Thx!
Altijd succes verzekert
quote:Jah tis voor mijn moeder, maarreh.. Tjah die heeft niet echt veel hobbies. De enige dingen die bekend zijn is dat ze graag wazige dingen tekent die aan alle kanten gelijk zijn (kweenie hoe da heet), en dat ze manchetknopen spaart.. Ook gaat ze wel eens eeuhm buikdansen of zo volgens mij...
Op donderdag 5 december 2002 00:39 schreef Don_Tom het volgende:
Surprises moeten natuurlijk wel op de persoon slaan waar ze voor bestemd zijn, kun je daar iets over vertellen, hobbies vd betreffende persoon etc.?
quote:OKe..
Op donderdag 5 december 2002 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Kadootjes in Feest
In GC is het mooi geweest
geef je een briefje: volgende hint ligt in het koudste gedeleelte van het huis... dus de vriesdinges
daar weer een briefje: kamer waar het heetst aan toegaat in het huis... Stop je het briefje op dekbed van je zus
iig, je snap wat ik bedoel
quote:Idd dus...
Op donderdag 5 december 2002 01:04 schreef Salamander het volgende:
Inpakken in een plastic zak. Emmertje of zoiets regelen, vullen met water. Zak erin en invriezen. Supersimpel en erg leuk (al zeg ik het zelf).
Ik weet alleen niet of die kaarsen dat gaan overleven.
Alhier een suprise in 7 stappen:
Men neme: een schoenendoos, een 3 lege closet-rollen, goud pakpapier, vierkant stuk papier, aluminiumfolie, plakband en een zwarte stift.
1. Doe de kadoos in de schoenendoos met wat krantenpapier
zodat het nier rammelt.
2. Plak de deksel stevig vast op de schoenendoos.
3. Pak de doos in met goud kadopapier.
4. Bedek de closetrollen met aluminiumfolie.
5. Plak de 3 closetrollen bij elkaar en maak die vast bovenop de doos
als hij rechtopstaat.
6. Plak het stuk wit papier op de voorkant van de rechtopstaande doos.
7. Maak met de zwarte stift een kader en schrijf in het midden:
CHANEL NR. 5.
Voorbeeldje:
KLAAR!
Ohw ja, nog een gedicht nodig?
Lieve ..
Voor een lieve vrouw, een heerlijke geur
Want niets werkt beter, dan een goede odeur.
Dus dacht Sint maar aan een grote flesmaat.
Die oh zo mooi op het staat.
Maak snel open na het lezen van dit gedicht
En het donker zal voor je worden verlicht!
Schrob alle zorgen weg als sneeuw voor de zon.
En eindig de dag schoon zoals zij begon.
Veel liefs,
S & P
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 05-12-2002 01:20]
quote:En als je het jaar daarna nou weer een surprise moet maken voor dezelfde persoon?
Op donderdag 5 december 2002 02:01 schreef sir_dalord het volgende:
hmmm, is idd erg makkelijk....en toch steun ik mijn idee.... werkt elk jaar bij mij
Maar okay, jouw idee is ook heel leuk, heb het zelf ook eens zo'n soort surpise gegeven. Ik denk alleen dat hij er geen tijd meer voor heeft. Het kost nl. wel wat uurtjes dat invriezen. Bovendien denk ik dat de kaarsen het idd niet overleven.
Btw zie nu in ene dat mijn gedichtje niet meer klopt. In de zin: "Die oh zo mooi op het .. staat" zijn de stipjes weg. Hij zal wel begrijpen dat daar zelf iets ingevuld moet worden. Hoewel een eigen geschreven gedicht ipv die van een ander is toch veel leuker.
quote:daarom doe ik altijd suprise met een andere groep
Op donderdag 5 december 2002 02:39 schreef BwennieBren het volgende:[..]
En als je het jaar daarna nou weer een surprise moet maken voor dezelfde persoon?
Maar okay, jouw idee is ook heel leuk, heb het zelf ook eens zo'n soort surpise gegeven. Ik denk alleen dat hij er geen tijd meer voor heeft. Het kost nl. wel wat uurtjes dat invriezen. Bovendien denk ik dat de kaarsen het idd niet overleven.
Btw zie nu in ene dat mijn gedichtje niet meer klopt. In de zin: "Die oh zo mooi op het .. staat" zijn de stipjes weg.
Hij zal wel begrijpen dat daar zelf iets ingevuld moet worden. Hoewel een eigen geschreven gedicht ipv die van een ander is toch veel leuker.
hij laat alles staan.... lieve vult ie pas op het laatst in omdat ie dan merkt dat ie iets vergeten is...:)
ik ben blij dat mijn surprise al af is en nee het is geen speurtochtje dit jaar
heb een 2 liter glas gemaakt die ik helemaal met bier ga vullen(lauwe aldi bier wel te verstaan en als hij hem opheeft zit er alleen een schroefje in... Want het echte cadeau ligt gewoon naast hem..
Ik zal in bovenstaand topic ook deze link nog even neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |