abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_335135
Ik heb een probleempje...
Ik ga altijd vreemd..
Ik kan me echt nooit beheersen en al helemaal niet met drank op.
Ik heb nu een vriendin waar ik mee zou gaan samenwonen (na 1 maand al, maar ja) maar ik ben Zaterdag weer vreemdgegaan met een ex...
Wat kan ik hier aan doen ???
(dit is serieus bedoelt)

Grietinx,
Kasta ®

I was an atheist until I realized I was God
pi_335169
-Je vriendin een open relatie voor stellen?
- Eerlijk zijn het gewoon vertellen.
- Zwijgen (is niet liegen?) Wat overigens voor mij geen optie zou zijn. Je hebt hierbij ook kans dat ze het van een ander hoort.
- Het uitmaken zodat je niet meer vreemd gaat.
eh kies maar een optie of eh waar dacht je zelf aan?
  maandag 11 september 2000 @ 18:18:38 #3
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_335178
quote:
Op 11 september 2000 17:57 schreef kastanova het volgende:
Ik ga altijd vreemd..
Ik heb nu een vriendin waar ik mee zou gaan samenwonen (na 1 maand al, maar ja) maar ik ben Zaterdag weer vreemdgegaan met een ex...
(dit is serieus bedoelt)

Grietinx,
Kasta ®

Heeeeeeeeee Kastanova, ik heb je gemist !

Maarre, om even serieus in te gaan op jouw topic. Ik snap eigenlijk niet waarom je dan gaat samenwonen als je al aangeeft dat een monogame relatie niks voor jou is. Of je moet samen gaan wonen met iemand die een vrije relatie accepteert.

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_335183
quote:
Op 11 september 2000 18:13 schreef kaya het volgende:
- Zwijgen (is niet liegen?) Wat overigens voor mij geen optie zou zijn. Je hebt hierbij ook kans dat ze het van een ander hoort.
eh kies maar een optie of eh waar dacht je zelf aan?
zie boven
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 18:43:12 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_335224
minder je lul achterna lopen
pi_335427
quote:
Ik ga altijd vreemd..
(dit is serieus bedoelt)

Grietinx,
Kasta ®

Ja ja
Even graven hoor:

www.fokforum.nl/showtopic/1645

Hierin schreef je oa:

quote:
Op 19 april 2000 18:25 schreef kastanova het volgende:
ik ben nu Al 4 jaar getrouwd en heb 1 dochter van 6 jaar oud, vroeger heb ik 2 jaar Psychologie gestudeerd en mede daarom dacht ik dat het wel mogelijk was. ook m’n woonPlaats is verzonnen, ik heb gewoon de gegevens gebruikt van een jongen waar ik ooit Eens mee gewerkt heb. ik kende zijn manier van doen, die Niet veel verschilde van de “kastanova” hier op het forum, dus bij Eventuele navraag in Rossum zou men de waarheid niet direct kunnen AchterhaLen.
Als antwoord op je vraag: Stoppen met alles aan elkaar liegen zou wel een aardig begin zijn, dacht je niet ?
(dit is serieus bedoeld)

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 11-09-2000 20:07]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 11 september 2000 @ 20:10:50 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_335439
Ik vind het verkeerd wat je doet. Wat Swets zegt, minder je lul achterna lopen. Hou je zelf rekening met je vriendin? Denk je "Hoe zou zij zich voelen?" (Dus niet "Hoe zou ik me voelen als zij het deed", dat is geen inleving, het eerstgenoemde wel).

Mijn vriendin is vreemdgegaan. Ik heb van tevoren gezegd, dat zodra ze vreemdging, dat het uit zou zijn. Heb ik me ook aan gehouden. Weg...Ik moet dat niet...Ik vind het vies, niet passend en zeker niet in een relatie waarbij je samenwoont. Ik wil niet zeggen dat je slecht bent, ik zeg alleen dat wat jij hebt gedacht naar mijn mening slecht is. Maar ik ben vrij conservatief.

Ja? Wat moet je ermee? Ik zou het zeggen. Ik zou zelf zeggen dat je het zou moeten zeggen, maar je moet natuurlijk niks. Zwijgen helpt niet, zeker als ze al vermoedens heeft. Ik had zelf vermoedens, en heb het van iemand anders gehoord (en ik kan je vertellen...dat is HEEL slecht voor je hart...) Dan moet je haar laten beslissen (als ze sterk genoeg is) wat ze wil. En als je ziet dat ze labiel is, dan moet je haar de kans geven om stabiliteit te zoeken bij iemand die haar wel trouw kan zijn.

Sorry voor de wat offensieve post, maar het ligt mij nog aardig vers in het geheugen.

maandag 11 september 2000 @ 20:22:53 #8
4217 F-fact
Lopen tot de zon komt
pi_335484
Tsja, twi heeft zojuist de woorden uit mijn mond gehaald...
Kijk mij eens het gras zien groeien......... En iedereen maar denken dat ik niks doe
  maandag 11 september 2000 @ 20:33:17 #9
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_335528
hier heb ik weinig aan toe te voegen
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2000 @ 23:04:42 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_336129
KASTANOVA!!! Welkom terug! Wanneer zullen we weer es gaan flamen, net als vroeger ???
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_336286
Ik sluit me qua reactie bij Digger aan. Hou eerst eens op met liegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 september 2000 @ 09:03:45 #12
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_336733
Kasta: Zoals Digger al zei, stop met alles aan elkaar liegen, je komt op een gegeven moment toch in de knoop. Het gaat nooit goed, je komt misschien heel ver maar het gaat een keer fout. ff ontopic: Bedenk eens wat jouw partner voelt als jij zoiets hebt gedaan. Het enige wat je bereikt is dat het vertrouwen slinkt, onzekerheid toeneemt en dat soort dingen.
  dinsdag 12 september 2000 @ 09:15:18 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_336745
quote:
Op 12 september 2000 09:03 schreef micha het volgende:
Het enige wat je bereikt is dat het vertrouwen slinkt, onzekerheid toeneemt en dat soort dingen.
Gelijk het vertrouwen in andere mensen, het gevoel van 'wat voor nut heeft het dat ik hier nog ben', 'wat heb ik in godsnaam de afgelopen periode <gedurende de relatie> gedaan, dat ik het niet gezien heb', 'hoe heb ik zo stom kunnen zijn', 'alle mannen (in mijn geval vrouwen) zijn zo, zie je wel'. En andere vooroordelen ten top.

De topicopener mag dan ongelukkig zijn uitgekozen omdattie alles bij elkaar liegt, het is wel een zeer interessant topic.

pi_336924
[quote]Op 11 september 2000 18:13 schreef kaya het volgende:
Heb ik al gedaan, vond ze niet acceptabel; vandaar dat ik het uitgemaakt heb toen ik naar Lloret ging..

Doe ik ook altijd wel, ik vertel ze meestal voordat ze met me nemen dat die kans best groot is, maar deze keer vind ik het een beetje lullig omdat ik de betreffende Zaterdag met haar uit was en (toen ik nog nuchter was) haar op het hart heb gedrukt dat ik niet weer vreemd zou gaan..

Doe ik nu dus; best lastig en kut...

Euuuhm, denken we nog over na...

Kasta "Euuh, sorry" Nova

pi_336931
quote:
Op 11 september 2000 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Als antwoord op je vraag: Stoppen met alles aan elkaar liegen zou wel een aardig begin zijn, dacht je niet ?
(dit is serieus bedoeld)
Sjezus, daar is Digger ook weer hoor...
Als je in het vervolg ook even de ontrafeling van dat topic neerzet..
Dus incl. de waardering voor m'n actie...

Kasta "Digger, doe je best eens" Nova

pi_336941
quote:
Op 11 september 2000 23:04 schreef Djeez het volgende:
KASTANOVA!!! Welkom terug! Wanneer zullen we weer es gaan flamen, net als vroeger ???
Djeez, jou heb ik het meest gemist..
Nog steeds van die perverse verhaaltjes aan het schrijven ter compensatie van je frustrerende sexuele leven met je rechterhand?

Tellen we dit als flamen? Néééééé)

Ben iig geval blij dat er nóg iemand is die me gemist heeft..
Enneuuh, voor al die luitjes die vinden dat ik moet stoppen met liegen: Lees topic:
http://www.fokforum.nl/showtopic/1645/2
nog eens een keer (of 2 keer, of 3 keer, of 4 keer, anyweg totdat je de grap snapt)
Enneuuh, nog iets: Get a life !

Kasta "has a life" Nova

dinsdag 12 september 2000 @ 18:38:15 #17
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_337727
quote:
Op 11 september 2000 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
minder je lul achterna lopen
Dan zakte hij hopelijk door de grond.

Stop met liegen, kun je je vriendin toch niet aan doen.HUFTER! be fair man..

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_337806
Eh, ik zou nog FF wachten met eerlijk zijn en goed nadenken over het antwoord op de vraag die je vriendinnetje je zeker gaat stellen als je eerlijk gaat zijn.

Ze zou vast vragen: 1) wat is er precies gebeurd? 2) Waarom? 3) En dan: voel je nog wat voor haar?

Het antwoord op vraag 2) is het belangrijkst, maar je kunt natuurlijk kiezen uit meerdere antwoorden: a) een monogame relatie is eigenlijk niks voor mij dus... b) het was een fout, ik zocht nog steeds naar een soort van afsluiting met haar en nu weet ik het en doe ik het nooit meer. c) ze heeft me verleid toen ik dronken was en ik niet meer wist wat ik deed d) ze was altijd goed in bed en liet me meeslepen maar ik kies voor jou dus misschien kunnen wij ook eens wat gaan expirimenteren?

Geen van de antwoorden zouden bij mijn vriendje werken, maar wie weet?

Jusqu'ici tout va bien...
  Redactie Frontpage dinsdag 12 september 2000 @ 22:28:58 #19
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_338273
quote:
Op 12 september 2000 12:43 schreef kastanova het volgende:
Djeez, jou heb ik het meest gemist..
Nog steeds van die perverse verhaaltjes aan het schrijven ter compensatie van je frustrerende sexuele leven met je rechterhand?
Nee, hiervoor heb ik met Herald een eigen site opgericht! Kijk maar es op http://www.knaapjes.nl
Daar vind je ondeer het knopje 'columns' mijn ranzige verhaaltjes...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_339314
quote:
Ik ga altijd vreemd..
(dit is serieus bedoelt)

Grietinx,
Kasta ®

Laat je vriendin gewoon iemand zoeken die WEL bij haar past.
Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  donderdag 14 september 2000 @ 20:10:43 #21
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_341424
***WAARSCHUWING VOORAF***
* sataN staat op het punt boos te worden, dus misschien komt deze post niet lief over

Wat dacht je ervan eens op te houden met een klootzak zijn?

Misschien moet ik dit niet schrijven, zijn dit precies de reacties die je wil uitlokken, maar ik doe het lekker toch.

Mensen die vreemdgaan, vind ik over het algemeen heel dom, waarom? Omdat je diegene van wie je zegt te houden laat zakken en pijn doet. Ik waarschuw ze voor ze met me nemen? Jongen ben je 14 ofzo? Is de beslissing tot het aangaan van een relatie niet in jouw handen? Als je een relatie met iemand begint vloeit dat toch voort uit net iets meer dan potentie? Dan wil jij toch ook bij haar zijn, en al die romantische prietpraat? Dan KIES je toch voor haar?
Toen ik naar Lloret ging heb ik het uitgemaakt?
Lekker even naast de pot piesen, en zij was het dus niet waard om je in te houden?
En jij gaat samenwonen????
Volgens mij wil jij gewoon uitgaan op zaterdag, je bezuipen en zoenen met het eerste het beste wijf met een beetje tieten, of niet? Veel meer interesse naar mensen van het vrouwelijk geslacht zie ik iig niet...
Polygame relaties, ja, dat kan, maar alleen als iedereen zich daar heppie bij voelt. Anders? Heel logisch: kiezen of delen. Je hebt een vriendin, wanneer je vreemd gaat doe je haar pijn. DUS: je blijft trouw. WANT: ze is belangerijk voor jou. Is ze niet belangerijk? Dan zouy ik maar niet samen gaan wonen.

Weet je, ontrouw is zwak!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 20:29:44 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_341448
quote:
Op 14 september 2000 20:10 schreef sataN het volgende:

sluit me hier geheel bij aan
pi_341523
quote:
Op 14 september 2000 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
sluit me hier geheel bij aan
Mag ik me ook aansluiten

Enne...vreemd gaan is echt nergens voor nodig, tenzij je er bewust mee bezig bent dingen om je heen kapot te maken (en je dus niet genoeg van je vriendin houdt). Ik ben echt van mening dat je de gevoelens voor een ander wel kunt stoppen, met je verstand kunt beredeneren. Alleen als je de zin in een ander koestert, ermee gaat spelen, pas dan steven je onvermijdelijk af op vreemdgaan.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_342275
Wordt polonaise hiero

Maar persoonlijk vraag ik me af waarom men nog serieus reageert op iemand die altijd al de zaak bij mekaar liegt. hij weet zelf toch ook wel wat ie doen moet? niet liegen. Punt. zo simpel is het eigenlijk.

pi_343456
[quote]Op 12 september 2000 19:00 schreef Manono het volgende:
Eh, ik zou nog FF wachten met eerlijk zijn en goed nadenken over het antwoord op de vraag die je vriendinnetje je zeker gaat stellen als je eerlijk gaat zijn.

Ze zou vast vragen: 1) wat is er precies gebeurd? 2) Waarom? 3) En dan: voel je nog wat voor haar?

Kasta's diplomatieke antwoord:

1: We gingen een zaal lager de dansvloer op, vanaf dat moment een beetje een zwart gat, maar ik heb haar op de wc geneukt...

2: Geen idee, combinatie van drank en hormonen..

3: Alleen op sexueel gebied...

Kasta "Tja, 'k ben wel eerlijk" Nova

pi_343457
quote:
Op 13 september 2000 14:59 schreef §erum het volgende:
Laat je vriendin gewoon iemand zoeken die WEL bij haar past.
Dat is 1 van de problemen, ze denken allemaal dat ik perfect voor ze ben..

Kasta "Tja, kan er ook niks aan doen"Nova

pi_343466
quote:
Op 14 september 2000 20:10 schreef sataN het volgende:
***WAARSCHUWING VOORAF***
* sataN staat op het punt boos te worden, dus misschien komt deze post niet lief over

Kasta: Valt wel mee hoor..

Wat dacht je ervan eens op te houden met een klootzak zijn?

Kasta: Ben best lief hoor, anders kwamen die meiden niet naar me toe lijkt me...

Misschien moet ik dit niet schrijven, zijn dit precies de reacties die je wil uitlokken,

Kasta: Nee hoor...

maar ik doe het lekker toch.

Mensen die vreemdgaan, vind ik over het algemeen heel dom, waarom? Omdat je diegene van wie je zegt te houden laat zakken en pijn doet.

Ik zeg nooit dat ik van ze hou..
Als je DAT zegt lieg je pas..
Doe ik dus niet...

Ik waarschuw ze voor ze met me nemen? Jongen ben je 14 ofzo? Is de beslissing tot het aangaan van een relatie niet in jouw handen? Als je een relatie met iemand begint vloeit dat toch voort uit net iets meer dan potentie?

In het begin niet; m'n hormoontjes gaan werken, heb drank op en zet m'n tanden in het eerste dat in de buurt komt (alleen vrouwen uiteraard...)

Dan wil jij toch ook bij haar zijn, en al die romantische prietpraat? Dan KIES je toch voor haar?
Toen ik naar Lloret ging heb ik het uitgemaakt?
Lekker even naast de pot piesen, en zij was het dus niet waard om je in te houden?

Kennelijk niet dus...

En jij gaat samenwonen????

Neuuh, heb er nog eens over nagedacht en met m'n (vrouwelijke, gnagna) mentor over gepraat en ik blijf toch maar in Twente tot na m'n opleiding..

Volgens mij wil jij gewoon uitgaan op zaterdag, je bezuipen en zoenen met het eerste het beste wijf met een beetje tieten, of niet?

Bijna goed (serieus, daar ben je tenslotte jong voor), maar ik ben niet zo'n "tietenman" Eerst het kontje, dan het koppie, dan het IQ, dan de babbel en dan het innerlijk..(uitsluitend bij "langere" relaties..

Veel meer interesse naar mensen van het vrouwelijk geslacht zie ik iig niet...

Is er wel hoor...

Polygame relaties, ja, dat kan, maar alleen als iedereen zich daar heppie bij voelt.

Ze kiezen er toch zelf voor als ik ze zeg dat ik zo ben...

Anders? Heel logisch: kiezen of delen. Je hebt een vriendin, wanneer je vreemd gaat doe je haar pijn. DUS: je blijft trouw.

Euuuh, dat kan ik dus niet...

WANT: ze is belangerijk voor jou. Is ze niet belangerijk? Dan zouy ik maar niet samen gaan wonen.

Doe ik dus niet...

De zwakkeren ook nog eens dieper de grond intrappen, foei

Kasta "Eindelijk een fatsoenlijke reactie" Nova
pi_343471
[quote]Op 15 september 2000 04:43 schreef DIGGER het volgende:
Wordt polonaise hiero

Maar persoonlijk vraag ik me af waarom men nog serieus reageert op iemand die altijd al de zaak bij mekaar liegt.

Je vorige verhaal werd over mijn liegen werd ook al met een simpele reactie ontkracht, dus denk eens na voordat je weer met zo'n beschuldiging komt aub...

hij weet zelf toch ook wel wat ie doen moet? niet liegen. Punt. zo simpel is het eigenlijk.

Ik sta er om bekend dat ik goudeerlijk ben..
Hoezo lieg ik trouwens tegen die meiden dan ?

Kasta "Digger, grow up" Nova

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 september 2000 @ 22:01:26 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_343685
quote:
Op 15 september 2000 19:36 schreef kastanova het volgende:

Kasta "Digger, grow up" Nova

geloof meer dat die laatste opmerking voor jou van toepassing is
pi_344093
Ach, zolang de mensen die me kennen zeggen dat ik veel volwassener ben, praat en me gedraag (uiteraard niet op alle vlakken) dan m'n leeftijd zou doen vermoeden ben ik nog tevreden...
Hoe denk je anders dat ik een meid van 28 zo gek van me krijg ? Deuuuh !!!
Ik beschuldig tenminste niet zomaar iedereen terwijl ik het niet kan onderbouwen...

Kasta "THE growen up" Nova

pi_344103
And the infantile man keeps on trying to keep his head to stay above the waterlevel but he will slowly sink because he just can't seriously face himself in the mirror and keeps on cheating.......

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 16-09-2000 05:02]

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 september 2000 @ 06:39:07 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_344113
quote:
Op 16 september 2000 04:19 schreef kastanova het volgende:
Hoe denk je anders dat ik een meid van 28 zo gek van me krijg ? Deuuuh !!!
nou weet ik ut zeker...je bent gewoon een infantiel wannabe lulletje
  zaterdag 16 september 2000 @ 08:46:13 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_344133
quote:
Op 'jammergenoeg nog niet' schreef kastanova het volgende:
Even ontopic blijven graag, dit helpt niks. Excuses voor wat ik allemaal heb gezegd en ik zal voortaan serieus blijven, en iedereen in z'n waarde laten en ook zal ik proberen voortaan niet zo arrogant over te komen, want in feite ben ik dat helemaal niet, zulke reacties krijg ik immers in 't echie nooit...Dus als we weer ontopic kunnen geraken, heel graag...
Als je zoiets had gepost, had het veel beter gewerkt kasta...maar dat zie je waarschijnlijk niet...waarschijnlijk de leeftijd
pi_344158
Pfff, wat een gezeur. Kastanova heeft groot gelijk, vind ik.

Mijn advies : Doe gewoon waar je zin in hebt.

En het mooiste snoepje wint een kruiwagen vol chocolade.
  zaterdag 16 september 2000 @ 14:46:29 #35
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_344509
Ik snap Kastanova's hele probleem eigenlijk niet. Aan de ene kant kunnen we in elke post van hem lezen wat een geweldige womanizer hij wel niet is, en nu gaat hij ineens mekkeren over het feit dat hij misschien zijn vriendin wel gekwetst heeft? Een échte Don Juan zou daar helemaal niet over inzitten, die heeft toch zo weer een vers 'kippetje' te pakken.

Niet dat ik één letter van zijn posts ook echt geloof, volgens mij is hij eigenlijk gewoon een frustraatje... Heb je www.knaapjes.nl al bezocht?

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_344550
quote:
Op 16 september 2000 04:59 schreef DIGGER het volgende:
And the infantile man keeps on trying to keep his head to stay above the waterlevel but he will slowly sink because he just can't seriously face himself in the mirror and keeps on cheating.......
Je Engels is niet je sterkste punt zie ik Digger..
Je zag natuurlijk zelf ook wel dat die zin aan alle kanten rammelde..
Ik zal je op weg helpen..
And the infantile man still tries to keep is head above the waterlevel..
Klinkt toch stukken beter, niet dan ??
Ga nu maar weer lekker slapie doen Diggertje van me...

Kasta "Ach, zo leren die kids nog iets" Nova

pi_344552
quote:
Op 16 september 2000 06:39 schreef Swetsenegger het volgende:
nou weet ik ut zeker...je bent gewoon een infantiel wannabe lulletje
Je hebt je roeping gemist!!!
1 zinnetje en jij weet me al te doorgronden !!!
Word psychiater !!!

Kasta "WHUHAHAHAHA" Nova

pi_344558
quote:
Op 16 september 2000 08:46 schreef twi het volgende:
Als je zoiets had gepost, had het veel beter gewerkt kasta...maar dat zie je waarschijnlijk niet...waarschijnlijk de leeftijd
Waarom zou ik serieus ingaan op valse beschuldigingen en mensen die me in een hokje plaatsen omdat ze me denken te kennen.
Voorlopig lach ik ze alleen nog maar uit en trap ik hun toch al zo verwaarloosde zieltje alleen maar dieper de grond in
Ik wacht nog steeds op de man/vrouw die me van enige onderbouwde repliek kan bedienen..

Kasta "No thanks" Nova

[Dit bericht is gewijzigd door kastanova op 16-09-2000 15:25]

pi_344560
quote:
Op 16 september 2000 14:46 schreef Zanderrr het volgende:
Ik snap Kastanova's hele probleem eigenlijk niet. Aan de ene kant kunnen we in elke post van hem lezen wat een geweldige womanizer hij wel niet is, en nu gaat hij ineens mekkeren over het feit dat hij misschien zijn vriendin wel gekwetst heeft?

Kasta: Mischien?

Een échte Don Juan zou daar helemaal niet over inzitten, die heeft toch zo weer een vers 'kippetje' te pakken.

Kasta: Dat had ik al, ik heb er nu echter 2 en dat geeft nogal problemen; ik moet nu alle ontmoetingen zorgvuldig gaan plannen en dat is weleens lastig in m'n toch al zo drukke leven..

Niet dat ik één letter van zijn posts ook echt geloof, volgens mij is hij eigenlijk gewoon een frustraatje... Heb je www.knaapjes.nl al bezocht?

Nee, zal ff gaan kijken...
Ik denk echter, gezien de toch wel hoofdzakelijke MANNELIJKE gefrustreerde reacties dat ik niet het frustraatje ben...
Mannen, als jullie allemaal eens netjes jullie cursusgeld zouden betalen, zou ik jullie nog heel wat kunnen leren...

Kasta "Welcome to the Kasta school" Nova
  zaterdag 16 september 2000 @ 22:17:16 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_345015
Hey kasta...dit valt waarschijnlijk onder de noemer dat het een persoonlijke aanval is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig...Valt het jezelf niet op dat je gewoon een hoop blabla hebt? Gewoon nieuwsgierig hoor...Mensen met blabla kunnen best interessant zijn...soms....
  Overall beste user 2022 zondag 17 september 2000 @ 00:45:14 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_345236
Neuk ze toch gewoon allemaal, Kasta. Jezus, dat je daar zo'n trammelant om maakt. En twee vrouwen is helemaal niet zo veel. Bovendien, als je ze niet eens allebei tegelijk het bed in weet te lullen dan ben je toch niet zo'n geweldig ventje
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 17 september 2000 @ 03:26:49 #42
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_345348
quote:
Op 16 september 2000 15:11 schreef kastanova het volgende:
Je Engels is niet je sterkste punt zie ik Digger..
Ook niet dat van jou geloof ik:
quote:
Op 16 september 2000 04:19 schreef kastanova het volgende:
Kasta "THE growen up" Nova
Alcohol and calculus don't mix - PLEASE don't drink and derive.
pi_345362
Wat jammer dat niet iedereen vrije sex aanhangt, de wereld zou er veel mooier op worden.
Maar goed, ff reageren op het topic zelf. Zonder eerlijkheid in je relatie is er eigenlijk geen relatie meer. Ongeacht of je nou wel of niet polygaam bent, eerlijkheid staat boven alles.
Zodra je je partner niet meer recht in de ogen kan zien, is het imho maar beter om de handdoek in de ring te gooien, en snel een eind te maken aan de (vermeende) relatie
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 18 september 2000 @ 10:46:54 #44
1275 sataN
pi_346842
Ik wou hier graag nog even mijn definitie van vreemdgaan neergooien.

Je gaat vreemd als je dingen met een ander doet, waarvan je weet dat je partner niet wil dat je dat doet, en wanneer je je partner daarmee kwetst.

Waar die grenzen liggen zal voor iedereen verschillend zijn.

Wat kastanova betrefd, van zijn intelligentie hen ik niet zo hoog op, maar als jij je gelukkig voelt bij overspel en sex op een of andere gore wc, dan moet je dat toch doen joh.
Liefde is meer dan lust alleen, wie weet kom je daarnog wel eens achter.

Alvast sorry voor de lichtelijk neerbuigende reactie, maar ik denk dat daar wel gegronde redenen voor zijn (lees je eigen posts, om je te verdedigen kan je enkel Digger afzeiken, beetje jammer).
Je begint dit topic alsof je er mee zit dat je vreemdgaat, en dan verdedig je weer van niet.
Als je er niet mee zit, wat loop je hier dan aandacht te trekken?

pi_346991
quote:
Dat was al duidelijk.

Ik ga altijd vreemd..
Dat is niet zo netjes, stel je eerst voor.

Probeer het eens zonder drank, al zul je je dan eerst moeten beheersen om geen drank te gebruiken, zal niet meevallen als je je NOOIT kunt beheersen.

Begin een commune, wordt sekteleider, gebruik je charisma en verzamel een harem om je heen van alle vrouwen die voor je bezwijken.

(dit is serieus bedoelt)
(dit net zo)

Freestyle
pi_347003
Eerlijkheid is mooi jongen, heel mooi.

Vergeet geen hoofd-, knie- kont- en balbeschermers aan te trekken als je het zo gaat brengen.

Verder hoop ik dat ze er daarna vandoor gaat met een enorme kanjer.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_348532
quote:
Op 16 september 2000 22:17 schreef twi het volgende:
Hey kasta...dit valt waarschijnlijk onder de noemer dat het een persoonlijke aanval is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig...Valt het jezelf niet op dat je gewoon een hoop blabla hebt? Gewoon nieuwsgierig hoor...Mensen met blabla kunnen best interessant zijn...soms....
Als het alleen blabla was, dan was ik allang onder de 1 of andere steen gekropen.
Ik hoef me niet anders voor te doen i.t.t. de gemiddelde internetter...
Ik schijn namelijk écht populair te zijn irl..
Sorry...
En als je nu geschokt bent omdat je er nu pas achterkomt dat mijn leven echt is zoals ik het hiervoor beschreven heb; Je bent niet de eerste...

Kasta "Nog steeds de vaagste" Nova

pi_348538
quote:
Op 17 september 2000 00:45 schreef Ulx het volgende:
Neuk ze toch gewoon allemaal, Kasta. Jezus, dat je daar zo'n trammelant om maakt. En twee vrouwen is helemaal niet zo veel. Bovendien, als je ze niet eens allebei tegelijk het bed in weet te lullen dan ben je toch niet zo'n geweldig ventje
Ik heb ze elkaar laten kussen deze Zondag..

Kasta "Dat is nu wat men noemt voorbereiding" Nova

pi_348541
quote:
Op 17 september 2000 03:26 schreef Squatt het volgende:
Growen up betekent: de opgegroeide...

Ik denk dat je in de war bent met "volwassen", dat bedoelde ik echter niet...
Volgende keer iets beter je best doen..

Kasta "Niemand is beter" Nova

dinsdag 19 september 2000 @ 03:39:51 #50
5854 Sarin
ik ben geen pannuhkoek
pi_348542
lekker in jezelf aan het babbelen?
Water is pas lekker als het door de brouwerij is geweest (origineel he?)
pi_348549
quote:
Op 17 september 2000 05:12 schreef Sakura het volgende:
Wat jammer dat niet iedereen vrije sex aanhangt, de wereld zou er veel mooier op worden.

Kasta: Je begint goed

Maar goed, ff reageren op het topic zelf. Zonder eerlijkheid in je relatie is er eigenlijk geen relatie meer. Ongeacht of je nou wel of niet polygaam bent, eerlijkheid staat boven alles.
Zodra je je partner niet meer recht in de ogen kan zien, is het imho maar beter om de handdoek in de ring te gooien, en snel een eind te maken aan de (vermeende) relatie

Kasta: Helemaal mee eens...
pi_348555
[quote]Op 18 september 2000 10:46 schreef sataN het volgende:
Ik wou hier graag nog even mijn definitie van vreemdgaan neergooien.

Je gaat vreemd als je dingen met een ander doet, waarvan je weet dat je partner niet wil dat je dat doet, en wanneer je je partner daarmee kwetst.

Waar die grenzen liggen zal voor iedereen verschillend zijn.

Wat kastanova betrefd, van zijn intelligentie hen ik niet zo hoog op, maar als jij je gelukkig voelt bij overspel en sex op een of andere gore wc, dan moet je dat toch doen joh.

Kasta: Ik doe het ook liever in een groot hemelbed, maar ja, vaak heb je geen keuze hé...

Liefde is meer dan lust alleen, wie weet kom je daarnog wel eens achter.

Kasta: Laten we het hopen...

Alvast sorry voor de lichtelijk neerbuigende reactie, maar ik denk dat daar wel gegronde redenen voor zijn (lees je eigen posts, om je te verdedigen kan je enkel Digger afzeiken, beetje jammer).

Kasta: Ik verdedigde me alleen tegen Diggers (onterechte) beschuldigingen, ik snap niet hoe jij bij het afzeiken komt..
Als ik iemand afzeik, dan gaat het wel wat verder dan iemand wijzen op z'n fouten zoals bij Digger..

Je begint dit topic alsof je er mee zit dat je vreemdgaat, en dan verdedig je weer van niet.

Kasta: Oh ja joh, vertel...

Kasta "Hallo, waar blijven de intelligente reacties?" Nova

pi_348558
quote:
Op 18 september 2000 12:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat was al duidelijk.

Kasta: Damn, viel het op ?

Ik ga altijd vreemd..
Dat is niet zo netjes, stel je eerst voor.

Kasta: Ik stel me altijd voor dat ik vreemdga; dat is nu juist het probleem..

Probeer het eens zonder drank, al zul je je dan eerst moeten beheersen om geen drank te gebruiken, zal niet meevallen als je je NOOIT kunt beheersen.

Kasta: Jij snapt het probleem...

Begin een commune, wordt sekteleider, gebruik je charisma en verzamel een harem om je heen van alle vrouwen die voor je bezwijken.

Kasta: Heb ik al geprobeerd, maar geen enkele gemeente wil zoveel ruimte aan me geven...

(dit is serieus bedoelt)
(dit net zo)

Kasta "Ik doe m'n best nog niet eens" Nova
  dinsdag 19 september 2000 @ 09:53:31 #54
1275 sataN
pi_348691
Och jee, je vergat een zin te quoten, en juist die waarop ik zo graag antwoord wou!

=> Als je er niet mee zit, wat loop je hier dan aandacht te trekken? <=

?????????

sa**wanneer is het geoorloofd iemand te lynchen**taN

pi_348819
quote:
Op 19 september 2000 03:55 schreef kastanova het volgende:

Kasta: Ik verdedigde me alleen tegen Diggers (onterechte) beschuldigingen, ik snap niet hoe jij bij het afzeiken komt..
Als ik iemand afzeik, dan gaat het wel wat verder dan iemand wijzen op z'n fouten zoals bij Digger..

Ik heb maar ff teruggelezen: Ik 'beschuldig' je idd ja, en wel van liegen. Aangezien je zelf beweert 2 vrouwen te gebruiken, met ze en hun gevoelens te spelen, dan ben je dus aan het liegen jegens hun beide, dat geef je zelf ook aan, kijk bv maar naar wat je eerder schreef:
quote:
Op 12 september 2000 12:34 schreef kastanova het volgende:

deze keer vind ik het een beetje lullig omdat ik de betreffende Zaterdag met haar uit was en (toen ik nog nuchter was) haar op het hart heb gedrukt dat ik niet weer vreemd zou gaan..

kortom, als jij wilt beweren dat m'n 'beschuldigingen' niet terecht zijn, dan kan bovenstaand stukje uit jouw mond niet kloppen, want daarin geef je aan te liegen, wat automatisch weer mijn 'beschuldigingen' dus gegrond maakt.

En ipv zo te proberen de bink uit te hangen en te doen alsof je de wijsheid in pacht hebt, zou ik mezelf maar eens gaan focussen op jezelf, om eens normaal, sociaal, volwassen en eerlijk te gaan doen, want je attitude laat, op z'n zachtst gezegd, nogal wat te wensen over.

En wat je probleem betreft nogmaals (en simpeler kan het niet): Stop met liegen en bedriegen en kap relaties af als je duidelijk nog niet je normaal in een relatie gedragen kan.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 12:35:51 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_348898
quote:
Op 19 september 2000 03:38 schreef kastanova het volgende:
Growen up betekent: de opgegroeide...

Ik denk dat je in de war bent met "volwassen", dat bedoelde ik echter niet...
Volgende keer iets beter je best doen..

Kasta "Niemand is beter" Nova

The grown up betekent: de opgegroeide...
The grown-up betekent: de volwassene

growen komt in het engels niet voor
(de vervoegingen zijn grow-grew-grown)

Ik zou zeggen: Volgende keer iets beter je best doen.., beste Kasta "weer fout" Nova

En volgens mij is je probleem ook alweer opgelost aangezien je twee vrouwen met elkaar bekken. Veel plezier met je triootje. Da's natuurlijk de handigste en lekkerste manier om het vreemd gaan/twee vriendinnen op te lossen.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_349264
quote:
Op 19 september 2000 09:53 schreef sataN het volgende:
Och jee, je vergat een zin te quoten, en juist die waarop ik zo graag antwoord wou!

=> Als je er niet mee zit, wat loop je hier dan aandacht te trekken? <=

Kasta Ik was gewoon benieuwd naar jullie mening en mischien dat 1 van jullie me wel op het rechte pad zou kunnen krijgen met enkele goede argumenten...
Vergeefse moeite...

sa**wanneer is het geoorloofd iemand te lynchen**taN

Kasta "Lunchen met Kasta komt eerst" Nova

pi_349286
quote:
Op 19 september 2000 11:40 schreef DIGGER het volgende:
kortom, als jij wilt beweren dat m'n 'beschuldigingen' niet terecht zijn, dan kan bovenstaand stukje uit jouw mond niet kloppen, want daarin geef je aan te liegen, wat automatisch weer mijn 'beschuldigingen' dus gegrond maakt.

Kasta: Verzwijgen is geen liegen Digger..
Enneuh, die meid waar ik mee naar de wc ging weet dat ik een andere relatie heb en ze weet dat het puur voor de sex is/was ..
Oftewel, zij heeft mij eerder gebruikt dan ik haar..

En ipv zo te proberen de bink uit te hangen en te doen alsof je de wijsheid in pacht hebt, zou ik mezelf maar eens gaan focussen op jezelf, om eens normaal, sociaal, volwassen en eerlijk te gaan doen, want je attitude laat, op z'n zachtst gezegd, nogal wat te wensen over.

Kasta: Definieer normaal..
Sociaal; aangezien iedere (mooie) meid een kans krijgt ben ik zeer sociaal..
En ik vermoed dat mijn sociale leven toch iets omvangrijker is dan die van de gemiddelde fokker..
Zoals ik al eerder zei; Als meiden van 28 me al volwassen vinden, zal dat onvolwassene van me wel meevallen..
En zoals ook al gezegd heb; Ik sta bekend om m'n eerlijkheid...

En wat je probleem betreft nogmaals (en simpeler kan het niet): Stop met liegen en bedriegen en kap relaties af als je duidelijk nog niet je normaal in een relatie gedragen kan.

Kasta: Ik lieg dus niet..Bedriegen ok, maar daar waarschuw ik ze vantevoren voor..En als zij dan toch graag met me willen zijn, dan is dat hun keuze en waarschijnlijk ook hun fout..

Kasta "Goudeerlijk" Nova

pi_349291
quote:
Op 19 september 2000 12:35 schreef Doc het volgende:
The grown up betekent: de opgegroeide...
The grown-up betekent: de volwassene

growen komt in het engels niet voor
(de vervoegingen zijn grow-grew-grown)

Ik zou zeggen: Volgende keer iets beter je best doen.., beste Kasta "weer fout" Nova

En volgens mij is je probleem ook alweer opgelost aangezien je twee vrouwen met elkaar bekken. Veel plezier met je triootje. Da's natuurlijk de handigste en lekkerste manier om het vreemd gaan/twee vriendinnen op te lossen.

Ik heb ze nog niet (tegelijkertijd) op 1 avond in bed kunnen krijgen..
Maar wat niet is kan nog komen...

Kasta "Zelfs het beste paard struikelt weleens" Nova

dinsdag 19 september 2000 @ 17:29:56 #60
1275 sataN
pi_349311
lieve lieve modder eters, mag er een slotje op dit opgeblazen ge-egotrip?

Hij heeft toch al zelf gezegd dat het doel wat hij had met het openen van dit topic niet bereikt gaat worden!

pi_349330
quote:
Op 19 september 2000 17:29 schreef sataN het volgende:
lieve lieve modder eters, mag er een slotje op dit opgeblazen ge-egotrip?

Hij heeft toch al zelf gezegd dat het doel wat hij had met het openen van dit topic niet bereikt gaat worden!

Dat heb ik niet gezegd; ik zei dat het waarschijnlijk niet bereikt zou worden ivm de geringe intelligentie hier op het forum..
Als jij dan direct concludeert dat het als het daar aan ligt niet bereikt gaat worden..
Tja, dat zegt genoeg over jouw mening over de mensen hier alsmede je zelfkennis...

Kasta "Oeioeioei" Nova

dinsdag 19 september 2000 @ 17:39:41 #62
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_349347
Je loopt je lul achterna - Doe Maar
(tekst en muziek: Henny Vrienten - album: 4US (virus))

Au, ik heb de bons gekregen
En ze keek me ijskoud aan
Nee ze kon er niet meer tegen
En weet je wat ze zei
Je loopt je lul achterna
Je loopt je lul achterna

Ze zei, waar was je gisteravond
Je liet me wachten in ons bed
En oh ik weet waar jij vandaan komt
Je was weer bij die slet
Je loopt je lul achterna
Je loopt je lul achterna

REFREIN:
(oweh oweh) Mijn god het is voorbij
(oweh oweh) Ze is niet meer van mij
(oweh oweh) Niet te geloven het is over
(oweh oweh) Wat moet ik zonder haar
(oweh oweh) We pasten bij elkaar
(oweh oweh) Niet te geloven het is over

Zeg me wat er nu nog zin heeft
Niets dan leegt zonder haar
Moet ik verder zoals ik nu leef
Ach wat ze zegt is waar
Ik loopt je lul achterna
Ik loopt je lul achterna

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 17:51:35 #63
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_349371
dit topic gaat totaal nergens meer over, gaat off-topic en leidt alleen maar tot ergernissen
dus een slotje
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')