En dan lees je de krant en wordt het geheel tot op de bodem afgebrand!
Zowiets had ik laatst met Joan of Arc (aka The Messenger) van Luc Besson (heeft hiero nieteens gedraaid geloof ik?). Echt genieten van de eerste tot de laatste minuut, en wat blijkt (zie http://www.rottentomatoes.com ) mijn smaak deugt niet...
Ben ik de enige die daar vaak last van heeft? Of hebben jullie dat ook, en zo ja, met welke film?
Ik zat als lezer ECHT niet te wachten op, naar ik meen, Huib Stams commentaar dat 'Mel Gibson zich waarlijk God moest voelen toen hij duizenden ingehuurde dienstplichtigen over een grasveld kon jagen'.
WAT een ge-eikel... Beoordeel de film
V
quote:
Op 08 januari 2001 09:52 schreef VictorVictor het volgende:
Fire Walk with Me! De proloog op de serie Twin Peaks die achteraf gemaakt werd. Het werd destijds nogal verwarrend gevonden om naderhand met een film te komen waarin het verhaal tot aan de serie wordt verteld. De kritiek was dat je zonder Twin Peaks te kennen de film niet zou snappen. Toevallig had ik alle afleveringen gezien en het is nog altijd één van m'n favoriete films.
Prachtige film! Ook een Peakie geweest destijds?
quote:Ja nogal! Helaas viel er destijds nog niet veel te internetten, dus moest ik m'n achtergrondinfo uit de wekelijkse Twin Peaks-column in Vrij Nederland halen. Ben overigens nog op zoek naar een leuke aanbieding wb de complete serie op video.
Op 08 januari 2001 10:44 schreef Jarno het volgende:Prachtige film! Ook een Peakie geweest destijds?
quote:*check* Braveheart is 1 van m'n favo films allertijden. Verder kan ik eigenlijk niet echt op films komen. Meet Joe Black vind ik een schitterende film. Niet afgemaakt, maar ook niet het succes gekend dat die film verdient. En M:I 2 uiteraard. Vind ik een hele goede film, maar hij wordt door het publiek helemaal afgemaakt, zo lijkt het...
Op 08 januari 2001 08:20 schreef Verbal het volgende:
Braveheart...
quote:DE BESTE BEZOCHTE FILMS VAN 2000 IN NEDERLAND
Op 08 januari 2001 11:45 schreef twi het volgende:
*En M:I 2 uiteraard. Vind ik een hele goede film, maar hij wordt door het publiek helemaal afgemaakt, zo lijkt het...
Nou, niet echt lijkt me
quote:
Op 08 januari 2001 11:07 schreef Trainspotter het volgende:
"Go" werd dacht ik niet zo heel erg positief ontvangen, terwijl ik het echt een wereldfilm vind.
http://us.imdb.com/Title?0139239
Van dezelfde maker komt ook 'Swingers', ook een absolute aanrader!
[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 08-01-2001 12:03]
Vond ik een schitterende film, maar was volledige afgekraakt. Wat misschien scheelt was dat ik het boek niet gelezen had.
Twee films waar ik het boek wel van gelezen had, die ook afgekraakt werden, terwijl ik ze juist erg goed vond zijn de al eerder door Sunnie genoemde "Bright Lights Big City" en "Fear & Loathing in Las Vegas".
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 08-01-2001 12:43]
Ik vind zelf 'Gossip' nogal ondergewaardeerd. Afgekraakt is een groot woord, maar bijvoorbeeld op imdb.com krijgt ie een gemiddelde van 5.8
Ik vond em zelf, op het beetje slappe einde, behoorlijk goed, zeker een dikke 8.
quote:Ik heb eXistenZ ooit in de Sneak Preview gezien en ik moet eerlijk toegeven dat ik het best een fascinerende film vond!
Op 08 januari 2001 15:14 schreef Lamon het volgende:
Ik vond 'eXistenZ' van David Cronenberg 1 van de beste films ooit.
Ik weet niet of hij slecht ontvangen is, maar het lijkt wel alsof ik de enige in Nederland ben die hem gezien heeft (binnen mijn kennissenkring tenminste). Erg populair is hij, geloof ik, niet dus...
quote:Ik wacht totdat er eindelijk eens een DVD set uitkomt ofzo, lijkt me ook wel gaaf. FWWM is ook nog niet op DVD verkrijgbaar, heb hem uiteraard wel op VHS. Tevens zo'n beetje de hele serie op VHS.
Op 08 januari 2001 10:53 schreef VictorVictor het volgende:
Ja nogal! Helaas viel er destijds nog niet veel te internetten, dus moest ik m'n achtergrondinfo uit de wekelijkse Twin Peaks-column in Vrij Nederland halen. Ben overigens nog op zoek naar een leuke aanbieding wb de complete serie op video.
/me is die-hard Peakie (en Lynch freak)
quote:Doorgespoeld?
Op 08 januari 2001 12:44 schreef SunChaser het volgende:
FALIV, daar kwam ik niet doorheen. Had erg grappige momenten, maar het toontje van de film verveelt wel na een uur.
V
quote:Iedereen die ik over M:I 2 hoor zegt dat íe slechter is dan deel 1, en het meerendeel van die mensen zegt zelfs dat ze 'm zeer tegen vonden vallen. Afkraken, oké niet echt...Maar ik hoor weinig goeds van mensen over deze film...
Op 08 januari 2001 11:50 schreef SunChaser het volgende:
DE BESTE BEZOCHTE FILMS VAN 2000 IN NEDERLAND
1. The Sixth Sense
2. Mission: Impossible 2
3. Kruimeltje
4. Gladiator
5. American BeautyNou, niet echt lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |