Vooral in Fight Club, American History X en Primal Fear is zijn spel echt niet om aan te zien zo slecht.
quote:ja, hij trapt die neger echt mooi kapot
Op 02 januari 2001 23:12 schreef Beezz het volgende:
Edwart Norton is een goed acteur!
quote:
Op 02 januari 2001 23:22 schreef Soep v/d Dag het volgende:
ja, hij trapt die neger echt mooi kapot
quote:ja tof man, opsluiten en afschieten jouw soort
Op 02 januari 2001 23:22 schreef Soep v/d Dag het volgende:
ja, hij trapt die neger echt mooi kapot
Wat is trouwens die Edward Norton een slecht acteur
quote:Je bent niet helemaal wijs zeker... ??
Op 03 januari 2001 00:13 schreef Trainspotter het volgende:
Oke Doc, hij was op het randje, maar maak je toch niet zo druk.Wat is trouwens die Edward Norton een slecht acteur
[Dit bericht is gewijzigd door Xhorder op 03-01-2001 00:16]
quote:Nooit die film gezien, maar als Richard Gere meedoet.. Nou, dan moet ie wel goed zijn..
Op 03 januari 2001 00:24 schreef Trainspotter het volgende:
Ach kom nou. Primal Fear bijvoorbeeld, die film werd toch alleen maar gered door het fantastische spel van Richard Gere? Die amateur van een Norton bakte er totaal niks van, een houten Klaas was het...
Dat American History X... iedereen kan zijn kop wel kaalscheren en dan doen alsof ie een skinhead is... BIG DEAL
En inderdaad: Primal Fear... dat st st stotteren van 'm... Hij houdt het niet eens vol tot het eind van de film... WAT een slap acteurtje zeg...
V
quote:Maar dan noem je ook iemand. Om 's werelds grootste virtuoos neer te zetten naast een basisschool-musical-acteurtje als Norton is gewoon een ontzettende blunder van de casting.
Op 03 januari 2001 00:24 schreef Trainspotter het volgende:
Ach kom nou. Primal Fear bijvoorbeeld, die film werd toch alleen maar gered door het fantastische spel van Richard Gere?
Maar wat je dan met dit soort randdebielen aan moet weet ik ook niet. Allemaal tegelijk in een film proppen zodat ze elkaar in belachelijkheid kunnen overtreffen werkt ook niet, dat is wel te zien aan cinematische equivalenten van treklapjes als Glengarry Glenross en Heat, waarin ze werkelijk de ene houterige opblaaspop op de andere stapelen.
Ik hoop dat de filmindustrie ooit gezuiverd zal worden van dit soort individuen zodat ik weer ongestoord kan genieten van briljante geesten als van Damme, de vroege Stallone, Schwarzenegger en het bescheiden juweel van de komedie, Jim Carrey.
quote:Ja hallo!!! Over zo'n bagger-acteur kun je het toch bijna niet anders dan unaniem eens zijn???
Op 03 januari 2001 09:53 schreef Tokus het volgende:
iemand roept dat ie Edward Norton kut vindt en ineens vindt iedereen 'm kut.
De kudde loopt er weer lekker achteraan.
V.
KEEPING THE FAITH
Directed by
Edward Norton
Writing credits (WGA)
Stuart Blumberg (written by)
Tagline: If you have to believe in something, you might as well believe in love.
Plot Outline: A story about two friends, a priest (played by that louzy actor Edward Norton) and a rabbi, who fall in love with the same beauty (Jenna Elfman).
User Comments: Can anyone please shoot Edward Norton? he sucks!! Big Time! (more)
User Rating: 2.3/10 (2934 votes)
quote:Inderdaad. Die N
Op 03 januari 2001 10:00 schreef SunChaser het volgende:
SunChaser heeft geen respect voor zielepoten die Eddy Zowie nadoen
quote:Over de slechtste acteur sinds Kevin Spacey
Op 03 januari 2001 10:01 schreef Elbutre het volgende:
Waar LULLEN WE OVER?
quote:Hij heerst als een hardnekkig virus, idd!
Op 03 januari 2001 10:36 schreef Qarinx het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Edward Norton Heeeeeerst!!!!!
quote:Je gaat toch niet zeggen dat je het oneens bent met de stelling?
Op 03 januari 2001 09:53 schreef Tokus het volgende:
iemand roept dat ie Edward Norton kut vindt en ineens vindt iedereen 'm kut.
De kudde loopt er weer lekker achteraan.
quote:je mening is nogal omgeslagen, Verbal. iets meer dan een jaar terug waren Kevin Spacey en Edward Norton nog je favoriete acteurs.
Op 03 januari 2001 01:37 schreef Verbal het volgende:
Edward Norton... is dat die bleke gozer die net doet of íe kan acteren?
Djiezus... dan kun je inderdaad lootjes gaan trekken met KevinSpacey om wie de allerbelabberdste acteur is, zeg...
en ook bij Twi kwam ik 'm tegen in het lijstje.
quote:Tsja, meningen veranderen....Ik heb Fight Club een aantal dagen geleden besteld...Spijt dat ik heb joh
Op 03 januari 2001 11:11 schreef Tokus het volgende:
je mening is nogal omgeslagen, Verbal. iets meer dan een jaar terug waren Kevin Spacey en Edward Norton nog je favoriete acteurs.en ook bij Twi kwam ik 'm tegen in het lijstje.
quote:dan vraag ik me af waarom je ze zovaak kijkt.
Op 03 januari 2001 11:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb FC 4 a 5 x gezien. Ik heb Rounders 3x gezien. Ik heb Primal Fear 2x gezien. Ik heb AHX een keer gezien. Ik heb TPvsLF 3x gezien. Sjonge, wat waren dat klotefilms zeg.
quote:paar dagen terug vond je 'm dus nog enigzins de moeite waard, en nu ineens niet meer.
Op 03 januari 2001 11:12 schreef twi het volgende:
Tsja, meningen veranderen....Ik heb Fight Club een aantal dagen geleden besteld...Spijt dat ik heb joh
valt me wel op dat het niet zomaar slecht vinden is, maar het lijkt erop alsof ie jullie iets persoonlijks aangedaan heeft, als ik die afkeer zo zie. trieste lui.
quote:
Op 03 januari 2001 11:11 schreef Tokus het volgende:
je mening is nogal omgeslagen, Verbal. iets meer dan een jaar terug waren Kevin Spacey en Edward Norton nog je favoriete acteurs.
neem dan zaadacteurs als dustin hofman, robert de niro, steve buscemi of Nik Sanders
met vriendelijke groet
quote:ALS JE HET MAAR LAAT!!!
Op 03 januari 2001 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik sta op het punt een topic te openen genaamd Paulie Shore is een wereldacteur.
quote:Niet dan...?
Op 03 januari 2001 15:12 schreef Theeboon het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat Dustin Hoffman een kutrol had met Rain Man.
quote:wordt het dan niet American History XI ?
Op 03 januari 2001 12:53 schreef Trainspotter het volgende:
't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II.
quote:Als in: 11 keer beter zo zonder Edward Norton?
Op 03 januari 2001 15:33 schreef Soep v/d Dag het volgende:
wordt het dan niet American History XI ?
quote:Vanavond weer kijken?
Op 03 januari 2001 15:25 schreef Verbal het volgende over de kutrol van Hofman in de film Rainman:
Niet dan...?
quote:och... alles beter dan Edward Norton en Kevin Spacey, n'est-ce pas?
Op 03 januari 2001 15:40 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond weer kijken?
quote:Dit meen je niet.
Op 03 januari 2001 12:48 schreef Xhorder het volgende:
Dus wanneer komt Fight Club 2 nou uit? Met in de hoofdrol die meesterlijke Richard Gere en als z'n alter ego Jean Claud van Damme (om de vechtscenes nog realistischer te maken door allerlei karate/martial arts moves)? Ik zit er al met smart op te wachten!
quote:Ja wat wil je, die Dhr.Norton deed er in mee.
Op 03 januari 2001 16:17 schreef Theeboon het volgende:
Dit meen je niet.
Fight Club 1 was al bar en barslecht.
En motoren bouwen kan die Norton ook al niet...
quote:True.. true..
Op 03 januari 2001 16:20 schreef Doc het volgende:
Ja wat wil je, die Dhr.Norton deed er in mee.En motoren bouwen kan die Norton ook al niet...
quote:en die virusscanner dan!
Op 03 januari 2001 16:20 schreef Doc het volgende:
En motoren bouwen kan die Norton ook al niet...
quote:Ja.. het zal geen Universal Soldier worden, waar er nu al 3 delen van zijn gemaakt (zo ver ik weet) maar met Jean Claude en Richard Gere zal Fight Club 2 toch veel beter dan 1 worden. Ze gaan zich meer concentreren op het vechtgedeelte in de film heb ik uit geruchten gehoord en het verhaal die kan dus alleen maar beter worden op deze manier. Een andere bekende ster die mee gaat doen wordt Britney Spears die de rol van Meatloaf op zich neemt.
Op 03 januari 2001 16:17 schreef Theeboon het volgende:
Dit meen je niet.
Fight Club 1 was al bar en barslecht.
(Richard Gere en martial arts?)
quote:Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II. Ook een hele verbetering ten opzichte van Edward N.
quote:
Op 03 januari 2001 10:00 schreef SunChaser het volgende:
* SunChaser heeft geen respect voor zielepoten die Eddy Zowie nadoen
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 04-01-2001 18:45]
en wie is volgens jou dan een goede acteur, Bob 'fuckin'Sagget. Wat een tering mongool is dat zeg. Die grappen van hem in America's funniest home videos, om je dood te lachen (NOT) en dan z'n andere rollen echt oscars waard hoor. Als iemand hier geen smaak heeft ben jij het wel volgens mij. En ga nou niet zeggen dat American History X zuigt want hij is super goed. Sukkel
quote:* dikke pret heeft*
Op donderdag 04 januari 2001 15:06 schreef risk one het volgende:
Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
Zijn vrouwelijke tegenspeelster, de sublieme actrice en eigenlijk all-round entertainer, Jennifer Lopez, schiet hij al in de eerste scene dood als ze hem een ontbijtje op bed komt brengen, waarna Schwarzenegger kalm zegt: "Konsieder zat a dievoors". Later bleek dat de gespierde Oostenrijker nogal eens moeite heeft om zijn films uit elkaar te houden, maar regisseur van de film en cinematisch genie, Robert Klane (Welbekend van de wereldwijde kaskraker Weekend at Bernie's II), vond het er wel mooi opstaan.
quote:
Op dinsdag 02 januari 2001 23:05 schreef Arcee het volgende:
Bullshit, zijn rol in AHX is één van de beste ooit, IMHO.
quote:
Op dinsdag 02 januari 2001 23:12 schreef Beezz het volgende:
Edwart Norton is een goed acteur!
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 00:16 schreef Xhorder het volgende:
Je bent niet helemaal wijs zeker... ??Die gast is er één van de beste man!
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 00:51 schreef Nils het volgende:
Edward Norton is 1 van de beste van het afgelopen decenia. Leg mij uit waarom hij een slechte acteur is. En kom maar eens met goede argumenten.:7
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 02:26 schreef Randy het volgende:
yo waarom was ik er dan van overtuigd dat hij een rasechte skinhead was in AHX?
hij is dus echt wel cool.
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 10:36 schreef Qarinx het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Edward Norton Heeeeeerst!!!!!
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 11:11 schreef Tokus het volgende:
je mening is nogal omgeslagen, Verbal. iets meer dan een jaar terug waren Kevin Spacey en Edward Norton nog je favoriete acteurs.
quote:Nog even netjes onder elkaar voor de statistieken, zeg maar...
Op woensdag 06 maart 2002 17:06 schreef spacemangraig het volgende:
Als iemand hier geen smaak heeft ben jij het wel volgens mij. En ga nou niet zeggen dat American History X zuigt want hij is super goed. Sukkel
Ik vond Edward Norton trouwens ook weer om te zo slecht in 'The Score'. Die zwakzinnigheids-act ging echt nergens over..
Ergens kon ik het em niet eens echt kwalijk nemen.
Met die idioot van een Robert DeNiro als tegenspeler werden zijn gewoonlijk al zeer matige 'acteerprestaties' nog verder omlaag gehaald.
quote:Ik zou Chris wel eens willen zien met een hakenkruis op zijn borstkas. De film zou meteen 13 Oscars hebben gekregen.
Op woensdag 06 maart 2002 18:10 schreef pazuzu het volgende:
Chris O'Donnell heeft voorlopig weinig te vrezen, zoveel is duidelijk.
User Comments: Would have been great with Ben Stiller as an American Neo-Nazi. Norton can't act! (more)
User Rating: 2.3/10 (22308 votes)
Die kerel is imho een van de besten van zijn generatie. Hij kan elk personage geloofwaardig neerzetten. Hij speelt ook heel meeslepend.
Daarnaast is Fight Club natuurlijk ook een beregoede film.
* Merkowitz gunt iedereen een mening, maar hierover niet
quote:Hier wil ik mij volledig bij aansluiten. Dit hele topic slaat echt HELEMAAL nergens op. Edward Norton is naar mijn mening de meest veelzijdige acteur van zijn generatie. Al zijn rollen zijn zo overtuigend.
Op zondag 10 maart 2002 22:23 schreef Merkowitz het volgende:
Ongelofelijk wat een reacties hier komen op Norton en films als Fight club.Die kerel is imho een van de besten van zijn generatie. Hij kan elk personage geloofwaardig neerzetten. Hij speelt ook heel meeslepend.
Daarnaast is Fight Club natuurlijk ook een beregoede film.
* Merkowitz gunt iedereen een mening, maar hierover is geen meningsverschil mogelijk
Kijk nou bijvoorbeeld naar Primal Fear. Is dat niet overtuigend genoeg?
En over Fight club: Dit is één van de beste films die ik de laatste jaren heb gezien. En dat komt voor een groot gedeelte door het geweldige optreden van Edward (en uiteraard ook Brad Pitt)
Misschien moet dit topic maar verplaatst worden naar de 'klaagbaak'.
quote:Humor is een relatief begrip, dus dat niet iedereen dit even grappig vindt, daar kan ik inkomen...
Op zondag 10 maart 2002 22:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Misschien moeten de zeikerds gewoon eens een cursus humor doen, en bijzonder goed opletten bij het hoofdstuk sarcasme...
Maar dat ze het feit dat dit topic (op een ongelooflijk doorzichtige manier nog wel) sarcastisch bedoeld is, na vele niet zo subtiele hints, niet te pakken willen krijgen, dat baart mij oprecht zorgen...
Mensen vertellen mij in het dagelijkse leven wel eens, dat ik moet uitkijken met cynisme en sarcasme. Dan antwoord ik, dat iedere boer zoiets wel door heeft.
Dit topic heeft mij van het absolute tegendeel overtuigd...
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 10-03-2002 23:23]
quote:Voor klachten kun je hier terecht.
Op zondag 10 maart 2002 23:11 schreef Lamon het volgende:
Dit topic heeft mij van het absolute tegendeel overtuigd...
quote:Waarvoor dank.
Op zondag 10 maart 2002 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Voor klachten kun je hier terecht.
Verbal is een beroerd moderator
quote:Een jaar na dato, nog steeds.
Op zondag 10 maart 2002 22:32 schreef Swordfish het volgende:[..]
Hier wil ik mij volledig bij aansluiten. Dit hele topic slaat echt HELEMAAL nergens op. Edward Norton is naar mijn mening de meest veelzijdige acteur van zijn generatie. Al zijn rollen zijn zo overtuigend.
Kijk nou bijvoorbeeld naar Primal Fear. Is dat niet overtuigend genoeg?
En over Fight club: Dit is één van de beste films die ik de laatste jaren heb gezien. En dat komt voor een groot gedeelte door het geweldige optreden van Edward (en uiteraard ook Brad Pitt)Misschien moet dit topic maar verplaatst worden naar de 'klaagbaak'.
quote:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 januari 2001 12:53 schreef Trainspotter het volgende:
't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II. Ook een hele verbetering ten opzichte van Edward N.<HR></BLOCKQUOTE>Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
Zijn vrouwelijke tegenspeelster, de sublieme actrice en eigenlijk all-round entertainer, Jennifer Lopez, schiet hij al in de eerste scene dood als ze hem een ontbijtje op bed komt brengen, waarna Schwarzenegger kalm zegt: "Konsieder zat a dievoors". Later bleek dat de gespierde Oostenrijker nogal eens moeite heeft om zijn films uit elkaar te houden, maar regisseur van de film en cinematisch genie, Robert Klane (Welbekend van de wereldwijde kaskraker Weekend at Bernie's II), vond het er wel mooi opstaan.
Alles beter dan die beroerde acteur van een Norton
quote:Ben Primal Fear nu aan het kijken, fantastisch hoe die Gere die bleke nepacteur helemaal van het scherm speelt.
Op woensdag 03 januari 2001 01:37 schreef Verbal het volgende:
En inderdaad: Primal Fear... dat st st stotteren van 'm...Hij houdt het niet eens vol tot het eind van de film... WAT een slap acteurtje zeg...
quote:Mmm, ik riep (zo herinner ik het...) twee dingen na Primal Fear:
Op zaterdag 27 april 2002 23:42 schreef Random_Runner het volgende:[..]
Ben Primal Fear nu aan het kijken, fantastisch hoe die Gere die bleke nepacteur helemaal van het scherm speelt.
quote:Het was een goed debuut en naast Gere acteert IEDEREEN puik. Daarom is Gere zo populair.
Op zondag 28 april 2002 01:17 schreef thorgal het volgende:
Ik vind Edward Nortons acteerwerk in Primal Fear zwaaaaaaaar overschat.. Maar in Fight Club, American History X en ook Rounders vind ik het een puike acteur..
Oh enne... vergeleken met the Rock acteert iedereen beroerd!!!
quote:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 januari 2001 12:53 schreef Trainspotter het volgende:
't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II. Ook een hele verbetering ten opzichte van Edward N.<HR></BLOCKQUOTE>Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
maar nu kappen voordat ik in me broek pies van het lachen!
quote:Ga dan nog maar eens wat beter opletten dan. Wat is die man een slecht acteur!
Op zondag 28 april 2002 03:53 schreef Refragmental het volgende:
In "The score" vond ik hem gewoonweg een goed acteur, ook in AHX was ie goed. Verder nog niet zoveel op hem gelet in andere films, pas na AHX ben ik wat meer op hem gaan letten.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam begint iedereen door te krijgen wat hier aan de hand is en dan doen ze schijnheilig mee ook nog
We begrijpen nou wel hoe beroerd Norton is
edit: typo
quote:Nee, zie de post boven mij
Op zondag 28 april 2002 11:16 schreef Exje het volgende:
Begint dit niet saai te worden jongens?
quote:
Op zondag 28 april 2002 12:34 schreef Peter83 het volgende:
Geef mij maar gewoon de oude garde zoals Chuck Norris, Charles Bronson en Sylvester Stallone.
Hier kan ik dus echt niet naar kijken. Maar dit is toch een discussie waar je nooit uit komt, want smaken verschillen nou eenmaal (gelukkig).
Jippie, m'n 100e post
quote:Als je niet naar dat soort fantastische acteurs kan kijken, dan moet er toch echt wat mis met je zijn! Samen met Steven Seagal enzo toch de absolute top, waar films echt groots en keer op keer kijkbaar door worden. Weinig acteurs kunnen dat, en zeker die Norton, Spacey en aanverwanten niet. Gisteren Kpax gezien, absoluut een mooi en diepgaand verhaal, maar dat wordt ZO extreem vergald door die wanprestatie van Kevin Spacey
Op zondag 28 april 2002 12:38 schreef IM_Barney het volgende:[..]
Hier kan ik dus echt niet naar kijken. Maar dit is toch een discussie waar je nooit uit komt, want smaken verschillen nou eenmaal (gelukkig).
Jippie, m'n 100e post
quote:Ik zou 12 Monkeys maar eens gaan huren....
Op zondag 28 april 2002 12:34 schreef Peter83 het volgende:
Ik snap ook niet dat Brad Pitt altijd zo lovend uit de bus komt.
quote:Inderdaad zeg!!
Op zondag 28 april 2002 02:39 schreef IHOAKSISnoet het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar nu kappen voordat ik in me broek pies van het lachen!
quote:Integendeel. Naast de hilariteit die het rechtschapen fanatisme van de Norton-lovers oplevert, wordt zo ook eens pijnlijk duidelijk hoeweinig mensen de tijd nemen een topic door te lezen voordat men reageert. Laat staan het schrikbarende gebrek aan gevoel voor humor bij een hoop mensen hier.
Op zondag 28 april 2002 11:16 schreef Exje het volgende:
Begint dit niet saai te worden jongens?
quote:En dat terwijl er al op 3 januari dit staat
Op zondag 28 april 2002 17:38 schreef speknek het volgende:
whaha die twee posts onder elkaar ook
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
Hap hap hap..:D:D
Hoe noemen we dat? Lees de draad voor je blaat? .
quote:Het gaat niet eens zozeer om de acteurs, maar meer het soort films waar ze in spelen. In hun categorie zijn het zeker goede acteurs, maar dat zijn gewoon niet mijn soort films. En zie jij Steven Seagal al de rol van Prot in K-Pax spelen? Ik zou 'm dan eerlijk gezegd niet meer hoeven zien.
Op zondag 28 april 2002 14:39 schreef JvS het volgende:[..]
Als je niet naar dat soort fantastische acteurs kan kijken, dan moet er toch echt wat mis met je zijn! Samen met Steven Seagal enzo toch de absolute top, waar films echt groots en keer op keer kijkbaar door worden. Weinig acteurs kunnen dat, en zeker die Norton, Spacey en aanverwanten niet. Gisteren Kpax gezien, absoluut een mooi en diepgaand verhaal, maar dat wordt ZO extreem vergald door die wanprestatie van Kevin Spacey
[Dit bericht is gewijzigd door IM_Barney op 28-04-2002 18:38]
quote:We begrijpen elkaar niet
Op zondag 28 april 2002 18:14 schreef IM_Barney het volgende:[..]
Het gaat niet eens zozeer om de acteurs, maar meer het soort films waar ze in spelen. In hun categorie zijn het zeker goede acteurs, maar dat zijn gewoon niet mijn soort films. En zie jij Steven Seagal al de rol van Prot in K-Pax spelen? Ik zou 'm dan eerlijk gezegd niet meer hoeven zien.
Kan er speciaal voor sommige bezoekers van dit topic geen gifje gemaakt worden van een naakt wijf, dat iedere drie seconden over je beeldscherm huppelt met het woord 'SARCASME!' op 'r borsten getatoeerd. Misschien laat dat wel een indruk achter...
quote:Nog 151 reply's te gaan!
Op zondag 28 april 2002 23:14 schreef Lamon het volgende:
Daar gaan we weer...
quote:Dan zijn we het gelukkig toch met elkaar eens
Op zondag 28 april 2002 21:19 schreef JvS het volgende:[..]
We begrijpen elkaar niet
. Ik denk dat ik zelfs in dit topic maar eens [sarcasm] tags moet gaan gebruiken
.
[Dit bericht is gewijzigd door IM_Barney op 29-04-2002 14:12]
quote:Er zijn al veel te veel replies gegeven. Die baggeraar (wiens naam ik niet nog eens ten tonele zal brengen) is nog niet eens een topic waard. Ik denk dat ik dat ik maar weer eens een van de vele kunstwerkjes van Paulie Shore ga kijken (Ik heb natuurlijk alles van deze hedendaagse Shakespeare op video) voordat ik moet kotsen bij de herinneriung aan de wanprestaties van deze acteur (een stempel dat hij duidelijk niet verdient).
Op zondag 28 april 2002 23:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nog 151 reply's te gaan!
(oude garde even vergetend)
in Fight Club vond ik hem geniaal.
quote:Ja, jammer dat Norton meedeed
Op donderdag 2 mei 2002 00:14 schreef Reddiablo het volgende:
beste acteur van dit moment met Brad Pitt.(oude garde even vergetend)
in Fight Club vond ik hem geniaal.
anyway ... Norton Roxxx
quote:nee
Op woensdag 4 december 2002 12:35 schreef rthls het volgende:
hij speelt toch ook in zon film waar die een mongool nadoet om ergens in te breken of heb ik dat mis??
quote:Klopt...de Score heet die film.
hij speelt toch ook in zon film waar die een mongool nadoet om ergens in te breken of heb ik dat mis??
quote:I KNEW IT
Op woensdag 4 december 2002 12:39 schreef Mike het volgende:[..]
Klopt...de Score heet die film.
quote:Die allebei ook erg goed waren ja
Op donderdag 29 mei 2003 19:47 schreef Nachtschade het volgende:
Bah, zometeen komt Keeping The Faith. Als je zin hebt in een avondje boven de plee kotsend door te brengen moet je dat gedrocht kijken, het is nog slechter dan The 25th Hour en Red Dragon
Net zoals deze, het verhaal is misschien flut maar Edward en Ben spelen het beide heel goed .
quote:Ik vond Red Dragon dan wel weer aardig, beter dan
Op donderdag 29 mei 2003 19:47 schreef Nachtschade het volgende:
Bah, zometeen komt Keeping The Faith. Als je zin hebt in een avondje boven de plee kotsend door te brengen moet je dat gedrocht kijken, het is nog slechter dan The 25th Hour en Red Dragon
quote:Hij is een mongool
quote:In de film wekt hij wel het idee op dat hij er intens van geniet opdat moment .. maar echt waar .. ik vind het echt knap .. dat hij later in de film met overtuiging neer zet dat hij berouw heeft voor zijn gruwelijke wandaden. Dat je het gewoon kan zien dat het een ander mens is na de gevangenisstraf.
Op dinsdag 2 januari 2001 23:23 schreef Trainspotter het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 januari 2001 23:22 schreef Soep v/d Dag het volgende:
ja, hij trapt die neger echt mooi kapot<HR></BLOCKQUOTE>:D
Nee ik zou zeggen Edward Norton is een van de betere acteurs
Volgens my doen jullie het alleen maar om te stoken.
quote:Precies. Hij kan een weergaloze rascist spelen, een mongooltje, iemand met MPD, ga maar door
Op donderdag 29 mei 2003 21:32 schreef Lambiekje het volgende:[..]
In de film wekt hij wel het idee op dat hij er intens van geniet opdat moment .. maar echt waar .. ik vind het echt knap .. dat hij later in de film met overtuiging neer zet dat hij berouw heeft voor zijn gruwelijke wandaden. Dat je het gewoon kan zien dat het een ander mens is na de gevangenisstraf.
Nee ik zou zeggen Edward Norton is een van de betere acteurs
Volgens my doen jullie het alleen maar om te stoken.
Echt, wmb, de beste acteur ever.
Edward Norton is imo een goede acteur
quote:We zouden niet durven
Op donderdag 29 mei 2003 21:32 schreef Lambiekje het volgende:Volgens my doen jullie het alleen maar om te stoken.
quote:So what, Arnold Scharzenegger speelt ook een undercoveragent, een marinier, een commando, een quizkandidaat. En veel beter dan die loser van een Edward Norton
Op donderdag 29 mei 2003 21:33 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Precies. Hij kan een weergaloze rascist spelen, een mongooltje, iemand met MPD, ga maar door
.
Echt, wmb, de beste acteur ever.
quote:Edward Norton doet het overtuigend, Arnie niet.
Op donderdag 29 mei 2003 22:18 schreef Sai het volgende:[..]
So what, Arnold Scharzenegger speelt ook een undercoveragent, een marinier, een commando, een quizkandidaat. En veel beter dan die loser van een Edward Norton
En nu stop ik met praten, je hebt toch geen smaak.
quote:Jij hebt het topic niet goed doorgelezen
Op donderdag 29 mei 2003 22:19 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En nu stop ik met praten, je hebt toch geen smaak.
quote:Wat arnie ook speelt het blijft een ROBOT ... In T2 is hij goed gecast naar mijn idee. Dat is ook de enige film waar ik hem goed vond.
Op donderdag 29 mei 2003 22:18 schreef Sai het volgende:[..]
So what, Arnold Scharzenegger speelt ook een undercoveragent, een marinier, een commando, een quizkandidaat. En veel beter dan die loser van een Edward Norton
quote:MPS bedoel je waarschijnlijk, dat is dan ook gelijk de enige reden dat die stijve hark uberhaupt een rol neergezet krijgt.
Op donderdag 29 mei 2003 21:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
iemand met MPD
quote:
Op donderdag 4 januari 2001 15:06 schreef risk one het volgende:
't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II. Ook een hele verbetering ten opzichte van Edward N.Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
quote:En wat vind meneer dan goed ..hè hè?
Op dinsdag 2 januari 2001 23:00 schreef Trainspotter het volgende:
Echt al zijn films zijn zo slecht. De man kan werkelijk helemaal niks.Vooral in Fight Club, American History X en Primal Fear is zijn spel echt niet om aan te zien zo slecht.
En vraag me af of in 2001 sarcasme net nieuw was ofzo.. velen begrepen er destijds namelijk niks van lijkt het
quote:jezus chistus, ik lees dit topic vor het eerst maar na de eerste pagina moest ik alles doorlezen, ik zeek in mijn broek van het lachen ik weet dat sarcasme soms slecht overkomt op internet maar dit..... is echt droevig
Op vrijdag 30 mei 2003 03:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zit dit topic zo ff door te lezen..En vraag me af of in 2001 sarcasme net nieuw was ofzo.. velen begrepen er destijds namelijk niks van lijkt het
quote:of ze lezen het topic niet door
Op vrijdag 30 mei 2003 03:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zit dit topic zo ff door te lezen..En vraag me af of in 2001 sarcasme net nieuw was ofzo.. velen begrepen er destijds namelijk niks van lijkt het
quote:offtopic: ik dacht dat ik de enige die wakker was.....
Op vrijdag 30 mei 2003 04:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
of ze lezen het topic niet door
quote:Die kutvogels hier lopen nu al te fluiten en houden mij dus uit mijn slaap
Op vrijdag 30 mei 2003 04:44 schreef bolus het volgende:[..]
offtopic: ik dacht dat ik de enige die wakker was.....
quote:Echt dom ben je dan, dat je anno 2003 nog niet doorhebt wat voor een prutser Edward Norton is.
Op vrijdag 30 mei 2003 04:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
kwam er hard achter dat zelfs anno 2003 mensen het nog niet doorhebben
quote:Geef dan ff aan wat wel een goed acteur is ... dan kunnen "we" een vergelijk making wat wel goed is volgens jullie.
Op vrijdag 30 mei 2003 10:27 schreef Nachtschade het volgende:[..]
Echt dom ben je dan, dat je anno 2003 nog niet doorhebt wat voor een prutser Edward Norton is.
Steven Seagal en Jean Claude Van Damme zijn zeker wel goed hè?
quote:Steven Seagal kan me niet heel erg bekoren, heeft wel een paar goede films afgeleverd, maar het is niet mijn type. Maar Jean Claude van Damme was werkelijk fe-no-me-naal in Street Fighter. Zelden heb ik zo'n krachtige uitbarsting van talent, bravoure en dramatiek gezien. In zijn shakespeariaanse goddelijkheid bracht hij de memorabele woorden.. eh nouja die zijn me weer ontglipt.. maar zelden ben ik zo hevig geëmotioneerd en schokkend op de grond neergezegen in één lang orgasmatisch gevoel van acteerliefde. Jean Claude van Damme kan niemand minder dan god zelf zijn.
Op vrijdag 30 mei 2003 10:32 schreef Lambiekje het volgende:
Steven Seagal en Jean Claude Van Damme zijn zeker wel goed hè?
quote:WTF,... noem je ff een paar films uit mijn top 10 ... maar ach,, je moet er van houden
Echt al zijn films zijn zo slecht. De man kan werkelijk helemaal niks.Vooral in Fight Club, American History X en Primal Fear is zijn spel echt niet om aan te zien zo slecht.
En in American History X speelt hij z'n rol grandioos.... kijk die pijntrekken op zn gezicht als hij vanachter wordt genomen, je zou bijna denken dat het echt was
[Dit bericht is gewijzigd door Lanoxious op 30-05-2003 11:46]
quote:Absoluut!
Op vrijdag 30 mei 2003 11:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een onzin topic, hij is een van de beste acteurs van zijn generatie.
quote:Ik noem een Pauly Shore
Op vrijdag 30 mei 2003 10:32 schreef Lambiekje het volgende:[..]
Geef dan ff aan wat wel een goed acteur is ... dan kunnen "we" een vergelijk making wat wel goed is volgens jullie.
quote:Vergeet ook vooral Adam Sandler niet. Al is Punch Drunk Love een infantiel niemendalletje.
Op vrijdag 30 mei 2003 11:49 schreef Nachtschade het volgende:[..]
Ik noem een Pauly Shore
, ik noem een Martin Lawrence
Maar die films daarvoor... Briljant!
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 30-05-2003 11:57]
quote:Jij moest je schame!!
Nee dan Rob Schneider, da's pas een acteur!
quote:Dat ik deze films heb gezien is inderdaad niet iets om trots op te zijn. Sinds het openen van dit topic is het overigens niet veel beter geworden met die Norton. Herhaalde in The Score schaamteloos hetzelfde trucje dat hij al in Primal Fear gebruikte.
Op vrijdag 30 mei 2003 12:19 schreef MasterHubers het volgende:[..]
Jij moest je schame!!
Kansloos.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 12:06 schreef Pietjuh het volgende:
Edward Norton![]()
quote:Relax dude, smaken verschillen
Op vrijdag 30 mei 2003 14:36 schreef Sai het volgende:[..]
, ga jij lekker breezers drinken en kom terug als je wat verstand hebt gekregen van films.
Edward Norton
quote:Doe ff normaal.
, ga jij lekker breezers drinken en kom terug als je wat verstand hebt gekregen van films.
Edward Norton
Een beetje sarcasme moet kunnen maar als het hier zo doorgaat gaat dit topic linea recta naar onzin.
quote:Maar je hebt inmiddels al wel door wat sarcasme is of wat?
Op vrijdag 30 mei 2003 16:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een beetje sarcasme moet kunnen maar als het hier zo doorgaat gaat dit topic linea recta naar onzin.
quote:Mwa, ben het wel met hem eens. Dé acteur voor de breezergeneratie, me dunkt
Op vrijdag 30 mei 2003 16:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Doe ff normaal.
quote:In AHX zag ie er anders niet slap en klein uit, en daarbij is het abdoluut geen breezah generatie acteur. Hij doet complexere films waar de gemiddelde vin diesel-geile breezah-koter niks van snapt.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Mwa, ben het wel met hem eens. Dé acteur voor de breezergeneratie, me dunkt
Slap klein lulletje met grootheidswaan dus..
quote:Volgens mij snap jij niks van films, zelf-hatend breezah kind. Wat een onzin.
Edward Norton
quote:In de meeste andere van zijn films wel.. daarnaast vind ik hem een duffe kop hebben zonder veel expressie. Sorry, ik moet die gast niet!
Op vrijdag 30 mei 2003 20:05 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
In AHX zag ie er anders niet slap en klein uit, en daarbij is het abdoluut geen breezah generatie acteur. Hij doet complexere films waar de gemiddelde vin diesel-geile breezah-koter niks van snapt.
Een beetje een neger doodtrappen.
quote:De breezah generatie is toch 12-18?
Op vrijdag 30 mei 2003 20:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
In de meeste andere van zijn films wel.. daarnaast vind ik hem een duffe kop hebben zonder veel expressie. Sorry, ik moet die gast niet!
Hij wordt wel degelijk bewierookt door de generatie 18-25, dus breezah-kidsDe meeste oudere filmkijkers vinden het vaak maar een slap eikeltje.
Vin Diesel is nog ns voor de DOMME breezahdrinkert, da's vrij erg.
Ik kan me niet voorstellen dat niemand ouder als 25, films als: 25th hour, Red dragon, fight club en AHX niet kan waarderen. Jij onderschat hem als acteur volgens mij wel heel erg. Beetje jammer als dat alleen vanwege uiterlijk is.
Dit topic was bedoeld als geintje.
Veel sarcasme en veel mensen vinden hem dus gewoon een goede acteur
Sommigen snappen de sarcasme niet en gaan er fel tegen in
EN dan heb je nog de mensen die edward ECHT niet moeten en die zijn dus niet sarcastisch bezig
oftewel lekker wazig topic dat eigenlijk 100% in onzin hoort of een slot erop..
heeft nu wel lang genoeg geduurt.
damn wat klink ik als een wannabe mod
quote:The wave. Hoe wil je die trieste stereo-types dan noemen?
Op vrijdag 30 mei 2003 20:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
En ik wordt scheitmisselijk van dat eindeloze 'breezah' gedoe hier op het forum. Is gewoon eng gewoon zoals iedereen dat constant maar roept. Hoe heet die film ook alweer waar zo'n leraar iets bedenkt en de hele school gaat er in mee.. het loopt uit de hand en uiteindelijk doet ie een toespraak waarin hij hitler nadoet?
quote:Idd je praat wel erg blauw ja
Op vrijdag 30 mei 2003 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:damn wat klink ik als een wannabe mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |