abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2002 @ 00:28:34 #176
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_6981203
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik snap niet trouwens wat jullie nou soms bedoelen met bv 3x8

is dat nou 3 keer op en neer met gewicht van 8 kilo?

of 3 setjes van 8 keer op en neer met een bepaald gewicht?

Neem aan dat er bedoelt wordt 3 sets van 8 reps elk.
Bankdrukken op de grond heeft ook weinig nut, want je kan niet ver genoeg doorzakken, probeer maar eens, je stopt ver boven je borst want dan raken je ellebogen de grond. Heet niet voor niks bankdrukken

Niet kunnen opdrukken klinkt niet goed, probeer je houding te verbeteren dan tijdens het opdrukken, of zorg dat dat in orde komt. Met opdrukken span je je hele lichaam aan, misschien is t niet je rug maar je buikspieren die ervoor zorgen dat je slecht 'hangt'.
Voordat je met bankdrukken begint moet je jezelf makkelijk kunnen opdrukken, zijn desbetreffende spieren beetje voorbereid op t echte werk.

Me, I always tell the truth--even when I lie.
pi_6981669
quote:
Op zondag 24 november 2002 17:29 schreef Tony_Montana het volgende:

[..]

Ben sinds kort gestopt met triceps en borst op dezelfde dag te trainen, bevalt veel beter. Doe je dit niet train je een van de twee groepen niet voluit, press je minder door moeie triceps bijvoorbeeld.

idd train ook al een maand of 4 biceps en triceps op een dag inplaats van rug/biceps en borst/triceps.... ben in die tijd flink omhoog gegaan met gewicht met de biceps. En die gigantische pomp voelt ook geweldig
pi_6981840
quote:
Op maandag 25 november 2002 00:28 schreef Tony_Montana het volgende:

[..]

Neem aan dat er bedoelt wordt 3 sets van 8 reps elk.
Bankdrukken op de grond heeft ook weinig nut, want je kan niet ver genoeg doorzakken, probeer maar eens, je stopt ver boven je borst want dan raken je ellebogen de grond. Heet niet voor niks bankdrukken

ja daar dacht ik ook al aan, maar dus iets anders waar je op kan liggen is dus ook goed zolang je maar kan doorzakken?
pi_6981855
moet wel zeggen dat het er snel effect heeft..

in 2 weken tijd van 8 kilo naar 10 kilo die 10x8x6x6 en die gaat nu ook makkelijker dus straks alweer 11

en kon pas de 15 kilo nog amper optillen en nu net voor het eerst 1 keer gedaan en bijna 2x

is maar goed dat ik nu pas weer beign, als ik vanaf vorig jaar nonstop had gedaan waren mn armen breder dan mn lihama geworden

en begin dus zo met fitness dus dan train ik alles dus gaan verhoudingen beter kloppen

moet ook nog ff zorgen dat ik met links wat ga doen, doe nu alleen rechts maar mn rechterarm is nu onder mn elleboog 2 cm groter (omtrek) dan links

pi_6981884
heb trouwens 13 kilo gewichten en die stang die ik krijg is 10 kilo dus 23 kilo.. is voor mij wel voldoende
  maandag 25 november 2002 @ 11:01:48 #181
24384 Tony_Montana
pi_6984047
lijkt me wel dat je links ook moet trainen ja
Belanrijkste is dat je de beweging correct uitvoerd, arm voldoende strekken en buigen etc. Zie vaak lui die lekker zwaar bezig zijn, maar echt trainen kan je t niet noemen, ja misschien de onderrug.

en 23 kilo bankdrukken kan je doen tot je een ons weegt, opdrukken staat ongeveer gelijk aan 65% van je eigen gewicht wegduwen, en ik neem aan dat je zwaarderdan 35 kilo bent. Kan je dus beter gaan opdrukken bereik je meer mee.

maandag 25 november 2002 @ 13:29:30 #182
19202 Tjeppie
whiskey in my veines
pi_6986157
quote:
Op zondag 24 november 2002 17:29 schreef Tony_Montana het volgende:

[..]

Ben sinds kort gestopt met triceps en borst op dezelfde dag te trainen, bevalt veel beter. Doe je dit niet train je een van de twee groepen niet voluit, press je minder door moeie triceps bijvoorbeeld.

ik zou eens kunnen proberen om de rug & biceps+triceps te verwisselen. op die manier krijg ik:
maandag borst+rug
woensdag benen+buik
vrijdag schouders+biceps+triceps

maar ik kan niet zeggen dat ik erg veel problemen heb met triceps/borst
biceps/borst. maar heb het ook nog niet andersom geprobeerd vandaar

1 in 3 people suffer from a mental illness. Look at 2 of your friends, if they're normal, then it's you
pi_6986298
als ik borst en rug op een dag zou doen zou ik echt veel te lang bezig zijn.. echt minstens 1:30 en das echt te lang.
  maandag 25 november 2002 @ 13:56:03 #184
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_6986607
IDD.

Het beste is dus in jouw geval:

1) Rug + Schouders
2) Benen + Kuiten + Buik
3) Borst + Biceps + Triceps

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_6987312
quote:
Ten eerste raad ik je een abtronic aan (jaja het werkt echt, als je maar de discipline hebt om het elke dag te gebruiken en geen tien min. per dag maar zeker 60 min. per dag), ten tweede een goede voeding. Ten derde een hoop creatine, dit zorgt dat je spieren groter worden. Daarnaast zou ik naar de sportschool gaan en beginnen met twee keer per week twee uur achter elkaar per keer te gaan bankdrukken (voor de buikspieren) en ook te gaan gewichtheffen (voor de armen). Dit doe ik zelf ook allemaal. Verder raad ik je opdrukken aan, als je het goed uitvoert en je hebt de discipline om drie maal daags tot het uiterste te gaan (dat wil zeggen dat je op een gegeven moment niet meer jezelf van de grond kunt drukken) dan heb je na 2 maanden al resultaat.
crap, dan krijgen je spieren geen rust, en dan train je ze alleen weg, ofwel, je wordt juister magerder en dat is niet wat je wilt.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_6991542
quote:
Op maandag 25 november 2002 11:01 schreef Tony_Montana het volgende:
lijkt me wel dat je links ook moet trainen ja
Belanrijkste is dat je de beweging correct uitvoerd, arm voldoende strekken en buigen etc. Zie vaak lui die lekker zwaar bezig zijn, maar echt trainen kan je t niet noemen, ja misschien de onderrug.

en 23 kilo bankdrukken kan je doen tot je een ons weegt, opdrukken staat ongeveer gelijk aan 65% van je eigen gewicht wegduwen, en ik neem aan dat je zwaarderdan 35 kilo bent. Kan je dus beter gaan opdrukken bereik je meer mee.

hoeveel kilo raad je dan aan voor bankdrukken? ook 65%?

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 25-11-2002 18:33]

pi_6991572
.
  dinsdag 26 november 2002 @ 09:23:15 #188
19202 Tjeppie
whiskey in my veines
pi_6999017
quote:
Op maandag 25 november 2002 13:56 schreef Mr.J het volgende:
IDD.

Het beste is dus in jouw geval:

1) Rug + Schouders
2) Benen + Kuiten + Buik
3) Borst + Biceps + Triceps

okee veranderd dus niks.
geeft niet. bevalt me prima zover.
1 in 3 people suffer from a mental illness. Look at 2 of your friends, if they're normal, then it's you
pi_7032951
In navolging op het gesloten topic over het leniger maken van mijn heupen: ( heupen leniger maken )
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:12 schreef Rano het volgende:
Misschien handig om er bij te vertellen wat je niveau nu is...

Op een gegeven moment houd het gewoon op

Mijn niveau nu is op zich nog niet eens zo verkeerd, maar moeilijk te omschrijven, en ik wil gewoon MEER!

Laat me een poging wagen. Als ik op de grond zit met gestrekte benen en ik rek voorover komen mijn handen 2 cm voorbij mijn voeten, ik kan de spagaat tot 10 cm boven de grond (beide kanten) maar dan hangt mijn bovenlichaam erg naar voren. Maar m.n. de rek naar achteren (bovenbeen t.o.v. bekken) is minimaal. Verder dan een centimeter of 15 (als ik op mijn buik lig en ik strek mijn been omhoog en meet dan de afstand van de grond tot mijn voet) kom ik niet.

Dus het lijkt me zeker dat het nog wel iets meer moet kunnen! (in ieder geval zijn al mijn gewrichten leniger dan mijn heupen, dus die wil ik een stukje beter hebben)

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_7038839
*schopperdeschop*

Heeft er al iemand tips als antwoord op de vraag in mijn voorgaande post?

(golfer, nothing personal, maar dit bedoel ik dus he, dit onderwerp HOORT gewoon niet in dit topic !!)

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  donderdag 28 november 2002 @ 12:37:11 #191
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_7038999
pi_7039166
quote:
Op donderdag 28 november 2002 12:29 schreef Nyame het volgende:
*schopperdeschop*

Heeft er al iemand tips als antwoord op de vraag in mijn voorgaande post?

(golfer, nothing personal, maar dit bedoel ik dus he, dit onderwerp HOORT gewoon niet in dit topic !!)

helemaal mee eens... t zijn 2 hele andere dingen. mjah iedereen maakt fouten zullen we maar zeggen
pi_7039242
eindelijk erkenning, dank u ma3stro!
pi_7076060
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 10:37 schreef Mr.J het volgende:
Hehe, voeding roeleerd zeker.

Zonder de juiste voeding --> slechte resultaten --> dan maar steroids gebruiken.

Je ziet 't erg veel de laatste tijd.

Ikzelf train al 3 a 4 jaar, training is goed uitgebalanceerd, voeding ook (elke zondag 1,5 uur in de keuken om alle rijst en pasta klaar te maken voor de rest v/d week ) en ga nu in januari voor het eerst een kuurtje doen.

Een kuurtje van 6 weken met Primobolan (moeilijk aan te komen) en Decadurabolin...

Ik laat wel voor de kuur ff bloed af nemen en analiseren, hetzelfde na de kuur en dan kijken of verandering zijn in bijv. je test. spiegel en andere waardes....

Kijken wat 't wordt...

ben benieuwd naar de resultaten,
ga je tableten nemen of spuiten?
problemen lossen zich vanzelf op
pi_7090366
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 18:43 schreef marz01 het volgende:

[..]

ben ook wel benieuwd ja..

lijkt me trouwens dat ie gaat spuiten...

pi_7090436
ik heb ergens gelezen dat als je langer traint dan een uur, je weer op weg bent om je spiefweefsel weer te vernietigen. Iets met omzetten in energie?

Klop da?

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_7091783
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ik heb ergens gelezen dat als je langer traint dan een uur, je weer op weg bent om je spiefweefsel weer te vernietigen. Iets met omzetten in energie?

Klop da?

yep
pi_7100905
ik heb wel eens een dianabol tabs genomen, maar dan zonder eerst goed te lezen, maar op advies van anderen I:(
ik nam toen een opbouwend schema en alles is een keer sóchtends
dus week1= 1p.d. week 5=5p.d. (en dus allemaal tegelijk, auw mijn lever)
maar wat is nou eigenlijk het beste schema hiervoor of combo, ik lees op andere sites (bodypage enzo) veel verschillende dingen
wie heeft ervaring??
voor de rest doe ik ook veel dingen verkeerd> werk/slaap onregelmatig, zondig vaak met eten> ga binnenkort maar (eiwit)shakes drinken als maaltijdvervangers en om aan te komen
problemen lossen zich vanzelf op
  maandag 2 december 2002 @ 13:50:52 #199
24384 Tony_Montana
pi_7101431
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:15 schreef marz01 het volgende:
Ik heb zelf geen ervaring met AS, dus kan alleen zeggen wat ik tot nu toe ervan gelezen/geleerd heb. Sowieso is slikken stom, weinig effect en sloopt je nieren. Ga als je wilt beginnen spuiten, klinkt eng maar schijnt koekenei te zijn, en t werkt gewoon veel beter(mits goed spul, bij rotzooi kan de chirurg een hap ontstoken weggerot vlees/spier wegsnijden)
Ik heb ff naar je fotos gekeken, maar volgens mij kan je makkelijk nog een jaartje zonder AS spieren ontwikkelen. AS is het best als je botten, gewrichten en pezen gewend zijn aan zwaar trainen, en zo groot ben je nog niet, dus het lijkt mij verstandiger om dmv goed eten,shakes weightgainers etc (icm zwaar trainen natuurlijk)wat massa te verkrijgen voordat je met AS begint.

Als je er wel mee begint ben ik uiteraard benieuwd naar de progressie, dus zeker posten hiero

maandag 2 december 2002 @ 14:34:57 #200
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_7102111
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 18:43 schreef marz01 het volgende:

[..]

Spuiten dus.

week 1, 2, 5 en 6 : 1ml per week (beide)
week 3 en 4 : 2ml per week (beide)

Ikzelf ben ook benieuwd. Ik begin iig half januari. Heb het wel goed voorbereid trouwens.

Ik heb afgelopen week bloed geprikt. Testosteron, FSH, LH en nier- en leverfunctie laten testen.

Ik doe dit ook direct na en 2 weken na mijn kuur. Deze 3 uitslagen leg ik dan naast elkaar en weet dan zodoende of er veranderingen in mijn lichaamseigen hormoonhuishouding zijn enzo.

Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')