quote:Of je besneden bent, nou goed.
Op donderdag 13 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:[..]
En wat wil je weten?
quote:Je naam, leeftijd en beroep
Op donderdag 13 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:[..]
En wat wil je weten?
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:25 schreef schatje het volgende:[..]
Of je besneden bent, nou goed.
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 17:32 schreef Golfen het volgende:
35 - journalist[..]
Je naam, leeftijd en beroep
Relnicht A v.d. L beweert dat het programma hier niets bij te winnen heeft. Of de geruchten nou wel of niet waar zijn, dat is natuurlijk niet waar. Ze hebben wel degelijk belang bij iemand te laten winnen, als zij persoonlijk vinden dat deze op lange termijn meer geld in het laatje brengt.
De platenindustrie heeft de afgelopen tijd forse klappen te verduren gehad en ook al ligt de grootste verantwoordelijkheid hiervoor bij henzelf, ze nemen op dit moment geen risico's.
quote:SCH wordt binnenkort zelf een Idol!! Binnen twee dagen kent half Nederland hem!
Op donderdag 13 februari 2003 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
SCH> dit bericht ook al gezien?
tiscali
*handtekening vraagt
Edwin Evers en Jeroen van Inkel zullen aanstaande zaterdag Studio 22 bezoeken om een kijkje achter de schermen te nemen bij Idols. Dit meldt Van Inkel vandaag in zijn radioprogramma Rinkeldekinkel op Radio 538.
Een medewerker van het tv programma RTL Boulevard vroeg hem of hij op de uitnodiging van HMG in zou gaan. Van Inkel stelde dat het een goede zaak is dat HMG een open houding aanneemt. Hij zal een recorder meenemen, ongetwijfeld om opnames volgende week te laten horen in zijn programma.
quote:Zouden ze daar in het programma zelf (backstage op yorin) ook aandacht aan besteden?
Op donderdag 13 februari 2003 19:09 schreef schatje het volgende:
quote:denkut wel ... en dan mogen ze allemaal zeggen dat het 100% eerlijk eraan toegaat
Op donderdag 13 februari 2003 19:24 schreef sizzler het volgende:[..]
Zouden ze daar in het programma zelf (backstage op yorin) ook aandacht aan besteden?
quote:Dat bericht komt me bekend voor..
Op donderdag 13 februari 2003 19:09 schreef schatje het volgende:
Van de Front Page:Edwin Evers en Jeroen van Inkel zullen aanstaande zaterdag Studio 22 bezoeken om een kijkje achter de schermen te nemen bij Idols. Dit meldt Van Inkel vandaag in zijn radioprogramma Rinkeldekinkel op Radio 538.
Een medewerker van het tv programma RTL Boulevard vroeg hem of hij op de uitnodiging van HMG in zou gaan. Van Inkel stelde dat het een goede zaak is dat HMG een open houding aanneemt. Hij zal een recorder meenemen, ongetwijfeld om opnames volgende week te laten horen in zijn programma.
quote:Toch een BEETJE vreemd. en journalist bij de eindregie van RTL 4. Het wordt fraaier en fraaier...
Op donderdag 13 februari 2003 17:58 schreef schatje het volgende:
Journalist dus.
Btw 35 jaar? denk je dan niet dat je een beetje te oud ben voor dit soort flauwekul... beetje jammer zou ik zeggen.
quote:Een nieuw topic misschien: "De Soap die SCH heet"
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Toch een BEETJE vreemd. en journalist bij de eindregie van RTL 4. Het wordt fraaier en fraaier...
Btw 35 jaar? denk je dan niet dat je een beetje te oud ben voor dit soort flauwekul... beetje jammer zou ik zeggen.
(nou nee)
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:18 schreef DarkMaxie het volgende:
misschien kunnen we daar wel mee scoren.. vind SCH wel leuk... eerst weblogs halen dan telegraaf dan rtl boulevard (al werd zijn naam hier niet genoemd.) Deze gozer wordt een media hit. Kunnen er wel een soap van maken... enige echt ingediente die je nodig hebt is een kneus die rare dingen zegt, wat mensen die erachteraan lopen en een paar mensen met gezond verstand.. soap zit zo in elkaar....
(nou nee)
quote:Ik dacht vanmiddag in de auto al...... wat is dat nou weer op fokforum... want zelfs radio rijnmond had het erover.. over ene SCH die iets wist over doorgestoken kaart acties bij Idols.
Op donderdag 13 februari 2003 21:18 schreef DarkMaxie het volgende:
misschien kunnen we daar wel mee scoren.. vind SCH wel leuk... eerst weblogs halen dan telegraaf dan rtl boulevard (al werd zijn naam hier niet genoemd.) Deze gozer wordt een media hit. Kunnen er wel een soap van maken... enige echt ingediente die je nodig hebt is een kneus die rare dingen zegt, wat mensen die erachteraan lopen en een paar mensen met gezond verstand.. soap zit zo in elkaar....
(nou nee)
Of de uitslag nou vast dat weet ik niet, maar volgens mij worden er wel strategische moves gedaan met de gevarenzonekrukken in Idols.
Dat Jim er laatst op zat was puur om al die Breezahchicks weer aan het sms-en te krijgen. Ook de hele tijd "propaganda" tussendoor zoals de beruchte "250x op marieke stemmen actie van 2 meisjes" en hoe dat toegejuigd werd door Tooske.
Zodra er geld in het spel komt, komt bedrog om de hoek kijken bij TV. Dat is bij al die Call Tv vragen, dat is bij diverse spelshows en het is dus helemaal niet ondenkbaar dat er achter de schermen geknoeid wordt met uitslagen van Idols e.d.
Het niet enigszins erkennen dat SCH wellicht gelijk zou kunnen hebben is een pure vertoning van naiviteit. Ik zeg niet dat hij de waarheid spreekt, ik zeg wel dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Mocht je onvoorwaardelijk in HMG geloven dan hoop ik dat diegene in zijn verdere leven nog veel succes bij de Call TV belspelletjes zal hebben, want dan zal hij/zij daar ook vast een fervent kijker van zijn.
quote:LOL
Op donderdag 13 februari 2003 23:03 schreef MikeyMo het volgende:Mocht je onvoorwaardelijk in HMG geloven dan hoop ik dat diegene in zijn verdere leven nog veel succes bij de Call TV belspelletjes zal hebben, want dan zal hij/zij daar ook vast een fervent kijker van zijn.
quote:uuh ik geloof dat ik dat gedeelte even gemist heb de afgelopen dagen....
Op donderdag 13 februari 2003 23:03 schreef MikeyMo het volgende:
Het feit dat iedereen het gelooft zegt heel ...blabla
quote:Ben het helemaal met je eens. Dat is wat ik ook denk, alleen is het nadeel dat zoiets dus nooit met zekerheid te bewijzen is.
Het feit dat iedereen het gelooft zegt heel wat over het idee wat mensen van TV hebben. En terecht, 99% van TV is pure oplichting en niet sinds gisteren.Of de uitslag nou vast dat weet ik niet, maar volgens mij worden er wel strategische moves gedaan met de gevarenzonekrukken in Idols.
Dat Jim er laatst op zat was puur om al die Breezahchicks weer aan het sms-en te krijgen. Ook de hele tijd "propaganda" tussendoor zoals de beruchte "250x op marieke stemmen actie van 2 meisjes" en hoe dat toegejuigd werd door Tooske.Zodra er geld in het spel komt, komt bedrog om de hoek kijken bij TV. Dat is bij al die Call Tv vragen, dat is bij diverse spelshows en het is dus helemaal niet ondenkbaar dat er achter de schermen geknoeid wordt met uitslagen van Idols e.d.
Het niet enigszins erkennen dat SCH wellicht gelijk zou kunnen hebben is een pure vertoning van naiviteit. Ik zeg niet dat hij de waarheid spreekt, ik zeg wel dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Mocht je onvoorwaardelijk in HMG geloven dan hoop ik dat diegene in zijn verdere leven nog veel succes bij de Call TV belspelletjes zal hebben, want dan zal hij/zij daar ook vast een fervent kijker van zijn.
quote:Onzin. Of iemand wint of niet heeft in principe weinig invloed op z'n (of haar) contract achteraf. Ze hoeven iemand niet te laten winnen om die het meest succesvol te laten zijn, dat blijkt later wel. Marco Borsato en Gerard Joling waren beide niet de winnaar van hun seizoen soundmisxshow, maar wel verreweg de meest succesvolle achteraf.
Op donderdag 13 februari 2003 18:50 schreef TripleM het volgende:
Relnicht A v.d. L beweert dat het programma hier niets bij te winnen heeft. Of de geruchten nou wel of niet waar zijn, dat is natuurlijk niet waar. Ze hebben wel degelijk belang bij iemand te laten winnen, als zij persoonlijk vinden dat deze op lange termijn meer geld in het laatje brengt.
quote:Huh?
Het feit dat iedereen het gelooft
quote:Voor de winnaar is al een vaste prijs bestemd. Voor de anderen ligt niets vast. Tel daarbij op de grote belangen in de platenindustrie op dit moment en je hebt reden genoeg om vals te spelen.
Op vrijdag 14 februari 2003 01:15 schreef ranja het volgende:
Onzin. Of iemand wint of niet heeft in principe weinig invloed op z'n (of haar) contract achteraf. Ze hoeven iemand niet te laten winnen om die het meest succesvol te laten zijn, dat blijkt later wel. Marco Borsato en Gerard Joling waren beide niet de winnaar van hun seizoen soundmisxshow, maar wel verreweg de meest succesvolle achteraf.
Of ze het doen is een tweede.
quote:Een prijs ja. Daar gaat het om.
Op vrijdag 14 februari 2003 01:26 schreef TripleM het volgende:[..]
Voor de winnaar is al een vaste prijs bestemd. Voor de anderen ligt niets vast. Tel daarbij op de grote belangen in de platenindustrie op dit moment en je hebt reden genoeg om vals te spelen.
Of ze het doen is een tweede.
quote:geweldig die argumenten van mensen die alles beter weten maar het halve verhaal lezen
Op donderdag 13 februari 2003 21:09 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Toch een BEETJE vreemd. en journalist bij de eindregie van RTL 4. Het wordt fraaier en fraaier...
SCH beweert (ik zeg niet dat alles waar is) dat hij bij een facilitair bedrijf werkt en dan hij heeft mogen meekijken op de computer? hoe kom je er bij dat ie bij de eindregie zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |