abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2960850
Een topic om je gal te spuwen over radio-DJ's. Welke kan je nou echt niet uitstaan, en zou jij nou graag eens in een baan om de aarde schoppen, en waarom?

Wat mij betreft gaan Henk Westbroek en Kobus Bosscha met vervroegd pensioen. Als ik die mensen hoor val ik zo'n beetje in slaap. Gordon had van mij ook niet zonodig DJ hoeven worden. En een paar seconden naar die Andre van Duin-wannabe Edwin Evers (met z'n eindeloze herhalingen) luisteren en ik word gillend gek. Dat doe ik dus ook maar niet.

Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge? (Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)

En ja, ik weet het, er zit een knop op de radio. Maar soms is er niks anders op, of kan je er niet onderuit (collega's op het werk ofzo).

maandag 28 januari 2002 @ 12:52:31 #2
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_2961016
Nou ik ben aan het denken maar maar weet niet zo snel iemand die weg moet....

ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....

af ben ik nu offtopic ha ha...

Back On track<P>
pi_2961047
Probleem is dat Edwin Evers zelfs live klinkt als een herhaling.. die heeft hetzelfde kunstje al zo vaak gedaan dat het verdoms saai is geworden. Over saai gesproken, Henk Westbroek is ZO saai dat het bijna (let op: bijna!) weer leuk wordt.
En ga ALSJEBLIEFT geen herinneringen ophalen aan Jeanne Kooijmans en Peter van Brugge.. ik heb net geluncht. Dat is meer dan ik hebben kan...
Overigens vind ik Stenders & co ook niet leuk meer. Alles is zo ongelofelijk saai en vooral NET niet grappig.
Reality bites. Call me Reality.
pi_2962897
Weg met henk ja
En cobus ook ja
en ruud en jeroen (sander niet) zijn de besten!
  maandag 28 januari 2002 @ 15:33:20 #5
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_2962982
die kwallen van een henk westbroek en gerard echTdom
Ik Roeleer Heftig
  maandag 28 januari 2002 @ 15:35:27 #6
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_2963016
Bralbek Ruud de Wild
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_2963227
die vreselijke presentatoren van Het Lek
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 28 januari 2002 @ 16:27:37 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2963696
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:

Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge? (Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)

. Daar is mijn muzieksmaak door gevormd. Toen waren ze heel leuk. Maar van mij mag Cobus wel weg. En alle 538 DJ's met al hun infantiele telefoongesprekjes. Maar gelukkig hoef ik bijna nooit maar 538 te luisteren.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 28 januari 2002 @ 16:30:53 #9
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2963757
quote:

Goh, die vond ik juist ontzettend leuk.

Van mij mag Edwin Evers een enkele reis Afganistan boeken.
Die kerel valt al jarenlang in herhaling.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_2964644
Edwin Evers ja (nooit leuk geweest, altijd zo braafjes).

En die king of nerds Giel Beelen, heeft die nou weer een programma? Zo ja, dan mag hij meteen weer weg.
Wat een losertje is dat.

maandag 28 januari 2002 @ 18:13:32 #11
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_2965239
ik luister bijna nooit radio
maar op mijn werk irriteer ik me mateloos aan sylvana simons
dus die mag wel weg
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_2965240
Hahaha met Jeanne Kooijmans en Peter van Bruggen (ofzoiets) werd ik als 'klein kind' altijd mee wakker. Ik vond het wel altijd gezellig. Maar nou is Jeanne zo'n radio 2 sufkut geworden die alleen maar oude vrienden oprakelt en die dan heel erg dozig aan elkaar voorstelt op de radio. Helaas zijn ons pap en mam daar helemaal aan verslingerd en dan kan ik dat iedere zondag gezapig aan gaan zitten luisteren. Nou mooi dat ik dan boven de Cyber Top 50 aanzet.
pi_2966855
Geen dj, maar irritant genoeg om me tot blinde razernij te brengen: die ongelofelijke k*t doos Meta de Vries, met haar "Lekker weg in eigen land". Als ik dat pokkemens hoor dan ben ik in staat om de radio het raam uit te flikkeren met haar infantiele neerbuigende toontje en haar suffe mutsentips
En je kan er niet omheen, want die trut zit op radio 1, 2 EN 3 en dan ook nog eens meerdere keren op zondag.

"En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"

Unox, the worst operating system.
pi_2966980
Jeanne en Peter hadden in Afrika moeten blijven destijds. Wat waren ze idd oh zo gezelli etc. walgelijk gewoon.

Evers en Jensen hoor ik gelukkig nooit dus ze mogen blijven.

Isa blijft als DJ erg slecht. Het programma blijft wel goed alleen haar stem en semi leuk opmerkingen icm haar muzieksmaak en voorkeur voor bepaalde bands.

Cobus mag per direct weg. Niet leuk, flauw, stomme spelletjes, praat te veel etc etc. Hij moet eens leren wat wel en wat niet leuk is en wanneer je moet praten en wanneer niet. Gewoon een paar keer Westbroek luisteren en hij weet hoe het moet.

maandag 28 januari 2002 @ 21:23:16 #15
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_2967065
Goh wat denk je van die gek van een GORDON op zaterdag (en zondag?)... die vent is echt totaal niet leuk!!

[offtopic] DJ Jean mag ook vermoord worden [/offtopic]

Greetz,
SnuggLe

pi_2967080
quote:
Op maandag 28 januari 2002 21:03 schreef Schorpioen het volgende:
Geen dj, maar irritant genoeg om me tot blinde razernij te brengen: die ongelofelijke k*t doos Meta de Vries, met haar "Lekker weg in eigen land". Als ik dat pokkemens hoor dan ben ik in staat om de radio het raam uit te flikkeren met haar infantiele neerbuigende toontje en haar suffe mutsentips
En je kan er niet omheen, want die trut zit op radio 1, 2 EN 3 en dan ook nog eens meerdere keren op zondag.

"En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"

Dat is gewoon camp, joh!
pi_2967127
quote:
Op maandag 28 januari 2002 21:24 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Dat is gewoon camp, joh!

Mocht ze willen!
Unox, the worst operating system.
  maandag 28 januari 2002 @ 23:02:58 #18
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_2968610
jenssen en dat stelletje ja-knikkers dat 's morgens zijn ballen aan het likken is!

damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:

RJ: Jan, jij bent toch homo?
JanPapparazi: HAHAHAHAHAHAHA
Eddo: HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH

RJ: Ik vind dat alle buitenlanders wegmoeten!
JP: HAHAHAHAHAHAHAHA
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA

(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)

Opzoutuh met die gozer!

>>wat ik wel een goede dj vind?! Ruuddewild.nl

Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
pi_2969104
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:52 schreef Marcel het volgende:
Nou ik ben aan het denken maar maar weet niet zo snel iemand die weg moet....

ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....

af ben ik nu offtopic ha ha...

Giel --> morgen en woensdag tussen 20:00-22:00 uur op 3fm
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_2969136
quote:
Op maandag 28 januari 2002 15:48 schreef Jordy-B het volgende:
die vreselijke presentatoren van Het Lek
vind ik niet ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_2969393
vind Jeroen van Inkel (en die gozer die er bij zit) wel aardig om te horen.. al moeten ze ECHT eens ophouden met dat irritant gezeur over flitsers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 januari 2002 @ 23:42:44 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_2969479
Gerard Ekdom, met die zuper irrie jingle "Rock n Roll" brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en die gast die Giel heeft opgevolgd op zn tijd vrijdag en zaterdag nacht.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 29 januari 2002 @ 00:02:33 #23
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_2969767
Ekdom is een van de beste jonge dj's van het land. En Cobus wordt echt steeds beter.
Wie mag weg?
Edwin Diergaarde vind ik echt heel slecht. Echt, te slecht voor 3.
Edwin Evers is zo voorspelbaar. Erik de Zwart vind ik echt een drama, uitgekauwd. Jensen is niet origineel. Marc Stakenburg, wel goede muziek maar qua stem verschrikkelijk.
Gordon? Wat een drama. Net als Paul de Leeuw een tijdje terug.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 29 januari 2002 @ 00:14:14 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_2969916
quote:
Op maandag 28 januari 2002 23:02 schreef para909 het volgende:

Da's ook de reden dat van mij Edwin Evers weer een heel eind naar 3FM terug op mag pleuren. Flauwe grappen en z'n hand maar niet van die WHAHAAHAHAH lach knop af kunnen houden, gruwelijk irritant
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 00:36:59 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2970120
quote:
jenssen en dat stelletje ja-knikkers dat 's morgens zijn ballen aan het likken is!

damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:

(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)

Opzoutuh met die gozer!

Idd, vooral als ik ook nog eens last heb van ochtendhumeur en goeie muziek hard nodig heb, dan kan die Jensen & co van mij oppleuren met hun nep-gebulder. Bij gebrek aan goeie platen, dan maar nutteloze zendtijdvulling dachten ze zeker.

Henk Westbroek, wat kan hij ouwehoeren zeg, niet normaal meer. En zijn (politieke) mening laat hij ook maar eens de vrije loop, dat hoef ik na de ochtendshows niet meer te horen, mosterd na de maaltijd..

En van de jingle Kobu-kobu-kobu-kobu-kobus word ik ook hoorndol. De DJ is maar middelmatig en saai.

The Internets, I needs it..
  dinsdag 29 januari 2002 @ 13:20:05 #26
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_2973425
quote:

Opzoutuh met die gozer!

Inderdaad, Jensen was vroeger veel leuker toen Jeroen er nog bij was... Die ging tenminste tegen dat domme gelul van Jensen in...

Trouwens, Eddo is tegenwoordig vervangen door Robbie Feller, maar ik vond Eddo leuker... Ik luister het trouwens nog wel eens vanaf mp3 waar de reclames, nieuws en de bar slechte muziek zijn uitgeknipt...

pi_2973471
-Henk Westbroek, die vent heeft een valiumstem en draait het liefst zijn eigen nummers.
-Cobus is ook ronduit kut
pi_3025477
Ik vind die gozer van SUN-FM wel aardig...
Arguing on the internet is just like running
in the Special Olypics, Even if you win, you're still Retarded
pi_3025840
Al die DJ's mogen van mij wel oprotte. Heeft toch geen enkel nut die blaatapen. Beetje dom lullen en lachen enzo. Laten ze maar eens een echt vak gaan leren ofzo
Erik de Zwart die kan helemaal wel oprotte. Het is dat hij zelf directeur is van 538, anders wassie nu werkloos geweest ofzo.
  vrijdag 15 februari 2002 @ 20:34:01 #30
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_3179161
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 21:06 schreef tbm het volgende:
Al die DJ's mogen van mij wel oprotte. Heeft toch geen enkel nut die blaatapen. Beetje dom lullen en lachen enzo. Laten ze maar eens een echt vak gaan leren ofzo
Erik de Zwart die kan helemaal wel oprotte. Het is dat hij zelf directeur is van 538, anders wassie nu werkloos geweest ofzo.
DAMN! Erik de Zwart! Kom op zeg?! WTF! Die vent moet op Achter De Geraniums FM! Oh wait! Hij zit al bij 538, dus dat is mooi geregeld.

Op zondag moet ik voor straf (WHY GOD?!) soms kijken naar de TMF top 40 shit. presenteert hij ook. zit hij altijd de boel te bagataliseren: Ja kinders, dit is een liedje van U2, die kennen jullie natuurlijk alleen van dat nwe album, maarruh ze bestaan al heeeeeeeel lang.

en meer van dat soort flauwekul. rot op bejaarde gierspier!

pi_3237840
Alle 3fm dj's zijn niet om aan te horen, ze klinken allemaal zo dood. De beste DJ is Van inkel, ook al was hij vroeger beter, met curry en van inkel.
Van de Yorin fm dj's word ik ook al kots misselijk, dus 538 is de beste
pi_3237974
Ruud de Wild! zielig figuur...
pi_3241817
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 17:00 schreef 555 het volgende:
Alle 3fm dj's zijn niet om aan te horen, ze klinken allemaal zo dood. De beste DJ is Van inkel, ook al was hij vroeger beter, met curry en van inkel.
Van de Yorin fm dj's word ik ook al kots misselijk, dus 538 is de beste
En je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd?
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  woensdag 20 februari 2002 @ 21:52:32 #34
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3241964
Heeft Erik de Zwart een eigen radioshow?

Ik vind hem zo ontzettend zielig op TMF, met zn flauwe grapjes.

pi_3242095
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 21:52 schreef Myster_E het volgende:
Heeft Erik de Zwart een eigen radioshow?
Ja.
  woensdag 20 februari 2002 @ 22:06:44 #36
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3242169
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 22:01 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Ja.

Luisterde toch nooit naar 538, en terecht blijkbaar.
pi_3242262
Giel Beelen! Sjonge ik begrijp echt niet dat mensen die man geweldig vinden. Wat een sukkel zeg.
Wie ik dan wel goed vind? Ik heb geen favoriet, al dat geouwehoer op de radio vond ik tijdje terug wel leuk, maar zoals eerder in deze topic gezegd, het gaat vervelen. Hoe het dan wel zou moeten? Tja...poosje zonder DJ's dan maar?
I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
  woensdag 20 februari 2002 @ 22:40:23 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3242647
De gehele EO jongeren-dag-set, die mijn ouderwetse avond vol Mr. Lee's mysterious washing machine en de hippest lounge wegnamen... Damn, dat waren nog eens tijden, chillen met hip-hop uit alle gaten na Mr. Lee's...

Verder mag Henk wel eens oprotten, Gerard mag wel eens creatiever zijn, terwijl ik zijn "Hai, met HEEEEEnk wel" weer leuk vind...

Tjah, en Corné heeft zijn beste tijd wel gehad... De rest van de zenders luister ik niet eens, vanwege de clote programering O.A.

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 20 februari 2002 @ 22:52:16 #39
19775 Slam
The True AoD
pi_3242801
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
De gehele EO jongeren-dag-set, die mijn ouderwetse avond vol Mr. Lee's mysterious washing machine en de hippest lounge wegnamen... Damn, dat waren nog eens tijden, chillen met hip-hop uit alle gaten na Mr. Lee's...

Verder mag Henk wel eens oprotten, Gerard mag wel eens creatiever zijn, terwijl ik zijn "Hai, met HEEEEEnk wel" weer leuk vind...

Tjah, en Corné heeft zijn beste tijd wel gehad... De rest van de zenders luister ik niet eens, vanwege de clote programering O.A.

WAAAAGH! CRAZY PUNKROCK MOTHERFUCKERS!!!!!!! Mista Lee's Mysterious Washing Machine!!

En Henk moet echt gauw de zak krijgen idd! .. Corné hmmm.. kweet niet Disco Classic vind ik nog wel leuk

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  woensdag 20 februari 2002 @ 23:03:57 #40
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_3243012
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 22:52 schreef Slam het volgende:

En Henk moet echt gauw de zak krijgen idd! .. Corné hmmm.. kweet niet Disco Classic vind ik nog wel leuk

Eerst Corne, dan Henk.
pi_3243147
- Ruud de Wild
- Erik de Zwart
- Erik Dikeb

Oppleuren met die gasten

pi_3249267
quote:
Op maandag 28 januari 2002 23:38 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
vind Jeroen van Inkel (en die gozer die er bij zit) wel aardig om te horen.. al moeten ze ECHT eens ophouden met dat irritant gezeur over flitsers
Die gast die er bij zit is Dennis Ruyer (als je dat zo goed schrijft) vind hem als hij bij van Inkel is wel oke. Maar in de ochtend doet hij greatest hits en dan maakt hij toch van die domme opmerkingen enzo..
dus oprotten met DENNIS (alleen zijn eigen programma)
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_3253277
Ruuddewild: leuk voor maximaal 1 x per week, zeker niett lek dag luisteren, want dan wordt je echt gek

Robert jensen: was leuk (telefoonterreur), nu al lang niet meer...valt steeds meer in herhaling, draait elke ochtend dezelfde platen en gaat steeds meer 'serieus' over 'serieuze' onderwerpen als drugsverslaving en meer van dat soort ongein lullen, waar je 's ochtends (en eigenlijk nooit) echt geen zin in hebt..

(ja)cobus: beetje flauw, redelijke muziek, platenkast leuk onderdeel

Stenders, Dikeb en die andere: met dat 'zwakste schakel' mogen ze nu echt wel is stoppen..verder 's ochtends het beste programma..goede muziek, alleen het eighties verantwoord mag geschrapt worden..

Willekeurige 538 DJ: geen eigen muziekkeuze, enkel voorgeprogrammeerde praatjes tussen de platen door..bout station

vrijdag 22 februari 2002 @ 00:24:39 #44
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_3256950
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 19:15 schreef Dr.E het volgende:

(ja)cobus: beetje flauw, redelijke muziek, platenkast leuk onderdeel

Platenkast is onderdeel van Gerard Ekdom (Ekdom's platenkast)

Cobus Bosscha mag wat mij betreft zo weer terug naar evers, wat een verschrikkelijk irritante vent is dat zeg! weg met cobus, staat bij mij op een gedeelde eerste plaats met jensen!

vrijdag 22 februari 2002 @ 09:58:42 #45
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_3258612
Wie er ECHT WEG moet...???!!!

Daniël Dekker!
Mijn God... Wat is DIE gast FOUT!
Zap je effe langs 3FM, komt die Dekker met z'n ontzettende Radio 10FM/Radio 2 stem langs, die altijd heel erg z'n best doet om een beetje popi te klinken, maar dat lukt NOOIT. Hij klinkt echt kansloos.
Een typisch geval van een "has been".

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  vrijdag 22 februari 2002 @ 09:59:39 #46
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3258617
quote:
Een topic om je gal te spuwen over radio-DJ's. Welke kan je nou echt niet uitstaan, en zou jij nou graag eens in een baan om de aarde schoppen, en waarom?
Gijs Staverman
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  vrijdag 22 februari 2002 @ 10:03:44 #47
12091 Sjaakman
pi_3258655
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 09:59 schreef Devnull het volgende:

[..]

Gijs Staverman

Ik blijf 'm (door Jensen destijds) Bert Stappermans, de DJ met de staart noemen.
pi_3258688
Eric Dikeb mag wat mij betreft levenslang worden opggesloten in het Big Diet huis.

Wat een foute gast zeg, op de radio is hij reuze irritant, en zijn muziek is mogelijk nog irritanter.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:09:29 #49
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_3260036
Ik wil Patrick Kicken terug...

www.kicken.com

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 22 februari 2002 @ 12:13:11 #50
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_3260079
Sander (?) de Heer. Op zondagochtend zijn programma, en dan voortdurend de jingle van 'De Heer zij met u'. Afgruwelijk.
Toch nog maar even iemand noemen die ik wel door de beugel vind kunnen: Isabel (ook al moet ze eens ophouden met het eeuwig ophemelen van Limp Bizkit).
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_3267464
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 12:13 schreef SigmundFreud het volgende:
Sander (?) de Heer. Op zondagochtend zijn programma, en dan voortdurend de jingle van 'De Heer zij met u'. Afgruwelijk.
Toch nog maar even iemand noemen die ik wel door de beugel vind kunnen: IsabelLE (ook al moet ze eens ophouden met het eeuwig ophemelen van Limp Bizkit).
Ik vind haar ook geweldig, maar dat is offtopic in deze thread
pi_3267476
DJ Jean bij 538... hij moet er nog beginnen maar mag van mij nu alvast wel oprotten
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  zondag 24 februari 2002 @ 18:18:39 #53
22931 Rifle
9MM slugs hurt like hell
pi_3285346
DOOD AAN HENK WESTBROEK

beetje grof , maar wel lekker !

pissing me off will be your last mistake !!
pi_3286168
Barry Paf

Waarom? Omdat het gewoon een kruising is van Starmaken de Venga Boys en Def Rhymz...

Commercieler kan gewoon niet...

maandag 19 augustus 2002 @ 19:28:41 #55
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5443886
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 10:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eric Dikeb mag wat mij betreft levenslang worden opggesloten in het Big Diet huis.

Wat een foute gast zeg, op de radio is hij reuze irritant, en zijn muziek is mogelijk nog irritanter.

je gebed is (bijna) verhoord:

Margreet is nieuwe sidekick StendersVroeg

Margreet van Gils zal voortaan vier dagen in de week te horen zijn als tweede sidekick van StendersVroeg. Zij neemt daarmee de plaats in van Eric Dikeb, die wegens zijn zangverplichtingen nog maar 1 dag in de week aanwezig zal zijn.

Margeet van Gils heeft een ongebruikelijke carrièreloop gehad bij 3FM. Ze begon ooit als secretaresse van Paul van der Lugt, zendercoördinator van 3FM. al gauw verliet ze deze positie om de productie te gaan doen voor het toen nieuwe ochtendprogramma Stenders Vroeg. Na dit twee jaar te hebben gedaan, werd ze gevraagd om af en toe eens mee te praten in de uitzending. In no time bleek Margreet talent te hebben voor de radio. Nu Eric Dikeb het steeds drukker krijgt met zijn zangcarrière, zal Margreet voortaan voor vast zijn plek overnemen naast Fred Siebelink. Dikeb is nog te horen op woensdagmorgen. Lees de Bio van Margreet in de DJ sectie, of klik hieronder!

pi_5444405
quote:

Opzoutuh met die gozer!

Luister je er echt weleens naar of ben je gewoon fan van Nico Zeikshoorn?
pi_5446919
Een lijstje van irritante, slaapverwekkende en frustratie-opwekkende DJ's:

1. Cobus Bosscha
2. Isabel
3. Erik Dikbek
4. Edwin Evers

Voor de rest heb ik niet zo veel te klagen.
Henk Westbroek vind ik, verrassend, leuk
Datzelfde geld voor Ruud en Co, en Giel Beelen en Corné kan ik ook waarderen.

dinsdag 20 augustus 2002 @ 12:16:59 #58
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5454290
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 22:52 schreef Disorder het volgende:
Een lijstje van irritante, slaapverwekkende en frustratie-opwekkende DJ's:

1. Cobus Bosscha
2. Isabel
3. Erik Dikbek
4. Edwin Evers

Voor de rest heb ik niet zo veel te klagen.
Henk Westbroek vind ik, verrassend, leuk
Datzelfde geld voor Ruud en Co, en Giel Beelen en Corné kan ik ook waarderen.

het gekke is dat ik cobus steeds beter vindt worden. het valt nu extra op, omdat edwin diergaarde er zit (waar ik geen hoge pet van op heb). En isabelle is gewoon een schatje. open en eerlijk.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 12:35:08 #59
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_5454534
Die irritante dj's van volgens mij Stendervroeg die constant om hun eigen grappen lachen.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_5456984
Stenders mag van mij ook wel oplazeren. Ik weet wel dat de man onder de zelfbenoemde liefhebbers van zgn. kwaliteitsradio nogal populair is, maar het waarom daarvan is mij persoonlijk een raadsel. Ik luister nog liever naar een Henk Westbroek-marathon...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5460310
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 09:58 schreef Sjaakman het volgende:

Daniël Dekker!
Zap je effe langs 3FM, komt die Dekker met z'n ontzettende Radio 10FM/Radio 2 stem langs, die altijd heel erg z'n best doet om een beetje popi te klinken, maar dat lukt NOOIT. Hij klinkt echt kansloos.

Dat dacht ik dus ook, geef mij bert stappermans maar, die is veel beter.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 00:19:21 #62
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5467700
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 14:49 schreef Zander het volgende:
Stenders mag van mij ook wel oplazeren. Ik weet wel dat de man onder de zelfbenoemde liefhebbers van zgn. kwaliteitsradio nogal populair is, maar het waarom daarvan is mij persoonlijk een raadsel. Ik luister nog liever naar een Henk Westbroek-marathon...
NEEEEEE
Stenders is echt geweldig. luister vrijdagnacht naar de freakolympics! god, dat programma wil ik iedere dag.
pi_5467894
Henk Westbroek
Erik de Zwart
Robert Jensen
Niels Hoogland
Barry Paf
Gordon
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_5556387
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 09:58 schreef Sjaakman het volgende:

Daniël Dekker!

helemaal mee eens. Ik snap helemaal niet wat hij bij de Mega Top 100 doet. Hij is er te oud voor. 's Morgens op Radio 2 kondigt hij vol overgave Corrie Konings en Grad Damen aan, terwijl hij de top 100 zo aankondigd van: nou, het is dat ik er geld voor krijg. Het enige wat hij dan fatsoenlijk aan-/afkondigt is de zomermedley van Koos Alberts of de grote hit van een schlagerzanger(es). Afvoeren die hap!
pi_5993874
Er moet een bom op 'het lek'..echt zo'n programma dat ik niet echt bij 3fm vind passen.
pi_6004698
Cobus blijft niet grappig, al praat hij wat minder.

Stenders praat de laatste tijd wat teveel, maar dat komt meer door Fred en Margreet. Met name lachebekje Margreet is te nadrukkelijk aanwezig, ze hoeft niet op te rotten maar minder hard lachen en zichzelf minder graag dom horen praten zou wenselijk zijn.

Sander de Heer is echt slecht, ik dacht altijd dat het aan ruud lag, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

quote:
Op vrijdag 27 september 2002 01:58 schreef RuDe1234 het volgende:
Er moet een bom op 'het lek'..echt zo'n programma dat ik niet echt bij 3fm vind passen.
Past heel goed binnen 3fm, alleen de overgang naar de ellende erna is wat groot. Vanaf Isa wordt het steeds abstracter en minder mainstream.
pi_6004786
Zelf ben ik er niet bepaald een fan van, maar ik vind die DJ's van Sky Radio wel verdacht stil altijd.
Take no prisoners... take no shit!
  zondag 29 september 2002 @ 22:22:59 #68
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_6032610
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 01:58 schreef RuDe1234 het volgende:
De rest van 3fm past gewoon niet bij 'het lek'.

Schop wat mij betreft Ruud de Wild en die 2 meelopers maar van de nederlandse radio. Onbeschoft, onbeleefd, geen kennis van muziek (ruud nog een beetje), zgn hitradio die niet bij 3fm past. En geen respect voor de muzikant om gewoon door de nummers heen te lullen. Wat dat betreft moeten ze eens een voorbeeld nemen aan Henk Westbroek, die haast nooit door (zelfs) de intro heenlult, want (zijn eigen woorden) daar heeft een muzikant uren/wekenlang op zitten denken, en daar lullen dan die dj's met hun zouteloze stemmen gewoon overheen............

zondag 29 september 2002 @ 22:24:52 #69
11923 I.R.Baboon
pi_6032664
Cobus moet snel weg ja. Henk is wel leuk.
  zondag 29 september 2002 @ 22:27:48 #70
11923 I.R.Baboon
pi_6032730
quote:
Op zondag 29 september 2002 22:22 schreef Tovaho het volgende:

[..]

Schop wat mij betreft Ruud de Wild en die 2 meelopers maar van de nederlandse radio. Onbeschoft, onbeleefd, geen kennis van muziek (ruud nog een beetje), zgn hitradio die niet bij 3fm past. En geen respect voor de muzikant om gewoon door de nummers heen te lullen. Wat dat betreft moeten ze eens een voorbeeld nemen aan Henk Westbroek, die haast nooit door (zelfs) de intro heenlult, want (zijn eigen woorden) daar heeft een muzikant uren/wekenlang op zitten denken, en daar lullen dan die dj's met hun zouteloze stemmen gewoon overheen............

Nou draaien ze bij Ruud ook veel kutmuziek. Dus vind ik het vaak leuker dat ze er doorheen gaan praten dan dat ze het helemaal uitzenden. Als ze dan maar niet zo'n plaat 3x opnieuw gaan instarten...
pi_6032746
Die maffe pismuilen by Yorin en 538 die even groot willen zijn als de grootheden bij die stations.
pi_6035496
van mij mogen ze allemaal op rotten

ik wil Mark in the Dark terug!!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_6037102
quote:
Op maandag 30 september 2002 00:43 schreef Ener-G het volgende:
van mij mogen ze allemaal op rotten

ik wil Mark in the Dark terug!!

Ja wat was er ook al weer met die gast gebeurd?
  maandag 30 september 2002 @ 09:35:08 #74
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6037128
Absoluut met stip op 1 Isabel aaarch wat een dom wijf
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_6037141
Erik de Zwart.... Die heeft z'n beste (of eerder gezegd minst slechte) tijd toch al zeker zo'n jaar of 10 gehad!

maandag 30 september 2002 @ 10:04:42 #76
16273 Tovaho
pi_6037340
quote:
Op maandag 30 september 2002 09:35 schreef maple-leaf het volgende:
Absoluut met stip op 1 Isabel aaarch wat een dom wijf
Ik vind Isabel niet eens zo erg....... Maar die Claudia de Breij, kan die hork niet zo snel mogelijk van de radio???
  maandag 30 september 2002 @ 10:09:02 #77
15275 serano
here kitty, kitty
pi_6037379
Henk Westbroek...

die praat teveel en te saai .... maatschappijkritiek uit 't bejaardenhuis vind ik

pick a job you like and you never work a day in your life
pi_6037635
quote:
Op maandag 30 september 2002 09:38 schreef CosmoKramer het volgende:
Erik de Zwart.... Die heeft z'n beste (of eerder gezegd minst slechte) tijd toch al zeker zo'n jaar of 10 gehad!

Inderdaad, Erik de Zwart
  maandag 30 september 2002 @ 10:40:20 #79
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_6037722
Alle dj`s zijn
behalve jensen
  maandag 30 september 2002 @ 10:40:47 #80
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_6037729
Edwin Evers.

Hij en zijn kornuiten lachen al met hun geacteerde lachsalvo voordat de "grap" is gemaakt.

Oh en Erik de Zwart heeft ook niets toe te voegen eigelijk, maar die doet ook maar 1 programma :/ Niet grappig die gast.

jensen en gordon roelen

maandag 30 september 2002 @ 10:44:09 #81
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_6037761
Isasnol (zo als wij haar tegenwoordig noemen), ben je net lekker vrolijk van de wild, help zij je weer meteen een depri periode in, wat een zeikwijf, niks is goed bij haar en altijd heeft ze wel IETS te klagen en gaat ze net zo lang door tot ze ook maar 1 iemand gevonden heeft die het met haar eens is (wat dan meestal net rond 8 uur is), "geruchten doen de ronde dat dit een colega van haar is die uit een telefooncel ofzo belt, omdat het anders zo zielig is"
  maandag 30 september 2002 @ 12:45:46 #82
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6039494
* Smots doet niet aan radio, dus hij kan deze vraag niet beantwoorden.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 30 september 2002 @ 13:44:24 #83
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_6040289
quote:
Op maandag 30 september 2002 12:45 schreef Smots het volgende:

o
  maandag 30 september 2002 @ 13:45:58 #84
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6040316
quote:
Op maandag 30 september 2002 10:44 schreef Cybart het volgende:
Isasnol (zo als wij haar tegenwoordig noemen), ben je net lekker vrolijk van de wild, help zij je weer meteen een depri periode in, wat een zeikwijf, niks is goed bij haar en altijd heeft ze wel IETS te klagen en gaat ze net zo lang door tot ze ook maar 1 iemand gevonden heeft die het met haar eens is (wat dan meestal net rond 8 uur is), "geruchten doen de ronde dat dit een colega van haar is die uit een telefooncel ofzo belt, omdat het anders zo zielig is"
ja plus dat ze vaak dingen verkeerd uitspreekt, heel errug irritant
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_6050541
quote:
Op maandag 30 september 2002 12:45 schreef Smots het volgende:

zout op dan.

Ik vin dat ze idd Gordon wel van de radio af mogen kicken ... wordt de za en zo niet aangenamer op.

Backpacken in Australië? Kijk dan op www.gtba.nl
pi_6050594
de Dj's vallen in het niet bij de verschrikkelijk irritante reklame. Elke Dj die niet teveel zegt vind ik prima, ik luister radio voor de muziek en niet voor reklame of irritant geleuter.
pi_6061742
Die Edo of zo van Yorin. Wat een sukkel.
pi_6065057
Van mij mag Henk Westbroek naar Radio 2. Hij is wel ok, maar past niet op 3FM. Verder mag Isabelle van mij ook wieberen!

538 mag wat mij betreft helemaal opzouten. Die Erik d Z is zo'n sukkel en Evers, dat kunstje kennen we nu wel. Voor van Inkel: zie Henk Westbroek.

Yorin, ach ja....Jensen is wel ok. Verder ken ik het niet echt.

Noordzee FM? Zijn die nog niet failliet?

En die twee sullen van 8FM in de ochtend. Voor de rest is 8FM echt ok! Maar ik blijf toch een 3FM fan!

Radio, zoals radio bedoeld is
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:23:18 #89
34006 Soloman
Wablief????
pi_6065332
Alles wat na 18:00 uur op de radio komt mag oprotten En vooral die vrouwen Isabel en Claudia. Radio Dj zijn is een mannen beroep.
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:27:45 #90
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_6066210
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:23 schreef Soloman het volgende:
Alles wat na 18:00 uur op de radio komt mag oprotten En vooral die vrouwen Isabel en Claudia. Radio Dj zijn is een mannen beroep.
onzin!
bovendien vind ik de muziek tussen 6 en 8 echt top!
pi_6068842
Claudia

op zeker !

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 11:04:27 #92
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_6068969
Gijs Staverman....

Gelukkig zijn er van Inkel en Ruud de Wild om die tijd...

Amsterdam + Boekel = werelds...
  woensdag 2 oktober 2002 @ 11:23:09 #93
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_6069145
quote:
Ik ben voor 24/7 nonstop muziek. Ik hoor eigenlijk nooit een DJ die daadwerkelijk iets te melden heeft over de muziek. Ze kraken het af, of ze vinden het zoooooooo fantastisch, of je mag proberen beller nr. 32 te zijn voor kaarten voor het zoveelste gesponsorde concert van Blof of Kane of whatever.

Sinds de meeste DJ's toch niet zelf hun muziek mogen uitzoeken, en alleen maar bedoeld zijn om platen hersenloos aan elkaar te lullen en reclame te maken, ben ik er voorstander van om ze er allemaal maar uit te schoppen .

Wie overigens HEEL irritant is, dat is die presentatrice op KinkFM met dat breakbeat/jungle programma, dat kind heeft een ontiegelijk irritant stemmetje. Volgens mij is het op zaterdag .... moet je maar eens luisteren .

woensdag 2 oktober 2002 @ 11:32:15 #94
16273 Tovaho
pi_6069238
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 11:23 schreef Devnull het volgende:

Wie overigens HEEL irritant is, dat is die presentatrice op KinkFM met dat breakbeat/jungle programma, dat kind heeft een ontiegelijk irritant stemmetje. Volgens mij is het op zaterdag .... moet je maar eens luisteren .

Ik ken het. De presentatie is ruk, maar de muziek is werelds inderdaad....
  woensdag 2 oktober 2002 @ 13:22:24 #95
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_6070845
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:59 schreef Krisman het volgende:

[..]

zout op dan.

Ik vin dat ze idd Gordon wel van de radio af mogen kicken ... wordt de za en zo niet aangenamer op.

zout effe lekker zelf een eind op, tweedehands inlegkruisje dajje d'r bent.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_6073561
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 11:32 schreef Tovaho het volgende:

[..]

Ik ken het. De presentatie is ruk, maar de muziek is werelds inderdaad....

Loes Lee. Moet blijven natuurlijk, al was het maar voor de muziek.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_6073567
Iedereen van 538
  woensdag 2 oktober 2002 @ 16:06:11 #98
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_6073584
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 16:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Iedereen van 538
* Mee eens... *
::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
  woensdag 2 oktober 2002 @ 16:12:48 #99
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_6073723
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 16:05 schreef Meril het volgende:

[..]

Loes Lee. Moet blijven natuurlijk, al was het maar voor de muziek.

Ja natuurlijk, maar dan echt alleeeeeen maar voor de muziek .
pi_6074878
quote:
Op zondag 29 september 2002 22:22 schreef Tovaho het volgende:

[..]

inderdaad.. het lek is zo'n beetje het enige programma op de radio wat ik nog kan waarderen, zij brengen tenminste vernieuwende muziek, gaan echt in diepte in op de artiesten (soms niet altijd even bekend, maar dat boeit mij persoonlijk niet zoveel)
en niet die gare top40
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 2 oktober 2002 @ 18:16:50 #101
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_6075722
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:17 schreef Ener-G het volgende:

[..]

inderdaad.. het lek is zo'n beetje het enige programma op de radio wat ik nog kan waarderen, zij brengen tenminste vernieuwende muziek, gaan echt in diepte in op de artiesten (soms niet altijd even bekend, maar dat boeit mij persoonlijk niet zoveel)
en niet die gare top40

Volledig mee eens ! Laat ze maar eens wat meer onbekende artiesten uit ons eigen land in 'het circuit' pleuren. Genoeg goeie artiesten in nederland die gewoon veel meer aandacht verdienen dan dat ze nu krijgen. ( ik noem : een 'racoon' bijv. )
Nee, dan halen ze weer zo'n 1 of ander tienersletje uit de States vandaan, omdat ze DAAR ook een hit heeft... Kunnen wij zelf niet bepalen of wij haar een hit gunnen ofzo ?! Mannen als Dhr. de Zwart importeren gewoon 'moneymakers' en geen artiesten !!!
::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_6081488
Bijna alles wat op Yorin FM zit is zo verschrikkelijk schreeuwering
en dan vooral dat blaatschaap wat de hitmix presenteert...op Vrijdag die kan beter op de markt gaan staan.
MR de Zwart moet zoals al eerder gezegd is bij de ziekenomroep gaan werken ,of nee doe toch maar niet want dan gaat ie klagen dat de ziekenomroep geen landelijke dekking krijgt.
Barry paf is een product gevormd door opperhoofd de Zwart en is absoluut een voorbeeld van een gebrainwashde dj zonder eigen initiatief.
Henk Westbroek is al ruim besproken en ik hoef dat dus ook niet meer toe te lichten.
Gordon is gewoon geen DJ,dat hoor je gewoon,hij is geen radio man.
DJ Jean...voor hem hetzelfde geen radio man.
pi_6128749
Gordon
Ik erger me niet snel aan DJ's maar hij is echt irritant met zijn 'humor'.
En ook aan dat lachvee bij Jensen, Evers en Gordon etc.

Ik vind Stenders bijna altijd top, zijn muzieksmaak en ochtendhumeur heb ik eigenlijk ook. Leuke items ook (Jan de Bouvrie, radio Twente, etc). Als ik wakker ben luister ik het altijd.
Bij Evers verdween in zijn 3FM tijd altijd mijn ochtendhumeur, maar het programma heeft nu geen tempo meer, het is flauw en de muziek matig. Veel teveel reclame.

zondag 6 oktober 2002 @ 00:34:31 #104
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_6128963
Henk W. mag nu wel een keertje weg... net als Evers trouwens

wie mogen blijven (hm eigenlijk offtopic) zijn toch echt Stenders & co, Isabelle, Claudia en Marc de Hond. En Luc Jansen, Jop de Wit etc. van Het Lek, hoewel die het vooral van het programma zelf moeten hebben.
Evers is niet meer leuk. Uitgemolken, valt in herhaling met z'n typetjes, en zoals hierboven al wordt gezegd: om de 10 minuten heb je weer een reclameblok gelukkig luisterde ik alleen op m'n werk 538, 3FM... altijd de eerste

Seriously!?
  zondag 6 oktober 2002 @ 00:38:34 #105
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_6129054
quote:
Op maandag 30 september 2002 13:45 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

ja plus dat ze vaak dingen verkeerd uitspreekt, heel errug irritant

daar heb je gelijk in... wat dacht je van The Zephyr Song van de Peppers, die zij ondanks Anthony Kiedis die het in het nummer goed doet, consequent blijft uitspreken als "Zeffaaier Song" .

Maar goed verder vind ik haar wel tof, laat maar lekker blijven, net als Claudia... wel goed dat er ook vrouwen bijkomen. Zeker als ze ook goed zijn, in tegenstelling tot ik noem een Sylvana, Froukje de B of Fabienne

Seriously!?
  zondag 6 oktober 2002 @ 15:29:10 #106
16273 Tovaho
pi_6135496
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 00:34 schreef ImPrEzA het volgende:
3FM... altijd de eerste
Laat me toch niet lachen.........

En Claudia leuk? LOL

zondag 6 oktober 2002 @ 16:40:49 #107
253 Meril
AKA Utop
pi_6136420
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:29 schreef Tovaho het volgende:

[..]

Laat me toch niet lachen.........

En Claudia leuk? LOL

Ow ja, jij was van de eenspersoons Isabelle-fanclub toch?
  zondag 6 oktober 2002 @ 16:56:05 #108
16273 Tovaho
pi_6136664
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 16:40 schreef Meril het volgende:

[..]

Fanclub is een groot woord......... (figuurlijk gezien dan, maar ik hoor haar vele male liever dan claudia de Breij)
pi_10132590
Iedere zender heeft wel zijn irritante programma's maar er steken er bij mij toch 2 met kop en schouders bovenuit hoor :
Cobus (3FM) en Jeroen Nieuwenhuize (538)

Jezus wat is die Nieuwenhuize toch een bijdehandte domme gozer hee! Hij denkt overal verstand van te hebben en zijn humor is van hetzelfde niveau als een dakpan!

En nu ik er aan herinnerd ben ook Van Inkel (538) inderdaad! Met zijn originele Pulp Fiction intro! Wat is dat een lozer hee!

donderdag 1 mei 2003 @ 15:00:35 #110
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_10132598
Ik vind Gordon zwaar irri!!
I believe in Heaven, I hope you understand...
pi_10132655
Met stip op nummer 1

Jeroen van Inkel

donderdag 1 mei 2003 @ 15:03:15 #112
45089 koston
CTRL + W
pi_10132664
Ik vind Robert Jensen echt een irritante DJ.
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  donderdag 1 mei 2003 @ 15:09:17 #113
38059 Sathaana
Inner Beauty Is Terror Minded
pi_10132822
Wat mij betreft mogen ze allemaal oprotten.

Waar slaat het toch allemaal op dit zgn. 'coole' gedoe?! Pfff.. Echt iedere DJ op de radio heeft NIETS maar dan ook NIETS met amusement te maken.

Beetje dom kletsen

pi_10132995
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 15:03 schreef koston het volgende:
Ik vind Robert Jensen echt een irritante DJ.

de irritantste die er is, als je het mij vraagt
Let you feelings slip but never your mask
pi_10138612
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 16:40 schreef Meril het volgende:

[..]

2-persoons!!
pi_10139837
Allemaal! Die dj's moeten zich es volwassen gedragen. En gewoon platen draaien ipv slap lullen!

Ruud de wild vonk nog wel vetjes maar ja dies gone ofzo?

maandag 4 oktober 2004 @ 20:59:58 #117
12091 Sjaakman
pi_22404981
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 19:48 schreef Noxa het volgende:
Allemaal! Die dj's moeten zich es volwassen gedragen. En gewoon platen draaien ipv slap lullen!
...
*kickje

Er staat nergens geschreven dat radio er is om platen te draaien. Als er een DJ zit die wil ouwehoeren, en zijn baas/het radiostation vind dat goed, dan is dat het soort radio dat dat station maakt.

Je zult gewoon iets anders op moeten zetten als het je niet aanstaat.
Voorbeeld: Ik ga ook niet naar de concertzender luisteren en vervolgens klagen dat ze te veel klassieke muziek draaien ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')