En misschien zijn er in Engeland veel Spookhuizen omdat daar veel mensen worden vermoord.
quote:Hoe verklaar je dan dat in Nederland de meeste UFO's worden gespot in het noorden (Groningen en Overijssel) en in Limburg? Ligt het daar aan de Duitse regering die misschien ook wel vanalles test, aangezien je vermoedt dat de Nederlandse regering niet zoveel te maken heeft met prototypes van vage vliegtuigen?
Op 03 januari 2001 15:36 schreef Joepsta het volgende:
Denk dat het vooral idd door de omgeving komt, de amerikaanse luchtmacht heeft nu eenmaal wat vaker wat prototypes te testen dan de nederlandse luchtmacht, bovendien komt er nog eens bij dat een aanzienlijk percentage van de amerikanen zijn eigen overheid niet vertrouwd, dus een verklaring als weerballon oid gewoon niet geloven.
quote:Waarschijnlijk niet.
Op 03 januari 2001 15:31 schreef bossie het volgende:omdat daar waarschijnlijk 1 ufo ligt en 9 aliens.(AREA 51)
quote:Discovery channel , en bv de "kijk". allebei artikelen over Roswell ingestaan. Ken het verhaal dus.
Op 03 januari 2001 18:05 schreef bossie het volgende:Lees gewoon eens een UFO boek, misschien dat je dan word meer overtuigd ben.
Het enige bewijs dat er is is dat er een verhaal is dat er een ufo is neergestort. Dat mensen in amerika iets een UFO noemen is niet gek , het betekent namelijk dat het nog niet ge-identificeerd is , niet dat het een buitenaards iets is.
Ik zie dit meer als het Tonic-Bailey's verhaal , mensen willen het geloven dus laten ze de opgeloste versie maar buiten beschouwing.
quote:Wat is de opgeloste versie dan Guus, die ken ik niet?
Op 03 januari 2001 18:11 schreef Guus Muisarm het volgende:Ik zie dit meer als het Tonic-Bailey's verhaal , mensen willen het geloven dus laten ze de opgeloste versie maar buiten beschouwing.
Wanneer je aan spookhuizen denkt, denken velen aan Engeland en misschien ook delen van Amerika.
Ik denk dat dit komt door de 18e en 19e-eeuwse literatuur.. de spookverhalen die geschreven waren door Poe etc.
Net zoals mythes over elfjes in Denemarken en Zweden, denken we bij spookhuizen gelijk aan Engeland.
[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 03-01-2001 18:33]
quote:Vind ik niet echt een vergelijking. Ik zou niet weten waarom ik het verhaal van Bailey's met Gin Tonic zou willen geloven.
Op 03 januari 2001 18:11 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik zie dit meer als het Tonic-Bailey's verhaal , mensen willen het geloven dus laten ze de opgeloste versie maar buiten beschouwing.
Maar ik weet wel dat ik die combinatie toch maar niet probeer. Je weet het maar nooit. Misschien dat een keer uittesten bij de hond wel een optie is.
quote:Kan iemand me uitleggen wat het Bailey's-verhaal precies inhoudt?
Op 03 januari 2001 21:50 schreef Meneer_Aart het volgende:
Vind ik niet echt een vergelijking. Ik zou niet weten waarom ik het verhaal van Bailey's met Gin Tonic zou willen geloven.
er zijn onderzoeken die bewijzen dat het geen dodelijke mix is maar toch blijven ze erover doorzeuren. Net zo over die Roswell ufo ...
Verder is dat Rosswell volgens mij gewoon een of ander vliegtuig geweest, die nog geheim was/is.
quote:Dat was voornamelijk in de verglijking waarnemingen europa vs, in dat geval zou ik me kunnnen voorstellen dat het er iets mee te maken heeft.
Op 03 januari 2001 16:16 schreef Barb het volgende:
Hoe verklaar je dan dat in Nederland de meeste UFO's worden gespot in het noorden (Groningen en Overijssel) en in Limburg? Ligt het daar aan de Duitse regering die misschien ook wel vanalles test, aangezien je vermoedt dat de Nederlandse regering niet zoveel te maken heeft met prototypes van vage vliegtuigen?
quote:Als je Bailey's met Gin Tonic mixt en dat op drinkt krijg je een gistblok in je maag, wat niet zo bevorderlijk is voor de gezondheid. Zo is het verhaal althans. Zie mijn topic hierover in het Uitgaansforum.
Op 03 januari 2001 21:56 schreef SkyMaster het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het Bailey's-verhaal precies inhoudt?
quote:Dit is helaas niet waar. las er laatst een artikel over, de meeste UFO's worden gesport boven het Gooi.
Op 03 januari 2001 16:16 schreef Barb het volgende:
Hoe verklaar je dan dat in Nederland de meeste UFO's worden gespot in het noorden (Groningen en Overijssel) en in Limburg? Ligt het daar aan de Duitse regering die misschien ook wel vanalles test, aangezien je vermoedt dat de Nederlandse regering niet zoveel te maken heeft met prototypes van vage vliegtuigen?
zelf geloof ik overigens ook niet in ufo's (behalve eieren)
althans geen ufo's met marsmannetjes ed erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |