Opdonderen met het CDA uit het centrum van de macht
Gewoon Paars 3!
Hierbij een plaatje over de zetelverdeling (ik wou net een zelfde topic gaan openenen )
Ik weet dat er dan niet veel meer overblijft, maar ik vind geen enkele partij het meer waard om op te stemmen
Tijd voor vernieuwing....
- zou de lpf dan weer groeien?
- wat zou er met cda gebeuren
- wat zou er met pvda gebeuren
- wat zijn de consequencies voor de lijsttrekkers?
- kunnen de kleinere partijen hiervan profiteren?
Interessant gebeuren
Pvda, VVD en SP
(Balkenende trouwens ook niet, maar die heeft inhoudelijk tenminste nog wat nuttigs te melden )
Het ontbrak de CDA en PvdA aan politieke ervaring en economische daadkrachtigheid en inzicht, en dat zijn twee punten die de VVD te bieden heeft. Of is een coalitie van 109 zetels wat te veel van het goede?
quote:Leeftijd zegt ook enorm veel over iemands capaciteiten. Als je jonger dan 40 bent ben je veel geschikter om een land te regeren dan als je ouder dan 40 bent.
Op vrijdag 11 april 2003 09:54 schreef Chevron het volgende:
Ik wil een verse nieuwe regering zonder mensen boven de 40.Ik weet dat er dan niet veel meer overblijft, maar ik vind geen enkele partij het meer waard om op te stemmen
Tijd voor vernieuwing....
quote:Kunnen ze altijd proberen...
Op vrijdag 11 april 2003 09:57 schreef Feanor het volgende:
Anders Namelijk:Pvda, VVD en SP
quote:Ja precies, en morgen vallen pinksteren en pasen op 1 dag. SP gaat niet regeren, leg je daar nou eens bij neer!
quote:Dit zou een heel redelijk scenario zijn. Aleen kan ik het moeilijk over mijn hart krijgen me er voor uit te spreken juist vanwege alle mensen die het onder zo'n kabinet onnodig zwaar gaan krijgen.
Op vrijdag 11 april 2003 10:01 schreef ranja het volgende:
cda/vvd. Ten eerste wordt het hoog tijd dat er iets gebeurt en die demissionaire ministers eens oprotten, en dit lijkt me de snelste weg, ten tweede zal ik daar persoonlijk niet slechter van worden en ten derde is het denk ik nodig om iedereen te laten zien wat er gebeurt als die 2 samen gaan regeren, hoe slecht Nederland het dan zal krijgen zodat als het kabinet valt (en dat zal met een minderheidskabinet zeker gebeuren) er na de nieuwe verkiezingen een links kabinet kan komen.
Dus eigenlijk wil ik gewoon nieuwe verkiezingen maar dan wel pas nadat zwevend rechts-nederland met de neus op de feiten is gedrukt. Net als dat de LPF stemmers dat ook zijn nadat de LPF meeregeerde in het vorige kabinet. Jammer voor de studenten en lage inkomens/uitkeringstrekkers maar uiteindelijk denk ik dat dit het beste is, even doorbijten en dan hopelijk een socialer beleid.
quote:Dat zeg ik niet, ik wil alleen graag vernieuwing, als ik namelijk aan de regering denk dan zie ik allemaal oude gerimpelde mannetjes die in rare talen met vreemde woorden praten.
Op vrijdag 11 april 2003 09:59 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Leeftijd zegt ook enorm veel over iemands capaciteiten. Als je jonger dan 40 bent ben je veel geschikter om een land te regeren dan als je ouder dan 40 bent.
En als ik dan achteraf van een persoon die wel Nederlands kan praten krijg te horen wat ze nu weer hebben bedacht, dan denk ik ook weer jezus wat is dat nou weer voor regeling
Wist je bevoorbeeld dat de regering weer meer geld wil uitrekken voor Sport (klinkt goed hé?)
Totdat je hoort dat ze hiermee de belachelijk dure voetballers naar Nederland toe willen trekken, er worden dus miljoenen betaald zodat het Nederlands voetbal peil weer omhoog gaat, en dat terwijl we met een enorm tekort zitten
quote:HAHAHA daar wil de vvd noooooit tussen
quote:Dat wil SP nooit...
Op vrijdag 11 april 2003 10:05 schreef Fliepke het volgende:[..]
HAHAHA daar wil de vvd noooooit tussen
HAHAHA
quote:Klopt maar het zou wel een oplossing zijn om niet te rechts te worden.
Op vrijdag 11 april 2003 10:05 schreef Fliepke het volgende:[..]
HAHAHA daar wil de vvd noooooit tussen
HAHAHA
Wanneer gaan mensen nou eens begrijpen dat je noch rechts noch links moet zijn, de weg ertussen in is altijd de juiste
quote:Tja, hopen dat het niet langer dan een jaar of 2 duurt... in elk geval zit Nederland nu al veel te lang met een demissionair kabinet, wat ook nog eens veel te zware besluiten neemt/moet nemen tijdens het demissionair zijn.
Op vrijdag 11 april 2003 10:04 schreef du_ke het volgende:[..]
Dit zou een heel redelijk scenario zijn. Aleen kan ik het moeilijk over mijn hart krijgen me er voor uit te spreken juist vanwege alle mensen die het onder zo'n kabinet onnodig zwaar gaan krijgen.
Als het echter uitmondt in een Links kabinet aan het eind zou het dit offer waard kunnen zijn.
quote:D66 roept al sinds januari niet mee te willen doen.
Op vrijdag 11 april 2003 10:10 schreef Chadi het volgende:
Kom op zeg geen LPF dan maar D66 samen met VVD en CDA
quote:Je bedoelt de 3th way? (poldermodel in het Nederlands)
Op vrijdag 11 april 2003 10:10 schreef Chevron het volgende:
Rechts...
Links...Wanneer gaan mensen nou eens begrijpen dat je noch rechts noch links moet zijn, de weg ertussen in is altijd de juiste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |