abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 3 januari 2001 @ 14:42:23 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_614771
Veel van de huizen waar het spookt staan in Engeland.
Veel steden waar UFO'S gespot worden liggen in Amerika.
Zijn deze fenomenen plaatsgebonden?
Of zijn de mensen die in deze landen wonen bevattelijker voor onverklaarbare zaken?
Hiet zijn ook wel gevallen bekent van spookhuizen, maar hier wordt er niet zo erg op in gegegaan, toeval?
Of zijn wij wat nuchterder en hebben wij overal wel een verklaring voor?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_615140
Er worden overal UFO's gezien.
Maar misschien dat die ufos het meest naar de Nevadas gaan,omdat daar waarschijnlijk 1 ufo ligt en 9 aliens.(AREA 51)

En misschien zijn er in Engeland veel Spookhuizen omdat daar veel mensen worden vermoord.

pi_615175
Denk dat het vooral idd door de omgeving komt, de amerikaanse luchtmacht heeft nu eenmaal wat vaker wat prototypes te testen dan de nederlandse luchtmacht, bovendien komt er nog eens bij dat een aanzienlijk percentage van de amerikanen zijn eigen overheid niet vertrouwd, dus een verklaring als weerballon oid gewoon niet geloven.
En spookhuizen in engeland, komt denk ik vooral omdat je daar gewoon veel oude gebouwen hebt die behoorlijk afgelegen liggen, en afgelegen plekken zijn zeker s'nachts en met strom ed ietwat spooky. Denk da tik me ergens op het engelse platteland tijdens een onweersbui in een reeds 100 jaar onbewoond kasteel dat al 1000 jaar oud is onbehaaglijker voel als in die schuur die al een tijdje leeg staat op 50 meter van je huis, het heeft gewoon te maken met het feit of je je vertrouwd voelt in de omgeving.
  woensdag 3 januari 2001 @ 16:16:32 #4
3498 Barb
Graduated Fool
pi_615446
quote:
Op 03 januari 2001 15:36 schreef Joepsta het volgende:
Denk dat het vooral idd door de omgeving komt, de amerikaanse luchtmacht heeft nu eenmaal wat vaker wat prototypes te testen dan de nederlandse luchtmacht, bovendien komt er nog eens bij dat een aanzienlijk percentage van de amerikanen zijn eigen overheid niet vertrouwd, dus een verklaring als weerballon oid gewoon niet geloven.
Hoe verklaar je dan dat in Nederland de meeste UFO's worden gespot in het noorden (Groningen en Overijssel) en in Limburg? Ligt het daar aan de Duitse regering die misschien ook wel vanalles test, aangezien je vermoedt dat de Nederlandse regering niet zoveel te maken heeft met prototypes van vage vliegtuigen?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_615490
quote:
Op 03 januari 2001 15:31 schreef bossie het volgende:

omdat daar waarschijnlijk 1 ufo ligt en 9 aliens.(AREA 51)

Waarschijnlijk niet.
pi_616052
Ik zeg niet dat ze er liggen, maar het word gezegd.
Lees gewoon eens een UFO boek, misschien dat je dan word meer overtuigd ben.
pi_616071
quote:
Op 03 januari 2001 18:05 schreef bossie het volgende:

Lees gewoon eens een UFO boek, misschien dat je dan word meer overtuigd ben.

Discovery channel , en bv de "kijk". allebei artikelen over Roswell ingestaan. Ken het verhaal dus.

Het enige bewijs dat er is is dat er een verhaal is dat er een ufo is neergestort. Dat mensen in amerika iets een UFO noemen is niet gek , het betekent namelijk dat het nog niet ge-identificeerd is , niet dat het een buitenaards iets is.

Ik zie dit meer als het Tonic-Bailey's verhaal , mensen willen het geloven dus laten ze de opgeloste versie maar buiten beschouwing.

woensdag 3 januari 2001 @ 18:16:28 #8
3498 Barb
Graduated Fool
pi_616086
quote:
Op 03 januari 2001 18:11 schreef Guus Muisarm het volgende:Ik zie dit meer als het Tonic-Bailey's verhaal , mensen willen het geloven dus laten ze de opgeloste versie maar buiten beschouwing.
Wat is de opgeloste versie dan Guus, die ken ik niet?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_616092
Ik denk dat UFO's voornamelijk in Amerika+Canada worden waargenomen, omdat het toch een groot oppervlak van de hele aarde beslaat.
Daar komt ook bij dat Amerika een vrij ontwikkeld land is, met veel media(dus wij in Europa zullen veel vaker van UFO-waarnemingen horen in Amerika dan die in Azie..
daar is namelijk minder media.)

Wanneer je aan spookhuizen denkt, denken velen aan Engeland en misschien ook delen van Amerika.
Ik denk dat dit komt door de 18e en 19e-eeuwse literatuur.. de spookverhalen die geschreven waren door Poe etc.

Net zoals mythes over elfjes in Denemarken en Zweden, denken we bij spookhuizen gelijk aan Engeland.

[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 03-01-2001 18:33]

Verbaal genie in love!
pi_617102
quote:
Op 03 januari 2001 18:11 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik zie dit meer als het Tonic-Bailey's verhaal , mensen willen het geloven dus laten ze de opgeloste versie maar buiten beschouwing.
Vind ik niet echt een vergelijking. Ik zou niet weten waarom ik het verhaal van Bailey's met Gin Tonic zou willen geloven.

Maar ik weet wel dat ik die combinatie toch maar niet probeer. Je weet het maar nooit. Misschien dat een keer uittesten bij de hond wel een optie is.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_617128
quote:
Op 03 januari 2001 21:50 schreef Meneer_Aart het volgende:
Vind ik niet echt een vergelijking. Ik zou niet weten waarom ik het verhaal van Bailey's met Gin Tonic zou willen geloven.
Kan iemand me uitleggen wat het Bailey's-verhaal precies inhoudt?

Verbaal genie in love!
pi_617169
Ik gaf het verhaal van de Tonic met bailey's als voorbeeld om aan te geven dat mensen selectief geloven.

er zijn onderzoeken die bewijzen dat het geen dodelijke mix is maar toch blijven ze erover doorzeuren. Net zo over die Roswell ufo ...

pi_617558
Volgens mij ligt het er gewoon aan dat de amerikanen allemaal paranoide zijn, ze maken gewooon snel van iets een ufo.
Ik denk dus dat het grotendeels met nuchterheid te maken heeft.

Verder is dat Rosswell volgens mij gewoon een of ander vliegtuig geweest, die nog geheim was/is.

ja
pi_621276
quote:
Op 03 januari 2001 16:16 schreef Barb het volgende:
Hoe verklaar je dan dat in Nederland de meeste UFO's worden gespot in het noorden (Groningen en Overijssel) en in Limburg? Ligt het daar aan de Duitse regering die misschien ook wel vanalles test, aangezien je vermoedt dat de Nederlandse regering niet zoveel te maken heeft met prototypes van vage vliegtuigen?
Dat was voornamelijk in de verglijking waarnemingen europa vs, in dat geval zou ik me kunnnen voorstellen dat het er iets mee te maken heeft.
Maar wat jij zegt dat binnen nederland de meeste waarnemeingen in die provincies worden gedaan, voel ik me toch wel gesterkt in mijn vermoeden : ufo, is vaak gewoon niet te identificeren en heeft niks met buitenaards te maken. Het zijn wel de provincies waar het nog een beetje afgelegen kan zijn, je nog met winkracht 10 kilometers lang door de polder kan fietsen terwijl het hard regent. En ik heb altijd het idee dat een mesn dan vaak meer dingen ziet dan er werkelijk zijn.
pi_623241
quote:
Op 03 januari 2001 21:56 schreef SkyMaster het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het Bailey's-verhaal precies inhoudt?

Als je Bailey's met Gin Tonic mixt en dat op drinkt krijg je een gistblok in je maag, wat niet zo bevorderlijk is voor de gezondheid. Zo is het verhaal althans. Zie mijn topic hierover in het Uitgaansforum.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_625326
En in praktijk wordt die mix idd een smerig uitziend schuimerig iets, dat echter niet eens erg goor smaakt en ook niet slecht is voor gezondheid, maar er niet echt lekker uitziet
  zaterdag 6 januari 2001 @ 10:29:59 #17
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_625846
quote:
Op 03 januari 2001 16:16 schreef Barb het volgende:
Dit is helaas niet waar. las er laatst een artikel over, de meeste UFO's worden gesport boven het Gooi.
Verklaring? De aanvliegroute's naar schiphol...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_625908
dat bedoel ik nou met bevooroordeeld onderzoek: als het feitenmateriaal dat het onderzoek voedt al niet eens betrouwbaar is, wat zegt dat onderzoek dan zelf nog?

zelf geloof ik overigens ook niet in ufo's (behalve eieren)
althans geen ufo's met marsmannetjes ed erin

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')