Wat mij betreft gaan Henk Westbroek en Kobus Bosscha met vervroegd pensioen. Als ik die mensen hoor val ik zo'n beetje in slaap. Gordon had van mij ook niet zonodig DJ hoeven worden. En een paar seconden naar die Andre van Duin-wannabe Edwin Evers (met z'n eindeloze herhalingen) luisteren en ik word gillend gek. Dat doe ik dus ook maar niet.
Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge? (Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)
En ja, ik weet het, er zit een knop op de radio. Maar soms is er niks anders op, of kan je er niet onderuit (collega's op het werk ofzo).
ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....
af ben ik nu offtopic ha ha...
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge?
(Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)
quote:Goh, die vond ik juist ontzettend leuk.
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge?
(Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)
Van mij mag Edwin Evers een enkele reis Afganistan boeken.
Die kerel valt al jarenlang in herhaling.
En die king of nerds Giel Beelen, heeft die nou weer een programma? Zo ja, dan mag hij meteen weer weg.
Wat een losertje is dat.
"En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"
Evers en Jensen hoor ik gelukkig nooit dus ze mogen blijven.
Isa blijft als DJ erg slecht. Het programma blijft wel goed alleen haar stem en semi leuk opmerkingen icm haar muzieksmaak en voorkeur voor bepaalde bands.
Cobus mag per direct weg. Niet leuk, flauw, stomme spelletjes, praat te veel etc etc. Hij moet eens leren wat wel en wat niet leuk is en wanneer je moet praten en wanneer niet. Gewoon een paar keer Westbroek luisteren en hij weet hoe het moet.
[offtopic] DJ Jean mag ook vermoord worden [/offtopic]
Greetz,
SnuggLe
quote:Dat is gewoon camp, joh!
Op maandag 28 januari 2002 21:03 schreef Schorpioen het volgende:
Geen dj, maar irritant genoeg om me tot blinde razernij te brengen: die ongelofelijke k*t doos Meta de Vries, met haar "Lekker weg in eigen land". Als ik dat pokkemens hoor dan ben ik in staat om de radio het raam uit te flikkeren met haar infantiele neerbuigende toontje en haar suffe mutsentips
En je kan er niet omheen, want die trut zit op radio 1, 2 EN 3 en dan ook nog eens meerdere keren op zondag."En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"
![]()
![]()
quote:Mocht ze willen!
Op maandag 28 januari 2002 21:24 schreef postinggirl het volgende:[..]
Dat is gewoon camp, joh!
damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:
RJ: Jan, jij bent toch homo?
JanPapparazi: HAHAHAHAHAHAHA
Eddo: HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH
RJ: Ik vind dat alle buitenlanders wegmoeten!
JP: HAHAHAHAHAHAHAHA
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA
(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)
Opzoutuh met die gozer!
>>wat ik wel een goede dj vind?! Ruuddewild.nl
quote:Giel --> morgen en woensdag tussen 20:00-22:00 uur op 3fm
Op maandag 28 januari 2002 12:52 schreef Marcel het volgende:
Nou ik ben aan het denken maar maar weet niet zo snel iemand die weg moet....ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....af ben ik nu offtopic ha ha...
quote:vind ik niet ...
Op maandag 28 januari 2002 15:48 schreef Jordy-B het volgende:
die vreselijke presentatoren van Het Lek
quote:Da's ook de reden dat van mij Edwin Evers weer een heel eind naar 3FM terug op mag pleuren. Flauwe grappen en z'n hand maar niet van die WHAHAAHAHAH lach knop af kunnen houden, gruwelijk irritant
Op maandag 28 januari 2002 23:02 schreef para909 het volgende:
Eddo: HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHRJ: Ik vind dat alle buitenlanders wegmoeten!
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Idd, vooral als ik ook nog eens last heb van ochtendhumeur en goeie muziek hard nodig heb, dan kan die Jensen & co van mij oppleuren met hun nep-gebulder. Bij gebrek aan goeie platen, dan maar nutteloze zendtijdvulling dachten ze zeker.
jenssen en dat stelletje ja-knikkers dat 's morgens zijn ballen aan het likken is!damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)
Opzoutuh met die gozer!
Henk Westbroek, wat kan hij ouwehoeren zeg, niet normaal meer. En zijn (politieke) mening laat hij ook maar eens de vrije loop, dat hoef ik na de ochtendshows niet meer te horen, mosterd na de maaltijd..
En van de jingle Kobu-kobu-kobu-kobu-kobus word ik ook hoorndol. De DJ is maar middelmatig en saai.
quote:Inderdaad, Jensen was vroeger veel leuker toen Jeroen er nog bij was... Die ging tenminste tegen dat domme gelul van Jensen in...
jenssen en dat stelletje ja-knikkers dat 's morgens zijn ballen aan het likken is!damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)
Opzoutuh met die gozer!
Trouwens, Eddo is tegenwoordig vervangen door Robbie Feller, maar ik vond Eddo leuker... Ik luister het trouwens nog wel eens vanaf mp3 waar de reclames, nieuws en de bar slechte muziek zijn uitgeknipt...
quote:DAMN! Erik de Zwart! Kom op zeg?! WTF! Die vent moet op Achter De Geraniums FM! Oh wait! Hij zit al bij 538, dus dat is mooi geregeld.
Op zaterdag 02 februari 2002 21:06 schreef tbm het volgende:
Al die DJ's mogen van mij wel oprotte. Heeft toch geen enkel nut die blaatapen. Beetje dom lullen en lachen enzo. Laten ze maar eens een echt vak gaan leren ofzo
Erik de Zwart die kan helemaal wel oprotte. Het is dat hij zelf directeur is van 538, anders wassie nu werkloos geweest ofzo.
Op zondag moet ik voor straf (WHY GOD?!) soms kijken naar de TMF top 40 shit. presenteert hij ook. zit hij altijd de boel te bagataliseren: Ja kinders, dit is een liedje van U2, die kennen jullie natuurlijk alleen van dat nwe album, maarruh ze bestaan al heeeeeeeel lang.
en meer van dat soort flauwekul. rot op bejaarde gierspier!
quote:En je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd?
Op woensdag 20 februari 2002 17:00 schreef 555 het volgende:
Alle 3fm dj's zijn niet om aan te horen, ze klinken allemaal zo dood. De beste DJ is Van inkel, ook al was hij vroeger beter, met curry en van inkel.
Van de Yorin fm dj's word ik ook al kots misselijk, dus 538 is de beste
Ik vind hem zo ontzettend zielig op TMF, met zn flauwe grapjes.
quote:Ja.
Op woensdag 20 februari 2002 21:52 schreef Myster_E het volgende:
HeeftErik de Zwart
een eigen radioshow?
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 22:01 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ja.
Verder mag Henk wel eens oprotten, Gerard mag wel eens creatiever zijn, terwijl ik zijn "Hai, met HEEEEEnk wel" weer leuk vind...
Tjah, en Corné heeft zijn beste tijd wel gehad... De rest van de zenders luister ik niet eens, vanwege de clote programering O.A.
quote:WAAAAGH! CRAZY PUNKROCK MOTHERFUCKERS!!!!!!! Mista Lee's Mysterious Washing Machine!!
Op woensdag 20 februari 2002 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
De gehele EO jongeren-dag-set, die mijn ouderwetse avond vol Mr. Lee's mysterious washing machine en de hippest lounge wegnamen... Damn, dat waren nog eens tijden, chillen met hip-hop uit alle gaten na Mr. Lee's...Verder mag Henk wel eens oprotten, Gerard mag wel eens creatiever zijn, terwijl ik zijn "Hai, met HEEEEEnk wel" weer leuk vind...
Tjah, en Corné heeft zijn beste tijd wel gehad... De rest van de zenders luister ik niet eens, vanwege de clote programering O.A.
En Henk moet echt gauw de zak krijgen idd! .. Corné hmmm.. kweet niet Disco Classic vind ik nog wel leuk
quote:Eerst Corne, dan Henk.
Op woensdag 20 februari 2002 22:52 schreef Slam het volgende:En Henk moet echt gauw de zak krijgen idd! .. Corné hmmm.. kweet niet Disco Classic vind ik nog wel leuk
quote:Die gast die er bij zit is Dennis Ruyer (als je dat zo goed schrijft) vind hem als hij bij van Inkel is wel oke. Maar in de ochtend doet hij greatest hits en dan maakt hij toch van die domme opmerkingen enzo..
Op maandag 28 januari 2002 23:38 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
vind Jeroen van Inkel (en die gozer die er bij zit) wel aardig om te horen.. al moeten ze ECHT eens ophouden met dat irritant gezeur over flitsers
Robert jensen: was leuk (telefoonterreur), nu al lang niet meer...valt steeds meer in herhaling, draait elke ochtend dezelfde platen en gaat steeds meer 'serieus' over 'serieuze' onderwerpen als drugsverslaving en meer van dat soort ongein lullen, waar je 's ochtends (en eigenlijk nooit) echt geen zin in hebt..
(ja)cobus: beetje flauw, redelijke muziek, platenkast leuk onderdeel
Stenders, Dikeb en die andere: met dat 'zwakste schakel' mogen ze nu echt wel is stoppen..verder 's ochtends het beste programma..goede muziek, alleen het eighties verantwoord mag geschrapt worden..
Willekeurige 538 DJ: geen eigen muziekkeuze, enkel voorgeprogrammeerde praatjes tussen de platen door..bout station
quote:Platenkast is onderdeel van Gerard Ekdom (Ekdom's platenkast)
Op donderdag 21 februari 2002 19:15 schreef Dr.E het volgende:
(ja)cobus: beetje flauw, redelijke muziek, platenkast leuk onderdeel
Cobus Bosscha mag wat mij betreft zo weer terug naar evers, wat een verschrikkelijk irritante vent is dat zeg! weg met cobus, staat bij mij op een gedeelde eerste plaats met jensen!
Daniël Dekker!
Mijn God... Wat is DIE gast FOUT!
Zap je effe langs 3FM, komt die Dekker met z'n ontzettende Radio 10FM/Radio 2 stem langs, die altijd heel erg z'n best doet om een beetje popi te klinken, maar dat lukt NOOIT. Hij klinkt echt kansloos.
Een typisch geval van een "has been".
quote:Gijs
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:
Een topic om je gal te spuwen over radio-DJ's. Welke kan je nou echt niet uitstaan, en zou jij nou graag eens in een baan om de aarde schoppen, en waarom?
quote:Ik blijf 'm (door Jensen destijds) Bert Stappermans, de DJ met de staart noemen.
Op vrijdag 22 februari 2002 09:59 schreef Devnull het volgende:[..]
Gijs
Staverman
Wat een foute gast zeg, op de radio is hij reuze irritant, en zijn muziek is mogelijk nog irritanter.
quote:Ik vind haar ook geweldig, maar dat is offtopic in deze thread
Op vrijdag 22 februari 2002 12:13 schreef SigmundFreud het volgende:
Sander (?) de Heer. Op zondagochtend zijn programma, en dan voortdurend de jingle van 'De Heer zij met u'. Afgruwelijk.
Toch nog maar even iemand noemen die ik wel door de beugel vind kunnen: IsabelLE (ook al moet ze eens ophouden met het eeuwig ophemelen van Limp Bizkit).
Waarom? Omdat het gewoon een kruising is van Starmaken de Venga Boys en Def Rhymz...
Commercieler kan gewoon niet...
quote:je gebed is (bijna) verhoord:
Op vrijdag 22 februari 2002 10:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eric Dikeb mag wat mij betreft levenslang worden opggesloten in het Big Diet huis.Wat een foute gast zeg, op de radio is hij reuze irritant, en zijn muziek is mogelijk nog irritanter.
Margreet is nieuwe sidekick StendersVroeg
Margreet van Gils zal voortaan vier dagen in de week te horen zijn als tweede sidekick van StendersVroeg. Zij neemt daarmee de plaats in van Eric Dikeb, die wegens zijn zangverplichtingen nog maar 1 dag in de week aanwezig zal zijn.
Margeet van Gils heeft een ongebruikelijke carrièreloop gehad bij 3FM. Ze begon ooit als secretaresse van Paul van der Lugt, zendercoördinator van 3FM. al gauw verliet ze deze positie om de productie te gaan doen voor het toen nieuwe ochtendprogramma Stenders Vroeg. Na dit twee jaar te hebben gedaan, werd ze gevraagd om af en toe eens mee te praten in de uitzending. In no time bleek Margreet talent te hebben voor de radio. Nu Eric Dikeb het steeds drukker krijgt met zijn zangcarrière, zal Margreet voortaan voor vast zijn plek overnemen naast Fred Siebelink. Dikeb is nog te horen op woensdagmorgen. Lees de Bio van Margreet in de DJ sectie, of klik hieronder!
quote:Luister je er echt weleens naar of ben je gewoon fan van Nico Zeikshoorn?
Opzoutuh met die gozer!
1. Cobus Bosscha
2. Isabel
3. Erik Dikbek
4. Edwin Evers
Voor de rest heb ik niet zo veel te klagen.
Henk Westbroek vind ik, verrassend, leuk
Datzelfde geld voor Ruud en Co, en Giel Beelen en Corné kan ik ook waarderen.
quote:het gekke is dat ik cobus steeds beter vindt worden. het valt nu extra op, omdat edwin diergaarde er zit (waar ik geen hoge pet van op heb). En isabelle is gewoon een schatje. open en eerlijk.
Op maandag 19 augustus 2002 22:52 schreef Disorder het volgende:
Een lijstje van irritante, slaapverwekkende en frustratie-opwekkende DJ's:1. Cobus Bosscha
2. Isabel
3. Erik Dikbek
4. Edwin EversVoor de rest heb ik niet zo veel te klagen.
Henk Westbroek vind ik, verrassend, leuk
Datzelfde geld voor Ruud en Co, en Giel Beelen en Corné kan ik ook waarderen.
quote:Dat dacht ik dus ook, geef mij bert stappermans maar, die is veel beter.
Op vrijdag 22 februari 2002 09:58 schreef Sjaakman het volgende:
Wie er ECHT WEG moet...???!!!Daniël Dekker!
Zap je effe langs 3FM, komt die Dekker met z'n ontzettende Radio 10FM/Radio 2 stem langs, die altijd heel erg z'n best doet om een beetje popi te klinken, maar dat lukt NOOIT. Hij klinkt echt kansloos.
quote:NEEEEEE
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:49 schreef Zander het volgende:
Stenders mag van mij ook wel oplazeren. Ik weet wel dat de man onder de zelfbenoemde liefhebbers van zgn. kwaliteitsradio nogal populair is, maar het waarom daarvan is mij persoonlijk een raadsel. Ik luister nog liever naar een Henk Westbroek-marathon...
quote:helemaal mee eens. Ik snap helemaal niet wat hij bij de Mega Top 100 doet. Hij is er te oud voor. 's Morgens op Radio 2 kondigt hij vol overgave Corrie Konings en Grad Damen aan, terwijl hij de top 100 zo aankondigd van: nou, het is dat ik er geld voor krijg. Het enige wat hij dan fatsoenlijk aan-/afkondigt is de zomermedley van Koos Alberts of de grote hit van een schlagerzanger(es). Afvoeren die hap!
Op vrijdag 22 februari 2002 09:58 schreef Sjaakman het volgende:
Wie er ECHT WEG moet...???!!!Daniël Dekker!
Stenders praat de laatste tijd wat teveel, maar dat komt meer door Fred en Margreet. Met name lachebekje Margreet is te nadrukkelijk aanwezig, ze hoeft niet op te rotten maar minder hard lachen en zichzelf minder graag dom horen praten zou wenselijk zijn.
Sander de Heer is echt slecht, ik dacht altijd dat het aan ruud lag, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
quote:Past heel goed binnen 3fm, alleen de overgang naar de ellende erna is wat groot. Vanaf Isa wordt het steeds abstracter en minder mainstream.
Op vrijdag 27 september 2002 01:58 schreef RuDe1234 het volgende:
Er moet een bom op 'het lek'..echt zo'n programma dat ik niet echt bij 3fm vind passen.
quote:De rest van 3fm past gewoon niet bij 'het lek'.
Op vrijdag 27 september 2002 01:58 schreef RuDe1234 het volgende:
Er moet een bom op 'het lek'..echt zo'n programma dat ik niet echt bij 3fm vind passen.
Schop wat mij betreft Ruud de Wild en die 2 meelopers maar van de nederlandse radio. Onbeschoft, onbeleefd, geen kennis van muziek (ruud nog een beetje), zgn hitradio die niet bij 3fm past. En geen respect voor de muzikant om gewoon door de nummers heen te lullen. Wat dat betreft moeten ze eens een voorbeeld nemen aan Henk Westbroek, die haast nooit door (zelfs) de intro heenlult, want (zijn eigen woorden) daar heeft een muzikant uren/wekenlang op zitten denken, en daar lullen dan die dj's met hun zouteloze stemmen gewoon overheen............
quote:Nou draaien ze bij Ruud ook veel kutmuziek. Dus vind ik het vaak leuker dat ze er doorheen gaan praten dan dat ze het helemaal uitzenden. Als ze dan maar niet zo'n plaat 3x opnieuw gaan instarten...
Op zondag 29 september 2002 22:22 schreef Tovaho het volgende:[..]
De rest van 3fm past gewoon niet bij 'het lek'.
Schop wat mij betreft Ruud de Wild en die 2 meelopers maar van de nederlandse radio. Onbeschoft, onbeleefd, geen kennis van muziek (ruud nog een beetje), zgn hitradio die niet bij 3fm past. En geen respect voor de muzikant om gewoon door de nummers heen te lullen. Wat dat betreft moeten ze eens een voorbeeld nemen aan Henk Westbroek, die haast nooit door (zelfs) de intro heenlult, want (zijn eigen woorden) daar heeft een muzikant uren/wekenlang op zitten denken, en daar lullen dan die dj's met hun zouteloze stemmen gewoon overheen............
ik wil Mark in the Dark terug!!
quote:Ja wat was er ook al weer met die gast gebeurd?
Op maandag 30 september 2002 00:43 schreef Ener-G het volgende:
van mij mogen ze allemaal op rottenik wil Mark in the Dark terug!!
quote:Ik vind Isabel niet eens zo erg....... Maar die Claudia de Breij, kan die hork niet zo snel mogelijk van de radio???
Op maandag 30 september 2002 09:35 schreef maple-leaf het volgende:
Absoluut met stip op 1 Isabelaaarch wat een dom wijf
die praat teveel en te saai .... maatschappijkritiek uit 't bejaardenhuis vind ik
quote:Inderdaad, Erik de Zwart
Op maandag 30 september 2002 09:38 schreef CosmoKramer het volgende:
Erik de Zwart....Die heeft z'n beste (of eerder gezegd minst slechte) tijd toch al zeker zo'n jaar of 10 gehad!
Hij en zijn kornuiten lachen al met hun geacteerde lachsalvo voordat de "grap" is gemaakt.
Oh en Erik de Zwart heeft ook niets toe te voegen eigelijk, maar die doet ook maar 1 programma :/ Niet grappig die gast.
jensen en gordon roelen
quote:o
Op maandag 30 september 2002 12:45 schreef Smots het volgende:
* Smots doet niet aan radio, dus hij kan deze vraag niet beantwoorden.
quote:ja plus dat ze vaak dingen verkeerd uitspreekt, heel errug irritant
Op maandag 30 september 2002 10:44 schreef Cybart het volgende:
Isasnol (zo als wij haar tegenwoordig noemen), ben je net lekker vrolijk van de wild, help zij je weer meteen een depri periode in, wat een zeikwijf, niks is goed bij haar en altijd heeft ze wel IETS te klagen en gaat ze net zo lang door tot ze ook maar 1 iemand gevonden heeft die het met haar eens is (wat dan meestal net rond 8 uur is), "geruchten doen de ronde dat dit een colega van haar is die uit een telefooncel ofzo belt, omdat het anders zo zielig is"
quote:zout op dan.
Op maandag 30 september 2002 12:45 schreef Smots het volgende:
* Smots doet niet aan radio, dus hij kan deze vraag niet beantwoorden.
Ik vin dat ze idd Gordon wel van de radio af mogen kicken ... wordt de za en zo niet aangenamer op.
538 mag wat mij betreft helemaal opzouten. Die Erik d Z is zo'n sukkel en Evers, dat kunstje kennen we nu wel. Voor van Inkel: zie Henk Westbroek.
Yorin, ach ja....Jensen is wel ok. Verder ken ik het niet echt.
Noordzee FM? Zijn die nog niet failliet?
En die twee sullen van 8FM in de ochtend. Voor de rest is 8FM echt ok! Maar ik blijf toch een 3FM fan!
quote:onzin!
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:23 schreef Soloman het volgende:
Alles wat na 18:00 uur op de radio komt mag oprotten En vooral die vrouwen Isabel en Claudia. Radio Dj zijn is een mannen beroep.
Gelukkig zijn er van Inkel en Ruud de Wild om die tijd...
quote:Ik ben voor 24/7 nonstop muziek. Ik hoor eigenlijk nooit een DJ die daadwerkelijk iets te melden heeft over de muziek. Ze kraken het af, of ze vinden het zoooooooo fantastisch, of je mag proberen beller nr. 32 te zijn voor kaarten voor het zoveelste gesponsorde concert van Blof of Kane of whatever.
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:
Een topic om je gal te spuwen over radio-DJ's. Welke kan je nou echt niet uitstaan, en zou jij nou graag eens in een baan om de aarde schoppen, en waarom?
Sinds de meeste DJ's toch niet zelf hun muziek mogen uitzoeken, en alleen maar bedoeld zijn om platen hersenloos aan elkaar te lullen en reclame te maken, ben ik er voorstander van om ze er allemaal maar uit te schoppen .
Wie overigens HEEL irritant is, dat is die presentatrice op KinkFM met dat breakbeat/jungle programma, dat kind heeft een ontiegelijk irritant stemmetje. Volgens mij is het op zaterdag .... moet je maar eens luisteren .
quote:Ik ken het. De presentatie is ruk, maar de muziek is werelds inderdaad....
Op woensdag 2 oktober 2002 11:23 schreef Devnull het volgende:
Wie overigens HEEL irritant is, dat is die presentatrice op KinkFM met dat breakbeat/jungle programma, dat kind heeft een ontiegelijk irritant stemmetje. Volgens mij is het op zaterdag .... moet je maar eens luisteren.
quote:zout effe lekker zelf een eind op, tweedehands inlegkruisje dajje d'r bent.
Op maandag 30 september 2002 23:59 schreef Krisman het volgende:[..]
zout op dan.
Ik vin dat ze idd Gordon wel van de radio af mogen kicken ... wordt de za en zo niet aangenamer op.
quote:Loes Lee. Moet blijven natuurlijk, al was het maar voor de muziek.
Op woensdag 2 oktober 2002 11:32 schreef Tovaho het volgende:[..]
Ik ken het. De presentatie is ruk, maar de muziek is werelds inderdaad....
quote:* Mee eens... *
Op woensdag 2 oktober 2002 16:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Iedereen van 538
quote:Ja natuurlijk, maar dan echt alleeeeeen maar voor de muziek
Op woensdag 2 oktober 2002 16:05 schreef Meril het volgende:[..]
Loes Lee. Moet blijven natuurlijk, al was het maar voor de muziek.
quote:inderdaad.. het lek is zo'n beetje het enige programma op de radio wat ik nog kan waarderen, zij brengen tenminste vernieuwende muziek, gaan echt in diepte in op de artiesten (soms niet altijd even bekend, maar dat boeit mij persoonlijk niet zoveel)
Op zondag 29 september 2002 22:22 schreef Tovaho het volgende:[..]
De rest van 3fm past gewoon niet bij 'het lek'.
quote:Volledig mee eens ! Laat ze maar eens wat meer onbekende artiesten uit ons eigen land in 'het circuit' pleuren. Genoeg goeie artiesten in nederland die gewoon veel meer aandacht verdienen dan dat ze nu krijgen. ( ik noem : een 'racoon' bijv. )
Op woensdag 2 oktober 2002 17:17 schreef Ener-G het volgende:[..]
inderdaad.. het lek is zo'n beetje het enige programma op de radio wat ik nog kan waarderen, zij brengen tenminste vernieuwende muziek, gaan echt in diepte in op de artiesten (soms niet altijd even bekend, maar dat boeit mij persoonlijk niet zoveel)
en niet die gare top40![]()
Ik vind Stenders bijna altijd top, zijn muzieksmaak en ochtendhumeur heb ik eigenlijk ook. Leuke items ook (Jan de Bouvrie, radio Twente, etc). Als ik wakker ben luister ik het altijd.
Bij Evers verdween in zijn 3FM tijd altijd mijn ochtendhumeur, maar het programma heeft nu geen tempo meer, het is flauw en de muziek matig. Veel teveel reclame.
wie mogen blijven (hm eigenlijk offtopic) zijn toch echt Stenders & co, Isabelle, Claudia en Marc de Hond. En Luc Jansen, Jop de Wit etc. van Het Lek, hoewel die het vooral van het programma zelf moeten hebben.
Evers is niet meer leuk. Uitgemolken, valt in herhaling met z'n typetjes, en zoals hierboven al wordt gezegd: om de 10 minuten heb je weer een reclameblok gelukkig luisterde ik alleen op m'n werk 538, 3FM... altijd de eerste
quote:daar heb je gelijk in... wat dacht je van The Zephyr Song van de Peppers, die zij ondanks Anthony Kiedis die het in het nummer goed doet, consequent blijft uitspreken als "Zeffaaier Song"
Op maandag 30 september 2002 13:45 schreef maple-leaf het volgende:[..]
ja plus dat ze vaak dingen verkeerd uitspreekt, heel errug irritant
Maar goed verder vind ik haar wel tof, laat maar lekker blijven, net als Claudia... wel goed dat er ook vrouwen bijkomen. Zeker als ze ook goed zijn, in tegenstelling tot ik noem een Sylvana, Froukje de B of Fabienne
quote:Laat me toch niet lachen.........
Op zondag 6 oktober 2002 00:34 schreef ImPrEzA het volgende:
3FM... altijd de eerste
En Claudia leuk? LOL
quote:Ow ja, jij was van de eenspersoons Isabelle-fanclub toch?
Op zondag 6 oktober 2002 15:29 schreef Tovaho het volgende:[..]
Laat me toch niet lachen.........
En Claudia leuk? LOL
quote:Fanclub is een groot woord......... (figuurlijk gezien dan, maar ik hoor haar vele male liever dan claudia de Breij)
Op zondag 6 oktober 2002 16:40 schreef Meril het volgende:[..]
Ow ja, jij was van de eenspersoons Isabelle-fanclub toch?
Jezus wat is die Nieuwenhuize toch een bijdehandte domme gozer hee! Hij denkt overal verstand van te hebben en zijn humor is van hetzelfde niveau als een dakpan!
En nu ik er aan herinnerd ben ook Van Inkel (538) inderdaad! Met zijn originele Pulp Fiction intro! Wat is dat een lozer hee!
Waar slaat het toch allemaal op dit zgn. 'coole' gedoe?! Pfff.. Echt iedere DJ op de radio heeft NIETS maar dan ook NIETS met amusement te maken.
Beetje dom kletsen
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:03 schreef koston het volgende:
Ik vind Robert Jensen echt een irritante DJ.
quote:2-persoons!!
Op zondag 6 oktober 2002 16:40 schreef Meril het volgende:[..]
Ow ja, jij was van de eenspersoons Isabelle-fanclub toch?
Ruud de wild vonk nog wel vetjes maar ja dies gone ofzo?
*kickjequote:Op donderdag 1 mei 2003 19:48 schreef Noxa het volgende:
Allemaal! Die dj's moeten zich es volwassen gedragen. En gewoon platen draaien ipv slap lullen!
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |