2003 02:58 schreef NorthernStar het volgende:[..]
SlyFi is/was een project van Dave Stewart (Eurythmics). Misschien dat je daar iets mee kunt vinden?
quote:helemaal niemand?
Op woensdag 14 mei 2003 09:41 schreef Buzzzz het volgende:
In een aflevering van Spin City moet kathlyn op een gegeven moment een of ander galactic nummer zingen (als ze uitgaat met die buitenaardse wannabe freak). Weet iemand misschien welk liedje dat is? Geweldige aflevering trouwens.Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |