Wat mij betreft gaan Henk Westbroek en Kobus Bosscha met vervroegd pensioen. Als ik die mensen hoor val ik zo'n beetje in slaap. Gordon had van mij ook niet zonodig DJ hoeven worden. En een paar seconden naar die Andre van Duin-wannabe Edwin Evers (met z'n eindeloze herhalingen) luisteren en ik word gillend gek. Dat doe ik dus ook maar niet.
Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge? (Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)
En ja, ik weet het, er zit een knop op de radio. Maar soms is er niks anders op, of kan je er niet onderuit (collega's op het werk ofzo).
ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....
af ben ik nu offtopic ha ha...
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge?
(Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)
quote:Goh, die vond ik juist ontzettend leuk.
Op maandag 28 januari 2002 12:36 schreef postinggirl het volgende:Nou ja, het kan nog erger. Wie herinnert zich nog het o zo gezellige duo Jeanne Kooijmans & Peter van Brugge?
(Breng ik met deze uitspraak al wat overtollige maaginhoud omhoog?)
Van mij mag Edwin Evers een enkele reis Afganistan boeken.
Die kerel valt al jarenlang in herhaling.
En die king of nerds Giel Beelen, heeft die nou weer een programma? Zo ja, dan mag hij meteen weer weg.
Wat een losertje is dat.
"En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"
Evers en Jensen hoor ik gelukkig nooit dus ze mogen blijven.
Isa blijft als DJ erg slecht. Het programma blijft wel goed alleen haar stem en semi leuk opmerkingen icm haar muzieksmaak en voorkeur voor bepaalde bands.
Cobus mag per direct weg. Niet leuk, flauw, stomme spelletjes, praat te veel etc etc. Hij moet eens leren wat wel en wat niet leuk is en wanneer je moet praten en wanneer niet. Gewoon een paar keer Westbroek luisteren en hij weet hoe het moet.
[offtopic] DJ Jean mag ook vermoord worden [/offtopic]
Greetz,
SnuggLe
quote:Dat is gewoon camp, joh!
Op maandag 28 januari 2002 21:03 schreef Schorpioen het volgende:
Geen dj, maar irritant genoeg om me tot blinde razernij te brengen: die ongelofelijke k*t doos Meta de Vries, met haar "Lekker weg in eigen land". Als ik dat pokkemens hoor dan ben ik in staat om de radio het raam uit te flikkeren met haar infantiele neerbuigende toontje en haar suffe mutsentips
En je kan er niet omheen, want die trut zit op radio 1, 2 EN 3 en dan ook nog eens meerdere keren op zondag."En vergeet u vooral uw fototoestel niet, want een lekker dagje uit legt u toch zeker vast voor later??"
![]()
![]()
quote:Mocht ze willen!
Op maandag 28 januari 2002 21:24 schreef postinggirl het volgende:[..]
Dat is gewoon camp, joh!
damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:
RJ: Jan, jij bent toch homo?
JanPapparazi: HAHAHAHAHAHAHA
Eddo: HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH
RJ: Ik vind dat alle buitenlanders wegmoeten!
JP: HAHAHAHAHAHAHAHA
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA
(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)
Opzoutuh met die gozer!
>>wat ik wel een goede dj vind?! Ruuddewild.nl
quote:Giel --> morgen en woensdag tussen 20:00-22:00 uur op 3fm
Op maandag 28 januari 2002 12:52 schreef Marcel het volgende:
Nou ik ben aan het denken maar maar weet niet zo snel iemand die weg moet....ik zou eerder iemand weer terug willen
en dat is geil beelen....af ben ik nu offtopic ha ha...
quote:vind ik niet ...
Op maandag 28 januari 2002 15:48 schreef Jordy-B het volgende:
die vreselijke presentatoren van Het Lek
quote:Da's ook de reden dat van mij Edwin Evers weer een heel eind naar 3FM terug op mag pleuren. Flauwe grappen en z'n hand maar niet van die WHAHAAHAHAH lach knop af kunnen houden, gruwelijk irritant
Op maandag 28 januari 2002 23:02 schreef para909 het volgende:
Eddo: HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHRJ: Ik vind dat alle buitenlanders wegmoeten!
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Idd, vooral als ik ook nog eens last heb van ochtendhumeur en goeie muziek hard nodig heb, dan kan die Jensen & co van mij oppleuren met hun nep-gebulder. Bij gebrek aan goeie platen, dan maar nutteloze zendtijdvulling dachten ze zeker.
Op maandag 28 januari 2002 23:02 schreef para909 het volgende:
jenssen en dat stelletje ja-knikkers dat 's morgens zijn ballen aan het likken is!damn, wat is die gozer een overschat talent zeg! alles, maar dan ook ALLES wat deze man doet is een rechtstreekse kopie van howard stern. en als robert j. het even niet meer weet trek hij z'n register makkelijk scoren open:
Eddo: HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHRJ: Ik vind dat alle buitenlanders wegmoeten!
EDDO:HAHAHAHAHAHAHAHAHA(wat wij niet zien/horen is dat terwijl JP & EDDO lachen zij tegelijkertijd de ballen likken van hun grootmeester Robert J)
Opzoutuh met die gozer!
Henk Westbroek, wat kan hij ouwehoeren zeg, niet normaal meer. En zijn (politieke) mening laat hij ook maar eens de vrije loop, dat hoef ik na de ochtendshows niet meer te horen, mosterd na de maaltijd..
En van de jingle Kobu-kobu-kobu-kobu-kobus word ik ook hoorndol. De DJ is maar middelmatig en saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |