quote:Hehehe, me 2.
Op dinsdag 4 februari 2003 15:37 schreef Gijsje het volgende:nog maar anderhalf uur whoohoo mag ik weer naar huis...
quote:Jij bent echt hardleers he
Op dinsdag 4 februari 2003 15:38 schreef EggsTC het volgende:[..]
Hehehe, me 2.
Alleen is me band van me scooter lek, dus moet terug fietsen![]()
Ik zag dat ja aan sport deed gijsje, wat doe je dan?
Ik voel me vandaag wel lekker eigenlijk.. Nog 9 dagen werken dan heb ik vrij.. Nog 10 dagen dan kan ik beginnen met bouwen Waarom duren die laatste dagen nu altijd het langst... AAaaaargghh.. Word ik gek van.. Maar ja.. Worden nu nog ff in de watten gelegd thuis.. Overal hoor ik van doe nou ff joh.. Ze zijn nog ff hier...
Dat was met bordspelletjes.. Met wat we wilde eten.. Met wassen..
Moesten we erg om lachen.. Alsof we gaan verhuizen naar een andere planeet
quote:Kan zich daar ook wel in vinden.. Onbestemde gevoelens enz..
Op dinsdag 4 februari 2003 15:40 schreef Lopat het volgende:
Ik voel me niet zo fijn..
quote:Lieve schat, ik vraag hem 1 ding... bemoei je er gewoon niet mee, ga lekker ergensanders mensen belachelijk maken.
Op dinsdag 4 februari 2003 15:47 schreef Tally het volgende:[..]
Jij bent echt hardleers he
Verder gaat het uitstekend.
op een vrije dag is naar buiten gaan geen optie
quote:In: [april] Wie gaat er meer naar Australie?
Op dinsdag 4 februari 2003 12:01 schreef cloudchaser het volgende:
Hee Sjoerd, ik mail je wel ff, want ik heb zeker interesse. Ik wil zoiets ook doen, maar had niet zo'n zin om in mijn 1tje te gaan... enz. de rest mail ik wel
Mijn lieve Cloudchaser
Voor de rest voel ik me goed
quote:mwaah... juist wel bestemde gevoelens.. alleen bang zijn voor eventuele afwijzing enzo...
Op dinsdag 4 februari 2003 15:57 schreef knokkels het volgende:[..]
Kan zich daar ook wel in vinden.. Onbestemde gevoelens enz..
Nie fijn!
Verder zorgen die paracetamollen er wel voor dat ik even niet mijn bed in hoef en dus ga ik de R&P-trend volgen en met een lekker muziekje een beetje schoonmaken hier
Hij is leuk, Fogerty.
maar tegelijkertijd denk ik: trut, zo denk je er al jaaaaaren over en het moest er een keer uit!
quote:Het was goed van je!
Op dinsdag 4 februari 2003 16:15 schreef DarkElf het volgende:
merk dat het toch een heel klein beetje knaagt aan me wat ik tegen mijn moeder zie.maar tegelijkertijd denk ik: trut, zo denk je er al jaaaaaren over en het moest er een keer uit!
quote:Hou dat trotse gevoel nou maar gewoon vast,
Op dinsdag 4 februari 2003 16:15 schreef DarkElf het volgende:
merk dat het toch een heel klein beetje knaagt aan me wat ik tegen mijn moeder zie.maar tegelijkertijd denk ik: trut, zo denk je er al jaaaaaren over en het moest er een keer uit!
Mensen gaan zover tot ze bij je grens zijn.
Stel die grenzen duidelijk en ze gaan er niet overheen.
Doen ze dat wel, dan weten ze dat de schuld bij hunzelf ligt.
Met andere woorden, blijf opkomen voor jezelf, en toets wat je voelt niet aan haar criteria, of ze het nou terecht vindt of niet, het zijn jouw gevoelens.
quote:thenx shmoop
Op dinsdag 4 februari 2003 16:18 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hou dat trotse gevoel nou maar gewoon vast,
het waren/zijn jouw gevoelens, die hebben bestaansrecht en die mogen er best een keer uit.Mensen gaan zover tot ze bij je grens zijn.
Stel die grenzen duidelijk en ze gaan er niet overheen.
Doen ze dat wel, dan weten ze dat de schuld bij hunzelf ligt.
Met andere woorden, blijf opkomen voor jezelf, en toets wat je voelt niet aan haar criteria, of ze het nou terecht vindt of niet, het zijn jouw gevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |