Bad Boys 2 (2001)
Black Hawk Down (2001)
Down and Under (2001)
Pearl Harbor (2001)
National Treasure (2000)
"C.S.I." (2000) TV Series (executive)
... aka "C.S.I.: Crime Scene Investigation" (2000) (USA: complete title)
Remember the Titans (2000)
Coyote Ugly (2000)
Gone in Sixty Seconds (2000)
Rock Star, The (1999) (executive)
Swing Vote (1999) (TV) (executive)
Max Q (1998) (TV) (executive)
Enemy of the State (1998)
"S.O.F. Special Ops Force" (1998) TV Series (executive)
Armageddon (1998)
"Soldier of Fortune, Inc." (1997) TV Series (executive)
... aka "S.O.F., Inc." (1997)
... aka "SOF, Inc." (1997)
Con Air (1997)
Rock, The (1996)
Dangerous Minds (1995)
Crimson Tide (1995)
Bad Boys (1995)
Ref, The (1994) (executive)
... aka Hostile Hostages (1994)
Days of Thunder (1990)
Beverly Hills Cop II (1987)
Top Gun (1986)
Thief of Hearts (1984)
Beverly Hills Cop (1984)
Flashdance (1983)
Young Doctors in Love (1982)
Cat People (1982) (executive)
Thief (1981)
... aka Violent Streets (1981)
Defiance (1980)
American Gigolo (1980)
March or Die (1977)
Farewell, My Lovely (1975)
Culpepper Cattle Company, The (1972) (associate)
quote:Bwahahaha, en hoe noem je Armageddon dan?? Ik noem het één van de grootste stukken filmstront ooit uitgescheten. En jij?
Op 15 november 2000 23:49 schreef SunChaser het volgende:
Want ik heb nog geen echte slechte film gezien van JB.[knip]
Armageddon (1998)
quote:Ik niet, ik zal alle films die ik gezien heb even een cijfer geven. Let wel, we hebben het hier over het actiegenre.
Op 16 november 2000 00:17 schreef Arcee het volgende:
Bwahahaha, en hoe noem je Armageddon dan?? Ik noem het één van de grootste stukken filmstront ooit uitgescheten. En jij?
Coyote Ugly (2000) 7,5: flashdance meets coctail. Leuk voorspelbaar vermaak.
Enemy of the State (1998) 8, spannend, natuurlijk onwaarschijnlijk allemaal, maar leuk om te zien.
Armageddon (1998) 8, een feest voor je ogen, deze kermisrit
Con Air (1997) 8,5 gekocht op video, vooral de combinatie van actie en feelgood spreekt me aan. Ik huil nog steeds bij de scene waarin Cage het konijntje aan zijn dochter geeft.
Rock, The (1996) 8, spannend en onderhoudend
Crimson Tide (1995) een 6,5, beetje saai af en toe, komt door Denzel waarschijnlijk
Bad Boys (1995) 7,5, leuk maar erg afgezaagd allemaal
Days of Thunder (1990) 6,5, slap verhaal, paar mooie scenes. dat kun je wel aan Tony Scot overlaten.
Beverly Hills Cop II (1987) 6,5 Grappig maar niet zo leuk als deel 1
Top Gun (1986) 7 De eerste keer dat ik het zag was het niks, nu vind ik m een stuk beter.
Beverly Hills Cop (1984) 7,5 erg goed, alleen beetje gedateerd nu
Flashdance (1983) Goede muziek, leuk verhaal, voorloper van Coyote Ugly
Cat People (1982) (executive) 6,5 Niet erg spannend, wel veel naakt
American Gigolo (1980) 6 Saai, ik zag het toen ik 13 was, misschien daardoor.
quote:Een RAMP voor je ogen! Ik vind 'm dus heel erg slecht. Steve Buscimi was wel goed en de humor was ook okee, maar ik kon echt geen explosie meer zien en ben het laatste uur zo ongeveer jankend doorgekomen, van ellende. Het verhaal slaat nergens op en het liefdesverhaal tussen Affleck en Tyler is het meest tamme dat ik ooit gezien heb. Er was NUL liefde tussen hen. Ook de vader/dochter-relatie tussen Willes en Tyler was ongeloofwaardig. Daarnaast zit er een misselijkmakende hoeveelheid Amerikaans nationalisme in de film. Hoewel de humor dus goed is, is-ie voor de rest wat mij betreft symbool voor alles wat slecht is aan Hollywood en aan bigbudget films. Eén van de allerslechtste en meest stompzinnige films ooit gemaakt.
Op 16 november 2000 09:56 schreef SunChaser het volgende:
Armageddon (1998) 8, een feest voor je ogen, deze kermisrit
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 16-11-2000 10:13]
[edit: spoiler weer verwijderd...]
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 16-11-2000 10:58]
DM heb ik nooit gezien omdat dit me een klote film lijkt.
quote:Ik heb hem niet gezien, maar mogen we Pearl Harbor niet onder hetzelfde kopje plakken?
Op donderdag 16 november 2000 10:53 schreef Zanderrr het volgende:
Precies! Een walgelijk stukje Amerikaanse propaganda.
vooral Armageddon.. wat een ongelofelijk wanproduct, wordt echt al misselijk als ik aan die film denk
quote:Brrrrrrrr ik krijg alweer rillingen als ik aan films van dat figuur terugdenk. Aaaaaargh Pearl Harbor. Here Jezus wat erg.
Op donderdag 11 oktober 2001 16:44 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
oh wat heb ik een ongelofelijke hekel aan Bruckheimer, en dan vooral Pearl Harbour en Armageddon. Dat er mensen zijn die dit goede films vinden stemt mij ERG droevig...vooral Armageddon.. wat een ongelofelijk wanproduct, wordt echt al misselijk als ik aan die film denk
Er is nog een overtreffende trap voor mij en dat is Roland Emmerich! Maar ja da's geen producer.
quote:CT vanavond: Donderdag 21:40 - 23:50 Yorin
Op donderdag 11 oktober 2001 23:05 schreef Mza het volgende:
De enigste films die ik wel leuk vond om naar te kijken waren Beverly Hills Cop en Crimson Tide.
quote:*uch*
Op woensdag 15 november 2000 23:49 schreef SunChaser het volgende:
Want ik heb nog geen echte slechte film gezien van JB. In zijn genre is het de beste filmproducer.
slechte films heeft ie wel hoor: crimson tide, pearl harbor...
the rock is wel weer oke!!!
zijn in ieder geval films die de pan uit roeleren..... Top Gun........ jemig, wat een film, laatst gekocht op DVD... Geweldig
Black Hawk Down... zeer goede film
Jerry rulezzz
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 00:09 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Even een schopje, is die Remember the Titans van hem een beetje het kijken waard? Heb die film gratis gehad met nog een paar films en ik heb een beetje me twijfels.
quote:Das waar ja... een film kan wel goed geproduced zijn maar het is een combinatie van factoren, ik vind dat een scriptschrijver of verhaalschrijver net zoveel lof verdient. Die geeft de basis en samen met de uitwerking van die basis word een film een hit of niet. Dus ik denk dat als je alleen JB huldigt dat je iets te eenvoudig kijkt.
Op woensdag 12 maart 2003 14:34 schreef Disorder het volgende:
Dit lijkt me wel een juist topic om het te vragen. Wat is nou eigenlijk de taak van een producer? Wat doet ie?
Correct me if i'm wrong.
De actie van Jerry met de beelden van Ridley...
subliem!
Black Hawk Down
Gone In 60 Seconds
Voor diepgaand vermaak hoef je niet bij Jerry te zijn, maar voor goeie actiefilms wel
zo kun je denk ik ALLE films wel een beetje samenvatten van Jerry Bruckheimer
ze zijn wel cool, maar het realisme/diepgang is altijd ver te zoeken
bij zijn meeste films is dat geen probleem, zoals The Rock
gewoon dikke voor die film, vette actie en daar hoeven we geen realisme te zien
maar als hij dan een film als Pearl Harbor of Armageddon gaat maken, gaat ie een beetje de mist in IMO.......zoiets is nix voor hem.........Pearl Harbor bv: opzich nix mis mee, maar het is allemaal ZO glad he, en ook nog die overdreven emotie erbij (Armageddon ook) dat maakt deze films in hun geheel toch een beetje
jammer jammer maar als hij bij zijn soort films zoals The Rock en Con Air blijft dat is hij steengoed
Pearl Harbor (2001)
Gone in Sixty Seconds (2000)
Armageddon (1998)
waren of saai, of te glad of gewoonweg kut
en Dangerous Minds (1995) heb ik nooit gezien maar ik geloof nietd at ik daar ooit een echt goede recensie over gelezen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |