Nee, ieder mag van mij van de muziek genieten op z'n eigen manier, maar val mij er niet mee lastig!
De ruimte hier beneden heb ik expres opengelaten voor andere concertfrustraties, of voor het afkraken van mijn mening door notoire meezingers...
Ook hier is een vomeer-smiley op z'n plaats....
quote:* herkent
Op 07 november 2000 18:02 schreef Zanderrr het volgende:
Nu ik toch in klaag-mode ben, wil ik me bij deze ook even beklagen over het 'vaste publiek' van kleine(re) zaaltjes als Tivoli. Je kent ze vast wel, de figuren die naar élk concert gaan, ongeacht of ze de artiest goed vinden of niet, om maar bij de in-crowd te horen. Dit soort figuren staat meestal na tien minuten al bij de bar te hangen, om (vooral akoestische) concerten maar vooral voor de echte liefhebbers te vergallen met luidruchtige borrelpraat.
quote:WOW! Wat is er eigenlijk met ze gebeurd...? "Zomer, zomer, tralilaliela". Dat was toch Wow?
Op 07 november 2000 18:08 schreef Herald het volgende:
Als ware WOW!fan ....
quote:Ja, van zomer heb ik zelfs de videoclip op mpeg
Op 07 november 2000 18:23 schreef Zanderrr het volgende:
WOW! Wat is er eigenlijk met ze gebeurd...? "Zomer, zomer, tralilaliela". Dat was toch Wow?
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 07-11-2000 18:29]
"Dat blauwe truitje heb ik altijd al aan, dat mag jij niet ook dragen!"
quote:Jammer hè Snappie!
Op 07 november 2000 18:29 schreef Herald het volgende:
en ze zijn nu onderhand uit elkaar
quote:Dat waren toch die meiden die in een clip in strakke spijkerbroeken in 't BB-huis rondhuppelden?
Op 07 november 2000 18:23 schreef Zanderrr het volgende:
WOW! Wat is er eigenlijk met ze gebeurd...? "Zomer, zomer, tralilaliela". Dat was toch Wow?
quote:Yep. Eentje daarvan zat bij mij op school in hetzelfde jaar. Heb nog wel 'n paar keer gelijk les met d'r gehad.
Op 07 november 2000 20:43 schreef Arcee het volgende:
Dat waren toch die meiden die in een clip in strakke spijkerbroeken in 't BB-huis rondhuppelden?
quote:Vtel, vtel... nee, laat ook maar, want da's wel rete-offtopic
Op 07 november 2000 21:52 schreef Fannetje het volgende:
Yep. Eentje daarvan zat bij mij op school in hetzelfde jaar. Heb nog wel 'n paar keer gelijk les met d'r gehad.
quote:Idd ja...ik meel het wel een keer als je er echt zo geïteresseerd in bent
Op 07 november 2000 22:22 schreef Arcee het volgende:
Vtel, vtel... nee, laat ook maar, want da's wel rete-offtopic
[Dit bericht is gewijzigd door Bug op 08-11-2000 11:45]
van die mensen zie fout en vals in je oor bleren.. O neee asjebielft niet! maar gewon met de hele zaal meezingen heeft dan welweer wat, is oo kwle moeilijk d'rboven uit te komen voor de artiesten, maar ik kan me voorstelen dat zij het ook prettig vinden als de hele zaal meezingt...
eeuhm en die rondhoppende kangaroo's op speed, dás lollig. Zelf vinnik 't wle grappig om af en toe dan in de 'pit' te staan.. maar de hele tijd daar kannik ook niet tegen, maar alsnog heeft dat wel wat.. zolang het maar niet helemaal vooraan is ,dan kunnen er tenminste ook nog mensne vooraan staan die leiver luisteren dan sringen...
meeblèren doe ik zelfs overgens bijna niet, kan niet zingen ,ken de texten toch niet, meestal gewoon wta luisteren, sfeerproeven om wat mee springen.. ben niet zo actief tijdens eenconcert (tenzij de muziek zich d'r prima voor leent, maar dat hoei k toch niet lang vol, wordt je moe van)
quote:natuurlijk verbieden
Op 07 november 2000 17:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb daar zo'n enorme pleurishekel aan. Sta je lekker naar een band te kijken, staat er een of andere onbekende idioot naast je de teksten keihard (over de muziek heen!) in je oor te blèren, en dan natuurlijk het liefst helemaal fout en vals...Nee, ieder mag van mij van de muziek genieten op z'n eigen manier, maar val mij er niet mee lastig!
De ruimte hier beneden heb ik expres opengelaten voor andere concertfrustraties, of voor het afkraken van mijn mening door notoire meezingers...
quote:Kijk, dat is tenminste zelfkennis! Ik hoop eigenlijk dat er een aparte cirkel in de hel is gereserveerd voor mensen die tegen beter weten in toch keihard meezingen...
Op 08 november 2000 11:53 schreef Vork het volgende:
meeblèren doe ik zelfs overgens bijna niet, kan niet zingen ,ken de texten toch niet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |