Klik hier voor het vorige deel
De wat? Gaan we op reis?
Ja.
Er werd een aantal dagen/maanden geleden gepraat over van alles en nog wat (wat niet interessant is hier) in het #muziek kanaal. Daarbij kwamen we op een gegeven moment bij een onderwerp over Center Parcs. Nu kregen we een idee om een weekendje daar te gaan hangen en het park te terroriseren met een klein groepje, maar er was probleem: Alles is vol.
We hadden een goeie lokatie gevonden in Medemblik, maar helaas hebben deze geen vergunning voor de wintermaanden en gaat het feest daar niet door, maar niet getreurd, er is een vervangende, mogelijk zelfs nog betere lokatie gevonden waar we nogsteeds voor weinig geld kunnen overnachten (met dank aan Liejannuh! ).
Klinkt goed, dat weinig geld verhaal, maar waar en wat is het?!
Het is in het Kruithuis te Delft.
Het gaat hier om een scoutinggebouw, meerdere gebouwen zelfs, waarvan we het Pakhuis hebben gehuurd.
Het ligt zo'n 200 meter lopen van station Delft Zuid. Station Delft CS lift op ruim 20 minuten lopen. Dus ook dat is nog steeds te doen.
Hoe en wat p'cies, zie website.
En wat gaat dat dan wel niet kosten?!
Kosten zijn 8-en-een-halve euro de man per nacht.
Eten moeten we zelf voor zorgen, maar er zitten een aantal winkels in de buurt en Liejannuh geeft kookles!
Owja, voor 't Pakhuis (een van de gebouwen van 't Kruithuis) moeten we wel voor minimaal 20 personen betalen. Het aantal mensen dat nu zeker meegaat is 18, maar er is dus plaats voor in totaal 24 personen. Dus probeer elkander nog even over te halen om mee te gaan.. er is plek zat... hoe meer zielen, hoe meer vreugd en hoe goedkoper de muziektrip
Goed, leuk we gaan dus in een schuur zitten, en dan?
Zuipen. Of risken, of muziek luisteren, of muziek maken, het nieuwe jaar vieren, spijkerpoepen, koekhappen, eierengooien.. of iig er een gezellig weekend ervan maken in goedgezelschap van allerhande muziekliefhebbers.
Ah lijkt me leuk, maarre wie mogen er komen?
Kort en duidelijk: Vaste #MUZIEK bezoekers. (ja, ook jij mag komen Diverse_Reality )
Daar kom ik niet, wat nu?
Dan heb je pech, of het wordt een hoogtijd dat je maar eens heel gauw langs komt.
Wanneer is het uitje?
vrij. 3 januari t/m zo. 5 januari
We mogen op vrijdag om 15.00 uur het gebouw in en worden geacht zondag om 18.00 uur weer weg te zijn.
En wie zijn er dan ook daadwerkelijk nog zo gek om hier aan mee te doen?
Gaan zeker mee (en hebben al betaald of het geld is al onderweg)
Anthraxx
Anton
Dinosaur_Sr
Diverse_Reality
DrDiablos
Dwerg
Evil
FLIPNEUS
Liejannuh
MadScientist
Man_in_a_Shed
Menjo
Muad'Dib
Ranja
Seborik
Summoner
Tijn
Vork
Twijfelgevalletjes, waarvan we errug graag willen weten of ze nog gaan komen of toch niet:
Pietjuh
Mr. Orange
Zander (alhoewel, die moet gewoon komen! )
Mensen die waarschijnlijk even langs gaan komen:
Tristessa
Jane
De mensen die zich te goed voor ons voelen en niet meegaan
Mozart
Tokus (Mensen het wordt tijd om actie ondernemen en deze meneer te overtuigen dat hij gewoon wel naar Delft(!) moet komen, ik bedoel je kunt toch niet eeuwig aan #muziek vastgeroest zitten.)
Ah is dat alles?
Ja.
Ow en een speciaal oproepje aan alle vrouwelijke muziekliefhebbers... kom eens langs op #muziek, maak kennis met onze popnerds en metalheads aldaar, weest gezellig, braaf, lief, en voorzien van een goede muzieksmaak en schrijf je in voor het grotekleine muziekreisje.
MuadDib, ik heb je post ff aangepast, vind je niet erg toch?Q
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 28-12-2002 20:07]
quote:Ik natuurlijk
Op zaterdag 28 december 2002 18:25 schreef Summoner het volgende:
En? Wie waren er eng?
quote:Volgens eigen zeggen zijn Anthraxx en Jane eng
Op zaterdag 28 december 2002 18:25 schreef Summoner het volgende:
En? Wie waren er eng?
quote:Natuurlijk. Jij bent een lompe, barbaarse bullebak van een bottenkraker. Als ik jou tegen zou komen in een steegje, zou ik het hazenpad kiezen.
Op zaterdag 28 december 2002 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik natuurlijk
quote:Gelukkig leggen de steden van tegenwoordig geen hazenpaden meer aan. Steeds maar weer die platgereden hazen opruimen. Kostte ze gewoon teveel geld en moeite
Op zaterdag 28 december 2002 18:30 schreef Summoner het volgende:[..]
Natuurlijk. Jij bent een lompe, barbaarse bullebak van een bottenkraker. Als ik jou tegen zou komen in een steegje, zou ik het hazenpad kiezen.
quote:deze vlieger gaat ook voor mij op! (of zoiets.)
Op zaterdag 28 december 2002 18:29 schreef ranja het volgende:
Aangezien ik al betaald heb mag ik wel naar de zeker lijst
quote:Ja, maar in plaats van het opschorten van alle plannen voor het aanleggen van hazenpaden hadden ze ook gewoon een auto-verbod voor die paden kunnen instellen. Of de gebruikende hazen de mogelijkheid tot het halen van een rijbewijs geven...?
Op zaterdag 28 december 2002 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig leggen de steden van tegenwoordig geen hazenpaden meer aan. Steeds maar weer die platgereden hazen opruimen. Kostte ze gewoon teveel geld en moeite
quote:Ja, maar die tukkers (zoals Kreator) die houden zich toch nooit aan de regels. Ik bedoel maar, de jeugd van tegenwoordig heeft toch al geen normen en waardes meer, laat staan dat ze nog luisteren naar een verkeersbord.
Op zaterdag 28 december 2002 18:38 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, maar in plaats van het opschorten van alle plannen voor het aanleggen van hazenpaden hadden ze ook gewoon een auto-verbod voor die paden kunnen instellen. Of de gebruikende hazen de mogelijkheid tot het halen van een rijbewijs geven...?
En hazen laten rijden is hetzelfde als vrouwen laten inparkeren. Geloof me, ik spreek uit ervaring
quote:Jij komt uit een hazenfamilie he?
Op zaterdag 28 december 2002 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
En hazen laten rijden is hetzelfde als vrouwen laten inparkeren. Geloof me, ik spreek uit ervaring
quote:Idd... ze wippen net zo hard al konijnen hazen
Op zaterdag 28 december 2002 18:55 schreef Summoner het volgende:[..]
Jij komt uit een hazenfamilie he?
Degene die het hier niet mee eens zijn heeft vanaf vandaag een ban op het #muziek kanaal.
quote:Zet dan meteen ff een 'x' extra bij mijn nick, in de eerste regel van de openingspost
Op zaterdag 28 december 2002 19:54 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de openingspost even aangepast!
Als er nog meer mensen zijn die langs willen komen, laat het ons weten!
quote:Tuulijk!
Op zaterdag 28 december 2002 19:55 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Zet dan meteen ff een 'x' extra bij mijn nick, in de eerste regel van de openingspost
quote:Heb je mijn bijdrage al gevonden?
Op zondag 29 december 2002 13:35 schreef Vork het volgende:
Vergeet de soundtrack niet mensen!
quote:Jammer! Maar hij kan anders nog wel op zondag komen ofzo??
Op zondag 29 december 2002 15:30 schreef Seborik het volgende:
Mr. Orange gaat definitief niet mee, hij kon geen vrij krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |