quote:Toni Salmonelli - Hey! (Thunderdome 8 - cd2 - nr 2)
Op dinsdag 10 december 2002 22:11 schreef haaahaha het volgende:Ik zoek een gabber nummertje waar een sample van moby - everytime you touch me inzit
'gonna rock it to the left rock it to the right' *vingerknipt*
wie o wie?
quote:Vangelis - Conquest of paradise toevallig?
Op woensdag 11 december 2002 15:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik zoek (alweer) een klassiek liedje, mijn moeder zei dat ze het liedje altijd het "slavenschip" noemen maar dat is de titel niet weet ik zeker,
het is wel soort gezang van mensen op een schip, het is klasieke muziek dus, beetje zoals: mmmm mmm mm mmmmmm mm... etc (srry vage omschrijving meer weet ik nie van het liedje)
quote:Ik slinger vanavond effe Klaas-a aan, ik ben benieuwd!!! alvast thx!
Op woensdag 11 december 2002 16:14 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Toni Salmonelli - Hey! (Thunderdome 8 - cd2 - nr 2)
quote:Richard Marx - Right here waiting
Op woensdag 11 december 2002 16:29 schreef mrcool het volgende:
Ik zoek een nummer met de text: Whatever U Do, Wherever U Go, I'll Be Right Here Waiting For U. Bij voorbaat dank, mrcool.
quote:Thanx!
Op woensdag 11 december 2002 16:32 schreef ranja het volgende:[..]
Richard Marx - Right here waiting
quote:kan ook ja
Op woensdag 11 december 2002 15:54 schreef ranja het volgende:[..]
Slavenkoor bedoel je
Geen idee of het nog een engelse of andere taal- titel heeft. Vast wel.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 15:59 schreef Zander het volgende:[..]
Slavenkoor is van Verdi, geloof ik.
quote:[terug genomen stukje text]
Op woensdag 11 december 2002 15:59 schreef Seborik het volgende:[..]
Klopt, uit Aïda.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 16:00 schreef Zander het volgende:
Zat net even te Googlen, dit wil ik jullie niet onthouden:"Maar eerst nog dat Slavenkoor. Velen, weet hij, voelen zich geroepen tot de Verdi-compositie. Van Tijn kent curieuze voorbeelden. Zo las hij hoe Pim Fortuyn zijn butler wel eens opdroeg: ''Zeg, zet dat lied van jouw volk nog eens op.''
quote:
Op woensdag 11 december 2002 16:15 schreef AirwiN het volgende:[..]
Vangelis - Conquest of paradise toevallig?
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 11-12-2002 18:19]
niet van de ventures maar wanneer hij gaat spuiten welk liedje is dat?
quote:Link Wray - Rumble, geloof ik
Op woensdag 11 december 2002 17:51 schreef SirPsycho het volgende:
ik zoek nummer uit pulp fictionniet van de ventures maar wanneer hij gaat spuiten welk liedje is dat?
quote:Pardon? Zodra iemand het over Aïda heeft, dan bedoelt hij natuurlijk niet dat misbaksel van een musical, werkelijk een verkrachting van het verhaal. Dan bedoelt hij natuurlijk de opera van Verdi, bah, een opera verwarren met een musical.
Op woensdag 11 december 2002 16:37 schreef Erosjuhhh het volgende:![]()
![]()
niet die uit de musical die is saai
quote:ok ok !! sorry!!
Op woensdag 11 december 2002 18:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Pardon? Zodra iemand het over Aïda heeft, dan bedoelt hij natuurlijk niet dat misbaksel van een musical, werkelijk een verkrachting van het verhaal. Dan bedoelt hij natuurlijk de opera van Verdi, bah, een opera verwarren met een musical.
mm ok ik neem alles terug wat ik zei
quote:dank het u wel
Op woensdag 11 december 2002 18:12 schreef Zander het volgende:[..]
Link Wray - Rumble, geloof ik
Ik heb er de eerste 30 seconde uit kunnen rippen
http://home.deds.nl/~ztik/whoknows.mp3
Ik d8 zelf eerst dat het uit 2001: A Space Oddysey kwam...maar dat bleek Also Sprach Zarathustra te zijn
quote:JAAAAA dat is hemmmm!!
Op donderdag 12 december 2002 01:06 schreef dvr het volgende:
Dat franse livenummer zal Si ce soir van Patrick Bruel zijn.
Bvd
Peter.
quote:Correct; hier is de tracklisting van hun cd, en bij nummer 1, de theme dus; staat Zimmer als eerste in het rijtje namen eronder (nauwelijks leesbaar, dat wel)
Op donderdag 12 december 2002 09:09 schreef SmilingPeter het volgende:
Ik ben op zoek naar de openingstune van Expeditie Robinson deel 1 en 2, ik ben er nl van overtuigd dat deze door Hans Zimmer (Gladiator) is gemaakt en ook daarvan was.
Anderen betwijfelen dit... iemand die mij kan helpen?Bvd
Peter.
quote:Maar dat is 2002, inmiddels de 3e of 4e... ik ben op zoek naar de opening van seizoen 1/2...
Op donderdag 12 december 2002 09:25 schreef Yo-L het volgende:[..]
Correct; hier is de tracklisting van hun cd, en bij nummer 1, de theme dus; staat Zimmer als eerste in het rijtje namen eronder (nauwelijks leesbaar, dat wel)
Tracklisting Expeditie Robinson 2002
quote:Dat is 'em...
Op woensdag 11 december 2002 16:14 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Toni Salmonelli - Hey! (Thunderdome 8 - cd2 - nr 2)
quote:Volgens mij is dat eerste nummer (Theme van The Rock) ook bij de eerste expeditie robinson gebruikt hoor.
Op donderdag 12 december 2002 09:30 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
Maar dat is 2002, inmiddels de 3e of 4e... ik ben op zoek naar de opening van seizoen 1/2...
BTW weet iemand het liedje wat bij die reclame van Fred Perry te horen is? Die reclame met dat logo dat zo heen en weer danst.
Onbekend nummer 2.mp3 heb ik zelf op het keyboard gemaakt , want ik kende alleen de melodie nog van het nummer. Dit was in de zomer van 2000 een redelijke clubhit.
Ik heb al iets te horen gekregen dat dit bekend is van Villa Volta de Efteling ofzo. Maar wie weet hoe de Trance-versie heet? Ik ben al 2,5 jaar op zoek naar dit nummer. Alvast bedankt voor tips.
Weet iemand de titel en de artiest van het nummer dat op de achtergrond van deze site wordt gedraaid? Dit is alleen het begin, ik zoek natuurlijk het hele nummer .
http://www.newgrounds.com/assassin/
Alvast bedankt.
quote:Bloodrave van Blade als ik het goed heb
Op donderdag 12 december 2002 14:25 schreef chip_h het volgende:
Weet iemand de titel en de artiest van het nummer dat op de achtergrond van deze site wordt gedraaid? Dit is alleen het begin, ik zoek natuurlijk het hele nummer .
quote:New Order - Confusion (Pump Panel Recon Mix)
Ik zoek dus ook een nummer.
Alvast bedankt.
Bekend van de soundtrack van Blade (en de bijbehorende discotheek scene in de film natuurlijk)
quote:Blade - Techno Team / Rave Scene (heet ie bij mij dan!!)
Alvast bedankt.
quote:Many thanks
Op donderdag 12 december 2002 14:29 schreef Peewee het volgende:[..]
Blade - Techno Team / Rave Scene (heet ie bij mij dan!!)
quote:Dank u!
Op zondag 8 december 2002 02:10 schreef Peewee het volgende:
* Peewee zoekt een nummer uit Tripple X.Enwel,.. wanneer Vin Diesel met zijn Tsjechische Undercoveragent de discotheek bezoekt waar hij zo naar het "kantoor" van de crimineel loopt en om auto's gaat vragen.
Het nummer wat daar op dat moment gedraaid wordt,.. hoe heet die?
Staat trouwens niet in de songtrack playlist,.. helaas
quote:Het is al eerder gezegd, maar toch
Alvast bedankt.
Aantal mogelijkheden:
* New Order - Confusion (Pump panel remix) (Blade soundtrack, laatste nummer)
* Warp Bros - Operation Blade
* Warp Bros vs Aquagen - Phat bass
Tenminste, zo heb ik ze op mijn hd staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |