abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2960850
Een topic om je gal te spuwen over radio-DJ's. Welke kan je nou echt niet uitstaan, en zou jij nou graag eens in een baan om de aarde schoppen, en waarom?

Wat mij betreft gaan Henk Westbroek en Kobus Bosscha met vervroegd pensioen. Als ik die mensen hoor val ik zo'n beetje in slaap. Gordon had van mij ook niet zonodig DJ hoeven worden. En een paar seconden naar die Andre van Duin-wannabe Edwin Evers (met z'n eindeloze herhalingen) luisteren en ik word gillend gek. Dat doe ik dus ook maar niet.

Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge? (Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)

En ja, ik weet het, er zit een knop op de radio. Maar soms is er niks anders op, of kan je er niet onderuit (collega's op het werk ofzo).

maandag 28 januari 2002 @ 12:52:31 #2
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_2961016
Nou ik ben aan het denken maar maar weet niet zo snel iemand die weg moet....

ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....

af ben ik nu offtopic ha ha...

Back On track<P>
pi_2961047
Probleem is dat Edwin Evers zelfs live klinkt als een herhaling.. die heeft hetzelfde kunstje al zo vaak gedaan dat het verdoms saai is geworden. Over saai gesproken, Henk Westbroek is ZO saai dat het bijna (let op: bijna!) weer leuk wordt.
En ga ALSJEBLIEFT geen herinneringen ophalen aan Jeanne Kooijmans en Peter van Brugge.. ik heb net geluncht. Dat is meer dan ik hebben kan...
Overigens vind ik Stenders & co ook niet leuk meer. Alles is zo ongelofelijk saai en vooral NET niet grappig.
Reality bites. Call me Reality.
pi_2962897
Weg met henk ja
En cobus ook ja
en ruud en jeroen (sander niet) zijn de besten!
  maandag 28 januari 2002 @ 15:33:20 #5
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_2962982
die kwallen van een henk westbroek en gerard echTdom
Ik Roeleer Heftig
  maandag 28 januari 2002 @ 15:35:27 #6
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_2963016
Bralbek Ruud de Wild
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_2963227
die vreselijke presentatoren van Het Lek
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 28 januari 2002 @ 16:27:37 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2963696
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:

Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge? (Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)

. Daar is mijn muzieksmaak door gevormd. Toen waren ze heel leuk. Maar van mij mag Cobus wel weg. En alle 538 DJ's met al hun infantiele telefoongesprekjes. Maar gelukkig hoef ik bijna nooit maar 538 te luisteren.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 28 januari 2002 @ 16:30:53 #9
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2963757
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:

Goh, die vond ik juist ontzettend leuk.

Van mij mag Edwin Evers een enkele reis Afganistan boeken.
Die kerel valt al jarenlang in herhaling.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_2964644
Edwin Evers ja (nooit leuk geweest, altijd zo braafjes).

En die king of nerds Giel Beelen, heeft die nou weer een programma? Zo ja, dan mag hij meteen weer weg.
Wat een losertje is dat.

maandag 28 januari 2002 @ 18:13:32 #11
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_2965239
ik luister bijna nooit radio
maar op mijn werk irriteer ik me mateloos aan sylvana simons
dus die mag wel weg
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_2965240
Hahaha met Jeanne Kooijmans en Peter van Bruggen (ofzoiets) werd ik als 'klein kind' altijd mee wakker. Ik vond het wel altijd gezellig. Maar nou is Jeanne zo'n radio 2 sufkut geworden die alleen maar oude vrienden oprakelt en die dan heel erg dozig aan elkaar voorstelt op de radio. Helaas zijn ons pap en mam daar helemaal aan verslingerd en dan kan ik dat iedere zondag gezapig aan gaan zitten luisteren. Nou mooi dat ik dan boven de Cyber Top 50 aanzet.
pi_2966855
Geen dj, maar irritant genoeg om me tot blinde razernij te brengen: die ongelofelijke k*t doos Meta de Vries, met haar "Lekker weg in eigen land". Als ik dat pokkemens hoor dan ben ik in staat om de radio het raam uit te flikkeren met haar infantiele neerbuigende toontje en haar suffe mutsentips
En je kan er niet omheen, want die trut zit op radio 1, 2 EN 3 en dan ook nog eens meerdere keren op zondag.

"En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"

Unox, the worst operating system.
pi_2966980
Jeanne en Peter hadden in Afrika moeten blijven destijds. Wat waren ze idd oh zo gezelli etc. walgelijk gewoon.

Evers en Jensen hoor ik gelukkig nooit dus ze mogen blijven.

Isa blijft als DJ erg slecht. Het programma blijft wel goed alleen haar stem en semi leuk opmerkingen icm haar muzieksmaak en voorkeur voor bepaalde bands.

Cobus mag per direct weg. Niet leuk, flauw, stomme spelletjes, praat te veel etc etc. Hij moet eens leren wat wel en wat niet leuk is en wanneer je moet praten en wanneer niet. Gewoon een paar keer Westbroek luisteren en hij weet hoe het moet.

maandag 28 januari 2002 @ 21:23:16 #15
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_2967065
Goh wat denk je van die gek van een GORDON op zaterdag (en zondag?)... die vent is echt totaal niet leuk!!

[offtopic] DJ Jean mag ook vermoord worden [/offtopic]

Greetz,
SnuggLe

pi_2967080
quote:
Op maandag 28 januari 2002 21:03 schreef Schorpioen het volgende:
Geen dj, maar irritant genoeg om me tot blinde razernij te brengen: die ongelofelijke k*t doos Meta de Vries, met haar "Lekker weg in eigen land". Als ik dat pokkemens hoor dan ben ik in staat om de radio het raam uit te flikkeren met haar infantiele neerbuigende toontje en haar suffe mutsentips
En je kan er niet omheen, want die trut zit op radio 1, 2 EN 3 en dan ook nog eens meerdere keren op zondag.

"En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"

Dat is gewoon camp, joh!
pi_2967127
quote:
Op maandag 28 januari 2002 21:24 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Dat is gewoon camp, joh!

Mocht ze willen!
Unox, the worst operating system.
  maandag 28 januari 2002 @ 23:02:58 #18
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_2968610
jenssen en dat stelletje ja-knikkers dat 's morgens zijn ballen aan het likken is!

damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:

RJ: Jan, jij bent toch homo?
JanPapparazi: HAHAHAHAHAHAHA
Eddo: HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH

RJ: Ik vind dat alle buitenlanders wegmoeten!
JP: HAHAHAHAHAHAHAHA
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA

(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)

Opzoutuh met die gozer!

>>wat ik wel een goede dj vind?! Ruuddewild.nl

Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
pi_2969104
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:52 schreef Marcel het volgende:
Nou ik ben aan het denken maar maar weet niet zo snel iemand die weg moet....

ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....

af ben ik nu offtopic ha ha...

Giel --> morgen en woensdag tussen 20:00-22:00 uur op 3fm
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_2969136
quote:
Op maandag 28 januari 2002 15:48 schreef Jordy-B het volgende:
die vreselijke presentatoren van Het Lek
vind ik niet ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_2969393
vind Jeroen van Inkel (en die gozer die er bij zit) wel aardig om te horen.. al moeten ze ECHT eens ophouden met dat irritant gezeur over flitsers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 januari 2002 @ 23:42:44 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_2969479
Gerard Ekdom, met die zuper irrie jingle "Rock n Roll" brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en die gast die Giel heeft opgevolgd op zn tijd vrijdag en zaterdag nacht.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 29 januari 2002 @ 00:02:33 #23
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_2969767
Ekdom is een van de beste jonge dj's van het land. En Cobus wordt echt steeds beter.
Wie mag weg?
Edwin Diergaarde vind ik echt heel slecht. Echt, te slecht voor 3.
Edwin Evers is zo voorspelbaar. Erik de Zwart vind ik echt een drama, uitgekauwd. Jensen is niet origineel. Marc Stakenburg, wel goede muziek maar qua stem verschrikkelijk.
Gordon? Wat een drama. Net als Paul de Leeuw een tijdje terug.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 29 januari 2002 @ 00:14:14 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_2969916
quote:
Op maandag 28 januari 2002 23:02 schreef para909 het volgende:

Da's ook de reden dat van mij Edwin Evers weer een heel eind naar 3FM terug op mag pleuren. Flauwe grappen en z'n hand maar niet van die WHAHAAHAHAH lach knop af kunnen houden, gruwelijk irritant
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 29 januari 2002 @ 00:36:59 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2970120
quote:
Op maandag 28 januari 2002 23:02 schreef para909 het volgende:
jenssen en dat stelletje ja-knikkers dat 's morgens zijn ballen aan het likken is!

damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:

(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)

Opzoutuh met die gozer!

Idd, vooral als ik ook nog eens last heb van ochtendhumeur en goeie muziek hard nodig heb, dan kan die Jensen & co van mij oppleuren met hun nep-gebulder. Bij gebrek aan goeie platen, dan maar nutteloze zendtijdvulling dachten ze zeker.

Henk Westbroek, wat kan hij ouwehoeren zeg, niet normaal meer. En zijn (politieke) mening laat hij ook maar eens de vrije loop, dat hoef ik na de ochtendshows niet meer te horen, mosterd na de maaltijd..

En van de jingle Kobu-kobu-kobu-kobu-kobus word ik ook hoorndol. De DJ is maar middelmatig en saai.

The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')