abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6450709
assen - Winkelend publiek in het centrum van de Asser woonwijk Peelo heeft een 14-jarig meisje bevrijd uit de greep van haar 15-jarige belager. Het kind werd bij de keel gegrepen door de jongen.

De politie hield de knaap even later aan. Het is nog niet exact duidelijk waarom de jongen het meisje te pakken had genomen. Met het slachtoffer is een afspraak gemaakt dat ze binnenkort aangifte komt doen en een verklaring zal afleggen.
===================================================================================

Kijk, zo moet het dus...

"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
pi_6450744
Hulde aan het winkelende publiek!

[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 24-10-2002 19:25]

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_6450748
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6450752
Mooi bericht

Maar betekent ontzetten niet iets anders?

Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 24 oktober 2002 @ 19:25:52 #5
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_6450755
Kijk ook weer zinloos geweld en gelukkig hielpen dit keer wel omstanders. In vergelijking met dat incident in Venlo. Daar loopt iemand leuk te vertellen hoe die jongen werd geslagen en dat zonder zelf actie te ondernemen,

TechXP

donderdag 24 oktober 2002 @ 19:27:18 #6
28033 Pek
je moet wat
pi_6450768
Ja...als is een 15-jarig pubertje grijpen relatief gemakkelijk.

Vraag me af wat ze hadden gedaan als er een grote vleesklomp met een Hell's Angels hemd had gestaan

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_6450781
Ach ja, een 15 jarig ventje konden ze wel aan he..
Gokje: hij is blank en had geen vrienden of familie bij zich.

Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_6450800
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:27 schreef Pommeloer het volgende:
Ach ja, een 15 jarig ventje konden ze wel aan he..

Een zwarte koter van 15 is echt niet gevaarlijker dan een blanke hoor
  donderdag 24 oktober 2002 @ 19:29:52 #9
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_6450808
quote:
Ja...als is een 15-jarig pubertje grijpen relatief gemakkelijk.
Een/twee 18-jarigen met meerdere omstanders niet?
  donderdag 24 oktober 2002 @ 19:30:16 #10
36942 Proos
niet te verwarren met proost
pi_6450813
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:25 schreef TechXP het volgende:
Kijk ook weer zinloos geweld en gelukkig hielpen dit keer wel omstanders. In vergelijking met dat incident in Venlo. Daar loopt iemand leuk te vertellen hoe die jongen werd geslagen en dat zonder zelf actie te ondernemen,

TechXP

Ik vind het wel erg makkelijk om dat zo van een afstand te beoordelen. Zinloos geweld stuit mij ook tegen de borst, en ik hoop dat ik de moed heb om in te grijpen als ik ooit iets zie gebeuren, maar ik durf dat op voorhand niet te vertellen!
pi_6450818
Mooie actie. Maar in een drukke winkelstraat ingrijpen is wat anders dan in de trein ingrijpen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6450822
Tja zo'n 15 jarig knulletje durf ik ook nog wel aan te pakken
٩๏̯͡๏)۶
pi_6450835
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooie actie. Maar in een drukke winkelstraat ingrijpen is wat anders dan in de trein ingrijpen.
It's a start.....

pi_6450841
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom moet iedereen er toch altijd een maar bij halen, bij een slecht bericht gaat toch ook niemand het over de goede hebben?
Wees gewoon es blij dat er hier een positief bericht staat
En wtf heeft een trein hiermee te maken
  donderdag 24 oktober 2002 @ 19:33:19 #15
28033 Pek
je moet wat
pi_6450869
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:29 schreef TechXP het volgende:

[..]

Een/twee 18-jarigen met meerdere omstanders niet?

fysiek kan het nog wel eens wat uitmaken, die 3 jaar
Maar ik ben het met je eens, ik zou het iig niet kunnen...
Toekijken terwijl er iemand wordt geslagen
pi_6450896
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waarom moet iedereen er toch altijd een maar bij halen, bij een slecht bericht gaat toch ook niemand het over de goede hebben?
Wees gewoon es blij dat er hier een positief bericht staat
En wtf heeft een trein hiermee te maken

Een zwaluw maakt nog geen zomer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 19:35:49 #17
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_6450908
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Een zwarte koter van 15 is echt niet gevaarlijker dan een blanke hoor

Maar als je ruzie met een blanke krijgt heb je wat minder risico dat er ineens 30 man thuis je op staan te wachten..
pi_6450944
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Negatieveling, het leven is veel makkelijker als je de goede dingen probeert te zien in plaats van de slechte
Zonder de realiteit uit het oog te verliezen natuurlijk, voor je me weer naďef gaat noemen.
pi_6450981
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:27 schreef Pommeloer het volgende:
Flikker nou gewoon eens op met dat soort opmerkingen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_6451046
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Negatieveling, het leven is veel makkelijker als je de goede dingen probeert te zien in plaats van de slechte
Zonder de realiteit uit het oog te verliezen natuurlijk, voor je me weer naďef gaat noemen.

Krijg die indruk ja. Het negatieve overheerst nu eenmaal de laatste tijd. De maatschappij is aan het verhufteren.
pi_6451053
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Was jij niet een van die personen die de normen en waarden in Nederland wilde opkrikken?
Nou, ff een paar uitspraken daarover:

Als je op die manier bezig bent zeg je bijna dat het nutteloos is dat die medestanders ingrijpen... Dat je het net zo goed niet kunt doen omdat het de volgende keren toch weer misgaat...
DAT IS DOM! Als alle kleine beetjes niet meetelden dan zou jij je bijvoorbeeld ook niet zo'n vreselijke zorgen maken over het 'kwartje van Kok'...
En natuurlijk, de beste stuurlui staan aan wal....

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6451104
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Krijg die indruk ja. Het negatieve overheerst nu eenmaal de laatste tijd. De maatschappij is aan het verhufteren.

Wees dan blij, je zou dit ook als een teken kunnen zien dat we met z'n allen nog niet helemaal naar de klote zijn, en dat er toch nog meer goede mensen in Nederland zijn dan je denkt
Hč, moet je zo'n positief topic nou weer gaan verneuken met pessimistisch gezeur, ga dat gewoon lekker in een topic over zinloos geweld doen ofzo
Oja, nofi uiteraard

Trouwens, misschien was een van die omstanders wel juist Marokkaans of Turks ofzo, maar ja bij een goede daad zeggen ze dat er dan weer niet bij

Trouwste user 2022 donderdag 24 oktober 2002 @ 19:51:42 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_6451180
Triest genoeg is dit al aanleiding om te vermelden.

Moet toch normaal zijn ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 24 oktober 2002 @ 20:02:49 #24
572 Sniper
Gull Catcher
pi_6451400
Goede actie.

Maar er is inderdaad een verschil tussen een pubertje en een 18 jarige dolgedraaid psychopaat op een overdosis testosteron gewapend met een helm.

Erg makkelijk commentaar vandaag in het AD. "De omstanders hadden moeten ingrijpen".

Lekker makkelijk om vanaf de luie leunstoel anderen te becommentarieren. Ten eerste heeft "het publiek" geleerd: niet ingrijpen want dan krijg je a) gelijk een mes tussen je ribben b) later thuis meerdere messen tussen je ribben. Bovendien raadt de overheid ons aan om 112 te bellen en niet in te grijpen.

pi_6451491
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:51 schreef tong80 het volgende:
Triest genoeg is dit al aanleiding om te vermelden.

Moet toch normaal zijn ?

..!
pi_6451551
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:02 schreef Sniper het volgende:
Goede actie.

Maar er is inderdaad een verschil tussen een pubertje en een 18 jarige dolgedraaid psychopaat op een overdosis testosteron gewapend met een helm.

Erg makkelijk commentaar vandaag in het AD. "De omstanders hadden moeten ingrijpen".

Lekker makkelijk om vanaf de luie leunstoel anderen te becommentarieren. Ten eerste heeft "het publiek" geleerd: niet ingrijpen want dan krijg je a) gelijk een mes tussen je ribben b) later thuis meerdere messen tussen je ribben. Bovendien raadt de overheid ons aan om 112 te bellen en niet in te grijpen.

Nou, als IK zoiets zou meemaken zou ik gelijk zoveel mogelijk omstanders betrekken... Samen sta je sterk. Grootste kans is dat het mispunt dan afdruipt, maar als het moet dan sta je wel sterk tegenover zo iemand.

En als je het niet met me eens bent vind ik niet dat je wat dat betreft over normen en waarden mag zeiken... En geloof me, er zijn veel mensen die dat dan wel doen, terwijl ze zelf niet zouden ingrijpen!

Meer politie lost ook niet alles op! Er zijn altijd momenten dat er geen politie in de buurt is en dan is met z'n allen optreden de enige mogelijkheid!

Maar in alle gevallen geldt dat je niet moet lullen, maar moet doen, als het nodig is!

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  donderdag 24 oktober 2002 @ 20:21:18 #27
572 Sniper
Gull Catcher
pi_6451715
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:11 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Nou, als IK zoiets zou meemaken zou ik gelijk zoveel mogelijk omstanders betrekken... Samen sta je sterk. Grootste kans is dat het mispunt dan afdruipt, maar als het moet dan sta je wel sterk tegenover zo iemand.

En als je het niet met me eens bent vind ik niet dat je wat dat betreft over normen en waarden mag zeiken... En geloof me, er zijn veel mensen die dat dan wel doen, terwijl ze zelf niet zouden ingrijpen!

Meer politie lost ook niet alles op! Er zijn altijd momenten dat er geen politie in de buurt is en dan is met z'n allen optreden de enige mogelijkheid!

Maar in alle gevallen geldt dat je niet moet lullen, maar moet doen, als het nodig is!

Het is tegenwoordig niet alleen een kwestie van normen en waarden maar ook van lijfsbehoud. Voor je het weet ben je nummer 2. Daar lig je dan met ingeslagen schedel.

Ik zie mijzelf ook graag als iemand die wel in zou grijpen. Ik onthoud mij echter van commentaar op hen die dat niet deden. Zolang ik niet in dezelfde situatie ben geweest als zij, weet ik niet zeker wat ik gedaan zou hebben.

pi_6451772
Kunnen Jernau.Morat.Gurgeh en Pommeloer weer ontopic gaan en niet weer eens op elkaar reageren, dank u.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 20:29:32 #29
28033 Pek
je moet wat
pi_6451870
Ik heb 't in het verleden veel meegemaakt, ben zelf ook een paar keer goed in elkaar gemept...
dat had je in die tijd

Maar je hoeft niet meteen de held uit te hangen en de man in z'n nek te springen,
Ordinair SCHREEUWEN!! is vaak al genoeg om de dader uit z'n trance te halen.
Want dat is het, er gaat bij zo'n gast ergens een knopje om op zo'n moment en
een beetje "HEEE!! AARRGHH!! KAPPEN!!" bléren is vaak al genoeg om dat terug te draaien.

Ik ben zelfs een keer bedankt door zo'n halve psycho,
die iemand stond te schoppen die al op de grond lag..
"Hey shit man, je hebt gelijk... maar ik moet ook zo nodig pissen"

Werkt niet altijd en dan loop je tegen een paar klappen op
Maar je hebt het iig geprobeerd. Ik zou niet kunnen leven met het besef
dat er iemand voor m'n ogen is doodgeschopt en ik niks gedaan heb

donderdag 24 oktober 2002 @ 21:20:23 #30
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_6452972
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Flikker nou gewoon eens op met dat soort opmerkingen.

Lijkt mij geheel relevant wat pomme... opmerkt.
Ik spreek uit ervaring.
Koranfascisme bedankt Islam
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:22:28 #31
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_6453029
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:24 schreef Youssef het volgende:
Kunnen Jernau.Morat.Gurgeh en Pommeloer weer ontopic gaan en niet weer eens op elkaar reageren, dank u.
Heb je verder nog wat te melden kaaskop?
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 11:04:37 #32
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_6460204
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:29 schreef Pek het volgende:
Ik heb 't in het verleden veel meegemaakt, ben zelf ook een paar keer goed in elkaar gemept...
dat had je in die tijd

Maar je hoeft niet meteen de held uit te hangen en de man in z'n nek te springen,
Ordinair SCHREEUWEN!! is vaak al genoeg om de dader uit z'n trance te halen.
Want dat is het, er gaat bij zo'n gast ergens een knopje om op zo'n moment en
een beetje "HEEE!! AARRGHH!! KAPPEN!!" bléren is vaak al genoeg om dat terug te draaien.

Ik ben zelfs een keer bedankt door zo'n halve psycho,
die iemand stond te schoppen die al op de grond lag..
"Hey shit man, je hebt gelijk... maar ik moet ook zo nodig pissen"

Werkt niet altijd en dan loop je tegen een paar klappen op
Maar je hebt het iig geprobeerd. Ik zou niet kunnen leven met het besef
dat er iemand voor m'n ogen is doodgeschopt en ik niks gedaan heb

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de omstanders in Venlo niet geroepen hebben hoor, ik bedoel dat gaat toh vanzelf als je ziet dat iemand veels te evr gaat ofniet?
Ik weet absoluut niet wat ik zelf zou doen heb nog nooit zo'n situaties ondervonder, maar ik denk dat het dan slim is om eerst wat andere omstanders erbij te halen voordat je er uberhaupt over denkt om iets te gaan doen. Oke dat ligt natuurlijkvan het geval af maar in de meeste gevallen is het nodig dat je met meer bent denk ik.
Maarja wie niet meemaakt wie niet weet duss..
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 14:35:32 #33
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6463654
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 19:22 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
assen - Winkelend publiek in het centrum van de Asser woonwijk Peelo heeft een 14-jarig meisje bevrijd..
bronvermelding? -> dvhn
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 15:22:19 #34
28033 Pek
je moet wat
pi_6464473
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:04 schreef M_a_T het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de omstanders in Venlo niet geroepen hebben hoor, ik bedoel dat gaat toh vanzelf als je ziet dat iemand veels te evr gaat ofniet?
Ik weet absoluut niet wat ik zelf zou doen heb nog nooit zo'n situaties ondervonder, maar ik denk dat het dan slim is om eerst wat andere omstanders erbij te halen voordat je er uberhaupt over denkt om iets te gaan doen. Oke dat ligt natuurlijkvan het geval af maar in de meeste gevallen is het nodig dat je met meer bent denk ik.
Maarja wie niet meemaakt wie niet weet duss..

Dit is wel een aardig stukje over hoe mensen in zo'n situatie reageren:

http://www.limburger.nl/Artikel/0,4317,31-1-1--910386|730825|213,00.html

quote:
"De toeschouwer is onderhevig aan een psychologisch proces, hij kan er niets aan doen dat hij verstijfd blijft toekijken, zo zit hij nou eenmaal in elkaar. Ik vind dat absoluut niet laf. Het enige wat je kunt doen, is proberen dat mechanisme te doorbreken door je heel goed te realiseren dat je verstijft.'
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 16:18:00 #35
33580 Ben_Hur
"zal ik u doorverbinden?&
pi_6465500
Het klopt inderdaad dat hoe groter de groep is, hoe kleiner de kans is dat een individu ingrijpt. Dat werkt als volgt: als je in je eentje bent als er iets gebeurt ben jij voor 100% verantwoordelijk om er iets aan te doen. Als er nog 99 anderen bij staan, ben je voor je gevoel nog maar voor 1% verantwoordelijk en dus zul je niet ingrijpen. Vandaar dat je zo vaak hoort dat er veel mensen toekeken, zoals ook in Venlo. Helaas beseffen mensen zich niet dat ze individueel ook een verschil kunnen maken.
Life is hard, but so am I. You better give me something, so I don't die
pi_6465647
quote:
...Helaas beseffen mensen zich niet dat ze individueel ook een verschil kunnen maken.
Lijkt me wel waar, maar wellicht toch niet.
In vergelijking met de dierenwereld: een hoofd van een groep kan de rest onder de duim houden, terwijl ze met z'n allen best tegen hem op zouden kunnen nemen. Dat gebeurt echter nooit.
pi_6468386
Pfff, wat boeit het dat die gast gepakt is, die krijgt echt geen straf en loopt nu al weer vrij rond. Je moet eerst iemand doodslaan voordat je straf krijgt in dit land, anders krijg je alleen een waarschuwing en als je pech hebt moet je harken bij de plantsoenendienst.
pi_6468456
Super van ze!!!
Nu maar hopen dat ik ook zo reageer in een dergelijke situatie (of dat er zo gereageerd wordt als ik in een dergelijke situatie zit).
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 20:17:38 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_6468641
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:11 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Nou, als IK zoiets zou meemaken zou ik gelijk zoveel mogelijk omstanders betrekken...
Nou als IK zoiets mee zou maken zou ik m'n blik op oneindig zetten en pas om het hoekje de politie bellen. Vaak genoeg gebeurd dat vredestichters neergestoken worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6468793
WAS HET EEN MAROKKAAN?
Now you're playing with Power!
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 20:31:14 #41
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6468801
Misschien had dat meisje net de (bal?)zak van die jongen gerolt en heeft ze zo kunnen ontsnappen
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6469035
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:31 schreef BAZZA het volgende:
Misschien had dat meisje net de (bal?)zak van die jongen gerolt en heeft ze zo kunnen ontsnappen
De neiging tot dat denken heb ik meestal ook wel, maar das wel heel simpel .

Maar die kans is inderdaad niet 0%.
Daarom zou ik het meisje ook niet weg laten wandelen maar vragen wat er was.

maandag 28 oktober 2002 @ 00:14:34 #43
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6497861
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:30 schreef -giovanni- het volgende:
WAS HET EEN MAROKKAAN?
sTaAt Je CAPSLOCK AaN oF zO ?
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 28 oktober 2002 @ 23:17:57 #44
959 opa
De man met de witte shawl
pi_6513081
Ach. Ik ben ook altijd ontzet door het winkelend publiek.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 00:21:17 #45
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_6514140
Maar, ik heb dus nog niet gelezen wat er gebeurd is... IK ben benieuwd waarom die gozer zijn hand(en) om het nekje van dat meisje heeft geplaatst.

Misschien heeft ze hem wel net in zn kloten geschopt, of zn portomonnee gejat, of had zij plechtig beloofd 5 pokemon kaartjes terug te geven, had ze hem orale sex beloofd.. of of of of.

DAT lees ik niet.. er wordt weer mooi van alles gesuggereerd... prachtig.. Zinloos geweld... DRAMA; SCHANDE!

fantastische actie van de omstanders, blablabla.

Sodemieter lekker op met dat gluiperige gezeik en ga eens feiten melden. Wat gebeurde er, en wat was de reden ?

Oordeel pas als je erover kunt oordelen.

(ok.. ik reageer een beetje overdreven, maar ik wil graag mijn stelling een beetje kracht onderbrengen....)

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 00:22:01 #46
25957 Reddiablo
pi_6514151
er gaan een bom af in een winkelcentrum in Helsinki.

kopgrootte 100.000.000 TERRRRROROROROROORORROOROISME!!!!

hm. maybe not!

www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 02:06:50 #47
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_6515363
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 00:21 schreef Reddiablo het volgende:
Maar, ik heb dus nog niet gelezen wat er gebeurd is... IK ben benieuwd waarom die gozer zijn hand(en) om het nekje van dat meisje heeft geplaatst.
Dus voldoende reden om je maar te vergrijpen aan iemand?????
pi_6515412
hmmm... 'k zie eigenlijk nooit zoveel jongeren in en rond winkelcentrumpje Peelo, dus dat juist daar zoiets gebeurde is wel weird... Natuurlijk wel prettig dat de mensen even hebben ingegrepen...

(maar of dat nou landelijk nieuws is )

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 08:11:01 #49
25957 Reddiablo
pi_6516136
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 02:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus voldoende reden om je maar te vergrijpen aan iemand?????

Nou, misschien heeft zij net heel zn familie uitgemoord, weet jij veel?
www.3voor12denhaag.nl
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 08:11:30 #50
25957 Reddiablo
pi_6516138
en we hebben allemaal wel eens mot gehad op ons 14e - 15e jaar...

althans.... ik wel

www.3voor12denhaag.nl
pi_6557081
Gelukkig hielpen de mensen het meisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')