abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2003 @ 22:40:11 #1
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7749004
Mijn vrienin en ik zaten vanmiddag te praten met elkaar zoals gewoonlijk

Maar nu viel ook het onderwerp "Zomervakantie"
Wat gingen wij doen in de zomervakantie, en dan vooral m.b.t. ons twee

Onze gezamelijk zomervakantie
Er vlogen vele ideeen over en weer
Maar uiteindelijk kwamen we tot de conlusie dat Disneyland Paris ons zeer leuk leek

Gewoon met ze 2'en met de TGV erheen, in een apartement complex op het park terrein een apartementje huren en dan 4 dagen overnachten in Euro Disney
En vervolgens weer terug naar Nederland met de TGV

Wat vinden jullie van dit idee?

[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7749013
na 2 dagen kun je beter alweer naar huis gaan!
Doh!
pi_7749072
jah 4 dagen is wel beetje lang
ben er ook eens 2 dagen heen geweest
dan heb alles wel zo'n beetje gezien
  maandag 6 januari 2003 @ 22:48:00 #4
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7749225
Als jij daar lol hebt zou ik zeggen gaan met die banaan.

(Alleen is dat niet mijn invulling zijn van een leuke vakantie en een besteding van een hoop eurotjes, daar ga ik dan toch andere dingen voor doen, trouwens 4 dagen lijkt mij erg kort voor een vakantie. Maar zoals ik al zij, als jullie dat samen leuk vinden ga je dat toch gewoon doen....)

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 6 januari 2003 @ 22:48:38 #5
23271 seiko
Crestfallen
pi_7749243
ik ben er 3 dagen geweest met m'n vriendin, het is ontzettend kewl, maar na 3 dagen heb je het wel gezie want dan heb je:

A. ontzettend pijn in je poten
B. Je heb je dood ge-irriteerd aan al die andere mensen
C. Je bent platzak want een flesje water kost al gauw 4 euro ofzo.

iig is dat met de Thalys wel superrelax...3 uurtjes en je bent er....

The killer in me is the killer in you, My love, I send this smile over to you!
pi_7749252
Disneyland parijs zuigt!!!
Voor da geld, want het is duur daar!! kan je beter een hotel boeken in
Tenerife ofzo..
Zou ik dan doen denk ik..
En dan heb je langer plezier ook nog
  maandag 6 januari 2003 @ 22:48:59 #7
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_7749256
Je kan echt wel 4 dagen gaan. Ik ben er eens 5 dagen geweest (Disney-O-fiel) Maar je kan dan ook een dagje naar Parijs met de TGV. Speciale shows bezoeken zoals circus ed. Er is genoeg te doen.

Vergeet niet regelmatig naar Val-D-Europe te gaan (Disney winkelcentrum) daar kan je dan goedkoop voedsel en drinken inkopen. Kan je ook een hele dag vermaken.

[Dit bericht is gewijzigd door trigt013 op 06-01-2003 22:50]

Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_7749274
als je dan toch maar 4 dagen op vakantie wil.......huur een hutje op de hei en neuk je suf 4 dagen lang!
Doh!
  maandag 6 januari 2003 @ 22:50:25 #9
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7749302
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:49 schreef raampje het volgende:
als je dan toch maar 4 dagen op vakantie wil.......huur een hutje op de hei en neuk je suf 4 dagen lang!
Als je niet normaal kan reageren rot dan op wil je
Ik vraag om meningen, niet om imbicielen zoals jij
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  maandag 6 januari 2003 @ 22:51:36 #10
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_7749341
quote:

Alleen krijg je van die hutjes meestal zon last van je rug.

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_7749373
Leuk plannetje maar het lijkt mij niet zo aardig voor de zomervakantie, Euro Disney moet je een keertje gezien hebben. Maar neem daar bijv. een periode voor dat de Fransen niet vrij zijn. Of een midweekje, lang weekend.

Maar zeker als je 2 maanden vakantie hebt, kan je niet teren op 4 dagen Euro Disney, waarom plak je dr niet meteen een paar dagen Parijs aan vast. Of een last-minute naar de zon???

maandag 6 januari 2003 @ 22:53:12 #12
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7749398
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:52 schreef Golfen het volgende:
Leuk plannetje maar het lijkt mij niet zo aardig voor de zomervakantie, Euro Disney moet je een keertje gezien hebben. Maar neem daar bijv. een periode voor dat de Fransen niet vrij zijn. Of een midweekje, lang weekend.

Maar zeker als je 2 maanden vakantie hebt, kan je niet teren op 4 dagen Euro Disney, waarom plak je dr niet meteen een paar dagen Parijs aan vast. Of een last-minute naar de zon???

Budget moet wel normaal natuurlijk
  maandag 6 januari 2003 @ 22:53:39 #13
23271 seiko
Crestfallen
pi_7749411
quote:
Uhm, maar iig hebben ze in disneyland hotels echt kingsize bedden waar wij heerlijk in geslapen hebben.... je kan er ook gewoon dwars in liggen
The killer in me is the killer in you, My love, I send this smile over to you!
  maandag 6 januari 2003 @ 23:02:06 #14
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_7749563
Lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n heel goed plan. Leuker is denk ik om te doen wat ik vorig jaar met mijn vriendin gedaan heb:

Ga naar Parijs, neem een hotel (goedkoper dan in het disneypark!), koop een metrokaartje en geniet van een paar dagen romantisch Parijs. Ga 1 van de 4 dagen naar Disneyland. Bij de Disneystore op de champs-elysees kun je kaartjes kopen voor het park met een treinkaartje erbij. Je pakt s'morgens de trein vanuit parijs centrum en binnen no-time zit je in het park. S'avonds gewoon weer terug (na 1 dag heb je het park echt wel gezien, zo groot is het niet). Geniet nog ff van de stad en van daaruit weer fijn naar huis.
Geloof me, dit is echt veel leuker dan 4 dagen op dat park zitten.

Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  maandag 6 januari 2003 @ 23:10:28 #15
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7749784
Ik ben er zelf al geweest dus ik weet hoe het er is
Mijn vriendin alleen nog nooit
En ik ben toen ook 1 dag in parijs geweest, en nou nou wat was dat geweldig ..ahem..
Parijs kan mij niet zoveel boeien eerlijk gezegd
En dit is maar gewoon voor de gezelligheid en het samenzijn want later in de vakantie gaan we nog een keer weg
pi_7757514
Disneyland is echt heel leuk, en 4 dagen is echt wel goed, vooral nu met die twee parken. En als je in de zomer gaat sta je sowieso al wat langer in de rij. Je kunt beter niet in het hoogseizoen gaan, want dan is het soms echt super druk. Al moet ik zeggen dat het nu met het tweede park overal een stuk minder druk is geworden. Ik was er afgelopen kerst en toen stond er voor de rock'n'rollercoaster standaard maar 5 minuten rij!
Als je in een hotel op het parkterrein gaat, wat trouwens echt een aanrader is, kun je het beste in santa fe gaan, is het goedkoopst. Je doet er toch niets anders als slapen. En het is geen 20 minuten lopen, zoals de brochures zeggen, maar 10.
Ik ben nu al 5 keer naar Disneyland geweest, een totaal van 20 dagen, en ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen...
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:05:30 #17
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7757899
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:49 schreef Toeps het volgende:
Disneyland is echt heel leuk, en 4 dagen is echt wel goed, vooral nu met die twee parken. En als je in de zomer gaat sta je sowieso al wat langer in de rij. Je kunt beter niet in het hoogseizoen gaan, want dan is het soms echt super druk. Al moet ik zeggen dat het nu met het tweede park overal een stuk minder druk is geworden. Ik was er afgelopen kerst en toen stond er voor de rock'n'rollercoaster standaard maar 5 minuten rij!
Als je in een hotel op het parkterrein gaat, wat trouwens echt een aanrader is, kun je het beste in santa fe gaan, is het goedkoopst. Je doet er toch niets anders als slapen. En het is geen 20 minuten lopen, zoals de brochures zeggen, maar 10.
Ik ben nu al 5 keer naar Disneyland geweest, een totaal van 20 dagen, en ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen...
Kijk daar heb ik wat aan
Alleen een vriend van mij zij ook dat 3 dagen genoeg was
pi_7758808
Drie dagen zou ook wel genoeg kunnen zijn, maar als je het lekker rustig aan wil doen en niet de kans wil lopen om met een onvoldaan gevoel te vertrekken kan je ook best vier dagen doen. Er zijn zat dingen te doen, 't is zeker een aanrader om een hotel van 't park te nemen. Disney village is heel gezellig en er zijn genoeg evenementen. En mocht je het toch na drie dagen voor gezien houden, wat mij onwaarschijnlijk lijkt, kan je idd nog altijd een dag naar Parijs. Ik vond de prijzen trouwens best mee vallen in Disneyland. Ik zou wel even goed kijken wanneer het waarschijnlijkst het minst druk is.
Vielleicht ist der Mensch nur auf der Erde um.... Ja wie sage ich das jetzt.. Umgebracht zu werden
  dinsdag 7 januari 2003 @ 18:15:56 #19
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7760236
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:51 schreef Dicky_Curtisss het volgende:
Drie dagen zou ook wel genoeg kunnen zijn, maar als je het lekker rustig aan wil doen en niet de kans wil lopen om met een onvoldaan gevoel te vertrekken kan je ook best vier dagen doen. Er zijn zat dingen te doen, 't is zeker een aanrader om een hotel van 't park te nemen. Disney village is heel gezellig en er zijn genoeg evenementen. En mocht je het toch na drie dagen voor gezien houden, wat mij onwaarschijnlijk lijkt, kan je idd nog altijd een dag naar Parijs. Ik vond de prijzen trouwens best mee vallen in Disneyland. Ik zou wel even goed kijken wanneer het waarschijnlijkst het minst druk is.
Ja er is ook nog niks gepland hoor maar ik wil eerst het aantal dagen weten en welk appartement etc.
De basis dingen
pi_7761426
Probeer als echte Nederlander gewoon zo veel mogelijk mee naar binnen te smokkelen. Een aantal jaren geleden konden we nog veel meenemen. Of zijn ze tegenwoordig zo streng dat je niets meer mee kan nemen?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_7761544
zo, ff de topictitel aangepast, zodat je direct ziet waar het over gaat!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 19:37:02 #22
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_7761966
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:11 schreef Lortnoc het volgende:
Probeer als echte Nederlander gewoon zo veel mogelijk mee naar binnen te smokkelen. Een aantal jaren geleden konden we nog veel meenemen. Of zijn ze tegenwoordig zo streng dat je niets meer mee kan nemen?
Je mag tegenwoordig alles zelf meenemen, de eerste paar jaren mocht dat niet, en was er strenge controle, totdat de mensen gingen klagen en weg bleven, wat het park dus uiteindelijk bijna de kop kosten, hebben ze alle kosten voor de mensen wat lager gemaakt en mocht je je eten en zo allemaal meenemen.
Ik hoop dit jaar nog voor de 9e keer naar Euro Disney te gaan, vind het echt super daar, kan er geen genoeg van krijgen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 20:00:52 #23
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7762580
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 19:17 schreef Liejannuh het volgende:
zo, ff de topictitel aangepast, zodat je direct ziet waar het over gaat!
Dank je
En natuurlijk neem ik veel zelf mee, ik ben een echte Nederlander hoor
Want zoals de pindakaas thuis smaakt, smaakt hij nergens of wacht was het nou ...nah je weet wel wat ik bedoel
pi_7762771
Ik ben eind juni vorig jaar met m'n vriend en twee vrienden naar Disneyland geweest. We hebben toen een driedaags arrangement geboekt in hotel Santa Fé en dat is me zeer goed bevallen!
Het arrangement bestond uit twee overnachtingen + ontbijt en een driedaagse hopper-pas voor beide parken. De busverbinding tussen het hotel en de parken was prima; 5 minuutjes in de bus en de bussen reden om de paar minuten.
Het kostte ons iets van € 160 euro per persoon, op basis van eigen vervoer. Maar we sliepen wel met z'n vieren op één kamer, als je met z'n tweeën gaat ben je wat duurder uit.

Disneyland is qua uitgaven redelijk duur, maar belachelijk duur vond ik het niet. Je kunt ook best goedkoper eten (McD enzo )

dinsdag 7 januari 2003 @ 20:18:36 #25
12621 tcr
*nix 4ever
pi_7763043
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 20:08 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben eind juni vorig jaar met m'n vriend en twee vrienden naar Disneyland geweest. We hebben toen een driedaags arrangement geboekt in hotel Santa Fé en dat is me zeer goed bevallen!
Ik ga begin april ook voor zo'n arrangement, alleen in die periode dat je de 3e overnachting gratis krijgt. Voor hetzelfde geld dus een dag langer Disney Plezier...

Bij bepaalde periode's heeft Disney namelijk een actie waarbij je voor 3 dagen maar voor 2 betaalt en voor 4 dagen dus maar 3...

Yes, Disney here I come...

Oh tipje, voor info over prijzen kun je bij D-Reizen checken, speciale sectie voor Disney Resort Parijs. Prijzen zijn bij alle touroperators hetzelfde (heb drie brochures doorgewerkt ).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')