quote:Yes!! Pim Fortuyn hakt ze allemaal in de pan!!
HILVERSUM - Pim Fortuyn zal woensdagavond laat na afloop van de gemeenteraadsverkiezingen deelnemen aan een rondetafelgesprek met de landelijke lijsttrekkers van PvdA, CDA, VVD, D66 en GroenLinks.Het gesprek onder leiding van Paul Witteman, dat de NOS rechtstreeks uitzendt, is de eerste directe confrontatie van de Rotterdammer met vertegenwoordigers van de gevestigde politieke partijen. Tot nu toe ging de voormalige lijsttrekker van Leefbaar Nederland een debat steeds uit de weg, ondanks expliciete uitnodigingen daartoe van onder anderen GroenLinks-lijsttrekker Rosenmöller.
Wegens het late sluiten van de stembussen (2100 uur) en het naar verwachting tijdrovende tellen van de stemmen is de kans groot dat het slotgesprek pas na middernacht kan beginnen, aldus Lars Anderson, hoofd NOS-actueel.
Al zal het pimmetje wel lukken.
quote:Hij loopt niet weg.
Op maandag 04 maart 2002 13:06 schreef CeeJee het volgende:
De pool is geopend: na hoeveel minuten loopt Pim weg ?Mijn inzet is na 8 minuten.
quote:De pool is geopend: Hoe lang duurt het voordat Fortuyn voor haatzaaier wordt uitgemaakt?.
De pool is geopend: na hoeveel minuten loopt Pim weg ?
1 minuut
quote:Rosenmoller had nog een 1 op 1 voorgesteld... maar raad eens wie niet durfde...
Op maandag 04 maart 2002 12:55 schreef X-Ray het volgende:
Zo ze durven wel, die gevestigde parijen: 5 tegen 1.
quote:Had niks met durven te maken, gij populistische stemmingmaker.
Op maandag 04 maart 2002 13:12 schreef Koekepan het volgende:[..]
Rosenmoller had nog een 1 op 1 voorgesteld... maar raad eens wie niet durfde...
quote:Ik zie niet in hoe zoiets te maken kan hebben met iets anders, gezien de talloze televisieprogramma's waaraan hij meegewerkt heeft.
Op maandag 04 maart 2002 13:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Had niks met durven te maken,
quote:Misschien wel sneller bij de aankondiging van Paul Witteman.
Op maandag 04 maart 2002 13:08 schreef R@b het volgende:[..]
De pool is geopend: Hoe lang duurt het voordat Fortuyn voor haatzaaier wordt uitgemaakt?.
1 minuut
Als het een 5-tegen-1 wordt kan PF weinig winnen door te blijven zitten en tegen iedereen in te gaan. Door weg te lopen kan hij nog een beetje de rest te kijk zetten.
Hopelijk wirdt het nog een beetje beschaafd, en kunnen we twee dingen gaan zien die tot nu toe een beetje ontbraken: PF die zich tegen onderbouwde kritiek verweert zonder in kreten te vervallen, en de gevestigde politiek die op een normale manier met PF omgaat.
quote:Het laatste was de gevestigde orde wil doen is Fortuyn in een hoekje stoppen .. dat geeft alleen maar meer 'schade' en dan wordt het gewoon weer een Pim show.
Op maandag 04 maart 2002 13:25 schreef Freak187 het volgende:
Ze proberen met hun vijven Pim eronder te krijgen door steeds weer te gaan refereren aan het zogenaamde racistische beleid van Fortuyn.
Ik denk dat Fortuyn ze de mond snoert met een opmerking waarbij ze gelijk met hun mond vol tanden staan.
Als hem gevraagd wordt hoe hij de problemen wil oplossen in het land, moet hij het dit keer wat duidelijker zeggen.
In de uitzending van Nova vond ik em niet zo heel sterk.
Men zal hem op zijn woorden en daden proberen te becommentarieren althans zo zal het moeten gebeuren
Veel invloed denk ik niet dat deze discussie heeft, de meeste stemmers op Lijst Pim zullen toch niet kijken
quote:Waarom doen ze dat dan constant?
Op maandag 04 maart 2002 13:33 schreef Re het volgende:[..]
Het laatste was de gevestigde orde wil doen is Fortuyn in een hoekje stoppen ..
PS. Fix je icoon nou eens!
quote:Kok pakt hem op zijn uitspraken inderdaad en loopt niet als een blind kip te beschuldigen
Op maandag 04 maart 2002 13:40 schreef X-Ray het volgende:[..]
Waarom doen ze dat dan constant?
Kok zn uitspraken niet gehoord van de week?
PS. Fix je icoon nou eens!
en die icoon.. hmmmm ik ga eraan werken... ben een beetje bezig met andere dingen
quote:Weglopen is een teken van ZWAKTE. Dit zal Pimmetje dus NOOIT doen...>:)
Als het een 5-tegen-1 wordt kan PF weinig winnen door te blijven zitten en tegen iedereen in te gaan. Door weg te lopen kan hij nog een beetje de rest te kijk zetten.
quote:Inderdaad. Fortuyn is namelijk nog nooit weggelopen uit een vooraf aangekondigd debat.
Op maandag 04 maart 2002 14:15 schreef The_penetrator het volgende:[..]
Weglopen is een teken van ZWAKTE. Dit zal Pimmetje dus NOOIT doen...>:)
Fortuyn is wel een keer weggelopen bij Stads TV Rotterdam omdat hij toen voor een exclusief interview was uitgenodigd, maar toen ineens aan tafel zat met 3 lijsttrekkers. Dat was volgens Pim niet de afspraak.
quote:Hij loopt niet weg, want hij komt niet opdagen!
De pool is geopend: na hoeveel minuten loopt Pim weg ?Mijn inzet is na 8 minuten.
Wat kun je winnen?
quote:Lekker underdog spelen en een excuus hebben als ie niet goed zijn draai kan vinden ,.... het was immers 5 tegen 1 .
Op maandag 04 maart 2002 12:55 schreef X-Ray het volgende:
Zo ze durven wel, die gevestigde parijen: 5 tegen 1.Al zal het pimmetje wel lukken.
quote:Wat is dit voor een bullshit??
Op maandag 04 maart 2002 13:33 schreef Re het volgende:[..]
Het laatste was de gevestigde orde wil doen is Fortuyn in een hoekje stoppen .. dat geeft alleen maar meer 'schade' en dan wordt het gewoon weer een Pim show.
Men zal hem op zijn woorden en daden proberen te becommentarieren althans zo zal het moeten gebeuren
Veel invloed denk ik niet dat deze discussie heeft, de meeste stemmers op Lijst Pim zullen toch niet kijken
quote:Kok heeft ontzettend veel geblaat, hij zei namelijk dat Fortuyn de buitenlanders de deur wees, waarna hij werd rechtgezet door de interviewer, zijn oplossing voor het WAO rampbeleid is trouwens "Uhm ja... ik ben niet tevreden met het WAO beleid, maar Pim is asociaal."
Op maandag 04 maart 2002 13:52 schreef Re het volgende:[..]
Kok pakt hem op zijn uitspraken inderdaad en loopt niet als een blind kip te beschuldigen
en die icoon.. hmmmm ik ga eraan werken... ben een beetje bezig met andere dingen
quote:Ik ga met Gia mee... hij is zich nu al aan het indekken.
NOS-TT 837 ma 04 maa Raadsverkiezingen 2002
Kort nieuws
Pim Fortuyn is uitgenodigd voor het gesprek dat de NOS woensdag uitzendt tussen de landelijke lijsttrekkers van PvdA,VVD,D66,CDA en GroenLinks. Fortuyn weet niet of hij in staat is te komen. Hij moet die avond als lijstrekker van Leefbaar Rotterdam ook acte de presence geven in zijn woonplaats.
quote:Zullen de schuimbekkende lijsttrekkers van de zittende partijen dat uithouden? Ik bedoel: 1 VOLLE MINUUT?
Op maandag 04 maart 2002 13:08 schreef R@b het volgende:[..]
De pool is geopend: Hoe lang duurt het voordat Fortuyn voor haatzaaier wordt uitgemaakt?.
1 minuut
Lijkt me wat te veel gevraagd.
Bij de ingang van het zaaltje worden ongetwijfeld copietjes van Het Dagboek uitgedeeld zodat iedereen daar lekker mee kan zwaaien.
quote:Of die nieuwe poster waar ie als hitler op is afgebeeld.
Op maandag 04 maart 2002 15:25 schreef Sniper het volgende:[..]
Zullen de schuimbekkende lijsttrekkers van de zittende partijen dat uithouden? Ik bedoel: 1 VOLLE MINUUT?
Lijkt me wat te veel gevraagd.
Bij de ingang van het zaaltje worden ongetwijfeld copietjes van Het Dagboek uitgedeeld zodat iedereen daar lekker mee kan zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |