abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2000 @ 17:10:59 #1
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_450056
Ik heb daar zo'n enorme pleurishekel aan. Sta je lekker naar een band te kijken, staat er een of andere onbekende idioot naast je de teksten keihard (over de muziek heen!) in je oor te blèren, en dan natuurlijk het liefst helemaal fout en vals...

Nee, ieder mag van mij van de muziek genieten op z'n eigen manier, maar val mij er niet mee lastig!

De ruimte hier beneden heb ik expres opengelaten voor andere concertfrustraties, of voor het afkraken van mijn mening door notoire meezingers...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_450066
Meezingen tijdens concerten vind ik juist wel iets hebben, dat bepaalt voor een deel de sfeer bij een concert. Maar zing alleen mee als je de teksten kent, want wat ik wel irritant vind is als iemand mee gaat zingen die de tekst niet kent. En idd ook niet zo schreeuwen. Bij de concerten van de Kast staat er vaak een meisje achter mij die echt zo ontzettend hard meezingt dat ik er me aan ga ergeren. Maar toch zoekt ze me telkens weer op
pi_450067
NEEEEE mijn plezier van cocerten bestaat voornamelijk uit lekker meeblèren!!!!
Maar ja, ik ben ook een vrouw en t schijnt een vrouwending te zijn.
Misschien is de oplossing, geen gemengde concerten meer geven...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 7 november 2000 @ 17:17:42 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_450076
Duwende mensen!!! Sta je daar in de crowd, iedereen staat al de pleuris te zweten en dicht op elkaar gepakt en dan wordt je opeens naar voren gedrukt. Ik kan daar wel tegen, maar ik kan me voorstellen dat kleinere mensen het nog minder prettig vinden. Zij zien al niks en dan worden ze nog geplet ook.
The Internets, I needs it..
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 november 2000 @ 17:22:13 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_450088
En waar ik ook zo'n hekel aan heb zijn aan die viezerikken die vlak voor het podium rond gaan springen als een stel kangaroes op speed!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 november 2000 @ 17:45:09 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_450144
Ik ben het helemaal met je eens Zanderrr. Bij Britney Spears kan ik het me voorstellen, maar bij een band als zeg Pavement of Shellac ofzo: vreselijk. Het lijkt soms een attitude te zijn: "ik ken de teksten, kijk maar, ik zing mee, dus ik ben een grotere fan!"

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  dinsdag 7 november 2000 @ 18:02:38 #7
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_450187
Nu ik toch in klaag-mode ben, wil ik me bij deze ook even beklagen over het 'vaste publiek' van kleine(re) zaaltjes als Tivoli. Je kent ze vast wel, de figuren die naar élk concert gaan, ongeacht of ze de artiest goed vinden of niet, om maar bij de in-crowd te horen. Dit soort figuren staat meestal na tien minuten al bij de bar te hangen, om (vooral akoestische) concerten maar vooral voor de echte liefhebbers te vergallen met luidruchtige borrelpraat.

Ook hier is een vomeer-smiley op z'n plaats....

dinsdag 7 november 2000 @ 18:08:21 #8
3767 Herald
Come get some
pi_450198
Als ware WOW!fan zong ik ook altijd mee toen ze nog optraden. Meestal was mijn attitude: "ik ken de teksten, kijk maar, ik zing mee, dus ik ben een grotere fan!"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 7 november 2000 @ 18:16:09 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_450210
quote:
Op 07 november 2000 18:02 schreef Zanderrr het volgende:
Nu ik toch in klaag-mode ben, wil ik me bij deze ook even beklagen over het 'vaste publiek' van kleine(re) zaaltjes als Tivoli. Je kent ze vast wel, de figuren die naar élk concert gaan, ongeacht of ze de artiest goed vinden of niet, om maar bij de in-crowd te horen. Dit soort figuren staat meestal na tien minuten al bij de bar te hangen, om (vooral akoestische) concerten maar vooral voor de echte liefhebbers te vergallen met luidruchtige borrelpraat.
* herkent
Gadsamme, met dezelfde soort gasten had ik ook te maken tijdens een concert in Vredenburg!! Zaten gewoon met biertje in de hand in het midden van de zaal te ouwehoeren. Het was een akoestisch concert en ik had dus duidelijk last van die *#$@%zakken. Oprotten denk ik dan.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 7 november 2000 @ 18:23:44 #10
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_450220
quote:
Op 07 november 2000 18:08 schreef Herald het volgende:
Als ware WOW!fan ....
WOW! Wat is er eigenlijk met ze gebeurd...? "Zomer, zomer, tralilaliela". Dat was toch Wow?
  dinsdag 7 november 2000 @ 18:29:12 #11
3767 Herald
Come get some
pi_450227
quote:
Op 07 november 2000 18:23 schreef Zanderrr het volgende:
WOW! Wat is er eigenlijk met ze gebeurd...? "Zomer, zomer, tralilaliela". Dat was toch Wow?
Ja, van zomer heb ik zelfs de videoclip op mpeg
en ze zijn nu onderhand uit elkaar

[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 07-11-2000 18:29]

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 7 november 2000 @ 18:32:22 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_450234
Het zullen wel 'artistieke meningsverschillen' zijn geweest... (zo heet dat altijd zo mooi eufemistisch in de muziekbiz...)

"Dat blauwe truitje heb ik altijd al aan, dat mag jij niet ook dragen!"

Redactie Frontpage dinsdag 7 november 2000 @ 20:38:56 #13
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_450513
quote:
Op 07 november 2000 18:29 schreef Herald het volgende:
en ze zijn nu onderhand uit elkaar
Jammer hè Snappie!
Geen mooie jonge meisjes kijken...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 november 2000 @ 20:43:31 #14
862 Arcee
Look closer
pi_450524
quote:
Op 07 november 2000 18:23 schreef Zanderrr het volgende:
Dat waren toch die meiden die in een clip in strakke spijkerbroeken in 't BB-huis rondhuppelden?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_450733
quote:
Op 07 november 2000 20:43 schreef Arcee het volgende:
Dat waren toch die meiden die in een clip in strakke spijkerbroeken in 't BB-huis rondhuppelden?
Yep. Eentje daarvan zat bij mij op school in hetzelfde jaar. Heb nog wel 'n paar keer gelijk les met d'r gehad.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 november 2000 @ 22:22:28 #16
862 Arcee
Look closer
pi_450858
quote:
Op 07 november 2000 21:52 schreef Fannetje het volgende:
Yep. Eentje daarvan zat bij mij op school in hetzelfde jaar. Heb nog wel 'n paar keer gelijk les met d'r gehad.
Vtel, vtel... nee, laat ook maar, want da's wel rete-offtopic
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_450892
quote:
Op 07 november 2000 22:22 schreef Arcee het volgende:
Vtel, vtel... nee, laat ook maar, want da's wel rete-offtopic
Idd ja...ik meel het wel een keer als je er echt zo geïteresseerd in bent
  woensdag 8 november 2000 @ 11:44:43 #18
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_452209
Om weer even on-topic te gaan. Ik vind meezingen soms wel een heel aparte sfeer geven. Een van de mooiste concert momenten was in Paradiso toen "lightning crashes" tijdens een concert van Live grotendeels door het publiek werd gezongen.

[Dit bericht is gewijzigd door Bug op 08-11-2000 11:45]

woensdag 8 november 2000 @ 11:53:34 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_452232
Hangt er vanaf wat je onder meezingen verstaad..

van die mensen zie fout en vals in je oor bleren.. O neee asjebielft niet! maar gewon met de hele zaal meezingen heeft dan welweer wat, is oo kwle moeilijk d'rboven uit te komen voor de artiesten, maar ik kan me voorstelen dat zij het ook prettig vinden als de hele zaal meezingt...

eeuhm en die rondhoppende kangaroo's op speed, dás lollig. Zelf vinnik 't wle grappig om af en toe dan in de 'pit' te staan.. maar de hele tijd daar kannik ook niet tegen, maar alsnog heeft dat wel wat.. zolang het maar niet helemaal vooraan is ,dan kunnen er tenminste ook nog mensne vooraan staan die leiver luisteren dan sringen...

meeblèren doe ik zelfs overgens bijna niet, kan niet zingen ,ken de texten toch niet, meestal gewoon wta luisteren, sfeerproeven om wat mee springen.. ben niet zo actief tijdens eenconcert (tenzij de muziek zich d'r prima voor leent, maar dat hoei k toch niet lang vol, wordt je moe van)

woensdag 8 november 2000 @ 11:56:55 #20
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_452241
quote:
Op 07 november 2000 17:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb daar zo'n enorme pleurishekel aan. Sta je lekker naar een band te kijken, staat er een of andere onbekende idioot naast je de teksten keihard (over de muziek heen!) in je oor te blèren, en dan natuurlijk het liefst helemaal fout en vals...

Nee, ieder mag van mij van de muziek genieten op z'n eigen manier, maar val mij er niet mee lastig!

De ruimte hier beneden heb ik expres opengelaten voor andere concertfrustraties, of voor het afkraken van mijn mening door notoire meezingers...

natuurlijk verbieden behalve bij Night of the Proms
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  woensdag 8 november 2000 @ 11:57:02 #21
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_452242
quote:
Op 08 november 2000 11:53 schreef Vork het volgende:
meeblèren doe ik zelfs overgens bijna niet, kan niet zingen ,ken de texten toch niet,
Kijk, dat is tenminste zelfkennis! Ik hoop eigenlijk dat er een aparte cirkel in de hel is gereserveerd voor mensen die tegen beter weten in toch keihard meezingen...
pi_453520
Als ze mee beginnen te klappen vind ik nog veeeeeel erger,
net als Duitsers op een shlagerfestival.
De Puta Madre
pi_453701
of als het hele publiek op de muziek mee gaat walssen...
Krijg spontaan foute visioenen van andre rieu
  woensdag 8 november 2000 @ 23:13:11 #24
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_453744
Ik heb de grootste hekel aan van die sukkels die wel vooraan willen staan, maar dan boos worden als ze een keer een duw krijgen van iemand die uit de pit wordt geslingerd. De ergste zijn de lui die daar met hun vriendinnetje staan en dit meisje zogenaamd moeten beschermen. Kan het meestal niet laten om daar per ongeluk even heel hard tegen 'uit de pit te worden geslingerd'
  donderdag 9 november 2000 @ 11:38:22 #25
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_454447
Over meezingen gesproken! Kijk, tijdens een concert kan dat vind ik nog wel, maar toen ik naar een musical ging (Chicago) begon daar iemand die achter me zat ook mee te zingen!
Dat kan vind ik dus echt niet, theater heeft wel zo zijn regels!
* sataN heeft toen maar even heeeeel verontwaardigd omgekeken, en het meisje heeft voor de rest haar kop gehouden
Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')